skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
prohledat
124215 příspěvků (zobrazeno 110251 až 110300) od 06.12.2007 do 22.05.2025, založil/a iDawe
-> petr s: to proto že nepoužívají calgon
-> Zaki: Nekam pred cerpadlo to musi jit, poradne si to nakreslim... Musim este na LEKR jet kvuli sytici, mozna i sani vyhrejvat...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: a kam to povedes?
-> petr s: no a písek se vezme odkud? vodní kámen budiž ale na druhou stranu to bude pak blbě chladit ale za když se to uloží v chladiči tak to nebude chladit vůbec
-> Klubko_:
Obtok aby se nezanasela 4. vlozka.... K cemu to je? Aby se nezanasela 4. vlozka
Problem je ze voda odchazi hlavou horem a tady dole voda neproudi, takhle se 4. vlozky lip chladi, nejhorsi je to u 130 



-> havlik: Vodní kámen a písek
-> Klubko_: a odkud se tam vezme bordel? z chladicí kapaliny

Matthes, záškodník z TechWebu 02.01.09 20:26:23 napsal: Obtok aby se nezanasela 4. vlozka.k cemu je to dobry? planujes mit v chlad. kapaline sajrajt? Kam se to ted pripoji? Pred termostat?
-> Tampajs: se nesmíš bát
ale nebuj když to bude mít blbou geometrii tak mu dam funglovku.

-> Gryzly: Ne zvenku se na to vyprdnu
Zbytecna prace, je opravdu vyndanej z auta 


-> Matthes, záškodník z TechWebu: Doufám že tebn motor pěkně umeješ i z venku. Vypadá jak z auta vyndanej.
-> Surík: Abych rekl pravdu nevim 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: aký tomá závit-? fávo malo tuším 10 a schade 14,1,5
-> Tampajs: To ne plesnivej sejra nejim 

-> Surík: Ne ze skodovackyho sani, otazka jesi je v tom rozdil 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: to je prípojka podtlaku s favorita?
-> MOLSO: A ses si jisty budikem?? ukazuje spravne skousel si i jinej?? pak uz jedine preci termostat.
Dnes som zalepil dieru pre tachačove lanko v deliacej stene, dal nové vrapované hadice, vymenil termostat za iný a aj tak krista jeho nedokážem shade so 100% zakrytým chladičom ani v kopcoch uvariť, teplota ledva 75°C a po vyradení padala na 65-70°C
už fakt neviem čo tomu môže byť

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jo a maji tam i menší balení těch topenců a taky nakládanej hremelín velký i malý balení
-> darabos - www.mscfilakovo.sk:
a boli ste aj v depozitari? tam maju poschovavane vecicky. radost pozret
a boli ste aj v depozitari? tam maju poschovavane vecicky. radost pozret
-> venni: řídící tyč autogenem? To je dle mýho dost nebezpečný.. Ten material ztratí pevnost..
-> jerrom: Dělal jsem to ručně na přípravku. Je to pěkná práce, a zároveň drbačka. Tohle mě čeká ještě pětkrát.

-> Tampajs: Zrovna sme tamtudy jeli neska 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Sem si zajed www.mapy.cz/
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Čoveče v tom balení co jsem koupil jich je halda a ještě víc tý oblohy až sem si řikal jak se to tam vejde

-> Vojťas: Kupuju hotovy dobry. Ale za cenu 85Kcs jich tam je 7ks a hodne cibule, paprik a uprostred je strcena feferonka 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: musis to nekomu zadat jako domaci ukol, jinak se asi nenazeres :-D
-> Tampajs: Tak sem dneska v Albertu koukal na utopence. Taky v kyblicku a 4ks za 65Kcs
Se zblaznili... a obloha skoro zadna, na to kali Bily Tesak 


-> ZbyŠek: dik, ja sem si to nasel na tom webu, jaks psal, ale nazivo je to lepsi 

dnes sem nic neudělal jen byl n apoště pro volant od PavlaP.. dík je super
-> J3STER: čím jsi to prolisovával?
-> J3STER:
Jj stalo se mi to loni spadl mi k setrváku ten palec co je na vypinací tyčince
tak jsem vzal magnet uvazal ho na špagátek přiložil na kraj setrváku,jednou opatrně rukou protočil motor a po pár pokusech jsem palec vytáhl a byl spokojenej jak blecha
A ten den jsem spojku už rači nechal být





-> J3STER: ta co vrací páku

Pavel P.. 01.01.09 20:18:33 napsal:
Tak já si dneska střihnul výměnu spojkovýho válečku na špajze venku
v mrazu a lehkém sněžení, šlo to hladce až do okamžiku kdy mi
vyskočila pružinka přímo do setrváku..... tak jsem našel nepotřebnej
uhlíkovej kabel na svíčku, jak byl zmrzlej tak byl krásnej tvrdej, k němu
jsem přilepil magnet a jal se loviti pružinku, no za chvilku jsem jí ulovil,
pak jsem to odvzdušnil stylem „našlapat, zašprajcovat pedál tyčí na
volant a upustit tlak v trubce“ to se povedlo a bylo hotovo, udělal jsem
testovací jízdu a hle ono to funguje.

-> Pavel P..: Tak něco takového se stalo Acebossovi....taky lovil. Myslím že to byla vypínací tyčinka.
Tak já si dneska střihnul výměnu spojkovýho válečku na špajze venku
v mrazu a lehkém sněžení, šlo to hladce až do okamžiku kdy mi
vyskočila pružinka přímo do setrváku..... tak jsem našel nepotřebnej
uhlíkovej kabel na svíčku, jak byl zmrzlej tak byl krásnej tvrdej, k němu
jsem přilepil magnet a jal se loviti pružinku, no za chvilku jsem jí ulovil,
pak jsem to odvzdušnil stylem „našlapat, zašprajcovat pedál tyčí na
volant a upustit tlak v trubce“ to se povedlo a bylo hotovo, udělal jsem
testovací jízdu a hle ono to funguje.


-> Pavel P..: Tak něco takového se stalo Acebossovi....taky lovil. Myslím že to byla vypínací tyčinka.

Já dnes v -5 stupních rovnal autogenem řídící tyčku na fabii.Kamarádovo silvestrovská projíždka která skončila uraženou značkou...už nejdu ven brr.
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): no to je sice zajímavej postup ale mě se v tom mrazu fakt nechtělo ještě montovat sedačku.. takhle to taky šlo na odvzdušňovák jsem nasadil hadičku a tu do pet flašky, nejdřív jsem vyšlapal všechnu starou brzdovku, vyměnil válec, nalil novou brzdovku a šlapal dokud nezačla lezt z hadičky nová brzdovka, zašprajcoval a utáhnul a bylo hotovo.....
-> Pavel P..: ??? co riesite s odvzdusnovanim? Spojkovy valec na prevodovke je predsa v dosahu zo sedadla vodica - zhodim operadlo z vodicovho sedadla (na erke 2 sroby), pohodlne si lahnem, mam obe ruky volne na obsluhu odvzdusnovaka, nohou stlacam pedal - aj s demontazou a montazou operadla praca na 10 minut. (mala poznamka - takto to zvladne aj clovek normalnej vysky (173 cm) nemusi to nejake prerastene dvojmetrove cudo :-))
Brzdy tiez v pohode v jednej osobe, nasadim na odvzdusnovak hadicku, druhy koniec dam do nadobky v kufri a pekne pomaly slapem, az kym to cele nevybubla, obcas skontrolujem hladinu brzdovky a hadicku na odvzdusnovaku... jedina nevyhoda je, ze pri dlzke hadicky sa \"strati\" asi deci brzdovky. Pri vymene brzdovky ten isty hadickovy system, len hadicka nejde do nadobky ale do PET flasky, ktoru drzim v ruke.
Zatial som takto odvzdusnoval/menil asi 4X a ziadny problem
Brzdy tiez v pohode v jednej osobe, nasadim na odvzdusnovak hadicku, druhy koniec dam do nadobky v kufri a pekne pomaly slapem, az kym to cele nevybubla, obcas skontrolujem hladinu brzdovky a hadicku na odvzdusnovaku... jedina nevyhoda je, ze pri dlzke hadicky sa \"strati\" asi deci brzdovky. Pri vymene brzdovky ten isty hadickovy system, len hadicka nejde do nadobky ale do PET flasky, ktoru drzim v ruke.
Zatial som takto odvzdusnoval/menil asi 4X a ziadny problem
-> minno: ako píše záškodník z TW

-> VooDoo- Ondris: aj tak sa dá no
-> minno: na tom nic neni odvzdušnit si sám škodovku. Jak je výztuha na podlaze ke který sou přišroubovaný sedačky tak sem si našel prkýnko o takakorátním rozměru aby sedlo akorát nadýlku mezi výztuhu a sešlápnutý pedál. Hlavně sem si přečetl v knížce o škodovkách přesnej postup jak se má odvzdušnovat tak sem odvzdušnoval jak radí starý skušený lidi a měl sem to zachvíli. nedělal sem to způsobem 4xšlápnout a povolit ale povolit - šlápnout - utáhnout pustit pedál a znova 

-> minno: Normalne o sedadlo vzepru tyc na volant 

-> Pavel P..: "na odvzdušňovanie je potreba 1 noha a 2 ruky, bohužiaľ tieto končatiny nemôžu byť na 1 osobe"
. Ináč nemáš foto ako si to zašprajcoval? Niečo podobné by sa zišlo vymyslieť aj mne na brzdový pedál, jedine v odvzdušňovaní nie som sebestačný....

Tak já si dneska střihnul výměnu spojkovýho válečku na špajze venku v mrazu a lehkém sněžení, šlo to hladce až do okamžiku kdy mi vyskočila pružinka přímo do setrváku..... tak jsem našel nepotřebnej uhlíkovej kabel na svíčku, jak byl zmrzlej tak byl krásnej tvrdej, k němu jsem přilepil magnet a jal se loviti pružinku, no za chvilku jsem jí ulovil, pak jsem to odvzdušnil stylem "našlapat, zašprajcovat pedál tyčí na volant a upustit tlak v trubce" to se povedlo a bylo hotovo, udělal jsem testovací jízdu a hle ono to funguje.



-> FORM: vpohodě
fotka kde je M3 zepředu, je po vyjetí z garáže, kartičku jsem dával za okno až když jsme vyrazili na cestu 


-> škodík: aký to má teplomer? kapiláru alebo elektrický?
to budu ještě brousit