
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nový Superb
prohledat
169 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 15.02.2015 do 16.04.2015, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
-> lokaj 16.04.15 12:31:41: Pak zase budeš rád, když uvidíš na ulici jiný auto. 

Tak jsem si dnes v noci prohlédl úplně nového stříbrné Superba 1.4 TSI a musím říct, že hezčí aktuální škodovku jsem asi ještě neviděl. Zvlášť při srovnání s "jezevčíkem". To auto je dokonce hezčí než aktuální Octavia. Nemá vzadu ten zub a ty šikmé plochy a i v obyčejné výbavě bez xenonů a velkých litých kol vypadá moc dobře. A to jsem býval na nové škodovky většinou jen skeptický. Už se těším až jich budu vídat více.
To není tak dávno co když sem šel v Kvasinách po lakovně tak to bylo supertajný, s každou kastlí šel nasraně se tvářící dědek a kontroloval jestli se někdo nedívá
A minulej týden v téže firmě sem se doslechl že kabriolet do roku 2020 určitě ne, tak mi zas radost neudělali...

A minulej týden v téže firmě sem se doslechl že kabriolet do roku 2020 určitě ne, tak mi zas radost neudělali...

-> Milan 136: něco jo :o)
-> Burák: Napadlo mě to.. 

-> Jozka: Mysleno " a az " (se rozpadne)
-> Burák: To "A až.." mi tam přijde nějak navíc..

-> michael: Jsem unavenej a linej
necemu nerozumis?

-> doking: Se obávám, že tyhle legislativní snahy už jsou pěkně dlouho iniciovaný autobilovejma výrobcema (těma velkejma a silnejma), protože už dávno zjistili, že to je pro ně výhodný.. ekoteroristi (pokud nejsou přímo na výplatních listinách) už dávno sehrávají pouze roli užitečných idiotů.. 

Taky si říkám,kam to ku.va všechno spěje :-D jako zvuky motoru do repráků auta,kdo to kdy viděl,já to chci přirozený :-D. Stejně by mě zajímalo,kdo všechny ty omezující normy vymejšlí,kterej jedinec,nebo jak to vzniká,co v celým euro parlamentu,nebo mezi těma lidma co to vymejšlej neni někdo,kdo by si liboval ve strých atmosférických motorech,v různých osmiválcech atd...Nevim jestli mi rozumíte,co chci říct,ale prostě, jestli se nám jako evropanům tyhle normy nelíběj,tak proč si je pořád prosazujeme,proč to nezměníme,to jako v tom parlamentu seděj samí ekologové,co jsou proti pořádnejm motorům, nebo prostě jenom kvuli tomu aby si udrželi koryta a příjem, přijmou cokoliv,aby se nikomu nezprotivili a nepřišli o místo? Stejně tak i mezi těma lobistama co to všechno prosazujou a tlačej na to,aby to prošlo.
-> Burák: co si to za ovcu a hybaj do stada 

-> michael: tohle se snad ani slusne napsat neda...:)
-> Burák: Něšlo by to spisovně a normálně napsat?
Hm, takže jedu s Audinou do servisu, vrazim do ni peníze a nechám si ji, dokud se nerozpadne. A až, raději budu jezdit starou vránou, než mrdkou, co dela kraval z reprobeden s mrdkovym malinkým motorem. Kurva, kam tohle speje? 

-> Max: a najelo to aleapon neco?
-> Milan 136: skoro všechny sešrotovány. Zajímavější byl náš e-up.Mělo to několik variant, ale bohužel....
-> Max: jezdí ještě těch deset E-Octavií?
-> Tomaso435: škoda bude mít elektromobil ? Myslim že neee.. ;o)
výhradu na E-car si ponechali ve VW. Jak pro UP tak i pro Golfa...
ale jinak s tim reprákem má pravdu. byly v podběhách a fungovali do 40km/h
výhradu na E-car si ponechali ve VW. Jak pro UP tak i pro Golfa...
ale jinak s tim reprákem má pravdu. byly v podběhách a fungovali do 40km/h
-> Milan 136: Tak treba pro me by to byl jeden z duvodu proc si to auto nekoupit :)
-> castrol: tak u novýho škoda elektromobilu se s tím počítá :D a to v rámci bezpečnosti chodců aby věděly že jede auto a omylem mu nespadly pod kola :D
-> Jirik_Tuňák1983: cize za chvilu nebude treba vyfuku ale len do narazniku sa namontuje reproduktor
-> jourin: normalni lidi, ktery to sere si to nemaji objednavat ;-)
-> Tomaso435: to sa vola aktivne tlmenie hluku a dokazes sa stym stretnut, ze by z reprakov isiel zvuk s rovnakou aplitudou ale posunutou fazou
a vyuziva sa to v stihackach
a vyuziva sa to v stihackach

No a ještě předevčírem to kluci na dálnicích vozili oblepený kartonem a na benzince to bránili vlastním tělem, aby se nefotilo. I přesto jsme se shodli na tom, že I. i II. byly hezčí.
-> Tomaso435: Existujou sluchátka s touhle funkcí, tak bys holt jezdil jak Otík no 

-> Tomaso435 20.02.15 23:04:01: Třeba šumění moře a vřeštění racků? 

-> jourin: .. trapný no :D
doufám že brzdy bude na trhu nějakej "antizvuk" kterej bude vytvářet zvuky přesně proti těm co vytváří muj rozhrkanej favorit aby v něm bylo fakt ticho :-D
doufám že brzdy bude na trhu nějakej "antizvuk" kterej bude vytvářet zvuky přesně proti těm co vytváří muj rozhrkanej favorit aby v něm bylo fakt ticho :-D
-> Tomaso435: Jo to je ono.. jak rikam, jak kdybyste sedli v Mustangu.. jsou to debilove, neumim to pojmenovat jinak :-( Ten zvuk se zacne generovat jen kdyz je to ve sportovnim modu, jinak je to nastesti potichu..
-> Jirik_Tuňák1983:
přesně to je vono 


-> Tomaso435 20.02.15 22:35:22: Tole? 
-> jourin 20.02.15 21:18:37: Tak už to máme, musíš to vytáhnout ze zapalovače.

-> jourin 20.02.15 21:18:37: Tak už to máme, musíš to vytáhnout ze zapalovače.

-> Jirik_Tuňák1983: Asi jako kdybys sedel v Mustangu... akorat tomu chybi vetsina koni :-) ale je to lepe ovladatelny a lip to brzdi nez mustang :D
-> Jirik_Tuňák1983: čkej... to má jako ten tuzingovej sráč do zapalovač kde sis moh navolit zvuk uznejch motorů do autorádia?
to je to čemu sme se tu smály před pár lety jak je to trapný 


-> jourin 20.02.15 20:47:22: A jak to zní?
-> Jirik_Tuňák1983: to netuším, jen vím že to má dynamické světlomety

-> Milan 136: Pockej to neni vypnuti... bavim se o tlacitku na palubce pro normalni lidi ktery to sere :)
-> jourin: pres ODIS se da nastavit intenzita v % az do nuly
-> Milan 136: A jak?
-> jourin: jde to vypnout
-> jourin: Nevozíš sebou štípačky? 

-> Max: Hele nad tou srackou s generuje hluk jsem zaplakal pri testovani novyho RS... a kdyz jsem zjistitl ze to nejde vypnout tak jsem mel sto chuti zabit toho debila co to zaridil.... PROC TO KURVA NEJDE :-/
-> Jirik_Tuňák1983: no třeba Mondeo v reklamě se zhaslým letištěm má zvuk jako superturismo. Nechcete mi tvrdit že v reálu takový nebude? 

-> Max 20.02.15 07:50:42: Spíše je škoda, že obecně končí doba víceválců o nějakém kulturním objemu a sportovní modely dnešních značek mají stejné nebo horší parametry jako dříve lepší sedan pro mladé páry.
Jinak jsem samozřejmě blikoval (
) z článku v posledním Světě motorů o tříválcových motorech, kde učůrávali blahem nad tím jak jsou skvělé. A jak prý nový 1.0 KokoBůst bude pohánět i Mondeo
.



-> Burák: ani já netvrdim že je to auto převratný. A ne všem se musí líbit...to je jasný. Mě jen trochu vadí, že všechno co je nová škodovka je tady kritizováno bez nějakých bližších znalostí vozu.
Jak se auta dělají, je věc druhá. kdyby jsme se měli bavit o něčem reálném, tak by to byl 2,0 TDI biturbo 170kW 4x4. Koncernově používaný motor, třeba jednou přijde...zatím to neprošlo. Motory velikosti 3,0 TDi ve škodovkách jen tak nebudou, spíš nikdy nebudou. Jednak se do této platformy nevejdou zástavbově a druhak...kolik by se jich prodalo ?
Většina lidí, přesto že si koupí auto za 1,5mega by chtěli aby jim jezdilo za 3,5L/100km.
A to ty velkoobjemový motory nikdy nebudou.
nemyslel jsem to nijak útočně, jen se na problematiku kouknout z více úhlů pohledu...
-> Tuner#2: bohužel...ještě polo GTI, tak to bylo řešený vyvedením trubky ze sání do vodního kanálu. Dneska jsou použity soundactory, jak se tomu říká.
Podle toho jaký se nastavý jízdní režim, tak podle toho je to "hlučný"
Tohle je smutnej příběh...
Na druhou stranu, kdyby měl takový zvukový projev motor, nešlo by to zhomologovat a zákazník by byl nespokojen že to auto není odhlučněné
Jak se auta dělají, je věc druhá. kdyby jsme se měli bavit o něčem reálném, tak by to byl 2,0 TDI biturbo 170kW 4x4. Koncernově používaný motor, třeba jednou přijde...zatím to neprošlo. Motory velikosti 3,0 TDi ve škodovkách jen tak nebudou, spíš nikdy nebudou. Jednak se do této platformy nevejdou zástavbově a druhak...kolik by se jich prodalo ?
Většina lidí, přesto že si koupí auto za 1,5mega by chtěli aby jim jezdilo za 3,5L/100km.
A to ty velkoobjemový motory nikdy nebudou.
nemyslel jsem to nijak útočně, jen se na problematiku kouknout z více úhlů pohledu...
-> Tuner#2: bohužel...ještě polo GTI, tak to bylo řešený vyvedením trubky ze sání do vodního kanálu. Dneska jsou použity soundactory, jak se tomu říká.
Podle toho jaký se nastavý jízdní režim, tak podle toho je to "hlučný"
Tohle je smutnej příběh...
Na druhou stranu, kdyby měl takový zvukový projev motor, nešlo by to zhomologovat a zákazník by byl nespokojen že to auto není odhlučněné

-> Jirik_Tuňák1983 20.02.15 00:30:20: Ma to rada aut od Octavie RS resene generatorem az po cisty zvuk z repro u nove M5tky...
Jinak jsem nikde nepsal, ze tady kazdej musi Olina znat, je videt kolik lidi se tu chyti vykonstruovaneho nesmyslu prvnim jedincem misto podstaty prispevku...
Jinak jsem nikde nepsal, ze tady kazdej musi Olina znat, je videt kolik lidi se tu chyti vykonstruovaneho nesmyslu prvnim jedincem misto podstaty prispevku...
-> U-Geen 20.02.15 00:24:48: A zvuk, hlavně ten zvuk. Dnes ta auta zní spíše jak fény křížené s mixérem. A ještě to musí někdy podporovat zvukem z reproduktorů.
Nemá to takhle i nějaké RS nebo GT? Někde jsem o tom četl. Že to má jako tvrdit zvukovou kulisu. 


-> Jirik_Tuňák1983: mam to stejne, E60 se mi v dobe uvedeni moc nelibila, ale pak jsem ji zacal prichazet na chut. A copak vykon, ale charisma tech aut se uplne vytratilo.