skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mašinfíráci :-)
-> palinator: nahodou ma 100 :))) a stejnak naklady vic nemuzou :) u persana je to hejno komaru za hlavou ale zas ma automatiku :) tady u toho zase furt honis ventilatory kuli baterkam :D
-> stika87 - Maschinenführer:
Není to za trest plahočit se furt 60? Možná ne, horší by byla 163 s tim jódlováním.
E: vlastně tohle je ještě dobrý kdy můžeš na jednotlivejch stupních chrápat a neukápnou ti odpory na hlavu.
Není to za trest plahočit se furt 60? Možná ne, horší by byla 163 s tim jódlováním.

E: vlastně tohle je ještě dobrý kdy můžeš na jednotlivejch stupních chrápat a neukápnou ti odpory na hlavu.

Velky kluci velky hracky
uz se prohanim po koridoru 





-> stika87 - Maschinenführer: Jj, v rádiu hlásí od rána že vlaky nabírají 70timinutová zpoždění... :D
-> stika87 - Maschinenführer: a kujva
doufám, že 13-tyho nebudeš za kormidlem 


-> stika87 - Maschinenführer: a jé



Nechci vam do toho kecat ale odedneska bych nejezdil Vlakem na hlavnim tahu bude nebezpecno a auta na prejezdu zasadne prejizdim:)
-> Vojťas: k čemu zasněžená trasa, když to jede jako po kolejích a smyk né a né udělat...
-> stika87 - Maschinenführer: Já vím tak o 2-3 kusech a ty jezděj pod DKV Plzeň. Čili Praha-Plzeň-Cheb snad i Ústí n/L, Plz-Klatovy a Praha-Č.Budějovice. Jedna klasická modrožlutá(prý ještě s analog ARR a mech.rychlomerem) A min. jedna v Cargo barvách. Jestli má i něco Brno nevím, ale asi ne. Ikdyž teď Plzeňák dostal dvě esa z Brna, tak nevím, jestli jsou ještě nějaký půjčený.
-> rené: no prej se zas jedna o dalsich kusech ... ;-) no uvidime :) nevis kde od nas jezdej ty esa u vas ?
-> stika87 - Maschinenführer: No peršani v reálu zatím nahradily ty největší šroty, zbytek 122 by měl najet km do MH, především ty nedávno po dílnách. Řady 123 by se to zatím dotknout nemělo. Ale kdoví co bude.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : to se uvidi :) meli by nahradit 2 druhy nasich lokomotiv tak asi na nich budu casto :)
-> palinator: hmmmmm nevim :D
-> rené: probehla naka vymena plus prodej mezi vama a nama :) prej by se jich melo pohybovat u nas 23 :) tak nam na to udelali zkousky. a chtej tim nahradit 122 a 123 :)
-> stika87 - Maschinenführer: Buhehe, krabice plná bzučících komárů. Často mám tu čest s dvousystémovou variantou a nemůžu na ně říct špatnýho slova.
-> stika87 - Maschinenführer: Hezký! A co za tím budeš tahat?
-> stika87 - Maschinenführer:
Tak kdy mě svezeš?
Tak kdy mě svezeš?

tak jsem si dnes udelal autorizacky na tudle mrchu :)
Dneska jsem se málem počůral smíchy. Projíždíme po silnici kolem želzniční trati rychlostí asi 70km/hod, vedle nás jede "čugála" a vypadá to, že je rychlejší než my... Konstatuju že ta "čugála si to docela sere" a že jsem netušil, že to umí jezdit tak rychle (na trati, kde jí znám a dostkrát jsem s ní i jel je poloviční rychlost maximum).
V tu chvíli přítulkyně prohlásila, že to bude asi miminko Pendolina a že proto jede tak rychle. :-D Kuwa když člověk brečí smíchy, tak je docela nebezpečný řídit... :-D
V tu chvíli přítulkyně prohlásila, že to bude asi miminko Pendolina a že proto jede tak rychle. :-D Kuwa když člověk brečí smíchy, tak je docela nebezpečný řídit... :-D
-> Luky: Kurwa jedna... 

-> Luky: 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : no...
Jede vlak po kolejích,najednou vjede do polí,chvilku tam kličkuje a pak se zas vrátí zpátky na koleje.Průvodčí letí za strojvůdcem do kabinky a vyděšeně křičí:"No co děláš,prosím tě,zbláznil ses?"
A strojvedoucí říká:"Ne,ale představ si,že na kolejích ležel Dežo Horváth.Tak co bys dělal ty?" "No to bych ho asi přejel".
A strojvedoucí:"No vidíš,a on mě utekl do pole..."

Jede vlak po kolejích,najednou vjede do polí,chvilku tam kličkuje a pak se zas vrátí zpátky na koleje.Průvodčí letí za strojvůdcem do kabinky a vyděšeně křičí:"No co děláš,prosím tě,zbláznil ses?"
A strojvedoucí říká:"Ne,ale představ si,že na kolejích ležel Dežo Horváth.Tak co bys dělal ty?" "No to bych ho asi přejel".
A strojvedoucí:"No vidíš,a on mě utekl do pole..."

-> Bukaj: To jo, vlak může jet v podstatě kdykoliv a všichni se mu musí klidit z cesty. Ale to si spousta lidí neuvědomuje a spoléhá výhradně na světla. I v zákoně o provozu na pozemních komunikacích to je napsané tak, že na přejezd nesmíš, když je vlak slyšet nebo vidět. Železniční trať včetně přejezdů je jeho výsostné území a kdokoliv se mu postaví do cesty má smůlu a v případě srážky je automaticky viníkem včetn chodců. Vlak si sotva zajede někam někoho srazit. 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : To mi vysvětloval kamarád, kterej dělá na dráze, že neexistuje "nechráněný železniční přejezd" - že všechny jsou chráněné, buď křížem, světly, nebo šraňkami.
A taky si pamatuju, že mi říkal? "To, že svítí bílé přerušované světlo, neznamená, že tam nepojede vlak. Znamená to pouze, že tam můžeš jet padesátkou..."
A taky si pamatuju, že mi říkal? "To, že svítí bílé přerušované světlo, neznamená, že tam nepojede vlak. Znamená to pouze, že tam můžeš jet padesátkou..."

-> Bukaj: Mě se právě líbilo to, jak mu sebral ten nárazník a zdrhnul s ním... předpokládám, že i s registrační značkou. 

-> mm17: Magoři, fakt
Ale mají to tam hezky ošéfované s těmi zvedacími zábranami, zavel bych to i u nás - aspoň by se tím eliminovalo dost idiotů
A ti asistenti na přejezdech je taky fajn věc, i když to musí být dosti nevděčné povolání...
...ale dobrým zadostiučiněním musejí být ti debilové, kteří na to najedou...
Dobrej byl ten asák, jak jenom odklidil ten nárazník a v klidu odešel

Ale mají to tam hezky ošéfované s těmi zvedacími zábranami, zavel bych to i u nás - aspoň by se tím eliminovalo dost idiotů

A ti asistenti na přejezdech je taky fajn věc, i když to musí být dosti nevděčné povolání...
...ale dobrým zadostiučiněním musejí být ti debilové, kteří na to najedou...

Dobrej byl ten asák, jak jenom odklidil ten nárazník a v klidu odešel

-> stika87 - Maschinenführer 20.12.15 21:20:47: To, že občas nějakému letadlu během letu zhasne motor a už se ho nepodaří nahodit, se v letecké dopravě občas stává a to i u letadel takových renomovaných značek jako Airbus nebo Boeing. Bohužel, na rozdíl od nich, Avia je letadlo pouze jednomotorové, tak tam je to horší... 
-> mm17 26.12.15 11:46:03: Koukám ty protiprůjezdový zábrany tam dostávají pěkně na prdel.
-> Vojťas 21.12.15 06:16:08: Nechápu, proč se tomu říká "zebezpečený" výstražným křížem, já bych to nazval spíš označený. :)

-> mm17 26.12.15 11:46:03: Koukám ty protiprůjezdový zábrany tam dostávají pěkně na prdel.

-> Vojťas 21.12.15 06:16:08: Nechápu, proč se tomu říká "zebezpečený" výstražným křížem, já bych to nazval spíš označený. :)
Něco k tématu přejezdů. Asi můžeme být rádi za stávající stav může zo být i horší. viz Rumunsko
www.facebook.com/libertat earo/.../10152203041815885 ?fref=nf
www.facebook.com/libertat earo/.../10152203041815885 ?fref=nf
-> palinator: a to i prejezdy zabezpeceny jen vystraznym krizem?
z hledisla silnicniho je to stejny


Mluví se o tom, že to zůstalo na přejezdu kvůli poruše
-> stika87 - Maschinenführer: Nj, nejrychlejsi auto na zemi nestihlo projet vcas 

-> Vojťas 17.12.15 23:34:59:
Je fakt že já jezdim zabezpečený přejezdy na hulváta, přehled nepřehled. A to mám zabezpečovačku jako předmět a o technických problémech jsem obeznámen.
-> haso:
U nás nejsou vždycky hned za lokomotivou. Skoro bych řek, že jsou tak nějak jak to zrovna vyjde.
Je fakt že já jezdim zabezpečený přejezdy na hulváta, přehled nepřehled. A to mám zabezpečovačku jako předmět a o technických problémech jsem obeznámen.

-> haso:
U nás nejsou vždycky hned za lokomotivou. Skoro bych řek, že jsou tak nějak jak to zrovna vyjde.

-> haso: dle mě to je že se nastupuje prostě až vo vagon dál a nikdo kolem tebe netrajdá :D
rad by som sa opytal znalych ludi, preco su vozne 1. triedy radene hned za lokomotivou? Ma to nejaky vyznam z hladisky mechaniky a komfortu, alebo je to len predpis?
dakujem pani
dakujem pani
-> Vojťas: O baby nejde. Když to řeknu hnusně, tak nějakej osobák vlaku neuškodí, jen nasere cestující. U něčeho většího a naloženýho se však poměr sil může srovnat. Náhoda tomu chtěla, že ve Studénce to bylo zrvona Pendolino. Být to loko konvenční konstrukce, tak by následky asi nebyly tak tragické.
Ale stejně tak by se dalo špekulovat o známé nehodě o X let dříve, kde Pendolino projelo jen pár minut před pádem mostu a naopak. A vlítnout do mostu Pendolino, tak to tutově není o 8mi mrtvých, ale mnohem více...
Ale stejně tak by se dalo špekulovat o známé nehodě o X let dříve, kde Pendolino projelo jen pár minut před pádem mostu a naopak. A vlítnout do mostu Pendolino, tak to tutově není o 8mi mrtvých, ale mnohem více...
Tady je hlavne problem v tom co uci autoskoly, teda aspon u nas to tak bylo. Kdybych se skolare nezeptal, tak to tem babam ani nevysvetli a dodneska nechapou kdy a kolik pres prejezd muzou jet. Coz je dalsi vec, kdy a kolik, ale ne to ze se musi hlavne podivat, a az kdyz vidi muze jet tech tricet, nebo kolik
Dat pred kazdej stopku nebo dej prednost v jizde a postavit cajta co to bude vybirat, aby si lidi uvedomili ze to neni jen neprijemna prekazka, ale vlastne komunikace jako treba rychlostka, na tu taky normalni lidi nejezdej jen tak.

-> Vojtisek: každá prevence je dobrá, obzvlášť když jsou z ruska videa, kde se to snaží projet přes tuto aktivovanou překážku. Nicméně to pořád nemůže vyřešit to co se tady děje. 

-> OndraKrupi: mě jde spíš o princip, že přes toto nikdo nevjede, otázka načasování spuštění je další otázka, ale je to lepší než šraňka :-)
-> Luky: To jsem si právě myslel, ale zkouším, jestli o tom neví někdo něco víc.
V nějakém videu jsem dokonce viděl, jak si na to někdo stoupnul, aby to "zajelo do země" a mohli přes to přejet, ale jak na to najelo auto, tak ustoupil a zase se to zvedlo pod autem. :)
V nějakém videu jsem dokonce viděl, jak si na to někdo stoupnul, aby to "zajelo do země" a mohli přes to přejet, ale jak na to najelo auto, tak ustoupil a zase se to zvedlo pod autem. :)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : to předpokládám spíš. Drží to nahoře asi jen pérkem, neb se to dá směrem od kolejí přejet a zamáčknout do země aby jsi mohl z přejezdu zmizet
-> Vojtisek: Mimochodem, jak tohle funguje? Nikde necidím žádný zvedací písty. Je to na nějakých pružinách a funguje to obráceně, tedy že ty řetězy to stáhnou dolů pouze v případě podmínky "volno"?
-> Vojtisek: jenže to se aktivuje až po tom, co jsou závory vodorovně. což nepomůže, když se tam vjíždí když jsou závory ještě kolmo k vozovce a nebo teprv jdou dolů
-> rené: taky posilame kdyz nastoupime na masinu predkazdym odjezdem a koncem a kdyz menis masinu .... sileny :) sledujou tim jak makas :D ale kdyz to sleduju jak ty 60 lety strojvedouci se perou s tema tel. :D njn to preruseni je u vas na prd to u nas nastesti jeste neproslo takze to dava i stravne. ;-)
-> stika87 - Maschinenführer: Platem a směnama vůči nám na osobce určitě. A asi jim nevymýšlí takové chujoviny jak nám. Poslední perla je že když máš přerušenou směnu, musíš poslat ze služ.tel. sms zprávu v určitém tvaru jako že jsi nastoupil přerušení a po ukončení přerušení musíš odeslat další zprávu, že jsi jakože vzhůru a končíš přerušení. A to vše +-10min. před nebo době začátku/konce přerušení. Nikdo mi zatím nedal jediný rozumný vysvětlení proč se toto musí. Tak na to dlabu. ZAtím je to zkušební provoz, a tak se musí dokázat, že to fungovat nebude. 

-> rené: Boxera ke každému přejezdu. Projedeš na červenou - vytáhne tě z auta a domlátí tě se slovy, že rána od vlaku bolí víc.
-> rené: na Metrans ze se maj dobre ? no nevim :) asi mam jine info :) jinak ted schanej do trebove na zalohu tak muzes :)))
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Bohužel. Systém jako na světelných křižovatkách by dle mě časem fungoval. Trocha osvěty v médiích, bububu velkými flastry, sebranými řidičáky,... Projedeš? Blik a máš doma ve schránce obálku s obrázkem. Minimálně umyslnému projíždění by to mohlo zabránit.