
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> RadovanSkodovkar: davam tomu tak mesiac max dva a budu zase na prd 

Spravil z 2 nefunkčných jedne funkčné hodinky na favorita 

Zas vyměnil převodovku ve feldě.
Dlho som sa neozval ale za to na aute kopu roboty. Čakám kým príde funko z lakovne
Dlho som sa neozval ale za to na aute kopu roboty. Čakám kým príde funko z lakovne
Dneska jsem rozebral kus MBčka a nachystal nějaké věci na komaxit. Zítra ještě opravit příčku motoru (utržený šroub a odbodované body u jednoho držáku silentbloku) a šup do lakovny :)
dneska som mal zvaraci den ...
zakazka pre byvaleho zamestnavatela .... ze vraj to ma udrzat vela vela anten 


-> Tomaso435: Taky vytrháváš sedačku řidiče a sedíš vzadu



.. vždycky když po pětistech kilometrech přesednu z důcáta maxi do favorita, cejtím se jako Haitaur




-> Mr._Nosferatu:
Ty bych uměl taky udat.
Ty bych uměl taky udat.

-> Antony - zrušená registrace 18.08.15 22:46:43: Do tunelu by to tak šlo udělat to souhlasím, ale jak to udělat u prahu? Ten plech musí mít min. 40cm2 a nevím jak ho dostat ze zadní strany prahu bez porušení? Jinak samo k plechu je zezadu navařená matka a pro ní jsem v prahu vykružoval díru + je platle uprostřed s dírou a ta byla komplet vyvařená - udělal se průvar s prahem/tunelem.
-> Tuner#2: vezmeš 3ku plech s dírou, navaříš na něj matku, to celý strčíš do tunelu a do prahu (tou dírou kde je zajištěnej plocháč u navíjecích pásů) provrtáš tunel i práh několika 6-tkama dírama a z prostoru osádky ty díry zavaříš (zaleješ do roviny) a tudíž spojíš tu 3 a karosérii 

-> Jirik_Tuňák1983 18.08.15 22:34:52: Držáky na pásy.
-> palinator: Jen seriovej feldí :D
-> Mr._Nosferatu 18.08.15 15:55:51:
Nemáš náhodou rozměr 195/50 R15? Určitě bysme se dohodli. Já je vyhazuju až když jsou už hodně pod značkama.
Nemáš náhodou rozměr 195/50 R15? Určitě bysme se dohodli. Já je vyhazuju až když jsou už hodně pod značkama.

-> Tuner#2: Nějak se v tom ztrácím. Co se vařilo na prazích?
-> vhml 18.08.15 22:22:04: Kašli na něj, nemá to cenu.
-> vhml 18.08.15 22:22:04: Nevím, že bych něco přehlídnul na co bych zapomněl reagovat, ale pokud někdo nevidí ten diametrální rozdíl a o mém půlročním zavření se v garáži po práci napíše, že jsem vlastně jen našrouboval jiné sedačky a pásy, tak někomu takovému to opravdu nemá smysl ani vysvětlovat... 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.08.15 22:20:06: nj, když ty reaguješ jen na co se ti hodí. To je pak těžký 

-> Antony - zrušená registrace 18.08.15 22:04:11: Jak myslíš obráceně? Kuchat do tunelu a hlavně do prahů, které jsou vylité voskem se mě rozhodně na takovém autě jako mám nechtělo. Už takhle jsme druhou bombou pouštěli plyn do prahu aby to nebaflo a vařit 3mm plech k tomu origo není žádný med.
-> vhml 18.08.15 21:51:03: Já už na to raději ani reagovat nebudu, myslím, žes toho napsal dost a našlo se dost lidí co se nestačilo divit...
-> vhml 18.08.15 21:51:03: Já už na to raději ani reagovat nebudu, myslím, žes toho napsal dost a našlo se dost lidí co se nestačilo divit...
-> Tuner#2: no, ty držáky by šly udělat jinak, resp. obráceně, ale učel to splní.
-> vhml 18.08.15 21:51:03: nechci se tě dotknout, ale myslím, že přirovnání "svářečský řemeslo zaplakalo" stačí
-> vhml 18.08.15 21:51:03: nechci se tě dotknout, ale myslím, že přirovnání "svářečský řemeslo zaplakalo" stačí

-> Antony: ta výztuha upevnění pásu
-> Tuner#2: no to už vůbec s těma měkkýma límcema.
Jinak já nemám problém s tím ocenit s pochválit kvalitní práci
-> Tuner#2: no to už vůbec s těma měkkýma límcema.
Jinak já nemám problém s tím ocenit s pochválit kvalitní práci

-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.08.15 21:39:26: rád bych připoměl, že jsi se ještě pořád nepochlubil v čem je tvoje uchycení stabíku jiný/lepší kromě toho že je natřený...
-> Milan 136 18.08.15 21:06:52: Já to spíš myslel z hlediska výdrže kola. Tohle jsou formulové kola na malou hmotnost a dobrý povrch. V kombinaci s těžším autem, tuhým podvozkem co mám a našema silnicema by toho moc nenajezdily. Jinak po dlouhé době od tebe post s kterým se dá souhlasit - zejména to o tom vysvětlování někomu kdo vše prasí za jedno odpoledne proč to tak dlouho trvalo, když nepřišla "žádná" změna.
-> Antony - zrušená registrace 18.08.15 21:17:39: Zřejmě ten držák na pásy, ale vysvětloval jsem to dva dny zpět v kartě auta
-> Jarda/felda 18.08.15 21:25:32: Na nápravě? Nějak nechápu...
-> Antony - zrušená registrace 18.08.15 21:17:39: Zřejmě ten držák na pásy, ale vysvětloval jsem to dva dny zpět v kartě auta

-> Jarda/felda 18.08.15 21:25:32: Na nápravě? Nějak nechápu...
-> Antony - zrušená registrace 18.08.15 21:17:39: na nápravě T2 

-> Milan 136: a o jakých svárech že se to bavíte?
-> Tuner#2: však já vím. Brzdy by byly jeden z mnoha problémů. Hned další u tohohle ET by byl takový, že by byly vedle auta, pak co na to obout atd atd.
Je jasný, že to je nereálný.
Jen by to designově nebylo zlý.
15" jsou úplně akorát, menší bych nedával jak někdo psal ani kdyby tam šly...
Jinak máš to pěkný
Něco bych za sebe udělal asi jinak, ale to je můj názor.
Ty sváry držet budou, ale nefotil bych to
Jinak že to na první pohled vypadá "furt stejně" se může neznalýmu zdát.
Ale právě ty drobnosti provedený do posledního detailu zaberou moře času. Furt děláš a není to vidět. Sám to moc dobře vím. Než něco udělat nehezky nebo napůl, to se na to radši vyprdnu. To ale třeba člověk, který na detaily a čistotu provedení moc nehledí a jde jen čistě o funkčnost nepochopí, to je zbytečný o tom diskutovat
Je jasný, že to je nereálný.
Jen by to designově nebylo zlý.
15" jsou úplně akorát, menší bych nedával jak někdo psal ani kdyby tam šly...
Jinak máš to pěkný

Něco bych za sebe udělal asi jinak, ale to je můj názor.
Ty sváry držet budou, ale nefotil bych to

Jinak že to na první pohled vypadá "furt stejně" se může neznalýmu zdát.
Ale právě ty drobnosti provedený do posledního detailu zaberou moře času. Furt děláš a není to vidět. Sám to moc dobře vím. Než něco udělat nehezky nebo napůl, to se na to radši vyprdnu. To ale třeba člověk, který na detaily a čistotu provedení moc nehledí a jde jen čistě o funkčnost nepochopí, to je zbytečný o tom diskutovat
-> Pavel P@nkáč 18.08.15 20:53:23: Už jsem slyšel vícekrát, že chuťově lepší než v restauraci a nebo některých kavárnách známého jména. Cítím to stejně a moje pani a mamka to potvrzuje. Jestli seženu menší balení příchutí, zkusil bych dělat i karamelové apod., které mi v kavárně chutnalo.
Nevím z čeho to dělají, ale často i v dražších restauracích je pěna těžká a zvláštně hutná, chuť kafe upozaděná za chutí mléka, které chutná jak sušené.
Na to kolik ty mašiny stojí je to bída.
Nevím z čeho to dělají, ale často i v dražších restauracích je pěna těžká a zvláštně hutná, chuť kafe upozaděná za chutí mléka, které chutná jak sušené.
Na to kolik ty mašiny stojí je to bída.
-> Pavel P..: sakra aha



-> Pavel P@nkáč: ale to neni pívo

-> Jirik_Tuňák1983: vypada to dobře!

-> Milan 136 17.08.15 20:01:49: Ale já to nemyslel kvůli brzdám...
-> FORM - zlomená ojnice 18.08.15 00:43:28: Díky, měl jsem to v hlavě dlouho a nakonec jsem rád, že nákup jednoho ARC se nezdařil pro přístup majitele, neb tohle MTX se mě líbí čím dál víc.
-> FORM - zlomená ojnice 18.08.15 00:43:28: Díky, měl jsem to v hlavě dlouho a nakonec jsem rád, že nákup jednoho ARC se nezdařil pro přístup majitele, neb tohle MTX se mě líbí čím dál víc.

Žádnej kapslomat. Čerstvě umletá káva, párou vyšlehaná pěna. Čepicu dělám vyšší, dělíme se o kousek s psicí, takže to nelze ani zdobit. 

-> Mr._Nosferatu 18.08.15 15:37:43: to si chvália aj viku lebo je to tak lacné
-> Tomaso435: Ale nejhorší je, že je to běžná praxe, gumy sjetý na polovinu, tak si řeknou půlku ceny nový ...
Ty vyhazuješ gumy s 2mm ? Já je vyhazuju po 3 letech...
No, horší je, když si kluk koupí auto z áček, zjistí že oprava motoru bude stát víc jak kupní cena auta, na díly je to auto neprodejný, tak si musí vzít druhou půjčku na opravu ...
Ty vyhazuješ gumy s 2mm ? Já je vyhazuju po 3 letech...
No, horší je, když si kluk koupí auto z áček, zjistí že oprava motoru bude stát víc jak kupní cena auta, na díly je to auto neprodejný, tak si musí vzít druhou půjčku na opravu ...
-> Mr._Nosferatu: tuhle větu sem slyšel od maníka v pneusrvisu... prijel s nějakým fordem velkým jak kráva a na autě měl nějaký 245/50R17 .... zda to byl slick nebo to měl tak sjetý to nevim, ale když po frajeroj v pneuservisu chtěl nějaký na kterejch zase bude chvilku jezdit a typek mu tam přines 4 gumy co měly tak 2mm vzorku co už já vyhazuju a že prej continetalky za 500 kus... borec děsně štastnej jak má levný gumy a prones tu větu že super že je bere že to je německá kvalita že budou dobrý :-D ... to je tak když si ucho koupí monster hustý moderní auto za všechny prachy co kde našel , a pak nemá ani na normální gumy :-D
-> Mr._Nosferatu: Ked budem na svoje auta kupovat podvozkove diely budem už aspon vedet 

-> LUKAS: Proto je spousta lidí kupuju, že je to kvalita z německa ...
-> MOLSO: Ja som o tom vyrobcovi vôbec nepočul pozeram vyrazene logo a vyrobcu som myslel že to bude kvalitka práveže GERMANY 

-> MOLSO: A lidi si je chválí, kůly tomu že je to plynokapalina za pár korun, přitom origo ateso není o tolik dražší ...
-> LUKAS: tak ti poviem ... objednaval som tych tlmicov cca 15 parov a polovica prisla v krabici uz vytecena ---- takze som posielal na reklamacku a potom prisli uz suche ... ale tlmiace schopnosti nic moc (a to boli plynokvapaliny)
odvtedy ta znacka u mna upadla
odvtedy ta znacka u mna upadla
-> MOLSO: A ja som myslel že ake HIGH END TECHNOLOGY tlmiče jazdi krstnááá

-> LUKAS: něco jako AQ tak tohle je MS no :D
-> LUKAS: vyrobca nic moc ...
mam s nim nedobre skusenosti

-> LUKAS: Jo, nový stojej asi 500kč, taková lepší čína ...
dneska som začal menit manžety na filcke ..poznate niekto tie tlmiče možno su dake tuhostne športové 

-> Tuner#2: To už je teda ale vážně pěkná úchylárna :-D Chválím...