skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Před chvílí jsem mohl umřít
prohledat
214 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 28.09.2008 do 05.10.2009, založil/a Shade Nouf
20:06:34
08.10.2008
08.10.2008

U-Geen
-> Mr.Lumpy: takze srnka v pohode?
19:50:15
08.10.2008
08.10.2008

Mr.Lumpy
-> Matthes, záškodník z TechWebu: potkal se na dálnici se srnkou
ale naštěstí to odnesly jen plechy...

17:06:54
08.10.2008
08.10.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Mr.Lumpy: Sam? Co delal? 

15:17:29
08.10.2008
08.10.2008

Mr.Lumpy
táta se mi málem dneska zabil 

09:15:52
08.10.2008
08.10.2008

spartra
-> King: chytit tě s ní nějkej flustrovnaej pán v kominickým obleku máš problém, já už jí radši dávám na sedačku ať je nedráždí, když jedu sám.
jinak k těm stáním my jsme si taky museli zařídit 6 kousků jinak to je v prdeli, jednou než tam byl paking, tam byl zákaz zastavení
tak jsme tam zastavili, přijeli flustrování příslušníci, řekli nám, že si můžem dojít pěšky
jinak k těm stáním my jsme si taky museli zařídit 6 kousků jinak to je v prdeli, jednou než tam byl paking, tam byl zákaz zastavení
tak jsme tam zastavili, přijeli flustrování příslušníci, řekli nám, že si můžem dojít pěšky

00:59:05
08.10.2008
08.10.2008

King
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Můžu tě ubezpečit, že i já mám v autě "kriplkartu" nafasovanou na babičku a dokonce se přiznavám, že jsem ji jednou zneužil :)
Ale co mě neskutečně sere, je jak se rozmáhá mor v podobě invalidních stání na našem sídlišti. Jenom před naším blokem jsou už 3, což je při aktuálním počtu 0 (slovy nula) vozíčkářů docela slušná rána ostatním, co potřebujou parkovat.
Já jsem si do dnes bláhově myslel, že invalidní místo před vchodem do baráku je takovej výraz solidarity s někým, kdo má tu smůlu, že skončil na vozíku a auto ho částečně vrací do hry. To byl třeba případ staršího souseda, kterej už sotva chodil a měl kriplflek pro svojí 120. Ponechme stranou, to, že ve svým celkovým stavu představoval (a skutečně i občas byl) neřízenou střelou, která měla papíry jenom díky podmázlýmu doktorovi. Jednoho dne po mrtvici dojezdil, škodifka skončila v garáži, ale auto se neprodalo a tak milej doochodce měl před barákem zarezervováno zadarmo 4m místa. To bylo využíváno cca jednou měsíčně vždycky když přijeli děti po doochodcovském termínu sv. Berouse :)
Ale našla se jedna osoba (já ne :), která upozornila odbor dopravy, ten to kupodivu prošetřil a je po benefitu :)
Ale co mě neskutečně sere, je jak se rozmáhá mor v podobě invalidních stání na našem sídlišti. Jenom před naším blokem jsou už 3, což je při aktuálním počtu 0 (slovy nula) vozíčkářů docela slušná rána ostatním, co potřebujou parkovat.
Já jsem si do dnes bláhově myslel, že invalidní místo před vchodem do baráku je takovej výraz solidarity s někým, kdo má tu smůlu, že skončil na vozíku a auto ho částečně vrací do hry. To byl třeba případ staršího souseda, kterej už sotva chodil a měl kriplflek pro svojí 120. Ponechme stranou, to, že ve svým celkovým stavu představoval (a skutečně i občas byl) neřízenou střelou, která měla papíry jenom díky podmázlýmu doktorovi. Jednoho dne po mrtvici dojezdil, škodifka skončila v garáži, ale auto se neprodalo a tak milej doochodce měl před barákem zarezervováno zadarmo 4m místa. To bylo využíváno cca jednou měsíčně vždycky když přijeli děti po doochodcovském termínu sv. Berouse :)
Ale našla se jedna osoba (já ne :), která upozornila odbor dopravy, ten to kupodivu prošetřil a je po benefitu :)
23:45:32
07.10.2008
07.10.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> King:
Obcas se nestacim divit co ti invalide maj za auta 


23:32:27
07.10.2008
07.10.2008

King
-> Slavek: Ale co furt všichni maj s těma "atraktivníma" číselnejma kombinacema? :) Prostě ten synátor šéfa dopravky se vydal s papíry svého Golfa do fronty na odboru dopravy a po několikahodinovém čekání už byl druhej před okýnkem. Důchodce před ním s e 120tkou užovkou, který si chtěl vyměnit oprýskané staré SPZ za nové, vyfasoval značku se 4mi devítkami a tak se junior musel spokojit s frustrujícími 4mi nulami. To je život :)
A jak se má potom cejtit chudák majitel BMW X5, když na něj v Kongresovce vyjde značka "čtyřnulka" a ještě musí za sklem vozit potupnou značku s piktogramem vozíčkáře? Taková kombinace jenom zbytečně přitahuje pozornost policejních hlídek a majitel pak platí neustále pokuty za každou banalitu - to rozhodně není fér! :)
A jak se má potom cejtit chudák majitel BMW X5, když na něj v Kongresovce vyjde značka "čtyřnulka" a ještě musí za sklem vozit potupnou značku s piktogramem vozíčkáře? Taková kombinace jenom zbytečně přitahuje pozornost policejních hlídek a majitel pak platí neustále pokuty za každou banalitu - to rozhodně není fér! :)
22:56:53
07.10.2008
07.10.2008

P@nis
-> Slavek: Olej a špina na motoru je maskováni to neznaš jednoduchy trik

22:52:41
07.10.2008
07.10.2008

Slavek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jo jo ve Voticích se taky skákalo v noci přes retarder..Na náměstí.. Jedním z účastníků byl syn šéfa tamějšího dopravního inspektorátu,měl golfa a na něm značku-už nevim co na začátku,tušim že 1S0 0000 .Jak jinak..

19:44:47
07.10.2008
07.10.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Slavek: No takovy nocni zavody jsou vsude mozne, tady kousek se konaly zavody kdo dal skoci pres retarder 

18:53:44
07.10.2008
07.10.2008

Slavek
-> gim: A taky hlášky typu:"motor mi dělal pan "XY" z Boleslavi a je to "vodbržděnějch" 140 kobyl!" No a tak mrknu pod otevřenou kapotu jeho škodky a tam vidim motor s fáva celej mastnej a zasviněnej jak jetel s jednim sedrem bez filtru a jakymsi neuměle podomácku za použití lešenových trubek sesmrkanym vejfukem visícím na vázacím drátu..

18:41:11
07.10.2008
07.10.2008

Slavek
-> Matthes, záškodník z TechWebu 06.10.08 21:37:02: No ale jsou na světě i tací kteří to i v obci zkoušej
U nás ve městě si MÚ zapůjčil tři takový radary jen jako na zkoušku no a místní "zlatá mládež",synkové místní smetánky se silnými auty od tatínků se v noci byvili tím že se sázeli komu se na radaru v Čechově ulici objeví vyšší cifra... Rekord byl myslím něco kolem 160..
Samozřejmě se ví co je to za lidi a tak(a zároveň právě proto) jim jakýkoliv postih nehrozí.


18:39:28
07.10.2008
07.10.2008

gim
-> Slavek: jj jeho klasicka hlaska no tamdle sem letel 8 petek. V zatacce ktera vynasi jako prase a i v lepsim aute se tam jentaktak udrzis v 50 :-D tak ho pochvalim a neresim
18:32:18
07.10.2008
07.10.2008

Slavek
-> gim 07.10.08 12:16:39: No tak to je felicie která "umí" 200 jak nic do stoupání
Tim já se vždycky bavim na srazech když zaslechhnu rozhovor mladých tunerů o tom jak jejich škodka cestou na sraz prohnala Oktávku TDi a jak to řidič oktávky ve 170 vzdal






12:16:39
07.10.2008
07.10.2008

gim
-> Slavek: kamarad ma feldu na origo kolech a pri radarovy 50 mu ukazuje asi 75
21:37:02
06.10.2008
06.10.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Slavek 06.10.08 20:46:58: Hele nevim, ty radary jsou tady jen v obcich a je mi blby to zkouset jaka odchylka je ve 100kmph

-> Slavek: Tak to ja s tim piskem jel furt na 3 do kopce... Pred kopcem po rovine sem jel na 4... v kopecku prisel mohutny meziplyn na 5000 otacek, trojka... a tak sem se sunul na 3800 otacek nahoru



-> Slavek: Tak to ja s tim piskem jel furt na 3 do kopce... Pred kopcem po rovine sem jel na 4... v kopecku prisel mohutny meziplyn na 5000 otacek, trojka... a tak sem se sunul na 3800 otacek nahoru

20:54:14
06.10.2008
06.10.2008

Slavek
-> Syny: -> Matthes, záškodník z TechWebu: No tak já měl ten vozejk jen jako dobovou rekvizitu na srazu autoveteránů,to znamená naprosto prázdnej
Ale přesto udržet 70 ve stoupání od baranďáku nahoru kolem barandovskýho sídliště znamenalo rozeřvat trojku,pak podusit čtyřku a zas rozkřičet trojku a tak to pořád střídat
Takže chuděrka stovečka i ten prázdnej vozejk cejtila



20:46:58
06.10.2008
06.10.2008

Slavek
-> Matthes, záškodník z TechWebu 05.10.08 20:53:18: A kolik to ukazuje na radaru např. při 100 km/h? Protože i moderní auta mívají odchylku a to relativně velkou.Zákonem tolerovaná odchylka je do 10% no a řada výrobců i současných aut tu toleranci docela využívá.Což znamená na tachometru zobrazených 130 může bejt taky klidně skutečných 117
No a odchylka se samozřejmě mění,respektive se vzrůstající rychlostí se zvětšuje.Třeba moje felicie s pneu 185/55/14 když je na tacho 50,na radaru je cca 44-48.Taky jak kde,ty radary v obcích sou taky jen tak přibližně orientační s povolenou odchylkou do 10%.Včetně těch co "fotěj",takže při rychlosti na radaru zobrazených 55 by to "fotit" nemělo a pokud ano,může to občan odmítnout..Ale to je už jiné téma
No a naše odtahovka Avia když je na radaru 50 tak na tacho se ručička mrdá mezi 30-70







13:02:39
06.10.2008
06.10.2008

Kloggie
Já si myslim, že je to všude stejný. Bydlim v Praze a Pražskou značku má na autě jenom máma, já mám na autě Sko, předtím HKM, ještě předtím Hčko, na skůtru mám Lko a nikdo nic neřeší, netroubí, neblokuje a pod. Když chci zajet do pruhu, tak tam zajedu bez potíží, kdekoliv kde jsem byl. Když jsme s kámošem jeli pro scoota někam k Jablonci, tak jsme měli vozejk bez tlumičů a na Mladoboleslavský dálnici jsme jeli někdy i 50 a taky v klidu, nikdo netroubil, neblikal. Pak jsem zase jel do Jižních Čech a taky nic, až na německej kamion, co mě nechtěl pustit před sebe. Prostě pohoda, klídek:) A nejlepší je když si vemu Golfíka, hehe, to se pak šampóni v leštěnkách můžou přetrhnout aby mě pustili



11:40:49
06.10.2008
06.10.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Ja 400kg bez plachty a vedle me tata kterej se pocita za dva lidi



11:29:25
06.10.2008
06.10.2008

Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak mi meli nakejch 400kg zasebou + plachta na vozejku, takze to bylo jak padak a jeli sme 4 

11:18:21
06.10.2008
06.10.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Tak to je ostuda, ja s plnym vlekem pisku predjizdel nalozenou tatru do kopce ktera jela o 15kmph min nez ja
Ale nebyla to teda dalnice.

11:16:27
06.10.2008
06.10.2008

Syny
-> Slavek: To je jak kdyz my jeli na Hrochac
Zasebou vozejk s plachtou a musel sem to drzet pod plynem i z kopce
Po rovince 90Km/h a do kopcu pekne 60 v odstavnym jelikoz nas predjizdeli i nalozeny Avie 



09:49:48
06.10.2008
06.10.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> King: Ale co? Gumy balonoidny OR34 165/80 R13. Kolecko v prevodovce cerny... Ale ukazovalo to tak i se starou prevodovkou 

00:15:00
06.10.2008
06.10.2008

King
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Pak je něco ale špatně

21:04:17
05.10.2008
05.10.2008

Pedros
-> Slavek: je krásná
20:53:18
05.10.2008
05.10.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> King: -> Slavek: U ma na vestidle 50 je 50 i na radarech v obcich... 

20:36:32
05.10.2008
05.10.2008

Slavek
-> King: No jtohle je r.v. 1973 (a já si celou dobu co jí mam myslel že 74,pak stačilo nahlédnout do TP
) a stála mne 5tis.,no nekup to
Přívěs neni muj,půjčil mi ho na tu akci Dakos 



20:32:33
05.10.2008
05.10.2008

Slavek
-> King 05.10.08 18:15:43: Jo jo,50km/h na věštidle je na radaru v obcích mezi 37-43km/h No a kolega jedoucí přede mnou v tom zelenym 1100MB měl na tacho neustále 110 km/h



18:15:43
05.10.2008
05.10.2008

King
-> Slavek: Pjééééékný :) Ale jak znám to "věštidlo", kterýmu se říká ve škodovkách tachometr, tak to byla s bídou 70tka :) Ale je to krasavice, měl jsem tu samou barvu akorát r.v.70.
14:39:16
05.10.2008
05.10.2008

Slavek
-> Zeke: Děkuju



11:56:30
05.10.2008
05.10.2008

Zeke-ten šestý
-> Slavek: Pěkný

11:45:01
05.10.2008
05.10.2008

Slavek
11:43:12
05.10.2008
05.10.2008

Slavek
A před třemi týdny sem se svez po dálnici se Š 100L s přívěsem zn.Kempík a tak sem si zas připoměl jaké to je jet 80km/h po D1.pak po okruhu,přes baranďák a po R7 až do Žerotína u Loun.Docela pěknej výlet,jen mne ty kamiony pořád předjížděli 

11:42:24
05.10.2008
05.10.2008

King
-> Slavek: A je ještě prd proti tomu, když jsme ještě starou hundtkou jezdili do Příbrami na montáž. Zpátky bylo auto narvaný 5ti "montážníma hovadama" + plnej kufr měděnýho odpadu :) Jednak jsem měl co dělat, abych utáh sportovní volantík v nájezdech na dálnici a ve stoupání u Mníšku jsem musel hypnotizovat tachometr, aby nespad pod 60km/hod :) Rýpavý strýc pak těsně před před vrcholem poznamenal, že bysme radši měli opustit dálnici, protože nesplňujeme rychlostní kritéria pro vjezd na dálnici :)
11:30:14
05.10.2008
05.10.2008

Slavek
-> King: A běda když ještě foukal protivítr



10:27:39
05.10.2008
05.10.2008

King
-> Slavek: To mi povídej :) Když jsem jezdil denně 14dní do Brna, tak jsem to tam pokorně zdolával ve stoupacím pruhu s kamionama a modlil se, abych je nezdržoval :) Vůbec ta shade, když měla pár dní jezdit po dálnici, tak vyžadovala po každý takový zátěži zvýšenou péči, aby se vrátila do původního stavu :)
10:21:08
05.10.2008
05.10.2008

Slavek
-> King 05.10.08 01:07:53: Já zas v dobách jezdění 120kou považoval za úspěch když sem vyjel "všechromák" na D1 na čtyrku až nahoru se 70 na tacho



01:12:41
05.10.2008
05.10.2008

Bagrr- máma mele Emu
Zlatý vesnický cesty:D Nějaká dálnice tfuj:D dyť u nás ve vsi je lepčí povrch jak na kterýkoliv dálnici v naší republice

01:07:53
05.10.2008
05.10.2008

King
-> Slavek: Tak, co vím, tak D5ka je
za/před Prahou dvoupruhová a jenom ve stoupáních se rozšiřuje na 3 pruhy. Ať už David myslel kterýkoliv stoupání poblíž Prahy, jsou to slušný kopečky, který prověřej řidičskou ohleduplnost a solidaritu :)
Vzpomínám si, jak jsem tam tudy jezdíval 105kou a za úspěch jsem považoval, když jsem s vřeštící trojkou dokázal předjet kamion :)
za/před Prahou dvoupruhová a jenom ve stoupáních se rozšiřuje na 3 pruhy. Ať už David myslel kterýkoliv stoupání poblíž Prahy, jsou to slušný kopečky, který prověřej řidičskou ohleduplnost a solidaritu :)
Vzpomínám si, jak jsem tam tudy jezdíval 105kou a za úspěch jsem považoval, když jsem s vřeštící trojkou dokázal předjet kamion :)
17:38:57
04.10.2008
04.10.2008

David29
-> Slavek: Já když mám čas, tak jedu klidně 90 v pomalym pruhu... mě nedělá problém jezdit pomalu
A když vidim že kamion chce předjíždět kamion (a je to třeba úsek o 2 pruzíh) tak zpomalim na jeho rychlost a nechám ho předjet - pustim ho. Vim, že ostatní řidiči by se tam srali, dokavad by se tam nevsral on-) Pak si tim vysloužim bliknutí výstražnejma světlama či mávnutí z okýnka

A když vidim že kamion chce předjíždět kamion (a je to třeba úsek o 2 pruzíh) tak zpomalim na jeho rychlost a nechám ho předjet - pustim ho. Vim, že ostatní řidiči by se tam srali, dokavad by se tam nevsral on-) Pak si tim vysloužim bliknutí výstražnejma světlama či mávnutí z okýnka

16:53:47
04.10.2008
04.10.2008

Slavek
-> David29 - Mrázovka: A neni to nakonec vlastně jedno?
Já po tobě nechci abys tady obhajoval svuj řidičskej styl,já jen tak rejpu s tim přibrzděnim na 130
Nesmíš mi taky všechno sbaštit
Vždyť je mi jasný že jsi určitě i někdy na těch 130 zpomalil a vidíš neubylo tě a do cíle své cesty jsi i tak dojel.
Já chápu že Tranzit ze 140 už zrychluje fakt neochotně,ale snad přece neni takovej průser když nemůžeš jet vždy a za všech okolností 150,ne..?
Hele já jel tuhle nedavno po D1 ku Praze a sunu si to svých 120-130 prostřednim,vpravo se hrnul 80kou had kamionů,levym celken čilej provoz jedoucí rychlostí < 130 No a jeden řidič kamionu najednou zjistil že mu to do toho kopce jede líp než jeho více naloženému kolegovi jedoucím před ním.A tak si řek"přece nebudu ubírat když to je do kopce"(asi jako ty si to řikáš na tý D5
)a rozmáchnutě a bez varování bliknou začal toho pomalejšího kolegu co jel 80 předjíždět rychlostí 80,7 km/h a to udělal přímo přede mnou takže mne přinutil doceka hodně zatlačit na brzdovej pedál a zpomalit z mých 120 na těch jeho 80,7 a protože sem si netrouf se v těch 80,7 ukázat v levym pruhu,protože než bych zrychlil na aspoň 130 v levym pruhu nezdržujících tak bych byl možná něčím rychlým zrentgenován a vytrouben,tak sem holt jel 80-85 km/h prostřednim pruhem za kamionem než se mu povedlo po 6 km svého kolegu předjet.Byl sem nasranej,ale tak to prostě na silnicích(i dálnicích) chodí a občas se to musí překousnout.To ti řikam proto abys nebyl smutnej a ukřivděnej z toho že ti situace na D5 čas od času neumožňuje jet pořád 150..Prostě sou i rychlejší auta než Ford Tranzit,s tim se musíš smířit.I když muj názor je i že řidiči těch rychlých aut se musej smířit s tim že jsou i pomalejší auta








16:22:21
04.10.2008
04.10.2008

Slavek
King 04.10.08 14:11:59 napsal: -> Slavek: Já si myslím, že ten tranzit brzdy pochopitelně má, ale v popaným úseku stačí jenom malinko ubrat plyn, protože je to krpál jaxviň.David ale nepopsal konkrétní místo,jen se zmínil o jakémsi stoupání kdesi na D5 směrem ku Praze tak jak můžeš vědět že je tam krpál jaxviň?



16:20:36
04.10.2008
04.10.2008

David29
-> Slavek 04.10.08 13:55:22: Ono de o to, že já v těch 140 i nadále zrychluju (a trvá to mnohem dýl, když zase zpomalim).. většinou se ale zařadim hned jak to de, nebo se rozjedu na rychlost jako můj pronásledovatel...to samý i pro -> King:
16:16:08
04.10.2008
04.10.2008

Slavek
-> King: Já mluvil o oslnění obecně,nejen o tom do zrcátek.. Tedy pokud někdo protijedoucí zapomene přepnout na "tlumený" tak mu dálkový ukážu taky, aby se probral a přestal mi svítit do xichtu..A vlákna nešetřim.No ale když se vrátim k dálničnímu rentgenování ze zadu.to co popisuješ že se ti stalo no já jet jako ty 160 tak na něj seru a do mezery v kamionech se nenacpu.Ale s felicií bych se mu asi uklidil..když předjíždim a dostanu se do levýho pruhu se svejma 120 km/h tak už mívam výčitky svědomí a rychlejšim se klidim
Ale se silnějšim autem se 160 na tacho bych bez výčitek v tom levym vydržel 


14:17:31
04.10.2008
04.10.2008

King
-> Slavek: Jenže D1 u Prahy, není dálnicí v obci, čili i tam platí, že jezdíme vpravo. Není vzácností, že i když v těch místech nepanuje dopravní špička, je pravej pruh skoro prázdnej a prostředním a levým "závoděj" nákupní tašky 120, aby náhodou nepřijeli pozdě na akční výprodej v čestlický zóně :)
14:13:39
04.10.2008
04.10.2008

King
-> Slavek: Já bych to poopravil, že NĚKTEŘÍ jezdí jako dobytek a z toho se vyvozuje všeobecný moudro, že kdo jezdí svižnějc, je automaticky hovado a pirát

14:11:59
04.10.2008
04.10.2008

King
-> Slavek: Já si myslím, že ten tranzit brzdy pochopitelně má, ale v popaným úseku stačí jenom malinko ubrat plyn, protože je to krpál jaxviň.
14:10:30
04.10.2008
04.10.2008

King
-> David29 - Mrázovka: Aha, tak už to chápu :) Ten popisovanej úsek znám dobře. Ale asi máš pravdu - proč vlastně sundat nohu z plynu a zařadit se pruhu, kde jedou o 10km/hod, když ten za tebou může klidně o 30km/hod brzdit, že.
(Prosil bych nerozebírat legalitu jízdy 160 po český dálnici - jako kdyby se ta samá situace stala o 200 km na západ
)
-> Slavek: Ač si na dálnici s limitem moc hlavu nelámu, přece i mě čas od času stane, že se mi z šestý hodiny přiřítí nějakej mlamoj, kterej nemá šajn o situaci přede mnou a provětrá svoje "dálky". Zadní skla mám z výroby zatmavený na legální maximum a zpětný zrcátko má fíčuru ochrany proti oslnění. Takže pokud náhodou pan spěchající skutečně jede rychlejc, než já, nestojí mi za vystavování vláken mých "dálek" proudovýmu nárazu :) Bystřejšímu to doteče, tukan to bude dělat dál a akorát ho naseru a bude se chtít případně mstít. Zrovna minulej tejden na D11 jistej SUV-driver neustál moje ploužení 160tkou kolem SOUVISLÝ kolony kamionů a z 10m za mým nárazníkem důrazně komunikoval svoji HW převahu. I vyhodil jsem pravej blinkr a zapad jsem do první proluky mezi kamiona s tím, že budu muset o dost přibrzdit, ale aspoň se zbavím onoho mladého a dočasně úspěšného kolegy řidiče. A modří jistě tuší, že "oko za oko" , jakožto hlavní pravidlo české silnice, platilo i tentokrát :) Samozřejmě, že mě tam schválně "zavřel" i za cenu vlastního zdržení. A opět jako obvykle, jeho strategie slavila v sílícím provozu směr Praha evidentní úspěch, protože díky svým každou chvíli aktivovaným "dálkám" si na těch cca 35km "propálil" vůči mě asi 200m náskok :)

(Prosil bych nerozebírat legalitu jízdy 160 po český dálnici - jako kdyby se ta samá situace stala o 200 km na západ

-> Slavek: Ač si na dálnici s limitem moc hlavu nelámu, přece i mě čas od času stane, že se mi z šestý hodiny přiřítí nějakej mlamoj, kterej nemá šajn o situaci přede mnou a provětrá svoje "dálky". Zadní skla mám z výroby zatmavený na legální maximum a zpětný zrcátko má fíčuru ochrany proti oslnění. Takže pokud náhodou pan spěchající skutečně jede rychlejc, než já, nestojí mi za vystavování vláken mých "dálek" proudovýmu nárazu :) Bystřejšímu to doteče, tukan to bude dělat dál a akorát ho naseru a bude se chtít případně mstít. Zrovna minulej tejden na D11 jistej SUV-driver neustál moje ploužení 160tkou kolem SOUVISLÝ kolony kamionů a z 10m za mým nárazníkem důrazně komunikoval svoji HW převahu. I vyhodil jsem pravej blinkr a zapad jsem do první proluky mezi kamiona s tím, že budu muset o dost přibrzdit, ale aspoň se zbavím onoho mladého a dočasně úspěšného kolegy řidiče. A modří jistě tuší, že "oko za oko" , jakožto hlavní pravidlo české silnice, platilo i tentokrát :) Samozřejmě, že mě tam schválně "zavřel" i za cenu vlastního zdržení. A opět jako obvykle, jeho strategie slavila v sílícím provozu směr Praha evidentní úspěch, protože díky svým každou chvíli aktivovaným "dálkám" si na těch cca 35km "propálil" vůči mě asi 200m náskok :)