skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Šmejdy
prohledat
1799 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 13.02.2009 do 30.09.2016, založil/a CpEaRjHaY-průserář
-> Jarda/felda 05.10.13 14:13:33: nj ale tyll tu stojí raz tolko
-> suri 05.10.13 08:23:44: je možný že to tak bylo vymyšlený
na tyll se segrovky dávaji

-> TechniX: Tvoje úvaha je platná jen dokud hodinová sazba mechanika násobená časem který s tím stráví je vyšší než cenový rozdíl těch výfuků - a hlavně dělat závěry z jednoho jediného kusu je fakt úsměvné, slovo statistika jsi asi nikdy neslyšel?
Já jsem na Polmostrów měl reference spíš pozitivní a ani na škodovce jsem s ním problém neměl do chvíle než začal praskat pod přírubou - ale po korozi ani památky.
Já jsem na Polmostrów měl reference spíš pozitivní a ani na škodovce jsem s ním problém neměl do chvíle než začal praskat pod přírubou - ale po korozi ani památky.
Jo když už jsme u těch výfuků, tak na Formana - karburátor tak se vyměňoval celý výfukový komplet, koupilo se vše od TYLL .. problém je že majitel šetřil a nechtěl kupovat zadní díl výfuku, použil 10 let starou zásobu Poland výfuku. Opticky byl ok, nezrezlý a i natřený barvou. Ale při skládání měl jinak navařené potrubí, takže při složení byl tlumič celý nakřivo a koncovka šla sikmo dolů k zemi... Takže se muselo upravit celé potrubí toho PL tlumiče, převařit trubky a rázem bylo vše ok, výfuk se dostal do vodorovné pozice, usazen přesně svisle přesně na uložení silentbloku a nebyl ani našpérovaný a nerval do boku ostatní soustavu tak jako předtím ... Ale co z toho ? Po první zimě Polský výfuk se na něm dělají brutální koroze až to přímo kvete .. A nyní po roce provozu Tyll pozink výfuky vše v pořádku, žádná koroze, jen drobná liška na místech kde jsou origo sváry a přetřeny tou jejich zázračnou zinkovou barvou co se stejně opálí ... ale za to PL výfuk už celý orezlí, otázka je jak to s ním už vypadá vevnitř, zvýšila se hlučnost ..
Takže na závěr má smysl šetřit a nahrazovat to nějakým laciným polákem co stejně brzo odejde ? :D Vždycky nahradit kompletně celou sestavou, originál nebo rovnoceným dílem, ušetří se mnoho času s pasováním ;)
Takže na závěr má smysl šetřit a nahrazovat to nějakým laciným polákem co stejně brzo odejde ? :D Vždycky nahradit kompletně celou sestavou, originál nebo rovnoceným dílem, ušetří se mnoho času s pasováním ;)
Samozřejmě očekávám velký pokřik od fanoušků Brisk že jim se to ještě nestalo a že najedou více
.. Aby to tu nebylo tak smutný tak na jednom formanu tady co je tak jsou svíčky BRISK SILVER na LPG a fungujou jak mají a ještě se nerozpadly 


-> Jarda/felda 05.10.13 00:51:49: a na ktorý neorigo feldový výfuk sa segerky dať dajú ? nasadím silentblok a zaklepnem to zaistenie a nebol problém
osobne som namontoval na felicie pár výfukov polskych nejaky NOVAK , za pár korún hodne muziky , tieto posledne slušne pasovali ...
osobne som namontoval na felicie pár výfukov polskych nejaky NOVAK , za pár korún hodne muziky , tieto posledne slušne pasovali ...
-> TechniX 04.10.13 22:33:55: já měl bosche a nevydrželi ani ty 3000
a abych nebyl úplně OT tak šmejd je vejfuk na FA/FE Polmostrow nebo jak se to píše svary nevypadaji nic moc ale hlavní problém je v držákách ty pomatení poláci tam navařili koncovky nevim na co tajže se tam nedaji dát ty zajištovací segrovky



a abych nebyl úplně OT tak šmejd je vejfuk na FA/FE Polmostrow nebo jak se to píše svary nevypadaji nic moc ale hlavní problém je v držákách ty pomatení poláci tam navařili koncovky nevim na co tajže se tam nedaji dát ty zajištovací segrovky


-> TechniX: Pokud se dobře pamatuju, tak na mojí feldě kdysi byly Brisky a vydržely tam téměř celou dobu co jsem s tím autem jezdil - tedy nějakých 55 tisíc km a nějakou dobu před tím už tam byly...
-> TechniX: Tak to potom nevím jak je možný že já na Briskách najel 40000km na LPG
Musím souhlasit Brisk je docela hodně labilní na motorkách 2 Takt dost to dělalo problémy, pokaždé furt vyměňovat svíčky. Ale mohlo to být i tím že původně tam někdo třeba cpal co nemá, toť otázka. Ale každopádně tohle mluví za vše za jejich mizernou výrobu.
Chytrý dědové na to tvrdí že tohle ještě nezažily a že brisk používaly celý život a byly spokojení
až na to že asi v době komoušů nic jiného nevyzkoušely ...
Taky jsem zastánce NGK a pak i Champion a třeba i ten Bosch
ale brisk je fakt propadák, asi to vypovídá kvalitou našeho kreténského státu.
Chytrý dědové na to tvrdí že tohle ještě nezažily a že brisk používaly celý život a byly spokojení

Taky jsem zastánce NGK a pak i Champion a třeba i ten Bosch

-> TechniX: ja to rikam porad ze Brisk stoji za hovno. Kdo neveri, at si to sam vyzkousi. Ja jsem na brisk alergickej z dob jezdeni na fichtlu. Brisk tam vydrzela tyden. A dalsi zas... NGK nekolik let



Kvalita nových svíček Brisk dnešní výroby, které měly najeto sotva 3000km .. problém je že v keramickém izolátoru je z výroby větší díra v průměru než je osička k jiskřišti. Když jsi sociál, kup si brisk, ale nestěžuj si na zapalování milý hovada 

-> Jozka: Jasně, otázka jak rychle korek vyschne... ale co, stejně byl z kelly, takhle mám dobrý pocit, že na autě nic z Kelly nemám 

-> dragon_cb_cz: Tak kdo ví, jestli to nevyrobili z nějaký kůry borový namísto z korku.. Nicméně koncem minulýho století jsem jedno příliš nabobtnal a k montáži bylo zralý až někdy v roce 2005.. 

-> Jozka: Zkoušel jsem ho nechat docela dlouho v troubě a nic :/ Je to krám, včera letěl do odpadu...
-> dragon_cb_cz: Jo jo, usušit, ono se scvrkne.. Ale zatím jsem potkal jen menší, jak píše -> Bukaj: - což zpravidla to dopadlo tak, že jsem ho zapomněl ve vlažný vodě a následně ho vysušoval, neb nakynulo příliš...

-> dragon_cb_cz: Doma se na mě taky dívali jak na blbce když jsem nesl do trouby věnec setrvačníku...
-> Jarda/felda: Asi to tak dopadne, jen nevím jak se bude žena tvářit že jí s tím lezu do kuchyně 

-> Josifek: vyhráváš zlatého bludišťáka
-> dragon_cb_cz: ja som tiez tak raz kupil fungel tesnenie, nerobil som si z toho velku hlavu a prebytocny kus odstrihol
-> rsvancara: Aha, to by mě nenapadlo... pokusím se, ale při současnejch hodnotách vzdušný vlhkosti u nás v bytě něco sušit
Díky za radu!
-> Bukaj: Jasně, u fakt starýho těsnění... ale tohle mi v tom autě leželo cca tři měsíce, od doby co jsme dělali rozvody, navíc zabalený v nerozlepeným obalu...

-> Bukaj: Jasně, u fakt starýho těsnění... ale tohle mi v tom autě leželo cca tři měsíce, od doby co jsme dělali rozvody, navíc zabalený v nerozlepeným obalu...
-> dragon_cb_cz: většinou býval opačný problém, že se těsnění seschlo - tam pomohlo povařit ve vodě...

-> dragon_cb_cz: Nech ho vyschnout na topení, asi natáhlo vlhkost 

Pohled z druhé strany... mohl jsem to těsnění nějak "natáhnout" skladováním v bedně s pohotovostním nářadím a ND v autě, nebo je to fakt takovej šmejd?
Je možný zkurvit něco na tak obyčejnej věci jako je těsnění ventildeklu na škodovku? Zjevně ano... těsnění koupený v Kelly přiložený na fungl novej dekl - jak tohle mám utěsnit?
-> darklord: No dle baleni a kvality provedeni bych rekl origo. Technik idiot neni, mi to ukazoval v jame. Montaz OK jako X krat predtim u jinych aut.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: otazne je ci si kupil original alebo vychodoazijsku napodobeninu, dalej ma napada napr chyba montaze, idiot technik na stk, alebo uz holt nemci seru na kvalitu.
-> Nwkt: Tady je manzeta dobra, to je divny no.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Mě taky odešel pravej po roce a půl, manžeta na sračky ...
Par mesicu zpet jsem laboroval co dat dedovi na focuse za cep rameno-tehlice. Zvitezil dle vasich rad Lömferder nebo tak neco :-D A dneska na STK uz rikal technik ze ten cep by chtel vymenit
Pritom se mi zdal kvalitni vcetne manzetky. Druhej vlevo je ok.

-> Jozka: Potesi :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 19.08.13 20:54:53: Pěkně jste to rozjeli, co jsem chyběl.. My je ale fásli k zadnímu vchodu - ke zkroucenejm ocelovejm dveřím cca 1969 s vyběhaným zámkem a koulí z obou stran, kterejma se chodí s plnejma rukama..

-> m8rinek: Hele ja ho vzdycky ukroutil, jelikoz tata kolikrat poradne neseridil protikus zamku a vetsinu dveri doma si musel pri odemykani nebo zamykani zatlacit nebo pritahnout...



-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já ti nevim, ale klíč jsem nikdy neukroutil, ale vždy se za něj někde zahákl, on se ohnul a pak už byla cesta do pekla jasná :))).
Jsem rad, ze jsem vas pobavil



-> Matthes, záškodník z TechWebu: studovany clovek, to sa pozna 

-> Matthes, záškodník z TechWebu 21.08.13 19:14:13: Tykravo tak s tim jdi do riti 

-> m8rinek: Jestli nekdo lame klice ohybem, tak mu nepomuze nic :-D
-> Matthes, záškodník z TechWebu: On spíš nebude problém v krutu, ale v ohybu... Nicméně tyhle klíče máme a cajk...
Stejne tam ten klic neni namahanej. Meritko berte s rezervou. A symbol pro napeti taky :-D
-> Jozka: tyhle klice maj u mlady v praci vsech tisic lidi a no problem,,, taky si myslim ze to je na rozlisovak ;)
-> Jozka: to je abys tam nacpal tu barevnou bejkarnu co je u toho v krabičce:)
-> Jozka: Jako tohle? Ten klic se mi nikdy u dirky neurval a to je pouzivame hodne...
Zaznamenal jsem nedávno bezva vynález pro zachování trvale udržitelného rozvoje - "FABku" klíč (zatím ne do auta) s cca 4 mm dírkou skrz skoro přesně v nejvíc namáhaným místě.. asi bezpečnostní prvek nějakej.. to se to bude ale pěkně lámat a běhat pro duplikáty
.

Má někdo zkušenost s vnitřním kloubem Meyle na feldu? Připadá mi to jako čína v německém obalu. Tripod lítá na hřídeli - nepřesné drážkování - to ani starý nedělal. Stejně tak má vůli tripod v unašeči - asi tak stejnou, jak starý kloub, který byl hodně slyšet. Nevím jakou vůli by měl mít nový kloub, ale tohle asi vrátím a dám tam radši starý.
-> minno: Diadem chrom. Lidi za to platí a tobě se to nelíbí
