-> Matthes, záškodník z TechWebu: No to sa mi takmer stalo pred par rokmi, ked sme kupili kosacku... Uz som tam lial klasicky mix ako do vsetkych nasich agromasin (rotavator, krovinorez, postrekovac), ked na mna brat krici: Ty HOVADO, to je stvortakt tak to deci oilmixu to prezilo v pohode
-> Tom.t: Tak tato pila zerie klasicky dvojtaktny oilmix, no a olej na mazanie retaze je tiez doplneny, ale to pochybujem, ze by to malo nejaku ochranu pred behom retaze na sucho...
Najprv som si myslel, ze je tou zimou, ale ked som startoval, tak najprv pekne naskocila asi na 15 sekund, ale potom zdochla a uz viac nenaskocila...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: trubka byl ten prodavač, kterej o tom vedel hovno a tvrdil že olej tam je od výroby, že to bylo odzkoušené byl tam ale jen polovina náplne
David29 03.01.09 12:22:35 napsal: Tak nevim co je špatně.. v koloně na magistrále (cca 30min) jsem to skoro uvařil… mělo to 120C.. dečku nemám, a ventilátor nefunguje…spíš skoro uškvařil funkční termospínač vetráku je k nezaplacení..
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): hladina oleja - dopln ... niektore maju automaticku ochranu pred behom na sucho takze ak nebude dost oleja nenatočíš ani za boha .. viem to po tom čo som rozobral novú elektrocentrálu a nie a nie naskočiť .. zabudli mi povedat ze sa musi doplnit olej
tak aby se nereklo, ze ted jen sedim doma cumim do virtu a predstiram uceni, tak sem na drive zminenym favoritu este vymenil ac pumpu. Zadani majitele znelo: Ty me to nejak moc zere. Muze to by tou zimou? Kolik? tak 10l/100km.
Ale ma tam muj byvalej karb, se kterym sem ja jezdil za 7 a zbytek motoru sestelovanej tak jak jen nejlip umim. A ze mu to prska do sani neco cernyho + este nejaky drobnosti ukazujici na prasklou membranu ac pumpy.
Akorat kdyz sem daval jinou pumpu, tak mela nasacaci trubicku mensiho prumeru, nez ta jeho (takze asi ze sade) snad to nebude vadit.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: asi tak...já bych to zavařil...ale někde jim to rupne,zabijou se v tom a pak si můžu hodit mašli....to mi za to nestojí,si sežene za pár kil z vrakáče jinou...
dneska jsem dělal kámošovi na 125 řízení. měl v háji čep ale hlavně pouzro ve kterým chodí hřeben. tak jsem ho venku v mrazu vyndal z auta. ještě že mám ráčnový klíče s kloubem a mohl jsem ho ohnout o 90 stupňů. jinak bych ty horní šrouby na těch třmenech povoloval hodně dlouho. pak jsem ho rozebral a víc už jsem toho nestihl protože jsem jel pryč
-> Klubko_: Jo, George znám od vidění. Hlavně se mu nezkoušej opírat o auto. Má to tak dodlehčené až je to v některých místech křehké. Tenkrát když jsem se ho zeptal kolik ten jeho speciál váží odpověděl, že 600 Kg a prý to má ještě rezervy.
Dokud bylo na nulou, tak se Fávo ohřálo bez problému a teplota vody byla jako v létě. Ale teď když je -10 ráno, tak se neohřeje ani za boha a pokud se třeba po 20km dostane třeba při jízdě do kopce na "letní" správnou teplotu 88°, tak stačí ject rychleji na pětku z kopce a rázem je tam na budíku odhadem 70° (Fávo nemá číselník). Takže karton před chladičem význam za mrazu určitě má v severských státech dečky před chladič montují běžně.
-> Kuladmin: přesně tak,je to dráťákem na vrtačku jemným.sice se nedostanu všude ale většinu tím vemu.není to nijak extra leštěný,jen jsem to vzal aby to mělo lepší povrch
-> myschaak - diverzant s koženou brašnou: jako Kuladmin.není na tom nic těžkýho,ale leštit úplně bych to nechtěl,tohle bohatě stačí