skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Náhradní díly
-> minno: , aby měla odkud cedit voda :-D
-> suri: 

-> MOLSO 14.01.15 16:36:34: Ten ventil byl tejden starej , stál me pet stovek...
-> minno: na draka 

-> MOLSO: a FA má ventil? načo :)
-> minno: neskrti ti to ventil ma to vyssi vykon a lepsie spracovane ovladanie ( debilné FA tiahla som neznášal odjakživa)
navyše mpi felda nema vyhrievane sacie potrubie, takže teplo z motora ide priamo do kurenia
navyše mpi felda nema vyhrievane sacie potrubie, takže teplo z motora ide priamo do kurenia
-> StepaNoFUN 09.01.15 20:27:30: v čom je na tom Fa oproti Fe horšie, okrem výkonnejšieho radiátora vo Fe? Zapojené je to rovnako, nie?
-> Stepan FUN: to ne, ale sou situace kor na horách kde motor nejde kloudně vohřát...
to sem taky jezdil oddělanej kus obalu topení co jde na kapotu aby to bralo teplo z motoru.. problém je smrad a pocení. projedeš louží a v autě je v tu chvíli sauna vlhko a skrze okna není nic vidět :D, proto sem to chtěl brát čistě jen z chladiče aby to bralo relativně čistej nezasmraděnej vzduch.
to sem taky jezdil oddělanej kus obalu topení co jde na kapotu aby to bralo teplo z motoru.. problém je smrad a pocení. projedeš louží a v autě je v tu chvíli sauna vlhko a skrze okna není nic vidět :D, proto sem to chtěl brát čistě jen z chladiče aby to bralo relativně čistej nezasmraděnej vzduch.
-> rsvancara: heh.... to je celkem dobrý topný těleso :) implantovat tohle do trubky která by byla jako mezikus kdesi po cestě malýho okruhu, asi ideálně jednu před reduktorem lpg aby šlo startovat i na plyn v nízkých teplotách, jednu někde před topením a jedný někde na druhým okruhu aby při otevření termostatem nedostal ten motor šok v podobě zmrzlý vody... :D
-> Nwkt: Od -5°C. ;-)
-> Tomaso435: Myslíš že chladič bude ohřátej dřív než topení? To už by bylo účinnější vyříznout do topení díru k motoru a zaslepit sání z kapoty...
Feldí topení nemá kohout a tudíž ten průtok vody "nic" nebrzdí. Tudíž felda slušně topí i na volnoběh, Fa je na tom hůř. A radiátor má o něco vyšší výkon. Napřklad mě fa (s feldím topením) začíná topit po cca 2km, odmlžit okna to umí (úplně) do 5km...
-> Tomaso435: Myslíš že chladič bude ohřátej dřív než topení? To už by bylo účinnější vyříznout do topení díru k motoru a zaslepit sání z kapoty...
Feldí topení nemá kohout a tudíž ten průtok vody "nic" nebrzdí. Tudíž felda slušně topí i na volnoběh, Fa je na tom hůř. A radiátor má o něco vyšší výkon. Napřklad mě fa (s feldím topením) začíná topit po cca 2km, odmlžit okna to umí (úplně) do 5km...
-> rsvancara: Jenom 3, jednotka je zapojuje podle teploty při startu, otáček a bůhví čeho ještě: dve, jednu nebo všechny
-> Tomaso435: Naftový Octávie maj modul, kde jsou cca 4 žhavící svíčky narvaný do vody a ohřejvaj ji :-D
-> Bukaj: v plánu bylo za chladič osadit plech s navařenýma trubkama na pruměr onéhle roury. na to by se to nasadilo a jakby se chladič chladil tak by ten vzduch ohřál, a ten teplý vzduch by teprve chladit chladič v topení a o to teplejší by to mohlo bejt .. možná :D
druhá varianta byla několik malých 20W halogenek ze stolních lampičem zabudovat do obalu topení tak aby předehřívala od samého začátku vzduchu jdoucí k radiátoru topení. Buď samotné nebo v alu chladiči z něčeho navrtané dírky a vsazené do toho... ty žárovičky jsou celkem fest horký a když jich tam bude několik dejme tomu 10 tak za 200W spotřeby proudu by to na počátku než se ohřeje motor a začne topit - což je v mrazech někdy až po dojedí do práce :D by to mohlo pomoct no, hlavně kvuli odpocení nebo odmražení čelního okna, který se mi zpravidla hnedza zatáhne mlhou hned jak sednu do auta a začnu funět :D :)
-> castrol: to mám už 3 nebo 4 roky připravený v garáži... ale ňějak sem mi do toho ještě nechce no :)
nevim v čem je lepší, jestli má radiátor učínější přenos tepla? Taky sem uvažoval o ještě jednom radiátoru napojeným na druhej okruh a vsazenej pod pilovej filtr.... tj že vlastně v těch mrazech když už se to dostane do chladiče tak to pujde ještě sem a tim by to taky nakonec mohlo pomoct... nezapomenu na zimu kdy bylo venku -16 místama -18 a v autě v bundě kulichu sem po 60km jízdy s kompletně zaslepeným chladičem a větrákem jen na dvojku pač na trojku to už foukalo studený, sem každou chvíli otíral pot na oknech pač v autě bylo sotva 12 stupňů. na umrznutí to nebylo ale že bych se něja ohřál to fakt ne :D
druhá varianta byla několik malých 20W halogenek ze stolních lampičem zabudovat do obalu topení tak aby předehřívala od samého začátku vzduchu jdoucí k radiátoru topení. Buď samotné nebo v alu chladiči z něčeho navrtané dírky a vsazené do toho... ty žárovičky jsou celkem fest horký a když jich tam bude několik dejme tomu 10 tak za 200W spotřeby proudu by to na počátku než se ohřeje motor a začne topit - což je v mrazech někdy až po dojedí do práce :D by to mohlo pomoct no, hlavně kvuli odpocení nebo odmražení čelního okna, který se mi zpravidla hnedza zatáhne mlhou hned jak sednu do auta a začnu funět :D :)
-> castrol: to mám už 3 nebo 4 roky připravený v garáži... ale ňějak sem mi do toho ještě nechce no :)
nevim v čem je lepší, jestli má radiátor učínější přenos tepla? Taky sem uvažoval o ještě jednom radiátoru napojeným na druhej okruh a vsazenej pod pilovej filtr.... tj že vlastně v těch mrazech když už se to dostane do chladiče tak to pujde ještě sem a tim by to taky nakonec mohlo pomoct... nezapomenu na zimu kdy bylo venku -16 místama -18 a v autě v bundě kulichu sem po 60km jízdy s kompletně zaslepeným chladičem a větrákem jen na dvojku pač na trojku to už foukalo studený, sem každou chvíli otíral pot na oknech pač v autě bylo sotva 12 stupňů. na umrznutí to nebylo ale že bych se něja ohřál to fakt ne :D
zdarvim,nevim jestli to je spravne tema,ale optam se zda nekdo nevi nebo by nemohl vyfotit,jak vypada zakonceni oceloveho lanka na 110R (predni i zadni kapoty) ,ze strany jak je packa v ktere je konec navliknuty,prumer lanka by mel byt 1.6 mm u zadni kapoty a u predni kapoty 1.8 mm - dle katalogu ND,podle me to zakonceni bude vypadat jako u rapida viz. foto, jelikoz jsem mel u sveho vozu nejaky paskvil a tak abych vedel co shanet,protoze prepokladam,ze nikdo nema prebytek lanek na 110R ,klidne druhovyrobni,nebo pripadne kontakt kde sehnat.Diky za pripadne info 

-> Tomaso435 13.12.14 18:54:17: to chce kurenie s felicie 

-> Tomaso435: Topení ala Trabant, nebo Maluch? Bacha, ať se neotrávíš
A takto tenká hadice moc nepomůže - myslím, že u Fa/Fel by bylo nejjednodušší vymyslet nějakou klapku do tělesa topení, která by uzavírala horní vstup a otvírala díru, vytvořenou v přední stěně tělesa topení
A teda u Fa/Fel bych řekl, že je to poslední vůz, který potřebuje vylepšit topení

A takto tenká hadice moc nepomůže - myslím, že u Fa/Fel by bylo nejjednodušší vymyslet nějakou klapku do tělesa topení, která by uzavírala horní vstup a otvírala díru, vytvořenou v přední stěně tělesa topení

A teda u Fa/Fel bych řekl, že je to poslední vůz, který potřebuje vylepšit topení

-> Bukaj: je to spíš na pokusy s teplým vzduchem hnaným do topení pro posílení tepla v zimním období... :)
-> Tomaso435: Záleží, na co to potřebuješ
Jestli na nasazení na předehřívač vzduchu na výfukovém potrubí, tak ani PVC, ani mirelon nedoporučuju

Jestli na nasazení na předehřívač vzduchu na výfukovém potrubí, tak ani PVC, ani mirelon nedoporučuju

-> Bukaj: šmarja :D to rači vemu husí krk na umyvadla v 50ce pruměru a zaizoluju mirelonem... výsledná cena do 70kč :D
-> Tomaso435: Jestli myslíš v origo škodováckym rozměru, tak 4 metry by tě v překupnickejch cenách vyšly asi na 800
A i v jedný Mototechně, kde to ještě mají, je cena asi 160 korun za metr...

A i v jedný Mototechně, kde to ještě mají, je cena asi 160 korun za metr...

.. děcka, kde by se dala koupit taková ta hadice jak je uvnitř papír a je ohebná a lze ji zdrcnout a roztáhnout lehce? používá se na vedení vzduchu.... potřeboval bych tak 4metry...
-> skodafan: my jsme pitomci a ty seš letadlo
-> skodafan: Na tejto stranke to majú, zavolaj tam www.psychiatrie-praha.cz/
cz/kontakt.asp
-> RadovanSkodovkar: ne, potrebuju ji sehnat, doopravdy a kolegove si z toho akorat delaji legraci, pitomci
A tu vejprnici od čerpadla ste už vyriešili? 

-> Peťa Klíč: Počkej, famfrlík na pokroucenec? Myslím mám v hangáru u koloběžky jeden, musím se ale podívat do trezoru...
no a samozřejmě famfrlik na pokroucenec nikdo neřeší ,, budu ho muset uplácat z něčeho
-> OndraKrupi: To byl ten minulý, teď mám vytrénovaného nového...
-> Jumbo: já myslel, že to ho sežrala ta anakonda zepředu kalhot 

-> RadovanSkodovkar: Tobě se to nikdo nestalo?
Ja sa nestačím čudovať, že čo vy nevymyslíte




-> OndraKrupi: Příště na ni musím poslat toho bojového křečka, co mi žije v zadní kapse u kalhot...
-> Jumbo: to si soudedovic kočka prdla až vznikl větrný vír

-> OndraKrupi: no ale to není sranda, v rámci lámání ledů se západem v socialistickém českslovensku na trase brno-mikulov fungoval v letech 85 až 87 ve spolupráci se švýcarskou firmou Käbälnägän zkušební provoz trolejových letadel
ve výšce 8700 metrů byla natažena trolej, a letadla měly klasickej pantograf, a protože letadla nejezdí po kolejích, tak to letadlo muselo za sebou táhnout 12 km dlouhej řetěz - jako uzemnění ,, a když se takovej řetěz píchnul ,,, tak nebyl uzavřenej obvod ,, no a po pádu třetího letadla na dolní dunajovice byl tento zkušební provoz zrušen ,, ale místy je ještě vidět zbytky nedemontovaného trolejového vedení
ve výšce 8700 metrů byla natažena trolej, a letadla měly klasickej pantograf, a protože letadla nejezdí po kolejích, tak to letadlo muselo za sebou táhnout 12 km dlouhej řetěz - jako uzemnění ,, a když se takovej řetěz píchnul ,,, tak nebyl uzavřenej obvod ,, no a po pádu třetího letadla na dolní dunajovice byl tento zkušební provoz zrušen ,, ale místy je ještě vidět zbytky nedemontovaného trolejového vedení
-> OndraKrupi: Jasně, jako posledně... Pokud teda nepotkám to tornádo, jako minule, to jsem málem zvracel...
-> Jumbo: a přISTAneš s ní zas na střeše na Heliportu?
-> RadovanSkodovkar: Já mu ho zavezu, pojedu se projet na koloběžce, tak to vezmu kolem...
-> RadovanSkodovkar: nejlépe když ho připojíš na tažné lano k letadlu s volantem co má píchlý řetěz
-> OndraKrupi: no na karla bys mohl ty s tím tvým análním ,,, ale já bych ten svůj už potřeboval zkalibrovat



-> OndraKrupi: to je mladej Jonák? bych si dával pozor na Mafii 

-> OndraKrupi: Rovnák mám ako ti ho pošlem? 

-> Peťa Klíč: no když ho nemáš pro koho použít a karel není k dispozici

Hele a máte někdo rovnák na ohýbák?


Hele a máte někdo rovnák na ohýbák?
-> skodafan: my sme ti řekli kde to koupit, teď řešíme moji potřebu sehnat famfrlik na pokroucenec
No to ma poser





-> OndraKrupi: (myslim že ty hračky co ti dlužím ti raději pošlu pépéelkem)
jste trapní, jak si pořád vymýšlíte nějaká slova! asi autum moc nerozumite, jak je videt
-> OndraKrupi: no fuj, to jsem si o tobě nemyslel !!!! já mám teda roztahovač vaginální, ale je jako nový !!!
-> Peťa Klíč: mam jen anální rozvěrač, stav se

-> Jumbo: hm? já to mívám po obědě, ráno mi škube v podkmupici