-> haso: No v inzeratu to byla bomba a kdyz sem to dneska videl, tak sem se docela vydesil. Udelal sem si par fotek a se lzi na rtech, ze si to jeste rozmyslim a pak se ozvu jsem odjel domu. Vyfotil jsem jen ty nejhorsi mista, zrezly bylo i viko kufru a dvere zevnitr. Skoda no, auto jsem diky propadle stk prohnal jen po velkym parkovisti a jelo suprove, jen bylo proste dost rezaty a delat varit to, abych prosel stk pro me vyznam nemelo
-> darklord: -> castrol: Já vím, že už jsem se ho na to ptal, ale zapomněl jsem odpověď - a nějak se mi nechtělo věřit tomu, že by si s tím dal až takovou práci... zjevně není každej tak línej jako já
-> Syny 17.09.15 19:06:02: Dobrá práce s tím fotošoustem Jinak jj, tuhle story už jsem slyšel a věřím, pokud vše funguje a investice jsou minimální, není důvod to pouštět dál...
-> dragon_cb_cz 17.09.15 15:51:10: Tak to je moje internetova znacka toto :) Ovsem uz jsem potkal i auto, co ji ma skutecne Kazdopadne tohle auto byl muj nejlepsi kup vubec :) Mam ho 6,5 roku, stalo me 5 tisic, ma celkem slusnou vybavu (na tu dobu) a vse mu funguje Navic v me nynejsi situaci je nesmysl porizovat "novy" auto A proc menit neco, co funguje?
-> Jirik_Tuňák1983 17.09.15 17:07:09: Vzal jsem to tempem, takze ocekavam, ze do mesice je to stejne pryc, ale po tech 3 letech se na to konecne alespon da chvili podivat Jeste jsem vcera nahodil novy koncovy wayfuck a prekvapilo me, jak je to tedko najednou hlucny Nejen venku, ale i vevnitr. Sice to ma "tuningovej" zvuk, ale trochu to leze na mozek. A to je to standardni seriovej vejfuk - jak stredni (zanovni) tak koncak (novej).
Z vicemene nic nedelani na neschopence mi zacalo trosku jebat, tak jsem se vcera vrhnul do přebírání fotek asi ze trech telefonu pet let zpátky co sem mel jen stazeny do kompu. Celkově jsem si vetsinu fotky tematicky prerozdelil podle typu událostí, lokací a v případě aut na jednotlivé části vozu. Jen co se týče aut mam 3 tisice fotek, a to nepočítám srazy. Tak ze toho byla docela mrda, stim ze dekuju bohu ze z jednoho telefonu se mi jich stahla jen pulka Stravil sem u toho celej vecer a pomstilo se mi to tim ze i kdyz jsem sel o pulnoci spat, usnul jsem az ve tri Tak ze dneska pres den nesmim usnout, nesmim usnout
Ale plyne z toho ponaučení, nefotit si auto pokaždý když s ním vyjedu a je hezky i když za poslední dva roky těch příležitostí ani tolik nebylo, ale ty začátky...
-> rsvancara: To by měl asi každej.. Ale kdysi, před vynalezením montážní pěny to asi nebylo nic neobvyklýho - viděl jsem u MB a kil vybetonovanou nosnou rouru motoru, přední vaničku kufru a dokonce i "šavle" vzadu kolem motoru.. jen co si pamatuju
-> Jozka: ono to nevypadala na první pohled tak zle, tam kde byla díra prostě někdo foukl pěnu, problém byl v tom že na tu pěnu napatlal nějaké zbytky cementu a normálně tam tu pěnu zabetonoval takže na první pohled dobrý malá dírka zalepená cementem, na konci půlka auta vyřezaná a předsevzetí že to do 1.října složím...
-> Přema: Až tak to někdo vypěnil ? Jsem to jednou zažil "v přímým přenosu" - kamarádovo bratr vyvařoval na 742 práh tuším vpravo a po svaření ho nenapadlo nic lepšího, než tu partii pod sloupkem vypěnit. Když za 2 roky došlo na druhou stanu, tak mrknul i na první a normálně to mírným násilím vytrhl, neb to už zas bylo krajkový a držel to pohromadě nástřik zvenčí.
dneska som sa pozrel do rozdelovača favorit,a čo nevidim zedrate nakomplet aj obal aj zavažia na odstredivej regulacii a plne hlinikovich piliniek to muselo prebijat na všetky strany.(motor pokulhaval o +-500ot hore dole ..zle štartoval..)nedržal vôbec volnobeh.