Po 150000km se rozklepal motor z favorita,za ty km je to slušné.Tak proběhla výměna druhý kus.Akorat se kazilo co mohlo...Prvně bylo špatné ložisko v klice tak výměna,rovnou s tím jsem dal novou spojkovou lamelu.Po napasovaní na převodovku si říkám,kouknu na ventilové vůle.Koukam na vahadlo kde jsou 2 matky a tuším problém.Samozřejmě tam byl zavit špatný a nešla nastavit vule

Tak výměna klaviatury a říkam si že už to bude rychlovka

K motoru byl bezkontakt tak ho montuji do auta.Po dokompletování bezkontaktu nechce chytit,to už jsem naštvaný.Vyměním ETZ za druhé a nic,tak zkouším cívku.Cívka vyměná a konečně vrčíme

Doladím spojku jedu na zkušební jízdu.vše ok.Tak si říkam že zajedu za kamošem po ujetí asi 20km přestavam jet

opět zkouším cívku a etz a pořád nic,tak si říkám že už jedině rozdělovač

Samozřejmě to byl on...Takže z puvodního bezkontaktu mě zatím zustala ETZ
