skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
videa škodovek
-> Borderer: Jo ty kategorie jsou boží, 120 základní třída, vrchol 130lr. V ostatních ročnících je vidět jak Škodovky fungují proti Ivanovi na rozbitém.
-> czechino: Moc pěkný video! A důkaz, že i s kyvkou se dá udělat hodně parády. 

-> isti 01.01.23 11:42:26: strasny hele, na to se neda divat. Ne ta skodarna hele ale ten cement co to komentuje hele.
Ale chudákovi co umí voe voe, ty krávo, video vyšlo, zhlednutí jsou a vy velkým komentováním takového chuja taky ztrácíte zde čas 

-> minno: Tak i na svém 12" notebooku vidím na autě ve videu místa, která jsou opravovaná přestřikem, je tam na mnoha klasických místech vidět zamaskovaná nebo přetmelená koroze a kdyby přestříkaná nebyla, tak tam je buď díra (třeba přechod prahu do blatníku vzadu v rohu dveří) nebo by z puchýřů vylézala rez (oba přední blatníky v místě vršků P kapes, kde se uvnitř nejvíc drží bordel) - a dokážu si představit, jak u auta v takovémto stavu vypadají vršky podběhů, P kapsy, kraje prahů, trubky na hever, přechod dna kufru do podběhu, zadní kapsy nad držáky zástěrek a další typická místa...
Pak jsou vidět rozstřiky i na dveřích, přední čelo též je stříklé - minimálně spodek a místa napojení na blatníky pod nárazníkem, na ťuklém prahu je vidět, že byl opravován bez demontáže příchytek prahové lišty (příchytka, která je vidět přes nabouranou prahovou lištu je stříklá do barvy vozu, stejně tak jsou vidět přestřiky přes dveřní těsnění, špatně zakryté při lakování atd.
Co mi ale vrtá hlavou je to, že všechny znaky vozu ukazují na model 87, ale v brilantní oranži jsem nikdy nepotkal novější auto, než M1 (model 84).
Leda, že by tak šíleně zkreslovala kamera a byla to šípková červená, která se objevuje (mimo oficiální vzorníky) ještě na mnoha vozech pozdější produkce...

Co mi ale vrtá hlavou je to, že všechny znaky vozu ukazují na model 87, ale v brilantní oranži jsem nikdy nepotkal novější auto, než M1 (model 84).
Leda, že by tak šíleně zkreslovala kamera a byla to šípková červená, která se objevuje (mimo oficiální vzorníky) ještě na mnoha vozech pozdější produkce...

Čo vám ja viem, na tom roztrasenom videu poznám tak akurát prd a nie, čo je prestriekané a čo je origo.
Inak takéto prezentácie ani ja nemám rád.
Inak takéto prezentácie ani ja nemám rád.
Zoufaly Tony odpusti - zlaty Lukas Krpalek! 

-> Vojťas: ja neskusam ani na prvy krat 

-> Vojťas: Asi je populárný

-> isti 01.01.23 11:42:26: Vidím správně že to má 122 tisíc shlédnutí? WTF ? to asi jak to každej pouští na víckrát, protože najednou se to vidět nedá, ale já už to asi podruhý zkoušet nebudu.
-> Bery: Pútať sa nemá kvôli videu ale všeobecne.
-> Bukaj: ty by ses kvůli videu poutal?
to by mě teda tak netankovalo jako jeho projev. na to se nedá koukat. taková nadstavba bezkompresáka.
to by mě teda tak netankovalo jako jeho projev. na to se nedá koukat. taková nadstavba bezkompresáka.
-> darklord 01.01.23 13:20:40: koukni na videa jak kupoval superba a uvidíš že tohle byla slabá karma 

-> isti 01.01.23 11:42:26: Docela střelec, že natočí video, jak jede nepřipoutanej v autě v pražském provozu...
...další dárek bude možná od PČR...
Jinak mi je strašně nesympatický jeho styl vyjadřování - samé "vole", "krávo" a i horší vulgarismy...
A co se týče stavu auta, tak možná je někde i původní lak, to z videa nepoznám, ale přední blatníky (oba) prohnilé skrz a přestříkané, zadní blatníky kytované a přestříkané, ... domnívám se , že má 130LPG má karoserii v mnohem lepším stavu a originálního laku na ní bude asi tak podobně (střecha, dveře, kapoty)
Každopádně to naštve, ale zase taková škoda, jak to prezentuje, to opravdu není...
...další dárek bude možná od PČR...

Jinak mi je strašně nesympatický jeho styl vyjadřování - samé "vole", "krávo" a i horší vulgarismy...

A co se týče stavu auta, tak možná je někde i původní lak, to z videa nepoznám, ale přední blatníky (oba) prohnilé skrz a přestříkané, zadní blatníky kytované a přestříkané, ... domnívám se , že má 130LPG má karoserii v mnohem lepším stavu a originálního laku na ní bude asi tak podobně (střecha, dveře, kapoty)

Každopádně to naštve, ale zase taková škoda, jak to prezentuje, to opravdu není...
-> isti 01.01.23 11:42:26: to sa vola karma. Chcel som od neho koberec do kufra na rapida, 19.9. som pisal prvy mail, prebehlo nejake jednanie, potom mi prislo jak keby mu dakto odrezal polku mozgu, potom nasluboval ze bude (aj ked ma na webe skladom) a 22.11. som mu napisledy pisal, na co sa mi uz ani neunuval vyhovarat...
-> isti 01.01.23 11:42:26: Tak toto by ma inak nastalo ,predsa ten pôvodný stav škodovky 

-> isti: Strašná vzácnosť a nechá ju stať na ulici :) strašne čo s tým narobia a furt ke to len skodovka. A ten lem podľa mna bol dopadnutý git a nie origo stav
-> isti 23.12.22 11:03:18: Ano, poznám. To je Felicie pickup. 

Potřebuješ třeba kompenzovat spotřebu materiálů a i paliv, zpopularizuješ velký káry, vyšší třídu, bezpečnost... funfuje to tak i v jiných odvětvích a nikdo to kolikrát ani nepostřehne
-> Jirik_Tuňák1983: Nastavec na penis. Nevim, k cemu suv je. Zvenku obri jak dodavka a zevnitr jak osobak...
-> michael 30.08.22 22:12:06: Jojo, čím dál tím větší auta potřebujeme.
To je jako ta reklama SUV? SUV? SUV? Přitom v plno státech řeší (kromě všech aut obecně) i zákazy vjezdu konkrétně SUV do center a jejich další možná omezení (hmotnost, rozměry, spotřeba, vliv na stav silnic) apod. 


Včera od Slavkova na Brno najížděla jedna Avie na dálnici 

400 výfuků ročně dodáme jako náhr. díl na trh...a klesá to 15/30/ turbo avie...vše dohromady
-> isti: Bežne ich už moc nejazdí, ale ako stroje na mestských či obecných technických službách je ich myslím ešte celkom dosť.
-> minno: Ja Avie nevídám na cestách
-> Eidy: Pozri si aj iné videá z toho kanálu. Je tam aj video o Aviach z r. myslím 1988 a že od roku 1970 nebola doposiaľ vyradená z prevádzky ani jedna Avia, okrem tých havarovaných, pretože nových je nedostatok a tak sa staré stále udržujú pri živote. To by dnes asi čučali, že je rok 2022 a staré Avie ešte furt jazdia
Škodovky detto.

Škodovky detto.
-> michael: Hustý. Takže dneska, desítky let po ukončení výroby, jsme na tom vlastně líp.
-> michael: sila
-> Bukaj 17.05.22 22:33:35: Spatne na to hledis - to byla ochrana laku proti UV paprskum :-) Kolin v osmdesatkach poskytoval tuto sluzbu motoristum bezplatne a pokud si nekdo omylem ochranny film smyl, behem noci se kolinska elektrarna postarala o napravu. K fixaci ochranne vrstvy prispivala mlha s vysokym podilem SO2

-> michael: Sranda, jak na konci videa na záběru odstavné plochy ty vozy jsou pokryty vrstvou popílku z komínů AZNP - zvláště na těch bílých Gardečkách je to hezky vidět

-> Petr Urban 13.04.22 17:00:57: dost pro diváky jezdí i tenhle pán s italským žigulíkem :D ale co mu vydrží technika těžko soudit
-> Borderer: Právě ... Ale co ho znám, udělá v průměru 3 k.o. motory ročně a podobné to bylo s převodovkami, dokud někoupil 6q, kterou taky zvládl pohřbít hned zkraje.
Kámoš o něm říká: mimozemšťan - ničitel z jiných světů
Samozřejmě že pro diváka top zážitek, o tom žádná.
Kámoš o něm říká: mimozemšťan - ničitel z jiných světů

Samozřejmě že pro diváka top zážitek, o tom žádná.
-> Petr Urban 13.04.22 19:45:43: ta japonská pila je v případě MX-5 relativní, to je starej litinovej rumpál, kterej si o japonským šarmu může nechat jenom zdát.
-> Petr Urban: Když já si tu jeho jízdu bez omezovače ani neumím představit. 

-> michael:
Čas 2:21

Čas 2:21

-> vhml: nepleť sem sériový pily od Japonců a motor ohv s 100% navýšeným výkonem ... Ty rezonance v omezovači a spoustu dalších aspektů je pro tento motor zlo a osobně bych ti mohl dát spoustu příkladů k.o. motoru jen kvůli tomu.
-> Petr Urban 13.04.22 17:00:57: ale tak od toho tam omezovac prece je a musi byt nastaven rozumně. Já bych si taky mohl dát do Mazdy japonskou jednotku co má omezovač o 500 vejš než evropská a na slalomech z toho dosti těžit, ale nehodlám to pokoušet, protože ho taky aktivně využívám.