skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
17:42:32
19.11.2022
19.11.2022

StepaNoFUN
-> hans1 19.11.22 14:46:57: Já bych do toho TDI a stavbyvedoucímu v jedný osobě radši nekecal... :-D
17:38:19
19.11.2022
19.11.2022

Bukaj
-> hans1 19.11.22 14:46:57: Až tohle shnije, tak my už tu nebudeme
(tedy pokud to bude tak, jak Hurdis píše, pod střechou a se stěnami). Maximálně tam může vznikat nějaký kondenzát, pokud to bude vytápěné i v zimě a bude se tam něco dělat (nosit vlhkost) a prostor nebude vytápěn podlahou...

15:22:22
19.11.2022
19.11.2022

StepaNoFUN
Jeste delam. Rezu drevo jednomu Prazakovi. :-D
14:46:57
19.11.2022
19.11.2022

hans1
-> Hurdis: pokud to bude tak jak píšeš,tak to nebude brzy ale dřevo pod zem(beton) podle mě určitě nepatří a je uplně jedno jestli tam je izolace nebo ne 

13:57:41
19.11.2022
19.11.2022

Hurdis
-> hans1: Přes izolaci, pod střechou, v temperovanem interiéru? Asi ne.
12:46:41
19.11.2022
19.11.2022

Bery
-> King: asi úplně nevím jak to myslíš, ale nevím důvod...
pár let z5 byl pro všechny ukrajinec levná prac. síla, popř. mafian... dalsi text je prilis prisny...takze radsi mlcim.. ale takovy je ted svet.
pár let z5 byl pro všechny ukrajinec levná prac. síla, popř. mafian... dalsi text je prilis prisny...takze radsi mlcim.. ale takovy je ted svet.
18:08:41
18.11.2022
18.11.2022

hans1
-> Hurdis: takhle ty trámy u země brzy uhnijí 

16:06:25
18.11.2022
18.11.2022

Hurdis
Vždycky když se počasí rozhodne, že už by mohlo sněžit, je nejvyšší čas začít taky dělat něco na domácím hřišti. Přesně po roce od zbourání staré dílny a přípravy na novou alespoň konstrukce, střecha za pár dní. Ať je kam postavit FVE.
15:01:01
18.11.2022
18.11.2022

SO545
-> King 18.11.22 14:48:49: podlatoho ci vidim v US....nenasral nikoho
tam bud pruhy a hviezdy alebo nic


14:53:24
18.11.2022
18.11.2022

King
14:48:49
18.11.2022
18.11.2022

King
-> U-Geen 17.11.22 22:45:26: Jedno se musi strejdovi Volodovi nechat - tu jejich "estebackou " masirku maji zvladnutou na jednicku tak nejak celosvetove. Kdyz nekoho dokaze nasrat zlutomodrej pruh v logu, bylo skoda nevyuzit jeho nasiraci potencial 

14:40:03
18.11.2022
18.11.2022

King
08:14:57
18.11.2022
18.11.2022

minno
23:35:33
17.11.2022
17.11.2022

palinator
-> U-Geen:


22:45:26
17.11.2022
17.11.2022

U-Geen
-> Syny: jo no... bude častěji :-)
22:45:07
17.11.2022
17.11.2022

U-Geen
-> DEKODOVAC: tak to domluv z Vláďou :-)
22:21:22
17.11.2022
17.11.2022

DEKODOVAC
-> Syny 17.11.22 22:03:16: a bolo by fajn keď by po polnoci bolo len logo a nič zbastleného 

22:03:16
17.11.2022
17.11.2022

Syny
-> DEKODOVAC: No ona nova neni - je tam pokazde 17.11. a tak nejak cekam, ze po pulnoci tam opet skoci to co bylo vcera...
21:48:39
17.11.2022
17.11.2022

DEKODOVAC
Rád som privítal novú stužku cez logo trikolóra Česka a Slovenska pozdravujem všetkých Bratov do Česka a prajem príjemný sviatok dúfam že ste ho využili pri svojích autách s okrídleným šípom 

21:22:52
17.11.2022
17.11.2022

U-Geen
-> isti: vpravo dole pod logem mas malinkatou ikonku, tak si na ni klikni :-)
21:22:48
17.11.2022
17.11.2022

Matthes, záškodník z TechWebu
Nj, UK neni UA... Ale taky jsem byl dneska rad, za navrat ke klasice...
20:38:13
17.11.2022
17.11.2022

Syny
Počkejte zejtra 

20:12:58
17.11.2022
17.11.2022

Bery
-> m8rinek: tak mě ta vlajka taky už docela dlouho nasira. tohle je příjemná a opodstatnena změna, kterou jsem oslavil prací
20:09:34
17.11.2022
17.11.2022

m8rinek
-> isti: doufám, že děláš srandu :D
20:09:32
17.11.2022
17.11.2022

Milan 136
-> isti 17.11.22 20:00:27: Tam byla někdy vlajka spojeného království?

20:07:35
17.11.2022
17.11.2022

11mAjA11
Že by 17 listopadu ?
20:00:27
17.11.2022
17.11.2022

isti
Už ma fakt s*ala UK vlajka v logu,táto vlajka má aké opodstatnenie?
23:14:37
16.11.2022
16.11.2022

COL
-> palinator: Úspora plochy, odolnost proti podleptani i lepší šíření signálu s menšími dotazy.
23:12:04
16.11.2022
16.11.2022

palinator
-> Bukaj: -> COL:
OK, já jen když jsem ve škole DPS navrhoval, tak tam bylo doporučení dělat zkosený hrany. Jestli kvůli skin efektu nebo čemu, to už si nepamatuju.
OK, já jen když jsem ve škole DPS navrhoval, tak tam bylo doporučení dělat zkosený hrany. Jestli kvůli skin efektu nebo čemu, to už si nepamatuju.
23:08:34
16.11.2022
16.11.2022

COL
-> palinator: Ne v tomto případě, dřív se to tak dělalo. Patrně důsledek ručního kreslení DPS. Tohle je tektronix 466, paměťový osciloskop z poloviny 70. let. Paměťová je tam tedy jen obrazovka, není to zadny digital.
23:04:23
16.11.2022
16.11.2022

Bukaj
-> palinator: Jestli to spíš nebude dobovým standardem - co si vybavuju, tak "lepší" Tesla tišťáky (Hi-Fi, vojenské a laboratorní přístroje apod.) ze sedmdesátých a osmdesátých let vypadaly dost podobně...

22:32:38
16.11.2022
16.11.2022

palinator
-> COL 15.11.22 23:32:15:
Nikdy jsem otevřenej osciloskop neviděl a zírám na ty kulatý cesty... Záměrně kvůli vf?
Nikdy jsem otevřenej osciloskop neviděl a zírám na ty kulatý cesty... Záměrně kvůli vf?
20:03:33
16.11.2022
16.11.2022

Bery
-> Chali: pokud chce zákazník rouru, dáme rouru. nemám s tím problém.
19:37:27
16.11.2022
16.11.2022

Milan 136
-> Chali 16.11.22 19:20:53: To je nesmyslně moc. Takový průměr mají turbo dvoulitry s dvojnásobným výkonem.
19:20:53
16.11.2022
16.11.2022

Chali
-> Bery: Je tam 1.5, koně nevím zatím neměřeno. 60mm doporučoval Grabiec.
17:48:17
16.11.2022
16.11.2022

Jarda/felda
-> Bery 16.11.22 15:38:56: já mám třeba na 96kw naftě trubky 55mm (vnější) z výroby
a vim že ty seriový výfuky včetně katalyzátorů dávají přes 200koní v klidu 


15:38:56
16.11.2022
16.11.2022

Bery
-> vhml: 50 ka je normální "A" favo.
ze 76 mám kus okapu... je to strašně těžký, ale věčný. ;-)
Víš jak je to v čechách - čim víc, tím víc... a pak zjistíš, že na RS octavii ti padají koně před omezovačem (10 koníků, kousek krutu...) na trubce 55mm..ale procpeš jich tam přes 350. A jiní dávají na 300 hp trubku 76, to je prostě jen o spotřebě materiálu a váze asi. Ale někomu to nevysvětlíš.
ze 76 mám kus okapu... je to strašně těžký, ale věčný. ;-)
Víš jak je to v čechách - čim víc, tím víc... a pak zjistíš, že na RS octavii ti padají koně před omezovačem (10 koníků, kousek krutu...) na trubce 55mm..ale procpeš jich tam přes 350. A jiní dávají na 300 hp trubku 76, to je prostě jen o spotřebě materiálu a váze asi. Ale někomu to nevysvětlíš.
10:00:11
16.11.2022
16.11.2022

vhml
-> Bery 15.11.22 20:46:56: po sezone to pripojis na Petry a muzes topit v dilne :-)
09:55:45
16.11.2022
16.11.2022

Bery
-> jok3r: je to dle požadavků a úrovně zpracování. 6500 - 12 000 řekněme.
04:50:43
16.11.2022
16.11.2022

jok3r
-> Bery: Jen pro zajímavost cena takový stavebnice? Díky
23:32:15
15.11.2022
15.11.2022

COL
Povrtani se v osciloskopu, uz to skoro funguje, jak bych si představoval.
20:46:56
15.11.2022
15.11.2022

Bery
-> Chali: dělal jsem na autokros. otázkou je jestli máš tolik koní aby tam musela být taková roura
20:06:15
15.11.2022
15.11.2022

Chali
-> Bery: 60mm taky umíš?
13:59:42
15.11.2022
15.11.2022

Bery
kdyby někdo chtěl favo Ačkovy vyfuk- tak takhle je stavebnice. 50 mm je standard.,nebo 55- dle HP a použití...
v podstatě A" jaký bylo v nabidce na speedpru....což jsem taky dělal já
v podstatě A" jaký bylo v nabidce na speedpru....což jsem taky dělal já

22:23:17
13.11.2022
13.11.2022

Robert 106
Svojí první záplatu CO-čkem
01:41:03
13.11.2022
13.11.2022

Vojťas
-> palinator 12.11.22 13:39:30: ma to neco de sebe 

22:47:21
12.11.2022
12.11.2022

Bery
prototyp hotov favo svod v průměru 40mm
13:39:30
12.11.2022
12.11.2022

palinator
Asi Bukajovatim...
Častějc s tim vyjedu s vlekem než solo. 


23:49:55
11.11.2022
11.11.2022

COL
-> Bukaj: A nekdy vypada po 40tkm takhle
:
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_540_87444__200 8-06-27_18-14-15_4.jpg
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_540_87444__200 8-06-27_18-14-58_62.jpg
Tak to treba bude ta druha strana a dela to jen pod zatezi....

img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_540_87444__200 8-06-27_18-14-15_4.jpg
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_540_87444__200 8-06-27_18-14-58_62.jpg
Tak to treba bude ta druha strana a dela to jen pod zatezi....
23:40:52
11.11.2022
11.11.2022

Bukaj
Možná sem a možná taky trochu do vedlejšího tématu...
:
Üž pár měsíců mi u 130LPG hučí ložisko(ložiska) na vlečce - mají nárok, však mají najeto bratru 270 tisíc - tak jsem se rozhodl, že dnes večer vyměním ložisko na té straně, kde hučí víc - a vzhledem k tomu, že se za jízdy nedá rozpoznat, která strana hučí (hluk se přenáší přes šikmé rameno a příčku převodovky do kastle a tím, že ramena jsou uchycena k příčce skoro uprostřed, nelze zjistit, která strana hučí)...
Inu, odpojil jsem poloosy od unašečů, zvedl zadní kola a postupným roztočením kola na jedné i druhé straně jsem zjistil, že nějaký hluk vydávají obě kola - ale ne nic vysloveně drastického.
Rozhodl jsem se tedy vyměnit ložisko pravého kola, neboť při testu bylo hlučnější, než levé.
Ale po rozebrání jsem zjistil, že ani jednomu ze dvou ložisek nic není
Vyměnil jsem jen dvouřadé vnější ložisko, vnitřnímu jsem jen sundal gumokovové kryty (když jsem kdysi ložiska měnil, dal jsem malé ložisko 2RS), vyčistil a vyměnil mazivo, nová gufera a poskládat...
...zkušební jízda odhalila, že to hučí pořád stejně, takže asi si zítra dám levou stranu, která při zkoušce bez zátěže byla méně hlučná...
Jinak takto vypadá ložisko ZKL Czech Republic po 10 letech celoročního provozu a cca 270 000 najetých kilometrech:

Üž pár měsíců mi u 130LPG hučí ložisko(ložiska) na vlečce - mají nárok, však mají najeto bratru 270 tisíc - tak jsem se rozhodl, že dnes večer vyměním ložisko na té straně, kde hučí víc - a vzhledem k tomu, že se za jízdy nedá rozpoznat, která strana hučí (hluk se přenáší přes šikmé rameno a příčku převodovky do kastle a tím, že ramena jsou uchycena k příčce skoro uprostřed, nelze zjistit, která strana hučí)...
Inu, odpojil jsem poloosy od unašečů, zvedl zadní kola a postupným roztočením kola na jedné i druhé straně jsem zjistil, že nějaký hluk vydávají obě kola - ale ne nic vysloveně drastického.
Rozhodl jsem se tedy vyměnit ložisko pravého kola, neboť při testu bylo hlučnější, než levé.
Ale po rozebrání jsem zjistil, že ani jednomu ze dvou ložisek nic není

Vyměnil jsem jen dvouřadé vnější ložisko, vnitřnímu jsem jen sundal gumokovové kryty (když jsem kdysi ložiska měnil, dal jsem malé ložisko 2RS), vyčistil a vyměnil mazivo, nová gufera a poskládat...
...zkušební jízda odhalila, že to hučí pořád stejně, takže asi si zítra dám levou stranu, která při zkoušce bez zátěže byla méně hlučná...

Jinak takto vypadá ložisko ZKL Czech Republic po 10 letech celoročního provozu a cca 270 000 najetých kilometrech:
