Srovnání škodovek 1964-1987

prohledat
71 příspěvků (zobrazeno 51 až 71) od 28.06.2011 do 10.07.2011, založil/a j_j
řadit dle data
13:47:54
29.06.2011
MOLSO
j_j 28.06.11 23:38:46 napsal:



Škoda 105, ČSSR 1977







maximální rychlost 129 km/h, zrychlení na stovku za 33,4 s.





Tak to som si polepšil 3 maximálka 180 0-100 za 9.5 sekundy 40
upraveno 1x, naposled 29.06.2011 13:48:16
13:35:12
29.06.2011
Marra - zrušená registrace
no však.... mylsíš, že to měřili?
13:30:51
29.06.2011
m8rinek
-> Marra: to nemusíš ani měřit, to si můžeš i spočítat.
13:28:49
29.06.2011
Marra - zrušená registrace
já měl zato, že maximálka se vždy měřila na čtverku a max otáčky..
13:06:53
29.06.2011
j_j
-> minno: pravdu máš, je to konstrukční "ofiko" rychlost. Samozřejmě, že některý vozy jdou vyhecovat víc, než na rychlost zde uvedenou.
13:06:02
29.06.2011
Nwkt
-> minno: I 200 vydrží pohromadě 3
13:05:13
29.06.2011
dj.kimmi
Aha 1
13:04:44
29.06.2011
j_j
tady máte rapida 136





Škoda Rapid 136, Československo 1987-1991

* maximální rychlost 155 km/h a zrychlení na stovku za 14 s.



-> ondie: zvolil jsem škodovky s motorem vzadu, je pravda,že tam nejsou všechny třeba 1000 MBX/MBG atd.
13:03:53
29.06.2011
minno
No vy ste teda akí múdri. Tá maximálna rýchlosť, ktorá sa uvádza, nie je maximálna rýchlosť, akou automobil dokáže ísť, ale je to maximálna konštrukčná rýchlosť. T.j. aj keď auto dokáže ísť 160, viac ako 150 by si ísť nemal, lebo sa to rozsype :)
13:00:01
29.06.2011
dj.kimmi
Taky se mi zdá, sice tachometry byly vždycky jen tak baj-očko, ale podle gps jsem (když eště motor jel, jak má) jel 160 po rovině bez pomoci větru :) a motor je originální bez zásahů... přece jenom není možných 6KW aby se neprojevilo... a eště k tomu, když rapid má delší převodovku...
12:54:10
29.06.2011
Mr.Lumpy
-> dj.kimmi: u 136 se vyprdli na přepisování tabulek bych řekl ;-)
12:43:43
29.06.2011
dj.kimmi
Údaje zajímavý, ale jeden dotaz k diskuzi... proč má papírově Garde s motorem 120LS stejnou maximalku jako Rapid 136? Snad to není o převodovce...
11:51:39
29.06.2011
sytic
-> Jumbo: Řekl jsem, že nechci vůbec vyvolávat diskusi, ale potřeboval jsem se vyjádřit, protože s pojmem průser ve spojení se všema škodovkama s motorem vpředu a pohonem předních kol (požději o 4x4 4 ) nesouhlasím. A možná má Fabie v sobě srdce VW, ale slupka je pořád škodovácká 6
11:42:36
29.06.2011
Jumbo
sytic 29.06.11 11:32:05 napsal:

→ ondie: ... nebo

Fabii ;-)
Proč sem taháš VW?
11:32:05
29.06.2011
sytic
-> ondie: Každý vidí něco jiného jako "průser" a tvůj názor nesdílím, ba naopak bych řekl, že tento pojem se hodí na škodovky s motorem vzadu daleko více, ale nechci rozproudit zbytečnou a možná ohnivou diskusi a výměnu názorů, která by k ničemu nevedla 4 Hlavní je přeci okřídlený šíp ve znaku a láska k němu a je jedno, jestli sedíme ve "Spartaku", "eRku", Favoritu nebo Fabii ;-)
09:39:12
29.06.2011
j_j
-> vhml: 1964 = 31 kW (42 koní) , 1967 = 35 kW (48 koní) . Proto jsou také první embéčka tišší, nebo se to alespon o nich říká 6 Měly jiné časování ventilů, jinak jsem žádnou další změnu nenašel.

-> ondie: je to spíš taková vzpomínka na Škodu 720, která byla opravdu nádherná. Děsí mě, že moje 110L, kterou považuju za nejhorší nastavovanou kaši a ostudu na rok 1976 (sorry Apoleno 4 ) má zhruba stejné zrychlení a maximállku jako eMko 120L z roku 1989 8 Jinak máš pravdu, že výběr není zcela kompletní.
00:36:59
29.06.2011
ondie
-> j_j: Heleď a tohle téma má smysl informativní anebo anketní? 1

Pokud by se to mělo zvrhnout v diskuzi,v rámci co je lepší (tvoje srovnávačka zrychlení a maximálky k tomu přímo evokuje) ...tak se tady stejně namele spoustu slintů..ať už dohady o designu či technice..a stejně si každej vybere,co má rád...



A navíc ti tam chybí několik 136 kousků.

Ty by možná jeli nejvíc 3

To víš 46kw je čtyřicetšestkilowat.



Nicméně chválím výběr a souhlasím,neb od favorita vejš (včetně) je to průser.

Tomaso781 promine 108
00:04:07
29.06.2011
m8rinek
-> vhml: víc nafoukaný gumy :D. U fichtla byl namazanej řetěž a dofoukaný kola největší funkční úprava.
23:43:50
28.06.2011
vhml
rozdíl v rychlosti 64 a 67? Že by aerodynamika blatníků:
23:43:29
28.06.2011
j_j
Škoda 720 RIP 149



http://www.youtube.com/wa tch?v=MME-XRE1jmg



Škoda 720, Československo 1969

maximální rychlost 152 km/h a zrychlení na stovku za 18,8 s.



Auto z roku 1969 srovnatelné výkonostně s posledními rapidy a 130 L.
23:38:46
28.06.2011
j_j
Škoda 1000 MB, 1964

* maximální rychlost 120 km/h a zrychlení na stovku za 26 s.

Škoda 1000 MB, 1967

* maximální rychlost 127 km/h, zrychlení na stovku za 26 s.

Škoda 1100 MBX de Luxe, typ 990 T, Československo 1969

* maximální rychlost 135 km/h a zrychlení na stovku za 22 s

Škoda 100 L, ČSSR 1969

* maximální rychlost 128 km/h a zrychlení na stovku za 28,6 s.

Škoda 110 R Coupé, ČSSR 1975

* maximální rychlost 141 km/h a zrychlení na stovku za 19,3 s.

Škoda 110 L , ČSSR 1976

* maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy

Škoda 105, ČSSR 1977

* maximální rychlost 129 km/h, zrychlení na stovku za 33,4 s.

Škoda 120 L, ČSSR 1982

* maximální rychlost 136 km/h, zrychlení na stovku za 21,7 s.

Škoda 120 LS, ČSSR 1976

* maximální rychlost 140 km/h, zrychlení na stovku za 18,4 s

Škoda 125, typ 742, Československo 1989

* maximální rychlost 140 km/h a zrychlení na stovku za 19 s.

Škoda Garde, Československo 1982

* maximální rychlost 153 km/h a zrychlení na stovku za 18 s.

Škoda Rapid 135, typ 747, Československo 1988

* maximální rychlost 150 km/h a zrychlení na stovku za 15 s.

Škoda 135 GLi, Československo 1989

* maximální rychlost 145 km/h, zrychlení na stovku za 17 s

Škoda 130 L, ČSSR 1987

* maximální rychlost 150 km/h, zrychlení na stovku za 17 s.
Extreme Tyres