skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Jozka: Tak to je skoro zázrak, že se jim to podařilo viribus unitis demontovat v těch 80., kdy jich bylo ještě jako hasačertů ;-)
-> King: Předpisy v týhle oblasti si u léta k obrazu svýmu tvoří poslední zbylí výrobci, kterých je jak do mariáše..
-> Jozka: A kdo by měl stát za tím lobováním za odstraněnní zástěrek? Mezinárodní lóže autoklempířů? :-)
-> Jirik_Tuňák1983: Jasně že vývoj - západní část Evropy je měla povinně od začátku 70. let, v ČSSR od roku 1974, v 80. letech ten předpis kdosi demontoval venku a u nás platil ještě v době, kdy se sem začly začátkem 90. tahat auta už nevybavený.
-> King 28.07.15 09:23:34: Vývoj? Ségra nemá zástěry už na 205ce z roku 1993. Poslední auto, které jsme měli v rodině se zástěrama byla Felda. Už ani Tuňák je neměl, protože zástěrka vycházela max. do poloviny pneumatiky. 

-> Jirik_Tuňák1983 27.07.15 23:29:29: Tos četl studii zastaralou, nejnovější tvrdí pravej opak..
-> minno: Ono je pro výrobce lepší vymýšlet radary, aby auto před tebou přes ten vodní úplav v dešti detekovaly, než aby díky těm lapačům jednoduše nevznikl, protože pak lépe bussines.. Jen další zdařilej lobing..
-> minno: Ono je pro výrobce lepší vymýšlet radary, aby auto před tebou přes ten vodní úplav v dešti detekovaly, než aby díky těm lapačům jednoduše nevznikl, protože pak lépe bussines.. Jen další zdařilej lobing..

-> minno: Nevím, asi vývoj...když jsem teď konfiguroval nový služební mondeo, tak plácačky nemaj v základu ani nejvyšší výbavy a lze je tam mít za příplatek asi 4000. Na to že o ně člověk přijde při prvním couvání na obrubník slušná rána :-)
Autá bez zásterok nechápem ani ja :) Mne to bez zásterok príde ako ochudobnená Škoda 105S o zadné sťahovacie okná. Už aj dávnom teste jednej z prvých Škoda Favorit to kritizovali, teda tie chýbajúce zásterky, myslím že za prednými kolesami.
Som proste zásterkový typ :)
Som proste zásterkový typ :)
-> Jirik_Tuňák1983: jezisi, to jsem je nemel wapkovat ale rovnou zahodit 

-> Jirik_Tuňák1983: A ze se tady tech bukvic vyrojilo! :-)
(ne, to neni ten spravnej kalibr do Hadek & rejpani :-)
(ne, to neni ten spravnej kalibr do Hadek & rejpani :-)
-> Milan 136 27.07.15 20:59:08: Hned to vypadá líp. Někde jsem četl nějakou studii z Velké Británie, že řidiči, kteří mají na autě zástěrky, tak jsou z 90% gayové. Ale co je na tom pravdy.
-> castrol: ono ty originální dvoucentimetrový lízátka moc nespasí...

-> haso: ked prsi nasrat ale v zime mi to vadi totalne ked mi kamene lietaju az na zadne okno
-> Chali: nema je zadny auto a tohle je od nova taky nikdy nemelo. Mel jsem je tam ale bylo to hnusny. Na zimu je vratim, ale klidne me zastrel
-> Bajou: -> castrol: ked ich tam nenamontovali, tak tam nejsu...a takych je velke percento a na kombiku urcite nebudu chybat, tam je plocha riadne prekryta
-> Chali: 

-> haso: sak prave
-> haso: a to je ten problém 

vy toho narobite, kolko aut zasterky nema vobec?
-> Milan 136 27.07.15 20:58:21: Za tohle bych střílel.
-> Milan 136: radost za tebou ist ked leje 

-> Qwak 26.07.15 19:09:47: já nemůžu sehnat rozumnou m42 do třicítky a tady se to cpe do žigulů 

-> FORM - zlomená ojnice 26.07.15 14:29:29: tak trochu no...
-> Qwak 26.07.15 18:45:51: No s tím ISem to bude zajímavý vozítko 

-> Qwak: Ten vypadá ještě pěkně. To už takhle snížený bylo? Doufám, že nebude nějaký tuzing...
-> Qwak: pěkné pěkné 

-> Qwak: jiného motoru se ti zachtělo? Chudáci malí jak teď budou jezdit na útoky 

-> ZZ__Top: nenéé radši spíš tohle: M42B18
-> Qwak: myslíš, že celý Islámský stát narveš do žigula? 

Trošku se poléčí a bude dobrej... nicméně jako základ pro zástavbu IS stačí.. navíc za ty peníze 

-> Mil@n: Hele když já tu napíšu takové romány co se mi posralo tak mi jen napíšou abych do toho nehrabal.
fčera
nějak se omylem stalo, že místo píďomobilu jsem se včera staral o korejskou popelnici :)
a o pár garáží vedle mezitim na dědka spadly vrata.. ten starej typ se závažíma, já mám naštěstí ten na péra, kterej je postavenej úplně jinak.. ale většina garáží u nás má ty závaží a u všech je ten čep před vypadnutím, lidi to maj zajištěný hřebíkama a tak.. takže jsem ještě pomáhal dědkovi opravit vrata..
nějak se omylem stalo, že místo píďomobilu jsem se včera staral o korejskou popelnici :)
a o pár garáží vedle mezitim na dědka spadly vrata.. ten starej typ se závažíma, já mám naštěstí ten na péra, kterej je postavenej úplně jinak.. ale většina garáží u nás má ty závaží a u všech je ten čep před vypadnutím, lidi to maj zajištěný hřebíkama a tak.. takže jsem ještě pomáhal dědkovi opravit vrata..
-> minno: Kit car?
Po 150000km se rozklepal motor z favorita,za ty km je to slušné.Tak proběhla výměna druhý kus.Akorat se kazilo co mohlo...Prvně bylo špatné ložisko v klice tak výměna,rovnou s tím jsem dal novou spojkovou lamelu.Po napasovaní na převodovku si říkám,kouknu na ventilové vůle.Koukam na vahadlo kde jsou 2 matky a tuším problém.Samozřejmě tam byl zavit špatný a nešla nastavit vule
Tak výměna klaviatury a říkam si že už to bude rychlovka
K motoru byl bezkontakt tak ho montuji do auta.Po dokompletování bezkontaktu nechce chytit,to už jsem naštvaný.Vyměním ETZ za druhé a nic,tak zkouším cívku.Cívka vyměná a konečně vrčíme
Doladím spojku jedu na zkušební jízdu.vše ok.Tak si říkam že zajedu za kamošem po ujetí asi 20km přestavam jet
opět zkouším cívku a etz a pořád nic,tak si říkám že už jedině rozdělovač
Samozřejmě to byl on...Takže z puvodního bezkontaktu mě zatím zustala ETZ






Lak na autách ma nemá rád a stále ma prenasleduje
Dám vám jednu radu, nikdy sa nepúšťajte do opravy praskliny v laku....

Dám vám jednu radu, nikdy sa nepúšťajte do opravy praskliny v laku....
-> Stepan FUN: tak před cca 3-mi letý byl kokpit ještě tabu. Víkendy byly volnější i za nás. jsme tenkrat rozdávali vjezdový karty jak volňásky do kina 

-> Antony: Tak kokpity jsou veřejný... ;-) S tím problém není... Utajená je (prý) prakticky jenom šachta pod kokpitem, kde jsou počítače... Jenom jsme se shodli na tom, že zákaz focení je stejně pikačovina, protože ta krabice stejně nikomu nic neřekne. Důležitej je software, ale to bys ten počítač musel fyzicky odnýst a mít zařízení, kde bys ho zprovoznil a data z něj dostal.
Edit: Každopádně zkusím domluvit, až se uvidíme zase osobně. ;-) Dneska jsem stál u hangáru i s vlastním autem. :-) O víkendu se to tam tolik neřeší...
Edit: Každopádně zkusím domluvit, až se uvidíme zase osobně. ;-) Dneska jsem stál u hangáru i s vlastním autem. :-) O víkendu se to tam tolik neřeší...
-> Stepan FUN: to by byla paráda. Migy 21MFN i Alcy mám prolezlí z dob aktivní služby, ale gripeny jsme tenkrát ještě neměli vě výzbroji.
O foťáku vím (brácha kdysi vyhrál fotosoutěž 211. letky a byl pozvanej na základnu a do TOPu), nadruhou stranu česká armáda s tím dělá strašný obstrukce a přitom u švédů si nafotíš co chceš včetně kokpitu. A přitom to jsou stejný verze. . .
O foťáku vím (brácha kdysi vyhrál fotosoutěž 211. letky a byl pozvanej na základnu a do TOPu), nadruhou stranu česká armáda s tím dělá strašný obstrukce a přitom u švédů si nafotíš co chceš včetně kokpitu. A přitom to jsou stejný verze. . .
-> Antony: Základní výklad dělal člověk co objednává ND (kamarád), pak se k němu přidal odbornej technik a začal ukazovat speciality...
Apropo... Asi by to šlo domluvit... Nebylo by to hned, ale určitě by to šlo.... Ke Gripenům by nebyl problém (bez foťáku), ale k Alcám to asi nezvládnu... Oni prej kluci od ALCY jsou protivný... I když je to hangár hned vedle...
Apropo... Asi by to šlo domluvit... Nebylo by to hned, ale určitě by to šlo.... Ke Gripenům by nebyl problém (bez foťáku), ale k Alcám to asi nezvládnu... Oni prej kluci od ALCY jsou protivný... I když je to hangár hned vedle...
-> Stepan FUN:
to jsou všechny letadla 4-tý generace 
Každopádně závist, apropo kdopak dělal výklad, někdo z pilotů, mechaniků, nebo nějaký papaláš?


Každopádně závist, apropo kdopak dělal výklad, někdo z pilotů, mechaniků, nebo nějaký papaláš?
Celkem nic, ale byl jsem na soukromý prohlídce JAS-39 Gripen s odborným výkladem a možností nakouknout tomu "pod sukně"... No do teď nechápu, že si do toho někdo dobrovolně sedne... Nebrzdí to, aerodynamika je (úmyslně) úplně v pr_eli, bez počítače je to neřiditelný, zpětná reakce ovládací páky se nekonná... Ty piloti jsou snad sebevrazi...
sudruhovia asi kedysi neratali, ze bude nikto cpat na octu sirsie kolesa ako su tie poondene ziletky. Takze repas brzd, podlozky a normalne kolesa, aby som sa na tom nezabil
Tak nová vodní pumpa je na místě a mám pocit, že mi někdo vyměnil auto. Motor je tak o 90% tišší, chudák pumpa už to měla asi nahnuté dlouho...
-> Arnold: no proto 

-> suri: asi lepsi nez delat autoskolu pesky :-D
-> castrol: časem bude 


