A ještě k tomu zajíždění..

Jsem v minulén zaměstnání vyfasoval tehdy novou valníkovou Mazdu E2200 D,to je takový to divný co má vpředu kola 15" a v zadu tupláky 13". Přebíral jsem jí v prosinci 1997 v Autopalace na Spořilově a tehdy mi technik pan Pavlík co mi to předával říkal:"Zajíždění jako takové neni nutné,jen doporučuju asi tak prvních 1000-1500 km nenakládat max zatížení a nejezdit trvale maximální rychlostí."No a jak řekl,tak sem učinil.V dokumentaci k autu byla max.rychlost udávaná 115 km/h a já byl docela zaraženej že dosáhnout jí bylo docela těžký..No ale jak km přibejvali tak se to asi zozhejbávalo no a jezdila líp a líp no a když měla kolem 10tis. km tak jezdila na dálnici 135-140 ale pak už motor"štěkal" díky omezovači

Takže u toho nějakej ten záběh znát byl.Ale nebyl nařízenej japoncem,v servisce bylo napísáno že "..záběh není vzhledem k dokonalé přesnosti výroby nutný.." ale technik v prodejně mi jakýs takýs dobrovolný záběh doporučil,že prý se mi to auto odvděčí

Asi měl pravdu,protože to auto následující 3 roky a 90 tis.km nemělo jedinej ani sebemenší problém..Motor startoval i v -15 mrazu na jedno otočení,ani v 90tis. km byl uplně suchej a čistej..No něco na těch japonských autech je..
