Co vyprávěl pamětník :-))

prohledat
80 příspěvků (zobrazeno 51 až 80) od 27.04.2008 do 05.05.2008, založil/a Slavek
řadit dle data
07:37:23
29.04.2008
Boga
-> Slavek: TO nebylo vývojový oddělení, ale něco asi s Kvasin nebo tak protože byl šmrnclrj Moravou, Mělo to udajne sport prukaz a oni to pak dávaly na papíry. Ale mě to bylo taky divný znáš ty lidi, to mohlo bejt už v době užovek protože ty škodovky jsou přece všechny stejný1 A bůhví jestli to nepostavil nějakej svazarm nebo tak něco...Ale pokud by to byla pravda jako spotřebák to muselo bejt hodně hustý auto....taková Zelenka v 70 a 80letech1
22:07:36
28.04.2008
Kuladmin
-> vhml: Jo proto znamymu tolik ten Fusion zere oleje 3 3 po 4tis km je na rysce minimum taky drsny a skuste na tudle napln najet jeste 11tis km do pristi vymeny3 3 ze by neco v pr....3
21:56:05
28.04.2008
vhml
-> pinokio110: Myslíš že se to dneska dělá jinak??? Lituju toho kdo si koupí Fiestu nebo Fusiona, protože to co jsme s tím na brigádě v Německu dělali při skládání z vlaku by taky bylo na vyprávění pro dlouhé večery... I pátý dveře se nám povedlo urvat,ale německá pojišťovny jsou celkem rozdávačné a zatáhli to...
21:47:46
28.04.2008
Slavek
-> petr s: 3 2
21:45:16
28.04.2008
petr s
-> Boga 28.04.08 13:04:52: Ten pán byl moc starý a skleroza je svina
21:37:35
28.04.2008
Slavek
-> Boga: To se ten starší pán určitě musel mýlit.. V době emkových kastlí ve vývojovém oddělení nevěděli kam dřív skočit jak usilovně makali na vzniku fáva a motoru 1,3 pro fávo a tomu věnovali veškeré možné úsilí a finance..A za těchto okolností bylo vyloučeno aby se zabejvali nějakym dvoulitrem a navíc ho cpali společně s nápravou Porsche do auta o kterém věděli že bude brzo ukončena jeho výroba. Možná si spletl dojmy-v roce 1985 AZNP zadali do firmy Porsche vývoj přední nápravy a zavěšení poháněcího agregátu Favoritu..A nebo jedna možnost je.V roce 1974 vznikla 200RS a to je fakt že to mělo převodovku z 911ky.Ale vznikl jediný kus a určitě to nebyla emková kastle pochopitelně..3
21:19:56
28.04.2008
Slavek
-> mb136gl: -> minno: No musel je tehdy zaplatit a byla to suma rovnající se polovině jeho tehdejší mzdy..
19:46:33
28.04.2008
pinokio110
-> Slavek: Pěkný téma jsi založil.Taky jsem dřív občas pomohl klukum z Mototechny vozit Ify a1203.Z nádraží do skladu to bylo 2km,ve městě,chlapi to chtěli mít co nejrychlejš navezený,tak jak to natočil,plnej kotel,troska skákala,jak hrabala,při zaparkování po tý honičce byly motory ohřátý tak na 60.Hrozný věci se s tím dělali.10
18:05:26
28.04.2008
favo110lrs
-> Slavek: jojo to je pravda no hodne lidi me to taky řikalo...
17:50:40
28.04.2008
mb136gl
-> minno: tri, to tretie skapalo pri montáži3
17:49:48
28.04.2008
minno
-> mb136gl: dve sklá hore dole, si ani nik nevšimol1
17:33:46
28.04.2008
mb136gl
-> Slavek: to s tými oknami je super, ale musel byť rád, keď mu tie sklá strhli z výplaty a najmä jeho žena3 3
13:04:52
28.04.2008
Boga
Jednou přes naší ves projížděl starší pán a uviděl mojí tak zastavil a očumoval...pak se rozkecal že u nich nějakej jeho strejda koupil tenkrát nějaký sportovní prototyp, v kastly Mka byla přední náprava porsche a motor nějaký dvoulitr. Vyndaly rám nastrojily a na papírech dlouho používaly...je mi to ale nějaký divný...ale u nás je možný všechno
12:56:25
28.04.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
Syny 27.04.08 18:48:47 napsal:
-> Slavek: Tyvoe tak proto ty motory u skodovek vydrzi prd :)
Nemysli ze dnes je to s fobiema jiny v Boleslavi :)
12:12:35
28.04.2008
gim
Jinak co mi vypravel tatik se strejdou, tak sibera bejval dobrej motorar. V polovine 80" mel stovecku, poskladanou ze vsech moznejch dilu. Z venku hujda co blatnik to jina barva, ale jinak motoricky a podvozkove tehda na vysi. Motor vyladena 130, svody s vejfukem, emko napravy a 5q. A kdyz udelal nejaky vylepseni tak ji jezdil testovat na tehda nove dostavenou rychlostni silnici od bolky na prahu. Povetsinou se nalepil na nejaky zahranicni vozik typu cortina, taunus apod. A provokoval. To si vlastnik takoveho moderniho vozu nemohl nechat libit a zacali zavodit. Hle jaky bylo prekvapeni, kdyz se chatrne vyhlizejici stovecka drzela nabrouseny 1,6 zapadni provenience. Pak uz jen zaradil za 5 a rychlosti 180km/h mu zmizel v dali :-)
12:05:48
28.04.2008
gim
strejc kdyz delal na vystupni kontrole v boleslavi tak zavazel novy auta (uzovky) do mototechny v kosmonosich. Tam byl prijezd zadem z tovarny, kolem nejaky haly oblozeny betonovejma panelama. Jednou trosku spechal tak to ohnul kolem haly bokem a ritil se mezi ty betonovy bloky. Na to uz koukali lidi stojici pred prodejnou. Vyrovnal to na posledni chvily ze se tam akorat vesel a auto vjizdelo do predavaci haly, kde nic netusici zakaznik stastne prebiral funglovku :-)
07:02:38
28.04.2008
Slavek
-> King: U nás se tak občanum Honeckerova reichu říkalo odjakživa3
23:31:22
27.04.2008
King
-> Slavek: Prej "kružítkům" - to jsem do teď neslyšel3
22:27:30
27.04.2008
Slavek
-> mb136gl: V servisu Mototechny Benešov byl specializovaný servis jen ha vozy Lada,Oltcit a Trabant.No a když byla v Brně Grand Prix.tak se připravilo pár výbrusů a tak 3-4 celé motory na Trabíky a když nastal datum konání GP Brno,tak si 4 mechanici vzali sobotní službu a čekali..Protože na GP Brno jezdili rádi východní němci s Trabošema no a protože v DDR neznali dálnici a najednou v Praze na ní najeli,tak dali záhul Trabantu a ten to vydržel akorát do Mirošovic a nejbližší servis na Trabi byl v Mototechně Benešov no a byl kšeft jak řemen..Při každé GP v Brně se v Benešově "kružítkum" prodalo několik motorů a nebo výbrusů 3
22:15:20
27.04.2008
Slavek
-> mb136gl: Já je v práci posloucham.1 Třeba vyprávěl o mechanikovi,který měnil čelní okno na Ladě a tak šel do skladu pro nové a jak ho nesl do dílny tak si to chtěl zkrátit vchodem pro zákazníky přes dveře tzv."lítačky".. Sklo v náručí a kopnutí nohou do lítaček,ty se otevřeli a ..nestihnul proběhnout a sklo v hajzlu..3 Tak druhý ze skladu a že pujde vjezdem pro auta..Tam byly vrata co se motorově vysouvali nahoru a ovládali se zatahnutím za takovou šňůru..Tedy sklo v náručí,je potřeba jedna volná ruka-tedy sklo podepřít kolenem,zachytit bradou a uvolněnou rukou zatahnout za šňůru..a--bum-sklo na zemi a v hajzlu..Třetí sklo ze skladu a už ho vezl na vozíku a hlavnim vjezdem a to už dovezl v pořádku a rozbil ho až při montáži na auto..3 3
20:21:08
27.04.2008
mb136gl
-> Slavek: 3 3 také "príbehy" by som počúval aj celé dni
20:00:47
27.04.2008
Pedros
-> Slavek: 9 9 no potěš koště 3
19:12:12
27.04.2008
ken-lam
-> Nwkt: jjj3 asi by jsi mohl bejt nasraný jen na sebe...
19:07:34
27.04.2008
Syny
-> ken-lam: i kdyz s dnesni druhovyrobou...... :)
19:06:58
27.04.2008
Nwkt
-> ken-lam: A když to klekne tak proto že si to zkurvil 3
19:05:49
27.04.2008
ken-lam
Syny 27.04.08 18:59:10 napsal:
-> Slavek: 3 3 3 a proto se vyplati si auto postavit a zajet sam 3
to určitě, aspoň víš že ti to po několika kilometrech bez nějakého důvodu neklekne3
18:59:10
27.04.2008
Syny
-> Slavek: 3 3 3 a proto se vyplati si auto postavit a zajet sam 3
18:55:22
27.04.2008
Slavek
-> Syny: No všechno se tak nevozilo4Ty co se vozili po železnici s nima se jezdilo jen 2 km přes město 4 Taky ale teda tak až se hulilo z gum2 Jo k tomu se váže historka že se sázeli při skládání aut z vagonu kdo pojede větší rychlostí na hornim patře vagonu.Vítěz zařadil i trojku...Prý se to muselo,protože mezi vagonama někdy chyběli propojovací můstky..3
18:48:47
27.04.2008
Syny
-> Slavek: Tyvoe tak proto ty motory u skodovek vydrzi prd :)
18:43:40
27.04.2008
Slavek
Když bylo mému kolegovi z práce 19 let,tak pracoval jako automechanik v Mototechně u nás v Benešově.To se psal rok 1974.A protože to byla zároveň prodejna nových aut,tak měli zaměstnanci občas spestření v podobě akce,která se jmenovala "Převoz nových škodovek z továrny do prodejny po ose"To ráno namačkalo 6 až 8 lidí do služební Lady kombi a vyrazili směr Mladá Boleslav.V AZNP v expedici vozidel jim rozdali bločky na 10 litrů benzínu a vyhnali je na odstavnou plochu kde čekaly připravený nový Škody 100 a 110 objednaný pro benešovskou prodejnu.Tak se všichni vrhli k autum a začala strkanice,protože každý chtěl jet stodesítkou a jen na ty málo pohotový zbyla jen stovka..3Pohled na oblohu zda nehrozí déšť,pokud hbylo pod mrakem,tak se z kufru,kde bylo uložený i venkovní zrcátko a sada poklic na kola vzal jeden stěrač a nasadil se na stranu řidiče a vyrazilo se v koloně k nejbližší Benzině,za bločky se natankovalo po 10 litrech a vždycky se mezi sebou vsadili o basu piv,kdo bude první v Benešově v prodejně!Tak se to zvrtlo v surovou rallye s těma syrovejma nezajetejma škodovkama.Jezdilo se přes Benátky,Brandýs,Dřevčice, Zeleneč,Klánovice,Újezd n.Lesy,Sluštice do Říčan a tam na tehdy novou D1 a do Benešova.Nejlepší čas byl necelou hodinu cesty.V Zelenči ten kolega vjel na žel.přejezd asi ve 100km rychlosti na trojku a stovka se vznesla a když byl ve vzduchu tak bylo slyšet jak poklice v kufru bouchly ze spoda do kapoty no a jak dopad tak dostal smyk a spad do škarpy.Tak se to vytlačilo na silnici,vymetla se hlína z ráfku a frčelo se dál za kvílení vrtulí a pneumatik..Teprv na dálnici byl za volantem toho nového auta čas na cigaretu4a na zkoušku topspídu..Taková Š 110 uměla z "mirošováku" uhánět 150 km/h3 No a za pár dní si to auto koupil chudák občan za své těžce uspořené peníze a začal ho opatrně a šetrně zajíždět3 3 3
Extreme Tyres