
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozdíly Mbček - co je originál?
-> michael: tolik neštěstí 

-> suri: Hala z označením M1 tam se vyraběla Škoda 1000MB a dnes Fabia, Scala a Kamiq
-> michael 31.01.21 18:25:49: Já to poznal na první pohled, kde to je.
-> michael: ukáž na mape ktore to je
-> suri: To je škola z názvem AZNP
Jedná se o pohled na hlavní řekněme bulvár ve škodovce, kterému se interně říká václavák.
Zde se do dneška nic nezměnilo pohled na hlavní montáž plus motorárnu. Cela tato stavba právě vznikla pro výrobu Škody 1000 MB.

Jedná se o pohled na hlavní řekněme bulvár ve škodovce, kterému se interně říká václavák.
Zde se do dneška nic nezměnilo pohled na hlavní montáž plus motorárnu. Cela tato stavba právě vznikla pro výrobu Škody 1000 MB.
-> michael: čo to je za školu?
-> michael:
Něco podobného se dělalo jako doplněk na Octavie. Je to ve stylu Fiatu 500.
Něco podobného se dělalo jako doplněk na Octavie. Je to ve stylu Fiatu 500.
-> hans1 29.01.21 07:40:46: Vida, ještě 2018, možná ani 2019 nebylo - a vypadá to slibně.. ale chtělo by to kousek k ohmatání.
-> Bukaj: jo taky jiná,jak materiálem tak průřezem který je jakoby naplocho našířku měl jsem to vyfotit z čela možná to bude vidět zde:
-> hans1: Aha, přišlo mi to jako totéž, jen deformované použitím (ten spodní a prostřední). A ta guma kufru je taky jiná? Mně taky přijde, jako klasika, jen smáčklá používáním...
-> Bukaj: klasické? tohle je začátek 3 serie uprostřed je novodobý na klapačku pro srovnání...
-> hans1 28.01.21 18:35:32: Jenže tohle jsou klasické profily, ne ty pro první série, které zde zmiňoval Petr98...
www.veteranobchod.cz/p_in
fo/6900-tesneni-dveri-do-s
keletu-10m-a-seda-lemovka-
13-5m?Lang=1 jestli to ale fyzycky mají a jestli to pasuje nevím...
-> hans1 28.01.21 18:35:32: Jojo, oproti formám třeba na "trojůhelníky" větraček je to malina - ale na zas taková, aby to toho někdo šel jen tak pro zábavu. Ani X (nebo K, jak je komu libo) profil pro 16 a 17 s. snad ještě není k mání, přitom aut s ním se vyrobilo mnohem víc a je jich mnohem víc dochováno.
-> Kilián: No vidiš 

-> michael 28.01.21 12:55:23: tak to jsem kousek vedle. Mám 21.12.67 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ne, on virt ignoruje otočení podle EXIFu
-> hans1: To dela obcas mobil...
proč se to otočilo?

foto profilů,ne že bych měl osobní zkušenost ale výroba oproti jiným dílům je celkem snadná jedná se o vytlačovaný profil což by měl být destička přes kterou se vytlačuje nekonečný profil který se potom nechá zvulkanizovat ale kdo by to kupoval když původních žábrovek se renovuje tak málo.
-> Petr98 28.01.21 10:21:02: Hezký. Já jich mám asi jenom 5 a nějaký rozebraný...

-> Kilián: Ví se to zcela přesně 5.12.67
-> michael: a který den udělali ten 250 000 kus aspoň přibližně se ví?
Koukám je to model 68, já mám taky 68ku, tak by mě to zajímalo pro porovnání
Koukám je to model 68, já mám taky 68ku, tak by mě to zajímalo pro porovnání

-> Petr98:



-> Pavel P..: Jojo, spojovák... Co jsem se nasháněl. Pak jsem pár sad koupil. A nakonec jsem jich musel pár rozkuchat.
-> Bukaj: vyřídim... auto jde teď do lakovny, takže skládat bude asi na jaře.

-> Pavel P.. 28.01.21 09:28:26: Kdyžtak ho pozdravuj a kdyby něco potřeboval, tak ať se ozve

-> Petr98: myslim že neni moc lidí kteří by auta dělali tak jako on.... netušim jaké bude dávat těsnění, jestli má třeba původní zachovalé nebo už novější typ.... ale nedávno jsem doma prohledával šuplíky se spojovákem, protože mu chyběli matice M8 na 14ku klíč... že jiný tam dát nemůže.

-> Petr98: Aha, toho jsem si nikdy nevšiml
Takže to je profil, který překrýval i rantlík...
...beru na vědomí a budu vědět, kdybych na to někde narazil, díky

...beru na vědomí a budu vědět, kdybych na to někde narazil, díky

-> Bukaj: Tak Ten první typ je často zachycen, v souhrnném katalogu je taky určitě (PrintScreen z internetu)
A fotku gum klapačky nemám, ale mám je dlouhodobě slíbené z jedné nabourané, co měla najeto do 3000 km, takže tam by to mělo jít zkopčit i rozměrově.
A fotku gum klapačky nemám, ale mám je dlouhodobě slíbené z jedné nabourané, co měla najeto do 3000 km, takže tam by to mělo jít zkopčit i rozměrově.
-> Petr98: Jaké byly jiné ty dveřní? Měl jsem za to, že ty nejběžnější dveřní (ve tvaru šišatého D) se v druhovýrobě vyrábějí a používaly se od počátku výroby myslím do 15. série...
...on tedy byl nějaký další profil?
A foto těch nejstarších profilů ke klapačce nemáš?
...on tedy byl nějaký další profil?
A foto těch nejstarších profilů ke klapačce nemáš?

-> Bukaj: Takhle z hlavy pokud dobře vzpomínám, tak dveřní jsou jiné a nějaká nebo nějaké na klapačce.
-> Petr98: Které těsnící gumy máš na mysli?
-> Pavel P..: Sakra, tak už je v tom případě druhé starší, o kterém se ví
Jdu se ožrat 
Ne je to fajn, že jsou!
P.S. Renovuje detailně? Protože jen za formy na těsnící gumy, které se na první série nevyrábí, by utratil desetitisíce...


Ne je to fajn, že jsou!
P.S. Renovuje detailně? Protože jen za formy na těsnící gumy, které se na první série nevyrábí, by utratil desetitisíce...
-> Tom Troll: Já vím je to focené v Mladé Boleslavi 

-> Petr98: kamarád teď renovuje MB ´64 z nultý série...
-> moucan: Nedávno bylo na FB auto z nulté série. Z první série je zde na virtu pár kousků, takže je to klidně možné.
-> michael: Celkem by mě zajímalo zda nějaký z těch aut ještě teď jezdí. 

-> SO545: -> Bukaj: Na 105E Ford Anglia jsme taky zvyklí a stejně je vošklivej dodneška - i když už roztomile. Kdežto MB bylo v kontextu doby opravdu pěkný a byť se jednalo o doznívající estetickou etapu, tak do jistý míry i originální..
Dneska jsou taky pěkný vozy - pokud se někomu líbí bojová technika. Ještě trochu upravit poměr ploch v neprospěch prosklenejch a bude to super.
Dneska jsou taky pěkný vozy - pokud se někomu líbí bojová technika. Ještě trochu upravit poměr ploch v neprospěch prosklenejch a bude to super.

-> SO545: -> Jozka: Jo, člověk si prostě zvykne. Stejně, jako jsem si zvykl na Favorita, Fábii apod. Ne, že by se mi třeba ta Fábie líbila, ale už mi prostě přijde normální a (mimo oslňování při míjení) už mi nevadí
Ale stále jsem si nezvykl na ostatní moderní vozy a když vidím nějakou "novinku", tak mám pocit, že to jde od deseti k pěti...

Ale stále jsem si nezvykl na ostatní moderní vozy a když vidím nějakou "novinku", tak mám pocit, že to jde od deseti k pěti...
-> Jozka 19.01.21 11:51:13: tiez si obcas myslim ze by sa nam asi pacilo ...kde co z vyvoja co by slo do produkcie...ale to ale tam je.
-> Danster: Mám z toho naprosto stejnej pocit, i když si nejsem úplně na 100% jistej, zda to neovlivňuje hluboko zaseknutá finální podoba. Myslím, že ne ale..

-> Jozka: Ono když člověk vidí ty prototypy a různý změny v průběhu vývoje. Tak je to zajímavý, ale taky je dobře že dost věcí nešlo do seriové výroby. A ten definitivní vzhled je nejlepší jakej z toho mohl vyjít.