skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia Rs I
Tak němci jsou bohatí, ti si mohli dovolit (kór jestli to byli škodovkáři), jet z D do GR a koupit si tam nový GT v autosalonu a přihlásit ho v německu. Ale ofiko prodej byl jen v GR a anglii.
Já asi před měsícem vidět GT na prodej v Německu, byla na mobile.de
Kdepak o Octaviích GT I.a II.generace v česku až na pár rychle zapadlých článků nebyla ani zmínka. A když všichni šílí po TDI z německa, tak na co se štrachat až do Řecka a shánět tam někde GT..To se žádnbýmu převozníkovi nevyplatí pokud to není přímo daná zakázka. Longy jsou vzácný. Hlavně těch po faceliftu. Nevím přesně, ale před faceliftem se jich vyrobilo asi 17 a po faceliftu asi 7 myslím.
-> lokaj: Jo Longy jsou zajímavý oktávky. Třeba tady jedna na prodej. Tu GT jsem ani neviděl že by v ČR někdo prodával. Spíš to bude potřeba dotáhnout z Řecka
forum.octaviaclub.cz/inde x.php?showtopic=...
forum.octaviaclub.cz/inde x.php?showtopic=...
www.topclanky.cz/Nova-Sko
da-Octavia-GT-200HP-5722
Kdyby někdo už nemohl sehnat zachovalou O I RS/GT, tak si může nechat dovézt z Řecka ojetou O II GT 200hp. Vzhledem k dnešní situaci v řecku určitě za slušné peníze. A dál než do francie to taky asi nebude.
Kdyby někdo už nemohl sehnat zachovalou O I RS/GT, tak si může nechat dovézt z Řecka ojetou O II GT 200hp. Vzhledem k dnešní situaci v řecku určitě za slušné peníze. A dál než do francie to taky asi nebude.
Já když bych se chtěl zajímat o nějakou speciální Octavii a peněz měl zhruba 250000,- tak bych se zajímal o Octavii Long 1.8T LaK. Sportovní není,ale vzácná rozhodně. Takový pokus odpovědět Zemanovi proč v ní není vzadu stejně místa jako v tehdejší Tatře 700. Tuhle byla jedna k mání za 210 000,- (předfacelift). Nebo jak už tu někdo zmiňoval 1.8 T 4x4 liftback též docela vzácná kombinace. Když an ito tak Octavii Combi RS, padž se vyráběla myslím jen jeden rok a nebo Octavii GT 193 Hp. Ta je dost rychlá.
www.skodaoctavia.cz/skoda -octavia/skoda-octavia-tou r-gt-193hp-pro-recko
www.skodaoctavia.cz/skoda -octavia/skoda-octavia-tou r-gt-193hp-pro-recko
Mám Octavii 1,8T na LPG (Lovtec) z roku 2010 a přepne na benzín jen když dochází plyn. Jinak v pohodě do omezovače i na LPG. Akorát už odešly snad všechny vstřiky od plynu. Auto má najeto momentálně asi 320tis km. Semtam něco odejde, ale s tím se už musí počítat. Naposled lambda před katem za 3,5tis Kč, předtím decelerační (vypínací) ventil od turba a nechával jsem měnit nějaké hadice co byly už popraskané stářím a auto za studena kvůli tomu škubalo. Pak ještě pár problémů s elektroinstalací díky kunám. Podle palubního PC jezdím dlouhodobě za 7,5 litru včetně krátkých popojížděček. Na delší trasy mimo dálnice se dá dostat i pod 7, dálnice kolem 8. Na LPG mi to vychází do 10 litrů, takže jsem zatím spokojený.
Je pravda, že to beru jako auto pro volný čas.
Na běžný ježdění máme Sharana 1,9 PD 85kW.
Takže poleju 100 octan
Na běžný ježdění máme Sharana 1,9 PD 85kW.
Takže poleju 100 octan

-> Jirik_Tuňák1983: No ba ... dávno pryč 

-> MVM 22.04.15 19:20:22: Ale kde jsou ty časy. 

No pánové asi takhle. Jedničková RSa byla roky na okruzích Brno a na 99% i most jako safety car. -v Brně ji měli kluci občas i na slickách.. Znám ale jen pár lidí co z toho seriovýho auta uměli dostat maximum. Jedním z nich je můj dobrý kamarád a jezdec Jirka Janák co ji měl kdysi dávno když jezdil u Kopeckýho . . Jak to auto s malýma úpravama umělo jet doraz na tacho .. Na octávku myslím slušný výkon. Co se týká spotřebáku - tak brách má na hrbu už přes 300tis. Dlouhodobě jezdí cca 10/100km ale bere si už cca 0,7l 5W/40 Turbo origo,spojka origo pouze rovody,cívky,hadice odvětrání,čepy,tlumiče uložení stabíku (vliv silnic čr- ale octávka potřebuje podvozek) Za mě auto nemá chybu - ale já šel do naftový rs Fabie z důvodů "šestikvaltu" a spotřeby. 

-> OTA-MTX 22.04.15 18:55:32: To píšeš v jaké souvislosti? Že je to jinej motor vím, reagoval jsem na Vhml a Drakouše.
-> Jirik_Tuňák1983: to je úplně jinej motor
-> vhml 22.04.15 10:57:58: Kolega teď jezdí po rályje jako nějakej pořadatel nebo tak něco, ani už nevím. Ale od Škodovky dycky dostanou zapůjčená nějaká auta. Vloni to byl nějakej Superb a teď má Ojettiho. Mno a je to 1.8 TSi, 4x4 s DSG a i když s tím jezdí tak nějak normálně, tak hlásil 13,7 litrůch.
To je jako nomání, ja? A prej je to líný jak veš ohledně axeleratse.

-> Luky: Tak pokud jí chce Dakos jako leštěnku tak prosím, já pochopil, že to chce na vcelku pravidelnej provoz.
-> Dušan: Jak říkám, je to přestavba stará asi 12 let, takže modernější systémy si s tím možná poradí líp, to nevím... tenkrát to bylo pekelně drahý, snad přes 40 tisíc. Když někdy budeš čas tak to auto vezmu k nějakýmu plynaři, ať se na to mrkne...
-> Jirik_Tuňák1983 22.04.15 10:54:49: až tyhle kilometry najezdíš za tejden, tak pochopíš k čemu je LPG dobrý 

-> dragon_cb_cz 21.04.15 23:55:36: Mě je to fuk
, já najedu měsíčně max. 680 km, spíše do 600.
Pak mi spotřeba ani lití Vervy 100 nevadí. 



Ja lpg nikomu nedoporucuju, jen rikam jak jezdim ja, potazmo rodice. Kdo si o rs mysli ze je sportovni auto az si tam klidne jele sto oktanu kdyz na to ma...
-> dragon_cb_cz: ono zase u leštěnky voňafky je to se spotřebou asi jiné než u spotřebáka, když jen jedeš občas na sraz nebo na rodinný výlet
U toho prepinani zalezi na systemu LPG. Mel by se dat prenastavit.
-> Dakos: Počkej až to koupíš, ono to pak tohle tvoje přesvědčení nahlodá.... taky jsem si říkal, že spotřebu u Soba řešit nebudu, ale když pak projedeš za měsíc 7 tisíc, tak taky začneš přemýšlet... do LPG pořád jít nechci, ale čekám jak dopadne Babišovi ten jeho zákon o biopalivech a podle toho uvidím, jestli nejít do BioPower přestavby.... jezdit za 12 litrů N98 prostě není prdel.
-> Dušan: Tady se to samo nepřepne, prostě předjíždím, otáčkoměr je někde mezi 4 a 5 tisíc a najednou kucky-kuck, výkon v prdeli a sebevědomí řidiče taky.... má to souvislost s kvalitou LPG, ale v nějakej míře je to tam vždycky.
Ale je to zástavbu stará asi 12 let, věřím, že od tý doby asi nějakej pokrok nastal.
-> vhml 21.04.15 21:57:39: Viz výše, tohle samo nepřepne, na plyn to funguje v pohodě, jen když tomu naložím tak to není ono a začne to pod plynem dělat bordel... švára (kterýmu to auto patřilo před tím) se tváří, že "jsem jen vždycky zajel to nechat seřídit" - což je přesně to co mě přijde absurdní, mít moderní auto a 2x do roka to nechat někde štelovat. Ale segra to asi nehrotí a já na to nemám sílu, řešit "detaily" na cizích autech.
-> Dušan: Tady se to samo nepřepne, prostě předjíždím, otáčkoměr je někde mezi 4 a 5 tisíc a najednou kucky-kuck, výkon v prdeli a sebevědomí řidiče taky.... má to souvislost s kvalitou LPG, ale v nějakej míře je to tam vždycky.
Ale je to zástavbu stará asi 12 let, věřím, že od tý doby asi nějakej pokrok nastal.
-> vhml 21.04.15 21:57:39: Viz výše, tohle samo nepřepne, na plyn to funguje v pohodě, jen když tomu naložím tak to není ono a začne to pod plynem dělat bordel... švára (kterýmu to auto patřilo před tím) se tváří, že "jsem jen vždycky zajel to nechat seřídit" - což je přesně to co mě přijde absurdní, mít moderní auto a 2x do roka to nechat někde štelovat. Ale segra to asi nehrotí a já na to nemám sílu, řešit "detaily" na cizích autech.
Já si hlavně myslím, že LPG do takového auta nepatří.
Chceš RS I, tak musíš mít na benzín.
Chceš RS I, tak musíš mít na benzín.

-> vhml: Ale kolik lidí to umí a je ochotnejch zrovna tu 1,8T seřídit. Četl jsem jak to probíhalo na jednom Leonu a vyřešilo se to až na pátý naladění a ještě v jiný firmě než to montovala
-> dragon_cb_cz 21.04.15 19:59:44: je to o serizeni. U mě pokud má potřebu nefungovat na plyn, tak se naprosto neznatelně přepne do benzínu, jen to začne pískat.
-> dragon_cb_cz: LPG ma problem s tlakem. Mam to taky a v nejhorsim se to prepne samo, ale ze bych to musel resit porad to se rict neda. Spis na poradny jizdy je dobry to prepnout. Jinak LPG je na tom motoru akorat.
-> OTA-MTX: No jo, dokud nemusíš parkovat v podzemí, tak to jede a je to vůbec super a samé sociální jistoty.... Ale konkrétně u té 1.8T jsem z LPG moc nadšenej nebyl, možná by to chtělo nějakej plynařskej zásah, ale při každým předjíždění jsem raději přepínal na benzín. Když to ve 130km/h začne cukat protože to LPG přestane stíhat... nic moc. Ale jak říkám, asi by to šlo poštelovat - jen mi přijde smutný, že to u přiměřeně moderního auta musí člověk řešit.
rodiče měli 1.9 SDI, TDI pak 2.5TDI 132kW a ted jezdi v RS 1.8T na LPG. Od tý doby naftu nechci, ta kopne a umře, tohe prostě JEDE:) Je to z říše, má přes 300 000 km, auto jezdi bez problému, jediny co jsme za 50tiskm měnily byly přední ložiska kol, jinak vše ok.
Před dvěma měsící jsem si tenhle motor pořídil v audi A4 , nedám na něj dopustit (270tis km). Jinak Octa jede o dost líp než Audi (ta moje 120kW), asi proto že je lehčí, ale to u mě není prioria:)
Před dvěma měsící jsem si tenhle motor pořídil v audi A4 , nedám na něj dopustit (270tis km). Jinak Octa jede o dost líp než Audi (ta moje 120kW), asi proto že je lehčí, ale to u mě není prioria:)
-> Karel. 21.04.15 15:48:30: To ne, tam se dávaly ruce pryč. 

-> Jirik_Tuňák1983: to neříkám že ne, ale u octavia I bych neřekl, že to byl častej jev. Myslím tím záruku.
-> Karel. 21.04.15 14:18:01: Proč ne. Znám hodně lidí, co dělali turbo v záruce a nebo na garančních prohlídkách a navíc v mnohem nižším kilometrovém proběhu. 

-> Dakos: nevím ve 150 tis km dělat turbo? To asi nebude moc košér
-> Dakos: aj kola su pekne
Tahle se mi líbí dost, teda až na ty kola:
auto.bazos.cz/inzerat/... /Prodam-Skoda-Octavia-RS-I 18T-132-kw.php
auto.bazos.cz/inzerat/... /Prodam-Skoda-Octavia-RS-I 18T-132-kw.php
-> dragon_cb_cz 20.04.15 22:24:00: A co teprve chipem a objemem. 

-> suri:
Je zajímavý, že o Toledu I se taky říká že je to přetáčivý auto, ale u mě se to nepotvrdilo. Hrne se to po předku ven zatížený/nezatížený. Jen jednou z mnoha, mnoha situací, to lehce ujelo v nízký rychlosti.
Je zajímavý, že o Toledu I se taky říká že je to přetáčivý auto, ale u mě se to nepotvrdilo. Hrne se to po předku ven zatížený/nezatížený. Jen jednou z mnoha, mnoha situací, to lehce ujelo v nízký rychlosti.
Jinak vzhledem k podvozku bych možná raději přemýšlel o 1.8T 4x4 + čip... ve výsledky by to mohla být fajnovější kombinace.
A teda moje osobní zkušenost se sériovou 1.8T 110kW je taková, že dole je to takový všelijaký, ale když člověk není línej si pro ten výkon dojít, tak ho tam na O1 je tak nějak vcelku akorát.... s čipem to musí být už celkem fajn.
A teda moje osobní zkušenost se sériovou 1.8T 110kW je taková, že dole je to takový všelijaký, ale když člověk není línej si pro ten výkon dojít, tak ho tam na O1 je tak nějak vcelku akorát.... s čipem to musí být už celkem fajn.
-> Pavel P@nkáč 20.04.15 21:58:32: Ten previs fakt poznať , na zátačkovej mokrej trase , prípadne v zime je to niekedy zábava, samozrejme na jazdenie v rozume to stačí , ale od dvojky je to daleko , takisto od iných áut tej doby , napríklad na focus to nemá
-> suri: jednička tolik nesedi jako octavia2 to je pravda ale jeji jizdní vlastnosti jsou celkem dostatečné, zas bych to tolik nepřeháněl, anebo musíš jezdit do zatačky pomaleji a ne 130km/h

-> Placko: tak ono je to taky o zvyku. Já mám v Mazdě 6 diesel 132 kW a 400 Nm krouťák a že by mi to po dvou letech užívání přišlo dostatečné, to se říct nedá...
-> Nwkt: Myslím na prodej za lidský peníze.
motor je to luxusný , asi naj štvorvalec benzín aký som kedy jazdil , ale podvozkovo je to auto nič moc , lietajúci zadok je možno niekomu zábava , ja mám radšej bezpečnosť ...
ak možem reagovať, ja som v tom viezol aj ked známy mal 4x4 a je to dosť živé auto takže ak ti len o to ide tak tak o to sa báť nemusíš , že sa s tým budeš nudiť 

-> Dušan: 99 procent to nebude řešit a štětečkovat napravy už vůbec ne to by musel být nadšenec...
-> Pavel P@nkáč: 230t je dost. Ikdyz je to Octavia tak uz to chce pomalu repas vseho jak na 120ce :) Kazdopadne to byt nemusi pokud nekomu staci komplet orezlej podvozek, mastnej motor, sterely hadicky apod.
-> Dakos 19.04.15 22:06:08: co na ni bylo špatně? Všechno? 

-> dragon_cb_cz: Jedna taková na virtu je
-> Dušan: Až potkáš naprosto sériovou O1 RS která bude mít opravu zaručeně najeto pod 150 tisíc, tak mi prosím dej vědět 
