
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
videa škodovek
-> Jirik_Tuňák1983: Už z názvu videa je mi zle

-> Jarda/felda 17.06.25 08:14:23: jo pro někoho, ale určitě z toho nebude kolektivní šílenství jako s autama do roku 90.
-> Borderer 17.06.25 08:21:05: jako neříkám že sem tam nepotkám mlaďase ve feliné s vejfukem kolama tmavýma Světlama a páskou na drcpásce ala tažné oko. Ale nepřijde mi že to má dlouhý trvání než přesedlá na něco v čem se přizabije mnohem snadněji
-> Borderer 17.06.25 08:21:05: jako neříkám že sem tam nepotkám mlaďase ve feliné s vejfukem kolama tmavýma Světlama a páskou na drcpásce ala tažné oko. Ale nepřijde mi že to má dlouhý trvání než přesedlá na něco v čem se přizabije mnohem snadněji
-> Tomaso435: Spíš seš starej. Poslední léta si všímám, jak se určitá část dospívajících zajímá o Felicie úplně stejně jako my tehdy o 105/120.
-> Tomaso435 17.06.25 07:52:49: ono to jednou hodnotu pro někoho mít bude, ale ted pro nás je to ted jenom "hnusná fabie v hnusné barvě" 

-> ajok 17.06.25 01:17:24: teď jsem tady čekal hodinu na nakládku a neměl jsem absolutně co dělat takže jsem se podíval v rámci zahnání nudy na dvě videa ohledně této Fabie....
Tak přesně kvůli takovýmhlem píčovinám potom vznikají inzeráty s ojetinami, jen proto že to má nějakou úchylnou barvu a za totální mrdku v hodnotě 15 000 někdo chce čtvrt milionu a bohužel se najde ještě větší čurák který to za těch čtvrt milionu koupí a takhle vznikají rádoby hodnotný auta bez ceny....
Tak přesně kvůli takovýmhlem píčovinám potom vznikají inzeráty s ojetinami, jen proto že to má nějakou úchylnou barvu a za totální mrdku v hodnotě 15 000 někdo chce čtvrt milionu a bohužel se najde ještě větší čurák který to za těch čtvrt milionu koupí a takhle vznikají rádoby hodnotný auta bez ceny....
p.Erben ovlivnuje mladez, bylo mi receno, at si u fab. uriznu zadek a nekde ho vystavim a zbytek na dily... :)
-> Tomaso435 07.06.25 18:40:02: njn, p.Kral se musi obracet v hrobe, predpovidal 3 kolova auta na bazi favoritu, ale taky, ze lidem to musi dojit, bohuzel nedochazi...
-> Tomaso435 07.06.25 18:40:02: njn, p.Kral se musi obracet v hrobe, predpovidal 3 kolova auta na bazi favoritu, ale taky, ze lidem to musi dojit, bohuzel nedochazi...

-> Borderer 07.06.25 11:36:59: nojono. Za chvíli to bude jezdit na ceckovych gumach všechno. A kurvit asfalt váhou.
-> Borderer: 

-> Jirik_Tuňák1983: Jasné že jo. Kodiaqa už má každý moula a v městském provozu se z něj stala tuctovka. Honiči pipíšků tak smutní, že potřebují větší, aneb větším a těžším autem, které jezdí 99 procent zcela prázdné, vstříc ekologii!! ...a zpátky ní krok !!
-> Jirik_Tuňák1983: Potřebujeme, protože je tu konkurence, ale bude i něco výrazně menšího.
-> michael 07.06.25 10:38:55: A potřebujeme zase něco obřího?
-> palinator 15.04.25 12:45:38: jj, mas pravdu... :/
ja mam 2RS CX a drzi jedno uz hodne dlouho a druhy asi 120tis.km a nemam odhodlani je namontovat i na BAZe, taky by to rovnou chtelo udelat celou napravu... ale Acka nema, tak asi jen opiskovat a kvalitni nater (muj trojobal asi, kdyz na zlutym to je stale pekny po 11 letech)
ja mam 2RS CX a drzi jedno uz hodne dlouho a druhy asi 120tis.km a nemam odhodlani je namontovat i na BAZe, taky by to rovnou chtelo udelat celou napravu... ale Acka nema, tak asi jen opiskovat a kvalitni nater (muj trojobal asi, kdyz na zlutym to je stale pekny po 11 letech)
-> ajok:
Tak toho jsem si všim už co jsem viděl video s Wartburgem, že ten člověk je na poměry oboru stařešin dost necitlivej a chová se dost arogantně. Nelíbí se mi jeho videa.
A ještě vypadá jako šéf SŽ.
E: a tomu Rapidu asi řve ložisko tak, že neni slyšet ani motor
Tak toho jsem si všim už co jsem viděl video s Wartburgem, že ten člověk je na poměry oboru stařešin dost necitlivej a chová se dost arogantně. Nelíbí se mi jeho videa.
A ještě vypadá jako šéf SŽ.
E: a tomu Rapidu asi řve ložisko tak, že neni slyšet ani motor

-> P@WL 30.03.25 17:08:44: Nějaké bližší info k autu?
-> P@WL: aj som si myslel 

-> P@WL: prečo to ma na jednom zabere inaksie tabule? 

-> Robert 106 09.02.25 15:16:34: Škoda té hudby, člověk by raději slyšel něco jiného.
-> Robert 106: někde to tady už bylo, ale už je to dávno

-> Bukaj 04.01.25 10:21:26: Říkám je to minimálně zajímavý. Přikláním se k nějakému prototypu/zkušebnímu vzorku.
-> MVM: Blíže specifikovat to asi neumím, to auto jsem jen jednou řídil, ale v převodovce se nehrabal
Maximálně až se k autu někdy dostanu, tak můžu zkusit vyfotit skříň zvenčí...
Jinak majitel mi k tomu napsal tohle:
"...pamatuji si, že se mě Sixta ptal, kde jsem to vyhrabal, že to ještě neviděl. Byla tam spousta odlišností. Něco v synchronizaci, vidlicích, diferenciálu, jiné odlitky skříní a třeba pohon náhonu tachometru byl úplně jiný. Ozubená kola byla kovová...."

Maximálně až se k autu někdy dostanu, tak můžu zkusit vyfotit skříň zvenčí...
Jinak majitel mi k tomu napsal tohle:
"...pamatuji si, že se mě Sixta ptal, kde jsem to vyhrabal, že to ještě neviděl. Byla tam spousta odlišností. Něco v synchronizaci, vidlicích, diferenciálu, jiné odlitky skříní a třeba pohon náhonu tachometru byl úplně jiný. Ozubená kola byla kovová...."
-> Bukaj 24.12.24 15:05:48: Můžeš to nejak blíže specifikovat ? Podle mých informací z knížky o převodovkách Škoda se doslova píše že převodovka1000MB je prvni plně synchronizovana použitá u vozů Skoda. Na podrobném výkresu je v řezu vidět typická přesuvná objimka s vnějším ozubenim pro zpátečku,stejně jako kuželová plocha je součástí jedničkovýho kola.
Muselo jit jedine o nejaky prototyp. A do série uz muselojit to co píšou..
Muselo jit jedine o nejaky prototyp. A do série uz muselojit to co píšou..
Pokud není v brzdách nějaký problém (přibrzďování), a nejsou nějak příšerně poddimenzované (což u seriových brzd nepředpokládám) či není nějak úchylně navržený celý vůz (třeba těžký vůz a autoamt, který nebrzdí motorem), tak na "spotřebu" obložení mají výrazný vliv jen 2 věci - jízdní styl a především materiál obložení.
-> Tomaso435 25.12.24 18:05:31: možná že bude mít vliv i konstrukce brzd, tady mám plovoucí dvoupíst
- klasika jako favorit akorát dva pístky vedle sebe 


-> StepaNoFUN 25.12.24 17:26:18: na trvale "přetíženým" ducatu mam brzdy na víc jak 100 000km. Věřím že mít to auto od nova, dělám brzdy až s rozvody.....
-> Jarda/felda 25.12.24 17:36:31: jasný ale je to celý asi o stylu jízdy no. Oproti kolegovi mám disky stále stříbrný, zatím co on neustále černý.
-> Jarda/felda 25.12.24 17:36:31: jasný ale je to celý asi o stylu jízdy no. Oproti kolegovi mám disky stále stříbrný, zatím co on neustále černý.
-> Tomaso435 25.12.24 16:49:08: tu váhu tomu neodpářeš 

-> Tomaso435 25.12.24 16:49:08: Ne. Uplne normalne. Sice mozna ostrejc, ale hranice jsou o parnik jinde. Ze to ma ESP jsem zatim zjistil asi 2x za vic jak 250tis. km.
-> StepaNoFUN 25.12.24 16:45:17: to s tím jezdíš jak se závoďákem ne?
-> Jarda/felda 25.12.24 16:18:09: tak ja mam dodavku, co ma 3t a 130Hp. Nejhorsi desky vydrzely 20k. Origo 40k...
-> StepaNoFUN 25.12.24 13:55:38: mam to vcelku podobný, ty destičky mizí před očima, naštětí jsou dostupný a za pár stokorun
ono ač se to nezdá tak prázdný to váží 2.3tuny a pokud trošku divočíš což ta 2.5 126kw umožnuje ......

-> ajok 25.12.24 13:01:20: možná už měl D23 což je o generaci novější 

-> StepaNoFUN 25.12.24 13:55:38: hrůza, na nivě desky origo 88tis.km a kotouče, má to asi 50% a brzdí velmi slušné, na starou jsem dával ate a to nebrzdila...
Pecka byla na ty L200 cca 13let zpatky (kdy to byl fungl novej model) zivotnost desticek. Auto od nova, najeto 7.5tis. desky sezrany. V druhosce kotouce nesehnatelny, tak jsem ten zkurvenej sliznul na soustruhu, dal nejaky myslim icery (jediny, co jsem na to v druhosce koupil - fakt novej model) desky a vydrzely tam do servisu ve 20k (v 18k mely pres 50% - prezouvani). To tam dali novy kotouce+ desky (original) a ve 27 jsem to mel na dilne zase na predni brzdy.
-> Jarda/felda: zajímavé, Ing Krkavec měl vinuté, panhardzku a dolní a horní kosti, tak jestli to je podle roku
-> StepaNoFUN 25.12.24 12:08:24: jo díly jsou proti VW x2 a dost toho v druhošce ani není, jen origo 

-> saskyn2 25.12.24 11:06:28: sorry. Ja tady -> StepaNoFUN 25.12.24 11:01:31: teda mluvil o Mysivbusi, ale predpokladam, ze u Nisana to bude stejny.
-> saskyn2 25.12.24 11:06:28: tohle není úplně problém
hardtop je "příslušenství" od solo výrobce u mě konkrétně carryboy a ten používá okna univerzálně na XY typů a k dostání jsou, ovšem cenovka nic moc 


-> Bukaj 25.12.24 11:07:56: něco takovýho nabídli kámošovi u hiluxe za cenovku okolo 20 mu dali plast



-> saskyn2: Takže polykarbonát za pětikilo a šukalka?

-> StepaNoFUN: Jo jemu se podařilo vymlasknout zadní okno. V nissanu tenkrát okno samostatně neprodávali, jen celý hardtop za 110k
