skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes našli
-> krup: Právě že po 105ce zas až tak netoužím, ale myslím do budoucna...
-> auta.petr: před nedávnem mě taky jedno Mko cvrnklo do nosu, pravda otlučenější, ale zase ne tak jeté
= odhlásim na sebe, posnažím se sehnat bydlení (už teď jsem hrubě nadstav), pomazlím (je potlučená) a na testaci => dohlášení a salám :)
I kdyby si to chtěl rovnou dohlásit, tak 20 all-in je faň cena. Toužíš-li po 105 M1, pak doporučuju neváhat :)

I kdyby si to chtěl rovnou dohlásit, tak 20 all-in je faň cena. Toužíš-li po 105 M1, pak doporučuju neváhat :)
-> MisakusX 05.12.13 22:46:43: v tom případě srali na výzvy a nechali to dojít tak daleko, to je jenom jejich blbost 

dragon_cb_cz: Ono to bylo o dost složitější, což je přesně důvod, proč jsou podobné nestandardní případy tak komplikované a potenciálně nebezpečné. Nehodlám to tu rozvádět, sem to nepatří, ale šlo o vlastníka, který s vozem odjel do zahraničí a už tam i s vozem zůstal. Přestože si papíry kolem vozu již zařídily německé orgány samovolně v jejich lhůtě 9 měsíců od začátku pobytu vlastníka v "DDR", kancelář to nějak nebyla ochotna akceptovat.
-> MisakusX: Exekuce není "neoprávněná", to jen někdo promeškal lhůty na námitku či odpor. Což se sice může stát docela snadno, ale ohlídat se to dá.
Na jaké jméno je testace psaná myslím není příliš podstatné, ale předpokládám, že když už v TP bude odhláška na nového majitele, udělají to na něj - to je ostatně smysl celé akce, že si to zařídí nový majitel před přihlášením (v případě téhle speciální testace).
-> auta.petr: Najdi si v seznamu příslušného komisaře a zavolej mu. Akorát mám pocit, že snad zrovna u vás na Vysočině je teď snad nějaký problém (úmrtí komisaře), ale to snad nebude trvat věčně. Za testaci trojka, následně za přihlášení 800... to jsou pořád dost snesitelné prachy, pokud to auto za to stojí.
Na jaké jméno je testace psaná myslím není příliš podstatné, ale předpokládám, že když už v TP bude odhláška na nového majitele, udělají to na něj - to je ostatně smysl celé akce, že si to zařídí nový majitel před přihlášením (v případě téhle speciální testace).
-> auta.petr: Najdi si v seznamu příslušného komisaře a zavolej mu. Akorát mám pocit, že snad zrovna u vás na Vysočině je teď snad nějaký problém (úmrtí komisaře), ale to snad nebude trvat věčně. Za testaci trojka, následně za přihlášení 800... to jsou pořád dost snesitelné prachy, pokud to auto za to stojí.
-> Pavel P..: Á tak to sem si nevšiml, to pak jo.
-> MisakusX: No vím jen, že je to v depozitu, to by snad mělo stačit a vlastně je to i v tom techničáku, od r.2005 dočasně vyřazeno z evidence.
-> MisakusX: No vím jen, že je to v depozitu, to by snad mělo stačit a vlastně je to i v tom techničáku, od r.2005 dočasně vyřazeno z evidence.
-> auta.petr: je to taky psaný 2012... v tý době šli jen 82.
přihlášení je pak standartní za běžnou taxu...
přihlášení je pak standartní za běžnou taxu...
-> Pavel P..: V tom článku je psáno, že testovat lze auta do r. výroby 82 a cena je 3t kč, kolik je pak přihlášení?
Pavel P. - Asi záleží na komisi, mně řekli, že se ta testace dělá na posledního přihlášeného majitele, ale to není vůbec na obtíž, když máš v ruce plnou moc na všechny úkony spojené s vozidlem - kterou je dobré udělat každopádně hned s podpisem smlouvy.
auta.petr: Jen jsem na začátku nadhodil, že je dobré si to zjistit. Protože kolegové asi nezažili papírování a nervy kolem neoprávněné exekuce na majetek, to se pak snadno říká, ať jde KP se svým arogantním a bezohledným chováním do ... .
Ale na 99% se ti nic takového nepřihodí, jen je dobré si placení ručení minulým vlastníkem zjistit, abys věděl, na čem jsi, což ty víš, takže no problem.
auta.petr: Jen jsem na začátku nadhodil, že je dobré si to zjistit. Protože kolegové asi nezažili papírování a nervy kolem neoprávněné exekuce na majetek, to se pak snadno říká, ať jde KP se svým arogantním a bezohledným chováním do ... .
Ale na 99% se ti nic takového nepřihodí, jen je dobré si placení ručení minulým vlastníkem zjistit, abys věděl, na čem jsi, což ty víš, takže no problem.
-> auta.petr: no právě že musí... aby toho nezneužívali lidi s novějšíma autama, který jsou zatížený ekovýpalným v plný sazbě.
-> Pavel P..: Tak to zní zajímavě, to jsem netušil. A musí být auto staší 30ti let, aby mohlo jít na testaci?
-> auta.petr: vůbec ne... babka to na tebe odhlásí na úřadě, ty si necháš pak udělat testaci, to předložíš při dohlašování a na základě toho nebudeš muset platit eko.
www.eurooldtimers.com/cze /.../462-testovani-hv-odpo usteni-eko-dane-.html
www.eurooldtimers.com/cze /.../462-testovani-hv-odpo usteni-eko-dane-.html
-> Pavel P..: No jo, ale tak to bych musel tu testaci udělat na tu majitelku, jestli to dobře chápu? A pak to teprve přepsat?
-> dragon_cb_cz: na měsíc se dle mě nehraje... stačí že je to rok 84, to je za necelý měsíc 30 let a už v lednu může jít pro testaci a přihlásit bez problemu.
-> dragon_cb_cz: Já nechápu o jakým dluhu na pojištění tady všichni píšete, to auto má normálně značky v depozitu a všechno je s ním v pořádku.
-> auta.petr: Neblbni, auto kup, počkej až mu bude 30 let (v kterým měsíci je to vyrobený?), udělej testaci jak říká Pavel a máš to vyřízené. 100% leštěnka to není, ale je to slušný auto a M1 jsou momentálně právě ty eMka, který se vyplatí kupovat - právě protože už se budou za chvíli dát testovat.
Případný dluh na povinném ručení vůbec není tvoje starost, tím se vůbec nezabývej. Pokud by náhodou něco od ČKP přišlo, pošleš kopii kupní smlouvy a zelenou kartu s datem počátku pojištění v den koupě a vymalováno.
Případný dluh na povinném ručení vůbec není tvoje starost, tím se vůbec nezabývej. Pokud by náhodou něco od ČKP přišlo, pošleš kopii kupní smlouvy a zelenou kartu s datem počátku pojištění v den koupě a vymalováno.
-> Pavel P..: jak říkáš.. 10 tis za takový auto je zadax a 10 i těch dalších 10 tis eko bych klidně zaplatil když to auto chci a stojí za to.. taky sem počítal s tím že když si pujdu kupovat luxusní užovku tak že těch 10 tis zaplatím a hotovo.. prostě ve výsledku to za to stojí
-> Pavel P..: Tak mit ho v rodine, tak by na nej mohlo zustat zejo... Ale uz to neni byznys.
-> Jarda/felda: jasně... každej má deset ZTP příbuznejch a hrozně ochotnejch... navíc je ti to teďka už k prdu přes ZTP. leda bys pak po něm dědil.
-> Pavel P.. 05.12.13 21:12:31: mě osobně přepis přes ztp stál najetých 50km evidenčku a dopoledne + flašku
tak bych to nezatracoval


-> Syny: jasně... pokud dá za míň z vlastní iniciativy tak je to jasný, ale zbytečně na ní zkoušet nějaký levoty mi přijde trochu ubohý..
-> MisakusX: jak píše Don Pepe, nárokovat si můžou co chtěj.... tys auto koupil a kolik kdo dlužil předtim neni tvůj problem... s klidem bych je poslal do háje, ukázal kupní smlouvu, tim splnil povinnost a sbohem.
-> auta.petr: no myslim že tenhle postup je daleko jednodušší než přepis přes ZTP... v podstatě od běžnýho přepisu se to liší jen uděláním oné testace, což je otázka jednoho odpoledne..
-> MisakusX: jak píše Don Pepe, nárokovat si můžou co chtěj.... tys auto koupil a kolik kdo dlužil předtim neni tvůj problem... s klidem bych je poslal do háje, ukázal kupní smlouvu, tim splnil povinnost a sbohem.
-> auta.petr: no myslim že tenhle postup je daleko jednodušší než přepis přes ZTP... v podstatě od běžnýho přepisu se to liší jen uděláním oné testace, což je otázka jednoho odpoledne..
-> MisakusX 05.12.13 20:20:14: ty jako majitel vozu odpovídáš za vůz pouze po dobu kdy ho vlastníš co se dělo předtim než si ho koupil ti může bejt volný a čkp si může nárokovat co chce
-> Pavel P..: Já nevím, mě to přijde zbytečně složitý, nemám rád průtahy.
-> Pavel P..: A aj bych zase rekl, ze to je veci prodavajiciho za kolik je ochoten to pustit... potazmo tedy obou stran. Kdyz se domluvi ze za bura, tak proc ne? To ji ma premlouvat, aby mu to dala draz?
-> MisakusX 05.12.13 20:20:14: Tak ČKP si může nárokovat klidně Mars od Aštara Šerana, ale bude jí to exkrement platný...
Pavel P. - Tak s tím mám poněkud jiné zkušenosti, vím o voze, který měl na sobě elkem výrazný dluh na ručební, který se počítal v desítkách tisíc, kancelář pojistitelů to potom nárokovala od nového vlastníka vozu. Do jaké míry je tento postup zákonný je jiná otázka, ovšem taková byla praxe.
-> auta.petr: je to M1 rok 84, takže příští rok si najdeš nějakého komisaře v tvém kraji který ti udělá testaci, zaplatíš trojku a přihlásíš bez ekopoplatku..... furt lepší jak 10, aj ti spekulanti co to dělali přes ZTP taky chtěli trojku takže je to prašť jako uhoď a navíc je to zcela legální.
-> auta.petr 05.12.13 20:14:48: však rok ještě vydrží v depozitu /polopřevodu a pak za 3 testace 

-> Pavel P..: Je to jak píšeš, to auto je fakt v super stavu, jen pravá strana je přes oboje dveře až na zadní blatník škráblá, jinak super a vnitřek, škoda mluvit, normálně ještě voní snad skoro novotou. těch deset za auto bych dal bez debat, ale sere mě ten poplatek našemu zlodějskému státu.
-> MisakusX: neplacené povinné ručení ale neni tvoje starost, jakožto kupujícího.... takže čekat že prodávají bude blbej a nechá si nakukat že na autě je kdovíjakej dluh je trochu ujetý.....
-> Tomaso435: stat sa moze ze nepreda a jej rodinka to casom posle na srotak
-> auta.petr: tak pokud takhle neví tak narovinu at si to nechá a odejit.. kontakt na sebe předpkládám máte. zavolá. věř.
-> Syny 05.12.13 19:48:26: Z vlastní zkušenosti po 10 letech stání v garáži chytla užovka na drc, motoru bych se nebál...
-> MisakusX: Značky jsou v depozitu, ta přední je z papíru, nevím proč.
Koukám, že vpředu značka je, vzadu není, tak se hlavně poptej, jestli na to také platili ručení, to by pak s cenou dělalo také zázraky ... jinak 5 tis kč je myslím velice slušná cena za předpokladu, že ten ekopoplatek budeš muset platit...
Nechci se nikoho dotknout..... ale fakt mi někteří přijdou jako nemálo vychcaný.... 10tis za auto v tomhle stavu je velice solidní cenovka, pokud takovýhle auto sháním.... jednak to je M1 čili teď nebo určitě příští rok neni problem udělat testaci pro odpuštění ekopoplatku za 3tkč a druhak je to M1 což už teď je zajímací model a v tomhle stavu cena bude jen stoupat Rád klidně dám 10tkč za takovýhle auto byť zatížený ekovýpalným, než nějakou lundru otlučenou za odvoz nebo 2tis. na který bych strávil spoustu hodin práce a nasypal daleko víc prachů aby vypadala jako tahle libovka.
-> auta.petr 05.12.13 20:03:38: však pude do dobrých rukou ne ? 

-> Tomaso435: Ale jo, na to kašlu, jasně, ale víš jak to je, paní by to dala třeba i zadarmo, ale má hodně chytrolínů a našeptávačů v rodině, kteří vidí jakej je to "lukrativní veterán", takže jak se říká, je to záležitost pudová, buď to pude, nebo nepude, zase tak nutně jí nepotřebuju.
-> auta.petr: pokud to chceš a stojí to za to je dobré se vysrat na to jak je vdova a jak to má jako pamatku...
-> Syny: -> Tomaso435: Mám v plánu jí nabídnout 5t kč vzhledem k ekopoplatku, pokud nebude chtít, má možnost jí prodat dráž, je to velice solidní 80ti letá paní, která s autem prožila kus života a ani by ho prodat nechtěla, ale rodina jí už dlouho přemlouvá, má to jako památku po manželovi, který jí před dvěma lety umřel, tak nechci nějak tlačit na pilu.
-> auta.petr: a preco to nepredala za 10 takto by na tom zarobila
-> auta.petr: narovinu říct, že od října se změnily podmínky a že musíš zaplatit desítku takže nabízíš ....................... dva

-> auta.petr: Ted pani rekni, ze kdyz zavahala, tak ji za to das 3 litry a jestli nechce, tak at si to sesrotuje zadarmo :)
-> Nwkt: Moc se v nich nevyznám, ale asi M1, nemá ještě boční blikače. Cena cca 10t kč, ty jsem paní nabídl před půl rokem, protože jsem počítal, že eko vyřeším, to by pak šlo, ale teď nevím jak s tím naložit.
-> auta.petr: M1? Cena?
-> auta.petr: Tak dle nosniku vzadu vypada dost luxusne... Otazkou je jak na tom bude motor a vsecko, kdyz se to X let nehnulo. Ale kazdopadne je potreba pocitat s tim, ze pekny kousky budou dneska uz jenom s €KOdani...
-> auta.petr 05.12.13 19:16:58: stála by za to, záleží na ceně EKO to dost prodražuje