skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Maximalni rychlost
-> Jirik_Tuňák1983: Tak nejak. Pustit ho za volant a promitnout si preventivne film zivota :-) Ale muj prichod do oddeleni byl pro nej vysvobozeni, protoze jsme tvorili udernou brigadu, kde vzdycky ridil ten min rizikovej :-) V pripade jeho solo jizd to koncivalo minimalne zhoblovanejma ploskama od krizovyho brzdeni na dalnici, uvarenym motorem feldy nebo rovnou totalkou fobie po nedani prednosti (2x).
-> King 28.05.15 23:21:54: Vzhledem k popisu tvého kolegy jsi musel vidět min. světlo na konci tunelu, že? 

-> Jirik_Tuňák1983: Ne, stacila mu pulhodinka myho spanku a tahly kopce na Vysocine :-)
-> dragon_cb_cz:
Hmm, zajímavý. Otcova 1,4 16v 55 kW combi se přes tachometrovejch 170 nikdy nedostala. A málokdy jich taky dosáhla.
Hmm, zajímavý. Otcova 1,4 16v 55 kW combi se přes tachometrovejch 170 nikdy nedostala. A málokdy jich taky dosáhla.
-> King: Tak ona ta fobie taky ukazovala o dost vic nez 160, mluvim o udaji z GPS 

-> King 28.05.15 22:29:20: Vy jste jeli týden v kuse? To bylo dlouhé zamyšlení. 

-> dragon_cb_cz: To je divny - meli jsme kdysi takovou tridenni misi po Morave s kolegou a treti den v noci, po celodenni praci a nalitanejch 700km jsem se na jedny krizovatce ve tvaru "Y" uz nebyl schopen rozhodnout kudy dal a tak jsem to zaslapnul a rek, ze uz toho mam asi dost :-) Predsl jsem oteze firemni feldy kolegovi o kterym bylo znamo, ze krome 5 dioptrii a serosleposti se rozhodne s volantem nekamaradi. Ale dal jsem mu duveru, za chvili jsme svisteli po D1 domu a ja jsem usnul. Probudil me nezvyklej rev motoru. Venku byla takova stredne husta mlha, tak si rikam, ze se ten jouda klasicky zapomnel a drti to na trojku nebo 4ku, kouknu na foforklacek - byla tam petka! zvednu rozespale oko na palubku - 180! :-)
Rikam: "Ty voe, jsem cerstve dvojnasobnej fotr a nerad bych na tom neco menil! Kolik jedeme?" .....Kouk na tacho a brzdil jak vzteklej. Ze prej se jenom zamyslel :-)
Rikam: "Ty voe, jsem cerstve dvojnasobnej fotr a nerad bych na tom neco menil! Kolik jedeme?" .....Kouk na tacho a brzdil jak vzteklej. Ze prej se jenom zamyslel :-)
-> palinator: nějaký 100vky dojezdovky
-> Tomaso435:
135/80?
135/80?

-> dragon_cb_cz: já z ní 160 dal
ale víc ani hovno... asi to chce užší gumy :D

Na 200km/h jsem to cvičně protáhnul dneska dopoledne na D1 po cestě z nemocnice... ani to moc námahy nestálo
Jinak podobný zážitek jako -> vhml: mám s jedničkovou Fobií 1.4MPI 44kW, akorát na D3... držel jsem fakt cihlu a na 159km/h to dolezlo celkem ochotně... těch 160 jsem tam za celou dálnici nedostal

Jinak podobný zážitek jako -> vhml: mám s jedničkovou Fobií 1.4MPI 44kW, akorát na D3... držel jsem fakt cihlu a na 159km/h to dolezlo celkem ochotně... těch 160 jsem tam za celou dálnici nedostal

-> vhml: No jo, "ukazovala", tak to pak jó :-)
-> Jirik_Tuňák1983: Z tech fiest jsem to vytah dalnicnima 160-170, cili trvala "podlaha" :-)
-> Jirik_Tuňák1983: Z tech fiest jsem to vytah dalnicnima 160-170, cili trvala "podlaha" :-)
-> vhml 27.05.15 12:11:13: Ta naše byla v zelené metalíze, to by mohlo být ono. 

-> Jirik_Tuňák1983 27.05.15 10:25:56: ta trojka naopak ukazovala celkem málo. 100km k dálnici kolem 5,2 a na tý dálnici to vylezlo nekam na 6,5. Kdovi ale jak to keca...
-> MVM 27.05.15 07:33:40: My máme zatím zářez u FII Combi 1.2 HTP - 12,4 litru (náhradní vozidlo).
Yetti 1.8 TSi aut. 13,7 litru.
Vše svižná jízda na dálnici kolem 140 - 150, město a okreska - takže kombinace.
To bych řekl je hrůza.....
Yetti 1.8 TSi aut. 13,7 litru.
Vše svižná jízda na dálnici kolem 140 - 150, město a okreska - takže kombinace.
To bych řekl je hrůza.....

-> King: Podle mě se to na těch 1200Km zprůměrovalo a vím že to nebylo deset.Tím že je minimum zastávek a motor běží sice vytočenej ale bez akcelerace. Jinak ta spotřeba se hodně zvedne při okreskách. To auto prostě na takový účel extra dlouhých cest není stavěný,motorově.
-> King 26.05.15 23:59:43: To souhlasí. 

-> King:
Za tolik snad umim jezdit jenom se svou 120L.
Za tolik snad umim jezdit jenom se svou 120L.

-> MVM: Tsk to musela bejt nejaka vyjimecna hatapka a nebo jsi ji moc setril :-) Kdyz se nekdy spokojim s podobnou pastikou jako s nahradnim autem, zacvici mi obvykle s prumernou spotrebou v cestaku, protoze tech 12-13l/100 - no problem :-)
ja som mal skusenost 1x ist s htp cca 200km trasu iba po dialnici a tych 150kmh valila v pohode...
ako jasne vsetky tie zavady a pod, ale pokial ju clovek nevlastni, tak to slo pomerne normalne
ako jasne vsetky tie zavady a pod, ale pokial ju clovek nevlastni, tak to slo pomerne normalne
-> Jirik_Tuňák1983: Okolo 8mi (ale bylo to v.r.07 uplně přesně si to nepamatuju)
-> palinator: Jo až jsem byl překvapenej. Při každým tankování jsem se rozhýbal,kafe,změřil olej a palba domů. Jen mě rozčiloval ten omezovač z kopce no 

-> MVM:
A na volnoběh to pak ještě mazalo?
A na volnoběh to pak ještě mazalo?

-> vhml 25.05.15 22:16:44: Já takhle před mnoha lety hnal HTPčko Brno - Amsterdam/Zandvoort- Brno
Tak ona se i pětka vždycky z kopce dotočila do omezovače a pak se těsně pod ním držela i po rovině. Jinak celkem za trest.

-> vhml: Takovýmu bzučidlu je třeba při testu max. rychlosti pomoct i vypnutím všeho postradatelnýho v el. výbavě auta - radio, větrák, světla... :-)
-> vhml: A vypli jste klimu a ESP? :-D
-> King 25.05.15 23:23:52: no hele my se u toho mohli utlouct smíchy. Stejný to bylo i v nejakým TopGeru kde jim to porad zpomalovalo 

viac ako 190 som nesiel ani s Maxikom.....ono dovrchu je to celkom problem :)
-> vhml: V tyhle rychlosti a s tohle motorizaci je znat i okem nepostrehnutelny stoupani nebo zavan slabyho vetru - ostatne, to zna kazdej majitel seriovy skochtle :-)
Dneska jsme se s kolegou náramně bavili s trojkovou fabií 66kW na prazdny nemecky dalnici. Aneb 50km podlaha jestli to tech 200 dle GPS dá nebo ne. Povedlo se z vršku asi 2 km před nasim sjezdem, kdy to dalsich 5km předem oscilovalo mezi 198 a 199 :-D Smutny je, ze to místama samo zpomalovalo až ke 170 a to tu zadnej vetsi kopec neni. Ale zase na to jak tragicky to nejede jsme byli hodne prekvapeny, že to těch 200 udělá. 180 to zvládá celkem bez problému jelikož tam je akorát vrchol výkonu. Jenom ale než se člověk dočká...
-> Ultim: bacha aby jsi neulítnul...
-> Ultim: Pokud to "víš" líp, tak se poděl o vědomosti.
-> MVM 16.05.15 21:24:39: Tak pokud to "vis" tak v tom pripade to musi byt asi pravda ....
To all: takze rekneme ze ta 200 je dosazitelna s upravenym autem a vhodnou prevodovkou?

To all: takze rekneme ze ta 200 je dosazitelna s upravenym autem a vhodnou prevodovkou?
-> Nwkt 16.05.15 21:50:48: Mythbusters :)
Pokud dám tak "acht" Plzniček, tucet panáků, ňáký brko, tak budu schopen něco plnotučnýho na tohle téma vyplodit
. Bohužel ale už nebudu schopnej psát. Takže nic ze mě nevypadne


-> Nwkt 16.05.15 21:50:48: Lidi moc hulí.. Měli by si to dávat v menších dávkách 

-> Bajou: Myslim, ze to nejen ze testovali, ale i vyvratili:
en.m.wikipedia.org/wiki/J ATO_Rocket_Car
en.m.wikipedia.org/wiki/J ATO_Rocket_Car

-> Antony: Jé, zrovna tohle testovali v Bořičích mýtů 

-> Antony: No to je teda pecka ! 


-> Ultim: Protože prostě seriový auto nemá podlahu přizpůsobenou na jakýkoliv takový tanečky se vztlakem. Spodek auta kde něco podobnýho "částečně" funguje vypadá uplně jinak. To nepíšu proto že si to myslím - ale zcela jasně to vím. Hlavní podíl na chování vzduchu pod autem má lízátko na předním nárazníku který určuje kolik vzduchu pustí.Jen tato maličkost chování ovlivní.
š 110 L - max rychlost 110 km /h :) pak mi bylo líto auta, má to nějakou krátkou převodovku :)
Rapid 136 podvozek série,motor upraven kýmsi v německu,pneu 165R13,rychlostka Brno-Pohořelice a dle GPS 192km/h.měřeno asi 8let zpátky
Rekord s Rapidem (předek o 13cm níž oproti sérii, zadek takřka série) mám 198 km/hod. Měřeno policejním radarem... :-D Samozřejmě to bylo na dlooouhý skoro rovný silnici a mírně z kopce.
-> MVM 16.05.15 16:36:06: Proc by to nemelo byt mozne? Pri dalnicnich rychlostech uz je "tlak" vzduchu znacny, takze se to v tom klinu pekne hromadi primo pod zadni casti.