Vymiraji?

prohledat
236 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 10.12.2007 do 17.12.2007, založil/a Syny
řadit dle data
16:31:03
17.12.2007
bond007
Labros 17.12.07 10:15:10 napsal:
K těm škodovkám na vrakáči musim říct, že jsem rád, že tam jsou, mají svoje odslouženo, jinak budou věčně blokovat ulice a hyzdit (promiňte, když je šáde zrezlá a obouchaná, tak to opravdu není pěknej pohled.) Zájemců, kteří by se ujali pěkný šáde, je čím dál míň (víte jakej problém je prodat na virtu šáde.) Těch pěknejch kousků, které mají majitele fandu, bude pořád dost, ty na vrakáčích neskončí a aspoň bude třeba někdy pěkný emko bráno jako vzácnost, ne jako šrot, co se válí všude po ulicích.
100% suhlas pekne si to napisal5
14:44:45
17.12.2007
Jirik - zrušená registrace
-> Labros: A co teprve motory WWW, to je hodně vidlicovejch osmiválců za sebou. 1
10:16:55
17.12.2007
Labros
Opět se nám tu objevila perlička - "motor http" :)) Tuxi ty umíš spravit to http, ne? :))
10:15:10
17.12.2007
Labros
K těm škodovkám na vrakáči musim říct, že jsem rád, že tam jsou, mají svoje odslouženo, jinak budou věčně blokovat ulice a hyzdit (promiňte, když je šáde zrezlá a obouchaná, tak to opravdu není pěknej pohled.) Zájemců, kteří by se ujali pěkný šáde, je čím dál míň (víte jakej problém je prodat na virtu šáde.) Těch pěknejch kousků, které mají majitele fandu, bude pořád dost, ty na vrakáčích neskončí a aspoň bude třeba někdy pěkný emko bráno jako vzácnost, ne jako šrot, co se válí všude po ulicích.
10:12:09
17.12.2007
Syny
-> Nwkt: Ja to delal v autoskole taky - pac to po nas chtel... Ale ja jezdil ve vysokovykonem Peugeotu 307 1,4 HDi 1
10:11:42
17.12.2007
Labros
-> Nwkt: Jasně když se budeš snažit tak se ti to povede, ale prostě šáde ti při rozjezdu nechcípne a nechcípne ani když dáš naprostý piánko. (Jsou ovšem experti, kterým při rozjezdu chcípne i fábka TDi.)
10:10:30
17.12.2007
Labros
-> Syny: Jj ale prostě v šáde v koloně můžeš poposkakovat s úplným lechtáním plynu a otáčkoměrem cca. na 1000 otáčkách, to mluvím za sebe s LEKRem, ten je na volnoběh uškrcenější než SEDR, to s moderníma maloobjemovýma benzínovýma motorama nejde, ty jsou uškrcený ještě víc.
10:09:08
17.12.2007
Nwkt
-> Labros: Tak to bych se hádal, HTP se na volnoběh rozjede taky 1 jsem to praktikoval v autoškole 1
10:08:33
17.12.2007
Labros
-> haso: Čoveče ale to fakt máš to řízení jakési zatuhlé, když je škodováckej hřeben v dobrém stavu, tak ho krásně otočíš i na místě, s rozumnýma pneumatikama třeba 175/70 nepodfouknutýma. I ve favoritu. Tuhý to začne být až v zatáčce, pokud nedáš plyn, táhne ze zatáčky.
10:07:24
17.12.2007
Syny
-> Labros: Na volnobeh se rozjede, ale jakym zpusobem 40 Vsecko klepe, otacky sou pod 250, sviti dobijeni a nedejboze kdyz tam nejsi sam 1 Ale tak proc se rozjizdet na volnobeh ze... Pridam plyn a pohoda...
10:04:52
17.12.2007
Labros
-> Sita: Opravdu se škodovkou se hodně pohodlně rozjíždí, rozjede se prakticky na volnoběh, zatímco v HTP nebo jiných slabých benzínech musíš dát na rozjetí plyn. Moc jiných výhod ale škodováckej motor nemá, kromě konstrukční jednoduchosti a relativní spolehlivosti (ovšem tak max. do 150-250 tkm).
Hele ty pomlouváš feldu a současně se chlubíš, že máš motor z feldy :))
22:05:53
13.12.2007
charon
-> Mikis: Koroze na mym Golfu bya naprosto v pohodě, něco málo se našlo, ale na vaření nebylo nic - r.v. 1987, kdysi křáplej na předek, tam nějaká koroze byla a měnej jeden zadní blaník - tam se trochu koroze aky našlo, jinak nic.. Laděnej výfuk stavěnej na můj motor na Golfa jsem sehnal za 2000 novej s dokladem a atestem TUV, jinak koncovej tlumič se dá sehnat novej od 2000 do 6000 co jsem našel, elekrika se mi srala taky ale spíš proto, že původní majitel byl prase a docela se na ní vyřádil, sedačky se teda taky vaklaly, auto po vyčišění vstřiků jelo jako drak, střešák byl i při dešti suchej jak klín jeptišky, klepající hydrostavy jsem nezažil (měl jsem mtor 1.8 GX), spotřeba teda před vyčištěnim vsřiků byla dost šílená, to je pravda, Jinak s tim autem těch 90 koní dost slušně cvičilo. Pak to taky o dost líp brzdilo než škodovka (a ta měla brzdy po kompletní GO, na golfu akorát jedno nový prasátko, jinak brzdy jak jsem to koupil), jízdní vlastnosti mi taky přišli o dost lepší než se shade. A dlužno podotknou, že všechny moje problémy s Golfem pramenily z toho, že jsem měl dobitý auto po dobytkovy, kterej si vůbec s ničim nelámal hlavu
21:03:40
13.12.2007
Mikis
-> JoseA: no nevim jaký plus má golf II oproti škodovce-drnčící palubky,neustále rozhašený stříkačky a to jak mechanický tak elektronický pak tam většina zoufalejch majitelů dává karburátor z favorita3 ,problémy s elekrikou kdy pořád něco nefunguje tak člověk nakopne pojistkovku a začne to fungovat ale přestane něco jinýho,neustálé lepení výfukové soustavy COčkem -7000 za koncovej díl vejfuku je docela dost,kynklající se sedačky díky rozlámanejm plastovejm vložkám v pojezdech-prakticky nesehnatelná věc,zatékající šíbry,problémy s chlazením jako škodovka,a hnije to taky dost na ja ře jsem ho vyvařoval4 ,a jako bonus klapající hydrostavy na ventilech
18:58:31
13.12.2007
charon
-> JoseA: Jo, Golf II je pohodlný a kupodivu i velmi prostorný auto, aky jsem ho měl, bohužel jsem chytil dobytej kus.
18:50:27
13.12.2007
JoseA
-> charon: Tak v sedačkách je ten fígl, že sem zatím ze všech aut co sem kdy řídil nejlíp jezdí v Golfu II. Fakticky pohodlné auto, ročník 88, všechny plechy původní, denně v provozu, údržba minimálné, ale furt nikde zhnilý :-), spotřeba 6,7-7,5, motor 1,6. Spotřební díly dejme tomu 2x dražší než na shade- ovšem 4x delší životnost, auto na dojíždění do práce ideální, když to ťuknu, není problém sehnat náhradní dveře za 500,-. Lak vyjde asi stejně jako na škodovku. Jediné plus pro škodu je její líp podařený design a láska k značce, jinak nic.
18:45:32
13.12.2007
Syny
-> charon: To pak mzna jo, ale ja kdzy sedel v sedackach z rapida, tak to je vo necem jinym 6 Proto je mam skoro uz pripraveny 1
18:40:51
13.12.2007
charon
-> Syny: Tak mě bolej záda dost často, já jsem na ně od bouračky na motorce docela náchylnej. Ale když jsem měl v shade sedačky z Golfa, tak bylihodně pohodlný a záda mě nebrali ...
18:35:16
13.12.2007
Syny
-> charon: Tak to je zajimavy... Me zeda z obyc skodovackejch sedacek nikdy zada nebolali - spis me bolali kycle z toho jak sou posunuty pedaly doprava k tunelu...
18:30:00
13.12.2007
charon
-> Syny: rapiďácký sedačky jsem taky měl. Stejně mě z nich bolely ráda. V bávu mám Recara a je to lahůdka 4
18:25:58
13.12.2007
Syny
-> charon: Tak si tam dej rapidacky sedacky nebo kvalitni potahy 4
18:18:12
13.12.2007
charon
-> Syny: S ručenim máš pravdu. To souhlasim. Ono vešina modernějších aut je stejně 1,4 a víc ... Ale netušim, jak 5q dokáže ovlivnit moje bolavý záda
18:15:55
13.12.2007
Syny
-> charon: Tak zalezi v jakej shade... S 5q to je uplne v pohode...

A to sem jeste zapomel na to ze s povinnym rucenim na tom opet vychazi lip ta skodovka... 40
18:12:01
13.12.2007
charon
-> Tom.t: Já ti to neberu, mě prostě už po 100 km ve shade nehorázně boleli záda. Neboleli mě jen když jsem mě sedačky z Golfa II ale ty zas byli moc vysoký, akže se mi velmi blbě motalo volantem
18:07:21
13.12.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> charon: ňákej rozmazlenej 300km v šáde tsss 2 3 jezdim 700-800km na jeden zátah a při tech 300km si rikam ze sem jeste skoro doma 3 3
17:01:49
13.12.2007
charon
-> Syny: Já jsem si E30 koupil proto, že je to pro mě podobná srdcovka jsko shade. náhradní díly v cenách na řadu 742 nebo Fa nemá snad žádný jiný auto. navíc občas vyrážim na delší štreky a jet 300 km v tahu v shade mě nesedlo. Navíc moje shade už má víc much než je zdrávo, takže škodovku si časem zase koupim, ale buď abych z ní postavil nějakej rádobyspeciál na srazy nebo jako veterána ...
BTW - se shade jsem jezdil do práce s průměrem 10,5 litru, s E30 jezdim za 12l LPG ...
14:41:02
13.12.2007
MerHanz
-> Syny: no tak právě205 v 1,8 dieselu je to, po čem jdu
14:38:29
13.12.2007
MerHanz
-> Kuladmin: -> Tom.t: to je mi jasný, že je to za chvilku, ale ten motor už mněl odběháno co se týče vulena klice a pístních čepů. Takžese bude shánět inej, ale tahle kočka asi na jaře jde prič a bude se jezdit nějakým nafťákem ( už mám v merku). Ale až budou penízky, tak se pořídí zase nějaká škodověnka, aby bylo auto na srazy a vyjížďky ( se mi bude stejskat po zatáčkách bokem na mokrejch kostkách
13:12:18
13.12.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Sita: -> Syny: souhlas chlapi! 156
01:53:38
13.12.2007
Syny
-> Sita: Tak tak...

Taky sem si moch koupit BMW E30 - dokonce mi ho chtel prodat kamarad kterej vim ze k tomu mel vztah a ze to neni nejakej podfuk, ale nevzal sem ho... Mel sem uz plno nabidek na auto (Escort, Siera, 205ka) ale nebral je - ne ze bych nesehnal 30 000Kc - to ne (jedna brigada v lete by to zaplatila), ale ja to auto nechci... A proc? Protoze to sou auta stary jako svet (stejne jako shade)... Ac je to zahranicni, tak to ale neni synonymum od bezpecny a skvely... Nemyslim si ze E30 nebo Escort by dopadli strasne skvele v crash testu a ja po nehode vystoupil, dal si cigaro a rek si "jee to byla ale rana"... Zrat to bude benzin celkem podobne E30 deje tomu 10/100, Escort dejme tomu 7/100, shade 8/100 to sme porad priblizne stejne (kdzy nepocitam treba 205ku v dieslu kterou ma kamos a jezdi za 4 na 100). Mno a hlavle - kdyz se na jakymkoliv zminovanym autu neco podlea, tak si to neopravim tak lehce a da se rict i levne jako u ty skodovky... Takze at si kdo chce rika co chce, dle me nema cenu si misto skodovky porizovat auto starsi roku vyroby 98, pac to dle me vyjde priblizne nastejno a novejsi auto kterymu ctyrmistny r.v. zacina 2kou opravdu nepotrebuju na to jak auto vyuzivam atd... Takze me proste skodovka staci... Az mi stacit nebude, tak budu resit jiny auto...
00:19:26
13.12.2007
Sita
tak zrejme muj posledni prispevek k tomuhle tematu:

1. k veci: vymiraji? vymiraji!

2. pro ujasneni: jsou novy auta lepsi? obecne vzato jsou, ovsem jsou taky nepomerne drazsi - jsou cca 2x lepsi, ale cca 20x drazsi (spis pro pobaveni, snad vite jak to myslim)

3. proc se lidi zbavujou starych skodovek a kupujou se novy fabie? tech duvodu je prece mraky - reklama, skryta reklama (viz skoda 120 crashtesty), dostatek penez, chut udelat zmenu, touha vyrovnat se (furianstvi ;-), potreba splynout (individualita neni pro kazdyho ;-)))), podlehnuti pocitu ze kdyz nebudu mit 4 airbagy ze umru, atd, atd...

4. ad hospodarnost (kdo neresite penize, muze preskocit): uvedmote si, ze kazda vec ma svy uplatneni. popojet 20km mezi 2ma vesnicema je neco jinyho nez 2x denne cesta napric republikou. Proste: mne na moje potreby staci skodovka. Kdyz s ni vydrzim 20 let (doufam ze bez problemu), utratim radove 100 tisic na dilech, kdyz pujdou strategii nove auto kazdych rekneme 7 let, tak to mame milion. rozdilnych 900 se da vyuzit jinde (ja nejsem ten kdo chodi do prace jen proto aby to sypal do aut)

5. ad image, hobby, atd...: nevim kolik casu mate vy, ale ja ve svych 30ti letech citim, ze zivot je moc kratkej na to, abych mnel skdovku jen jako hobby. zamestanani, prace na baraku a zahrade, rodina - na hobby mi zbyva tak 10 dni v roce (viz moje rozestavena LR:). Denodenni dojizdeni do prace gardem je idealni prilezitost trochu si "uzit" a taky vyuzit toho co umim. Dalsi vec: na co jsem se ucil vsechno na aute opravovat - od stavby motoru az po lakovani, nakoupil cajk atd? Abych to pouzil jednou za rok? Prijde mi to ujety...


zaver: ja nikomu svy nazory nenutim, jen rikam ze ne KAZDY kdo denodenne useda do skody s motorem vzadu to dela proto ze NEMA jinou moznost a strasne rad by UPGRADNUL.
23:24:05
12.12.2007
charon
-> Syny: Na mý E30 vypadaj velmi slušně (akorát trochu pomačkaný ve spoji od heveru, ale jen orezlý - zjara se bude natírat) a to auto nikdy vařený nebylo. Hodně hnijou na E36, protože používá podobnej sysém zvedání jako shade, akorát že díry na hever jsou dvě a ten plech se většinou trošku odehne, zateče tam voda a pak to hnije.
23:20:34
12.12.2007
Syny
-> charon: mno ty prahy nevim jestli se u BMW (starsich) zrovna "neserou"...
23:18:55
12.12.2007
charon
Na bavoráky jsou drahý takový "nespotřební" díly, který se moc neserou jako lišta zapalování, origo váha vzduchu, origo katík a taky plechařina (třeba prahy na E36 jsou celkem darda, jestli se nepletu, tak stojí kolem 8 000). Pak taky ještě hardy spojky na kardan, olej do diferenciálu a přední ložiska, protože se prodávaji s celym nábojem ... A spojka taky neni z nejlevnějších, hlavně na šstiválce 4
23:13:43
12.12.2007
charon
-> Nwkt: Bacha na to, já se na GO zadní nápravy a diferenciálu na bávu na jaře chystám. A zatim o teda nevychází zas tak hrozně. Třeba rozvody mě vyjdou na 1000 Kč za materiál (řemen + napínací kladka + klínovej řemen + musim něco přihodit na novej fridex) a to se mi nezdá zas tak horentní suma. I když jsem si proti škodovce v roce výroby moc nepolepšil. Ale třeba v korozi určitě a docela podstatně.
22:50:34
12.12.2007
Syny
-> p.b.: jen aby 1

-> Nwkt: Tak predpokladam, ze bavorak v serii nedela za sebou stopu uzkou jako sanky 1
22:47:29
12.12.2007
Nwkt
-> Syny: Zkus si udělat GO nápravy na bavoráku 3
22:46:03
12.12.2007
p.b.
-> Syny: To byla nadsázka, proto ten smajl .)
22:44:12
12.12.2007
Syny
p.b. 12.12.07 12:44:32 napsal:
kdo nemá prachy jezdí škodovkou 1
Tak to se kamarade docela mylis 4
22:25:37
12.12.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
přesne tak, za 30minut není co řešit1
22:22:02
12.12.2007
Kuladmin
-> MerHanz: Takze vana + kos dolu remenice a prsa dolu a uvidis to hnedky 1
Uz to mas ? 3
22:13:15
12.12.2007
MerHanz
-> Kuladmin: taky si myslím4
22:11:33
12.12.2007
Kuladmin
-> MerHanz: Tak pokud se netoci ani jedno kolo tak bych to videl na pero pod uzubenym kolem.
22:02:16
12.12.2007
MerHanz
-> Tom.t: no já sem sundal rozdělovač hned na místě a koukal sem, že řetěz je napnutej a netočej se ani jedno rozvodový kolo.
20:50:41
12.12.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> MerHanz: je to hodne málo pravdepodobne, spíš jenom ten držák rozdelovače jak sem psal ... jestli točíš klikou a palec rozdelovače stoji tak pak sundej víko ventilu a toč klikou, a jestli ventily budou behat tak je to v držáku rozdelovače, jestli behat nebudou tak máš přetrhnutej rozvod, ale to je tak 0,1% pravdepodobnist ..4
20:27:09
12.12.2007
MerHanz
-> Tom.t: jo jenm malinkej dotaz jak je možný, že by se zadřela vačka? oleje bylo porát dost a mazalo to taky.
20:26:01
12.12.2007
MerHanz
-> Tom.t: to jo no to je pravda, ale já bych musel investovat hodně moc kvuli legalitě a už bych tu přestavbu ani nestih. Když sem někde viděl policajty tak sem se klepal a moc nepřidával aby se neozval vejfuk a pak aby taky nekoukali na gumy a podobně. Je to boj no, jak sem psal škodovky mám rád a na tom se ni nezmnění. Ale teď mám možnost fakt solidního kupu, tak uvidim až to uvidim
20:21:47
12.12.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> MerHanz: good kauf je možnej ale do jetýho auta proste človek bude cpát peníze pořád at je to good kauf jakej chce ..4
20:19:11
12.12.2007
MerHanz
-> Nwkt: musíš najít nějakej good kauf, je to těžký, ale dá se to
20:17:37
12.12.2007
MerHanz
-> Tom.t: z AAA bych si nekou pil ani trabanta, sou to šmejdi, nejlíp přímo od někoho a auto si prolízt a projet
20:16:31
12.12.2007
Nwkt
-> Tom.t: Tak o áčkách radši nemluvit 3 to by bylo na vlastní téma 3 zase pokud si někdou koupí nějakou starší ojetinu tak musí počítat s tim, že do toho ze začátku vrazí peníze a ceny dílů jsou oproti šáde někde jinde no 1 a pokud do toho nehodlá nic vrážet a jenom jezdit tak taky moc daleko nedojede 3
Extreme Tyres