Když bylo mému kolegovi z práce 19 let,tak pracoval jako automechanik v Mototechně u nás v Benešově.To se psal rok 1974.A protože to byla zároveň prodejna nových aut,tak měli zaměstnanci občas spestření v podobě akce,která se jmenovala "Převoz nových škodovek z továrny do prodejny po ose"To ráno namačkalo 6 až 8 lidí do služební Lady kombi a vyrazili směr Mladá Boleslav.V AZNP v expedici vozidel jim rozdali bločky na 10 litrů benzínu a vyhnali je na odstavnou plochu kde čekaly připravený nový Škody 100 a 110 objednaný pro benešovskou prodejnu.Tak se všichni vrhli k autum a začala strkanice,protože každý chtěl jet stodesítkou a jen na ty málo pohotový zbyla jen stovka..

Pohled na oblohu zda nehrozí déšť,pokud hbylo pod mrakem,tak se z kufru,kde bylo uložený i venkovní zrcátko a sada poklic na kola vzal jeden stěrač a nasadil se na stranu řidiče a vyrazilo se v koloně k nejbližší Benzině,za bločky se natankovalo po 10 litrech a vždycky se mezi sebou vsadili o basu piv,kdo bude první v Benešově v prodejně!Tak se to zvrtlo v surovou rallye s těma syrovejma nezajetejma škodovkama.Jezdilo se přes Benátky,Brandýs,Dřevčice,
Zeleneč,Klánovice,Újezd n.Lesy,Sluštice do Říčan a tam na tehdy novou D1 a do Benešova.Nejlepší čas byl necelou hodinu cesty.V Zelenči ten kolega vjel na žel.přejezd asi ve 100km rychlosti na trojku a stovka se vznesla a když byl ve vzduchu tak bylo slyšet jak poklice v kufru bouchly ze spoda do kapoty no a jak dopad tak dostal smyk a spad do škarpy.Tak se to vytlačilo na silnici,vymetla se hlína z ráfku a frčelo se dál za kvílení vrtulí a pneumatik..Teprv na dálnici byl za volantem toho nového auta čas na cigaretu

a na zkoušku topspídu..Taková Š 110 uměla z "mirošováku" uhánět 150 km/h

No a za pár dní si to auto koupil chudák občan za své těžce uspořené peníze a začal ho opatrně a šetrně zajíždět
