skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Srovnání škodovek 1964-1987
21:43:42
10.07.2011
10.07.2011

havlik
-> j_j: negeneralkovanej motor s pravidelnou udrzbou
21:29:49
10.07.2011
10.07.2011

j_j
-> havlik: to je negerálkovanej motor ještě a A olejem ? :)
20:57:57
10.07.2011
10.07.2011

havlik
-> j_j: už takhle slouží asi 10let a bez problémů
20:56:59
10.07.2011
10.07.2011

j_j
-> havlik: aha, to je dobrý - at ti šlape 

20:56:15
10.07.2011
10.07.2011

havlik
-> j_j: je to litr
20:52:50
10.07.2011
10.07.2011

j_j
-> havlik: je to tvůj motor :) počítám, že to nejni litrovej motor ale 1200 ne?
20:32:17
10.07.2011
10.07.2011

havlik
-> j_j: podle GPS je to cca 110 nevim co by na tom melo byt za problém?
20:24:43
10.07.2011
10.07.2011

j_j
-> havlik: chudák spartak
zastavit to ze 120ti musí trvat docela dost dlouho
ta rychlost je podle GPS nebo tacho? díky


14:11:55
01.07.2011
01.07.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 01.07.11 12:29:41: V tvých rukou ano 

13:24:36
01.07.2011
01.07.2011

VeTeV
-> havlik: dobre ty 

12:29:41
01.07.2011
01.07.2011

havlik
-> Tuner#2: spatak neni TS:)
12:23:41
01.07.2011
01.07.2011

VeTeV
-> Pavel P..: já to odklepal celý a je po prdeli
12:22:53
01.07.2011
01.07.2011

Pavel P..
-> VeTeV: aspoň mi pak neklepe motor



12:19:15
01.07.2011
01.07.2011

VeTeV
-> Pavel P..: tak u tebe se nedivím - když jezdíš v pásmu 1-2,5tis max

12:09:27
01.07.2011
01.07.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
Nwkt 30.06.11 21:36:19 napsal: → Pavel P..: Protože jezdí jak vepř, se všim
Souhlas
Ještě že má TS jinak by klasiku uhonil 




21:37:17
30.06.2011
30.06.2011

Pavel P..
-> Nwkt: právě..

21:36:43
30.06.2011
30.06.2011

havlik
-> Pavel P..: jop

21:36:19
30.06.2011
30.06.2011

Nwkt
-> Pavel P..: Protože jezdí jak vepř, se všim 

21:35:30
30.06.2011
30.06.2011

Pavel P..
-> havlik: spartak jede jak ďábel..... jsem ti pomalu nestíhal se 130kou jak jsme jeli na Doksy kdysi dávno.

18:00:44
30.06.2011
30.06.2011

sytic
-> havlik: TS je o něco ostřejší verze, no
Já jsem jenom řekl, co jsem slyšel a taky si vybavuju, jak ty auťáky jezděj... 


17:48:39
30.06.2011
30.06.2011

j_j
-> havlik: já to tak nehonim po okreskách, přijde mi že kilu schází 5 kvalt a pak to řve, takže jezdim 80-90 km/h, rozhodně nikoho nebrzdim :)
17:46:16
30.06.2011
30.06.2011

havlik
-> sytic: jo tam si nejsem moc jistej dylkou prevodovky ale kamos co ma touring sporta s tim taky pretocil pakrat tachac.
-> j_j: ta rychlost je naprosto v pohode da se udrzet celkem v klidu i na okreskách, kdyz más auto v cajku.
-> j_j: ta rychlost je naprosto v pohode da se udrzet celkem v klidu i na okreskách, kdyz más auto v cajku.
17:42:41
30.06.2011
30.06.2011

j_j
-> havlik: tak každej může mít jinou zkušenost, 100-110 km/h se mi na řadu spartak/octavia zdá docela dost,ale asi s tím máš zkušenosti. Osobně jako cestovní rychlost volím nejraději tz. stálou rychlost, to je asi ale věc vkusu.
Při 110 km/h na hadovkách by chtělo mít napsanou závěť.

17:40:13
30.06.2011
30.06.2011

sytic
-> havlik: Se Spartakem?
Já neříkám, že ty rychlosti nejsou nereálné. Ten týpek z Uherskýho Brodu tehdy mluvil o tom, že Felda umí skoro 160 


17:33:43
30.06.2011
30.06.2011

havlik
-> sytic: to jsou kecy, jezdíme s tim normálně na srazy i po dálnici a normální cestovní rychlost je 100-110km/h, teda pravda jsou na to autě už radialky nový, ale i na origo gumách se to dá
17:29:47
30.06.2011
30.06.2011

sytic
-> j_j:
Akorát si nedovedu představit ty maximální rychlosti s takovým autem... Samozřejmě z pohledu jízdních vlastností. Brzdy nula. Pamatuju si, že jeden známej, co měl Octavii Touring Sport z dvojitým karburátorem a byli jsme u něj na návštěvě v Uherského Brodě (tehdy renovoval), říkal, že měli sraz a jelo se na dálnici a do někoho s Octavií to fouklo a hned vletěl na svodidla a bylo po srandě 


12:51:23
30.06.2011
30.06.2011

j_j
Škoda 445, ČSSR 1958
Dvoudveřový čtyřmístný vůz, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1221 cm³, vrtání 72 mm, zdvih 75 mm, komprese 7,0, karburátor Jikov, výkon 33 kW (45 koní) při 4200 ot/min, točivý moment 86 Nm při 2500 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2400 mm, rozchod 1210/1250 mm, vnější rozměry 4065x1600x1430 mm, hmotnost 930 kg, maximální rychlost 115 km/h.
Model Škoda 445, typ 983, se vyráběl v letech 1957 až 1959, celkem bylo postaveno 9375 vozů. Vůz měl karosérii shodnou s modelem Škoda 440, měl ale větší a silnější motor.
Dvoudveřový čtyřmístný vůz, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1221 cm³, vrtání 72 mm, zdvih 75 mm, komprese 7,0, karburátor Jikov, výkon 33 kW (45 koní) při 4200 ot/min, točivý moment 86 Nm při 2500 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2400 mm, rozchod 1210/1250 mm, vnější rozměry 4065x1600x1430 mm, hmotnost 930 kg, maximální rychlost 115 km/h.
Model Škoda 445, typ 983, se vyráběl v letech 1957 až 1959, celkem bylo postaveno 9375 vozů. Vůz měl karosérii shodnou s modelem Škoda 440, měl ale větší a silnější motor.
12:50:43
30.06.2011
30.06.2011

j_j
Škoda 440, ČSSR 1958
* maximální rychlost 110 až 115 km/h.
Škoda 445, ČSSR 1958
* maximální rychlost 115 km/h.
Škoda Octavia Super, ČSSR 1961
* maximální rychlost 120 km/h.
Škoda 450, Československo 1958
* maximální rychlost 130 km/h.
Škoda Felicia Super, Československo 1963
* maximální rychlost 135 km/h a zrychlení na stovku za 27,5 s.
Škoda Octavia TS, Československo 1960
* maximální rychlost 130 km/h
* maximální rychlost 110 až 115 km/h.
Škoda 445, ČSSR 1958
* maximální rychlost 115 km/h.
Škoda Octavia Super, ČSSR 1961
* maximální rychlost 120 km/h.
Škoda 450, Československo 1958
* maximální rychlost 130 km/h.
Škoda Felicia Super, Československo 1963
* maximální rychlost 135 km/h a zrychlení na stovku za 27,5 s.
Škoda Octavia TS, Československo 1960
* maximální rychlost 130 km/h
12:46:04
30.06.2011
30.06.2011

j_j
-> sytic: to nevadí, založil jsem to téma, takže nám nikdo nadávat nemůže
rozšířím to tedy i o řadu spartak, octávia, felicia, abys viděl

rozšířím to tedy i o řadu spartak, octávia, felicia, abys viděl

12:04:07
30.06.2011
30.06.2011

sytic
-> j_j: Nepodívala, důvod nevím... Jsem si tedy vzpomněl, že úplně první majitel byl ještě jeden učitel, ale měl auto velice krátce a přesunulo se právě k zmiňovému pracovníkovi v AZNP. Černý zevnějšek a hlavně krásné červené tapíky, překrásná kombinace.
Jinak se omlouvám, že jsem posunul diskusi jiným směrem...
Jinak se omlouvám, že jsem posunul diskusi jiným směrem...
11:46:36
30.06.2011
30.06.2011

j_j
-> havlik: máš pravdu, myslel jsem že 445ky něco převzaly už z octavie,ale měly listový pero.
-> sytic: takže vaše 445tka se coby vývozka nepodílvala za hranice, chápu to dobře?
ten kontrast chromu a černý je super...
-> sytic: takže vaše 445tka se coby vývozka nepodílvala za hranice, chápu to dobře?

11:40:43
30.06.2011
30.06.2011

sytic
-> havlik: Přesně tak. Aspoň co si pamatuji, tak rozdíl byl mimo motoru o obsahu 1221 cm3 jen v "designových" vychytávkách. Jiné mřížky na masce, nápisy a lištičky atd. atd.. .. Stav vypadá takhle super, ale lak by se šiknul nový, protože ten původní se dochoval jen na střeše, pak první majitel (pracoval ve AZNP, my ho koupili od jednoho pána z Karl. Varů, který dal auťák vcelku do kupy
) auto nechal stříknout a v jednom místě se lak začal loupat. Co vím, tak měl "kousnuté" brzdy, s těma byl už problém při koupi. Jinak bylo auto od majitele ve slušné kondici, špatné chromy a taky ten přední "podnárazník". Koroze (viditelná) žádná...

11:30:41
30.06.2011
30.06.2011

havlik
-> sytic 30.06.11 11:28:13: by me zajimalo co jste na tomhle aute delali dyt takhle vypada uplne krasne max rozlestit a jezdit.
11:29:44
30.06.2011
30.06.2011

havlik
-> j_j: proč by to mělo mít vepředu pružiny? má to jen 1.2ku a jinak je zbytek stejný jako spartak, parádičky a chromíčky samo jsou jinačí trošku ale co je nejvic videt jsou ty fousy v masce
11:28:13
30.06.2011
30.06.2011

sytic
-> j_j: Společnou fotku nemám a vlastně nemám ani pořádné vlastní, na kterých by byl alespoň jeden z našich veteránů. Táta se kdysi rozhodl, že budeme "dělat" tyhle auta a nikdy jsme projekt nedotáhli do konce. Čísla jsou v depozitu a auta stojí na místě už opravdu řadu let. Ale co není, může být ;-)
Mám akorát fotku od původního majitele
Další už mám jedině někde na starých zálohách z ex-počítačů. Tady v notebooku nemám už vážně nic, jen Formana a Fabii 
Mám akorát fotku od původního majitele


11:18:16
30.06.2011
30.06.2011

j_j
-> sytic: měl bys prosím fotky 445 a octávie, zejména ta 445ka musí bejt zajímavá v té černé - předpokládám, že to je 1200 ccm a se zevnějškem spartaku
vpředu to má tedy už pružiny?

11:13:50
30.06.2011
30.06.2011

sytic
-> ondie: Děkuju
Ani tak nejde o favority, chápu, že se vám prostě moc nelíbí... Šlo mi o to pro mě nepochopitelné postavení vůči novým škodovkám. A hned první odpověď byla s podtextem, který jsem měl vlastně na mysli. Nevadí, hlavní je, abychom byli každý spokojený s tím modelem značky Škoda, který máme rádi. Já mám Fabii 1.2 TSi, kterou mám upravenou na vzhled Fabie RS, pak Formana, kterého mám v profilu. Následně máme doma ještě Škodu 445 v černé exportní verzi z roku 1958 a Škodu Octavii Super z roku 1963. Ale tyto dva vozy prostě jen stojí už nejmíň pět let uložené ("Spartak" v garáži, Octavie pod střechou, ale venku
) a v budoucnu je snad čeká renovace, stejně jako nejspíš i Forman...


10:56:48
30.06.2011
30.06.2011

j_j
-> afro100: tak když v něm jedeš sám tak je to pohodička
minule jsem vyvez tak na 15km sestru,matku a babku a taky kilo docela dobře táhlo musím řict. 


08:46:06
30.06.2011
30.06.2011

afro100
Škoda 100 L, ČSSR 1969
maximální rychlost 128 km/h a zrychlení na stovku za 28,6 s.
to dost vysvetluje ...
maximální rychlost 128 km/h a zrychlení na stovku za 28,6 s.

06:03:55
30.06.2011
30.06.2011

radekp
podle zrychlení mám úplně nejhorší škodovku

23:28:59
29.06.2011
29.06.2011

ondie
-> U-Geen: ..jasný no :) ,ale sytič má zrovna hezkej kousek,to se musí nechat.
20:39:30
29.06.2011
29.06.2011

U-Geen
-> Mr.Lumpy: takze shnilej, aby to nedalo praci? :-)
16:53:25
29.06.2011
29.06.2011

j_j
-> U-Geen: no vidiš, já zase nevim jak vypadá pěkný emko
ouža dost převzala design od "italské" 720tky a fagot je bertone, ten je hezkej. 


16:52:32
29.06.2011
29.06.2011

Mr.Lumpy
-> Hurdis: taky jsem si na to hned vzpoměl...
-> U-Geen: to je favorit ze kterýho máš možnost vytáhnout motor 136X :-D
-> U-Geen: to je favorit ze kterýho máš možnost vytáhnout motor 136X :-D
16:13:13
29.06.2011
29.06.2011

U-Geen
-> ondie 29.06.11 15:03:25: prosim, jak vypada pekny favorit?
15:13:46
29.06.2011
29.06.2011

Hurdis
minno 29.06.11 15:01:53 napsal:
→ COL: neviem, ale podľa mňa tie údaje proste nie sú
smerodajné.
filmovy.stream.cz/ukazka/ 292-kulovy-blesk-mana-rika la-ze-to-neni-smeroplatny
→ COL: neviem, ale podľa mňa tie údaje proste nie sú
smerodajné.
filmovy.stream.cz/ukazka/ 292-kulovy-blesk-mana-rika la-ze-to-neni-smeroplatny
15:03:25
29.06.2011
29.06.2011

ondie
-> sytic: Trochu sem očekával reakci ortodoxních favoritářů.. : )
Tomu cos napsal se nedá nicmoc vytknout,každej už to holt vidí jinak..
Ta moje poznámka ani neměla bejt objektivní..je to jen o tom,že já se za pěkným favoritem nemám důvod otočit.
Každej to má jinak
Tomu cos napsal se nedá nicmoc vytknout,každej už to holt vidí jinak..
Ta moje poznámka ani neměla bejt objektivní..je to jen o tom,že já se za pěkným favoritem nemám důvod otočit.
Každej to má jinak

15:01:53
29.06.2011
29.06.2011

minno
-> COL: neviem, ale podľa mňa tie údaje proste nie sú smerodajné.
14:40:42
29.06.2011
29.06.2011

U-Geen
-> COL:
Maximální rychlost
Maximální povolená rychlost stroje pro bezpečný provoz, nižší než konstrukční rychlost (hm/h).
tak bych to videl ja :)
Maximální rychlost
Maximální povolená rychlost stroje pro bezpečný provoz, nižší než konstrukční rychlost (hm/h).
tak bych to videl ja :)
14:38:21
29.06.2011
29.06.2011

COL
-> minno:
No jo, ale proc mam pak tedy 135R a 136R jinou konstrukcni rychlost (150 vs. 153) ?
No jo, ale proc mam pak tedy 135R a 136R jinou konstrukcni rychlost (150 vs. 153) ?