skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rapid Cabrio
prohledat
3920 příspěvků (zobrazeno 1951 až 2000) od 01.10.2009 do 25.03.2025, založil/a skoda_105_L
tak to někdo kupte já koupim ten 160konovej motor
-> Luky.: ja jo. Neb jsem to zpapirovaval ja. To bylo chvili me auto. A i jsem sem nekam daval postup a legislativu.
-> Dale_Estelle: myslim ze kola jsou 4x100.
-> Matsoft: jasně, to byla i moje vize - motory a kola prodat a bylo by to auto za hubičku. O tý přestavbě FORMa jsem nevěděl, pokud je to takhle možný, tak tim líp. Jen škoda, že se mi vlastně Lux nikdy moc nelíbil...
Nebyl by někde standard za tyhle peníze? 


-> Matsoft: mluvil jsem o tom kdo si dnes koupi ty BBS......na skodovky - asi sotva, jedine nejakej broukar. CO se týče motoru nevim, ale že by to asi byla zas takova prodejni hitovka....
-> Dale_Estelle: mozna nekdo, kdo si spocita, ze ten, co byl do konce unora na 65, byt je po klempirine je vlastne o mnoho drazsi jak tohle (a navic pravak).... odecteme-li cenu kol a motoru, tak jsme nekde treba na 45 tis... coz je v tuto chvili v poslednich 5 letech nejlevnejsi kabrio v CR (nepocitame-li ex Majklovo standarta)
-> Luky.: ale to bys to musel vratit do prava a zbavit to toho tuningu.
-> Matsoft: tak cenou mozna jo, zase ale ty BBSa - otazkou je kdo si to dnes koupí....
-> Matsoft: tak cenou mozna jo, zase ale ty BBSa - otazkou je kdo si to dnes koupí....
-> Dale_Estelle: jj. do jinyho.... ja bych tam 1.6 nechtel... a ty BBS budou mit taky nejakou cenu, takze kdyz odecteme cenu motoru a kol, tak mame luxe za pomerne slusnej peniz....
-> Luky.: tak rizenim, coz je ale to nejmensi zlo.... mne by spise stval ten engine a to, ze to ma i vzadu kotouce (teda dle mych info) ale nicmene si myslim, ze je to vratna uprava... stejne jako motor.... a predelane rizeni je spise ulehceni do provozu.
proc na V? normalni prestavba na rapid papiry... jedna se o prestavbu s pouzitim dilu neschvaleneho vyrobcem, tudiz ti prideli cislo kastle cca ve formatu TM1V1....... jako to ma FORM... ale bude to legal...
proc na V? normalni prestavba na rapid papiry... jedna se o prestavbu s pouzitim dilu neschvaleneho vyrobcem, tudiz ti prideli cislo kastle cca ve formatu TM1V1....... jako to ma FORM... ale bude to legal...
-> MATTESS: tak k čemu by tady byl pravák. Udržet ho na UK značkách je pro našince asi nereálný, ne? Takže přestavba už je, pak ho dát na V až to půjde
-> Luky.: tím, že je překopanej z praváka na leváka
-> Matsoft: já jsem sice říkal, že si kabrio nekoupím, protože by mě už vyhnali z baráku, ale...
Co znamená to, že je historicky znehodnocen? (20.02.12 00:59:58)
Ví někdo v jakým je to stavu cca?

Co znamená to, že je historicky znehodnocen? (20.02.12 00:59:58)
Ví někdo v jakým je to stavu cca?
-> Matsoft: 2x naduplej engine do jinyho auta
jinak zde info primo od Premka Dolezala:
ŠKODA Rapid Cabrio, 1989, motor 1,6-16V, 130 Ps, od firmy LDD-UK.
Po dálnici bez střechy na 2 cm plynu 170 kopec-nekopec.
Mám k tomu motor 159Ps-175Nm, 1,6-16V:
Doklady GB, volant vlevo. Barva černá. Kola BBS 8-16.
takze 2x celkem naduplej engine.... no myslim ze cena zajimava....
ŠKODA Rapid Cabrio, 1989, motor 1,6-16V, 130 Ps, od firmy LDD-UK.
Po dálnici bez střechy na 2 cm plynu 170 kopec-nekopec.
Mám k tomu motor 159Ps-175Nm, 1,6-16V:
Doklady GB, volant vlevo. Barva černá. Kola BBS 8-16.
takze 2x celkem naduplej engine.... no myslim ze cena zajimava....
-> Nwkt: cernej lux, prekopanej doleva. A myslim ze psal ze za tyhle koruny to necha na 16" bbs
-> Matsoft: To je jaký?
-> Mantrabeach: Tady -> Matsoftovo: bejvalý
kdopak parkuje červený kábro ve Stříbře v autosalonu Škoda?

tak mala oprava a info. V luxu premka dolezala je 1.6 motor. A cena do 70.
-> ondie 21.02.12 23:52:34: Musím se přiznat, že jsem ho zase tak neprohlížel, ale jezdí s ním co vím pořád každé léto, ale vídám ho jen u nás v areálu, že se mihne pro šrouby u sousedů, dokonce jsem mu na to jednou přezouval kola, ale to už bude nějakej pátek.
Gryzly 21.02.12 23:03:55 napsal: → Petuli: Používá se to pokud jedeš do Anglie nebo pokud angličani jedou do Evropy. Je to jen nálepka.
A samozřejmě to zhoršuje dosvit. Zacloní to ten paprsek světla který u nás svítí na příkopu.jjj,přesně
A samozřejmě to zhoršuje dosvit. Zacloní to ten paprsek světla který u nás svítí na příkopu.jjj,přesně
auta.petr 21.02.12 20:48:17 napsal:
→ Matsoft 20.02.12 00:59:58: Není náhodou z Jihlavy? Já
mám pocit, že tady ještě vloni v létě jezdil.
a jak na tom byl ?
→ Matsoft 20.02.12 00:59:58: Není náhodou z Jihlavy? Já
mám pocit, že tady ještě vloni v létě jezdil.
a jak na tom byl ?
-> Petuli: Používá se to pokud jedeš do Anglie nebo pokud angličani jedou do Evropy. Je to jen nálepka.
A samozřejmě to zhoršuje dosvit. Zacloní to ten paprsek světla který u nás svítí na příkopu.
A samozřejmě to zhoršuje dosvit. Zacloní to ten paprsek světla který u nás svítí na příkopu.
-> Voplik: cz doklady nema a je prestavenej doma. A je to snad jedno z kabrii, co dovezl eddie s johnem (dovozman a skofast)
-> auta.petr: ano, je z jihlavy.
-> Nwkt: na to si nepamatam ale uz som to niekde videl na svetlach
-> Nwkt: dle mě i tak je to k ničemu,když já byl s anglickými světly na STK,řekli vyměnit,paraboly i skla jsou jiné,prostě jen for Angland:-)))
-> castrol: bnjaro měl něco podobnýho když dovezl standarta, ale bylo to průhledný
-> Matsoft: levak jo? hm,asi predelanej domo robo ne? nebo ofiko v dokladech?
-> Nwkt: dik 

-> castrol: To se tam lepí aby neoslňovali když jedou po špatný straně silnice. Aspoň teda myslim že to bude ono
-> Matsoft: co je to na svetlach ?
-> Matsoft 20.02.12 00:59:58: Není náhodou z Jihlavy? Já mám pocit, že tady ještě vloni v létě jezdil.
Tak dle mych info je jeden Lux na prodej.... bohuzel ponekud historicky vice znehodnocen...
kontakt: Přemek Doležal
608284817
dalsi info nevim
e: motor 130PS, pokud nebyla zmena v konfiguraci, tak 1.4 16V
kontakt: Přemek Doležal
608284817
dalsi info nevim
e: motor 130PS, pokud nebyla zmena v konfiguraci, tak 1.4 16V
-> Dale_Estelle: Díky, šlo mi hlavně o to jestli to pochválili nebo pomluvili. 

-> MATTESS: děkuju, taky mě to zajimalo
-> Bruno: ono se to dá vcelku shrnout jednoduše, mluví se tam o tom, že otevřené vozy jsou čim dál populárnější a proto tedy vznikl kabriolet na bazi kupé škoda, zejména tam chválí ten systém střechy, že je snadno rozložitelný, a po stažení že vytvoří v zadní části typickou siluetu kočáru. A mimoto taky že se s tim jezdi dobře, že je až k nevíře jak je to jednoduché a přezto chytlavé.

-> Bruno: ono se to dá vcelku shrnout jednoduše, mluví se tam o tom, že otevřené vozy jsou čim dál populárnější a proto tedy vznikl kabriolet na bazi kupé škoda, zejména tam chválí ten systém střechy, že je snadno rozložitelný, a po stažení že vytvoří v zadní části typickou siluetu kočáru. A mimoto taky že se s tim jezdi dobře, že je až k nevíře jak je to jednoduché a přezto chytlavé.
-> Dale_Estelle: Co tam píšou? Mohl bys to přeložit nebo udělat z toho nějaký stručný výcuc?
-> Dale_Estelle: a tak :-) To je pěkná archiválie
-> MATTESS: to je německej časopis Auto Revue, z roku 84, a je v něm právě test a recenze Garde cabrio Graf und Stiff, který jsem před pár lety koupil
-> Dale_Estelle: co je to zač?
-> Matsoft: pěkná literatura, co?
-> aDAm: ano ta koženka je jasně šedá..... možná nějaká malá serie když se do GLS M1 dělal šedivej interier....
Jinak ta modrošedá je origo, už jsem jich několik viděl hlavně v posledních modelech 120L a 125L.
Jinak ta modrošedá je origo, už jsem jich několik viděl hlavně v posledních modelech 120L a 125L.
-> 1560: toto je bych spíš řekl vyšisovaná modrá barva. Co myslel pavel je dle mě ta koženka co je ze zadní části sedačky.
-> Dale_Estelle: určitě přes filtr nebo upravena v ps, stačí se podívat na německou vlajku v pozadí která taky nemá ty pravé bravy