skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
Havlik trefil Superb 2
-> havlik 23.05.24 09:02:13: bych to opravil to dneska, to má skoro 20 letej Passat

-> Bukaj: to má dneska třeba například superb nebo passat takový rozměr
-> Dušan: 13" kotouč? To je z kamionu? 

-> palinator: 

-> palinator: 1986 - jako všechny mé červené škodovky 

-> Bukaj:
Ta stopětka je co za rok výroby?
Ta stopětka je co za rok výroby?
-> radekp 13.05.24 15:03:41:
Podobnou jsem měl taky... nakonec jsem to vzdal.
Teď mám přisávací pistoli na mokré pískování (na WAPku), ale pořádně jsem to ještě nezkoušel...
Podobnou jsem měl taky... nakonec jsem to vzdal.
Teď mám přisávací pistoli na mokré pískování (na WAPku), ale pořádně jsem to ještě nezkoušel...
-> Bukaj: Věř, že Felda mimo terminální stadium koroze projde snadněji, jak jakékoliv auto 2010+. 

-> Bukaj: No nikdy nevíš na koho tam narazíš 

-> michael 21.05.24 16:23:53: Byl by zázrak kdyby jakýkoli z Tvých vozů neprošel...

-> Kilián 15.05.24 19:05:31: Hezké - netušil jsem že to někdo stále vyrábí

-> minno 15.05.24 18:25:08: Tímto: www.nishikigoi.cz/katalog
/.../lepici-a-tesnici-tmel
Osvědčilo se mi mj. na veškeré práce na autech - těsnění motoru, převodovek, netěsností chladicí soustavy, karosářské práce atd.
Osvědčilo se mi mj. na veškeré práce na autech - těsnění motoru, převodovek, netěsností chladicí soustavy, karosářské práce atd.

-> Bukaj: nebo si ho koupit, když není čas vyrobit. Ikdyž ta cena nic moc :( auto.bazos.cz/inzerat/...
/skoda-450-felicia-octavia
-spartak-tatra-148-a-dalsi
.php
-> Bukaj 14.05.24 23:21:13: Pekne. Čím si to vytmelil?
-> Bukaj 14.05.24 23:31:14: Takých činnosti "jsem línej a řeknu si, že to stejně dělám jednou za deset let" poznám na škodovke niekoľko. A ako zákon schválnosti to potom treba robiť zas za krátku dobu
Takže je lepšie prekonať lenivosť a nabudúce za ďalších 10 rokov (rozumej za rok/dva) to bude o to jednoduchšie


-> castrol: Sadisto. 

Klínek jsem dal novej - starej byl na povrchu zpuchřelej od UV záření (to by mi ani tak nevadilo, to auto bude patinovka), ale hlavně byl asi o 5 cm kratší...
Vkládání klínku je práce, kterou nesnáším - vždycky si říkám, že si na to musím vyrobit přípravek, ale pak jsem línej a řeknu si, že to stejně dělám jednou za deset let, tak to přežiju a nakonec to nějak udělám bez něj...

Vkládání klínku je práce, kterou nesnáším - vždycky si říkám, že si na to musím vyrobit přípravek, ale pak jsem línej a řeknu si, že to stejně dělám jednou za deset let, tak to přežiju a nakonec to nějak udělám bez něj...

...totéž, jen ne tak hrozné v obou spodních rozích. A taky téměř po celé délce napojení pláště střechy na rám okna...

Ta škvíra v rohu nahoře ani nebyla překrytá gumou skla - když se auto ke mně dostalo, bylo v tom místě napatláno asi 15 cm něčeho, co vypadalo jako transparentní silikon, ale vlastnosti to mělo jako medvědí hovno (nezaschlo to a lepilo to jako sopel, takže na tom byl nalepený prach a bordel a bylo to dost nechutné)...

Kromě očisty došlo i na podchytávání koroze, leštění a voskování (zatím jen levobok a střecha), ošetření dutin, řešení milionu drobných neduhů a i tak je na tom ještě několik víkendů práce, než to vyjede...
Jinak není divu, že do některých škodovek zatéká tak, že vyhnívá spodek A-sloupku a vršek P-kapsy, když jsou pod (a trochu i nad) gumou čelního skla takto krásně spasované dílce karoserie...

Jinak není divu, že do některých škodovek zatéká tak, že vyhnívá spodek A-sloupku a vršek P-kapsy, když jsou pod (a trochu i nad) gumou čelního skla takto krásně spasované dílce karoserie...

O víkendu jsem měl v plánu vyndat motor ze 130LPG a zkontrolovat setrvák (dotažení) a spojku.
Před tím jsem chtěl zablácený motorový prostor umýt wapkou a když už jsem tam tu wapku měl, tak že taky trochu opláchnu stopětku...
...dopadlo to tak, že motor zatím zůstal v autě a celý víkend "sežrala" stopětka:
Před tím jsem chtěl zablácený motorový prostor umýt wapkou a když už jsem tam tu wapku měl, tak že taky trochu opláchnu stopětku...
...dopadlo to tak, že motor zatím zůstal v autě a celý víkend "sežrala" stopětka:

-> T: hajzlak vymenit za sklenne vlakno a je to ok 

-> T: 

-> palinator:
www.aretacni-pripravky.cz /piskovani-2/mobilni-sifon ova-piskovacka-carmax-19l- -xhsb5?gad_source...
Koupil jsem toto. Pod 4 bary už nemá smysl pískovat
www.aretacni-pripravky.cz /piskovani-2/mobilni-sifon ova-piskovacka-carmax-19l- -xhsb5?gad_source...
Koupil jsem toto. Pod 4 bary už nemá smysl pískovat
Umyl převodovku.
Hezky jsme si to vyměnili. Na začátku převodovka špinavá a já častý a na konci naopak.
Hezky jsme si to vyměnili. Na začátku převodovka špinavá a já častý a na konci naopak.
-> radekp:
Co máš za pískovačku? Jestli pískuješ pískem, tak ten trávě nevadí, naopak..
Jinak mě na tlakovou pískovačku pro reálné použití venku nestačil ani výkonnější marketový dvouválec. Fakt to chce držet těch 8 barů a tam toho vzduchu dá kompresor už málo.
Co máš za pískovačku? Jestli pískuješ pískem, tak ten trávě nevadí, naopak..
Jinak mě na tlakovou pískovačku pro reálné použití venku nestačil ani výkonnější marketový dvouválec. Fakt to chce držet těch 8 barů a tam toho vzduchu dá kompresor už málo.
-> ajok: ja si koupil svou pískovačku, ale box nemám. Pískuju to na trávě. Ta dostává záhul a zůstává to v ní dlouho - takže ho docela chápu. Pískuju ve svařovací kukle s čirým sklem a mám to všude.
A samozřejmě můj jednopístový kompresor na to nestačí a po chvíli je žhavý.
A samozřejmě můj jednopístový kompresor na to nestačí a po chvíli je žhavý.
demontoval jsem kus rezatyho zeleza z MTX, tak doufam, ze mi to opiskuje...
Jako favo napravu mi uz pred lety delal, ale nadaval, ze se mu nevlezla do boxu a ze to musel nechat pootevrene a vsude ze se mu prasilo.
Jako favo napravu mi uz pred lety delal, ale nadaval, ze se mu nevlezla do boxu a ze to musel nechat pootevrene a vsude ze se mu prasilo.

-> Eidy: Tak viditelné šupinky oklepávám a pískování je určitě fajn, když si to můžeš udělat pěkně sám, nebo pokud máš někoho kdo to udělá dobře.
Nakonec, ale i ty opískované brzdiče budou korodovat. Mám to na Rapidu takhle dráťákem od roku 2015 a pohoda.
Nakonec, ale i ty opískované brzdiče budou korodovat. Mám to na Rapidu takhle dráťákem od roku 2015 a pohoda.
-> ajok: Tak ono se to nezvětší o milimetry, že jo. Beztak to středí gumička a (ne)souosost s vývrtem si pístek zajistí opřením o destičku.

-> Eidy 07.05.24 08:59:12: ja jednou daval misto pistku hadici toho prumeru
a pak v tech mistech jsem to necim jemnym uz vybrousil rucne, nechat ten vnitrek piskovat bych mel strach
Nevim jaka je povolena vule mezi pistkem a vnitrnim valcem, ale moc bych ji nezvetsoval...

Nevim jaka je povolena vule mezi pistkem a vnitrnim valcem, ale moc bych ji nezvetsoval...
-> ajok: Závity jsou jasný. Pístky jsem tam chtěl taky nechat, ale pod nima je to zrezlý stejně jako zvenku a to se mi nelíbí. Tak přemýšlím, že tam nechám jen těsnění pístku.
-> Eidy 06.05.24 22:29:50: ja je nechavam slozeny, necham tam pistky a vytaham prachovky, zadelam zavity a i dosedacku hadice chranim podlozkou
-> COL 07.05.24 00:44:17: hovoril jsem s "konstrukterem" odrezovace Worko s taninem a pry nejdulezitejsi je zbavit pred odrezenim vlhosti a mastnoty tim jejich lihem W-prumyslovy, prave tu vlhkost ma ten odrezovac v porech nahradit a uzavrit, ale nevim jak na brzdy, kde je vysoka teplota, ted jsem s tim zkusil udelat vyfuk na MTX a na rapidu, tak uvidim...
-> COL 07.05.24 00:44:17: hovoril jsem s "konstrukterem" odrezovace Worko s taninem a pry nejdulezitejsi je zbavit pred odrezenim vlhosti a mastnoty tim jejich lihem W-prumyslovy, prave tu vlhkost ma ten odrezovac v porech nahradit a uzavrit, ale nevim jak na brzdy, kde je vysoka teplota, ted jsem s tim zkusil udelat vyfuk na MTX a na rapidu, tak uvidim...