skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé zboží nejen z aukra
-> Bukaj 18.02.25 22:35:42: jo, ze budou meneny prahy uz vidim, nema nerez listy... ale jak jsi poznal to ostatni?
treba ty lemy bych poznal, ze bych se kouknul do kapec, ale takto z fotek to nevidim... a blataky taky ne, ale mas pravdu, lak 136 musi mit vpredu zlabek od okna...

treba ty lemy bych poznal, ze bych se kouknul do kapec, ale takto z fotek to nevidim... a blataky taky ne, ale mas pravdu, lak 136 musi mit vpredu zlabek od okna...
Takže aj ja môžem svôj vrak ponuknúť za min 1290€?
Má to len málinko hrdze a ako bonus lpg ktorý funguje podla nálady
auto.bazos.sk/inzerat/... /predam-skodu-felicia-komb i-13-benzin.php


auto.bazos.sk/inzerat/... /predam-skodu-felicia-komb i-13-benzin.php
-> ajok 17.02.25 17:10:33: Však to taky není Richardovo auto...

-> ajok 17.02.25 19:28:06: To auto z inzerátu bych řekl, že bude mít víc, než 1xxxxx tisíc. Motor po GO? 136? Kastle s měněnými blatníky, prahy, lemy, čelním sklem a celolakem?
Já bych do toho nešel, dají se sehnat zachovalejší Rapidy za lepší cenu, ale třeba si nového majitele najde. Ale tuším, že to bude o něco míň, než 5000 Euro.
Já bych do toho nešel, dají se sehnat zachovalejší Rapidy za lepší cenu, ale třeba si nového majitele najde. Ale tuším, že to bude o něco míň, než 5000 Euro.
Taky zajímací kousek - auto.bazos.cz/inzerat/...
/skoda-superb-v6-edition-1
00-farar.php
-> ajok: Já tu svoji neprodávám, ta je v garáži a čeká, až bude teplo. Povyměňuju, co chcíplo a vzhůru na silnice :)
-> isti 17.02.25 18:09:56: byly jsme koukat v létě za tuto cenu na prestrikanej a zase pohnilej šunt. Původně rapid 120, v tp prestavba na 130. Celej spodek vrstvy tlumexu... A vrchní lak jiné barvy na tom původním se začal loupat.
-> isti 17.02.25 18:09:56: ale to uplne spatne nevypada, vim o cloveku, ktery koupil horsiho za 200 a renovaci na klic si nechal udelat za cca 500, ale to bylo v blaznive dobe, tesne po covidu
Jinak s nejvetsi pravdepodobnosti bude mit najeto o 100tis.km vic, kdyz vemu moji 136 se 107 tis.km, tak praskani pod zadnim oknem teprve zacina a tady uz to je o dost vic.

Jinak s nejvetsi pravdepodobnosti bude mit najeto o 100tis.km vic, kdyz vemu moji 136 se 107 tis.km, tak praskani pod zadnim oknem teprve zacina a tady uz to je o dost vic.
-> isti: no predsa priemerná cena takýchto áut 

-> rsvancara 17.02.25 05:25:49: nikdy bych necekal, ze to budes prodavat
ale to ani minno skodovku...

-> Tomaso435: Podle popisu to je opravdu rozebraný auto.
-> Polyš: já si myslím že vidíš všechno potřebné nebo myslíš že toho zbylo víc ? 

-> rsvancara 17.02.25 05:25:49: Škoda,že nedal nějaké foto.
-> Jarda/felda 15.02.25 19:30:15: byl sem tam v prosinci... věci skladovány tak nejak, no, aby mělo něco smysl, 5kč/kg by asi bylo akceptovatelné. Ale víc ne. A prodejní ceny nijak nezajímavé . Aby sis nakoupil díly za 20 000 a pak dal dalších 30 za jejich repas aby to mělo smysl dál použít, to fakt nemá smysl.
-> isti 30.01.25 18:45:22: Opravy sprejem. A negarážovaný vůz (vyšisovaný lak).

-> Tomaso435 02.02.25 09:55:30: ja ze skodovky nedostal nikdy nic, pouze kdyz jsem tam meril, tak se mi povedlo COC na UK funku a todle byla akce nemcu, takze od toho bude skodovka davat ruce pryc
Nekde bych nasel i mail od Ing. Radeje, ze muj BAZ Rapid neni skodovka, tak ze se k tomu nebudou vyjadrovat...

Nekde bych nasel i mail od Ing. Radeje, ze muj BAZ Rapid neni skodovka, tak ze se k tomu nebudou vyjadrovat...
-> ajok: jako by byl problém si tam někde nalepit samolepku s homologací..... Nebo si zažádat o vyjádření škodovky....
Ted řeším zápis do tp doplňků a není s tím žádný problém. Soietu, spoilery prahy křídla.
Ted řeším zápis do tp doplňků a není s tím žádný problém. Soietu, spoilery prahy křídla.
-> Tomaso435 02.02.25 06:45:59: vsak jo, ale nekdy s tim maji problem, na face probehla likvidace feldy kvuli tomu, ze to nedokazal protahnout pres STK, ja technikovi rikal, ze nekdo tomu musel udelat dovozovou STK
-> ajok 02.02.25 03:41:37: vsak v pořádku. Je to jen střešní okno. Zcela jistě to má 8sd nebo týfko co je platný po celý zkurvený eu
-> SO545 01.02.25 20:29:13: coz je celkem problem... ja origo bluesky a nemam zapsano nic, jeden technik rekne, ze to je jen velky okno a druhej zasah do konstrukce, jediny co bylo v TP - odkaz na nejaky dokument SRN
-> ajok 31.01.25 18:51:38: ak to ma zapisane...tak to prejde.
-> ajok: Prevodovka sa vymení kus za kus,nádrž tiež ale motor je KO a do to sa mi nechce investovať lebo to auto už bolo 5x búraný na predok a vyzerá to všeliako.
-> isti 31.01.25 18:56:55: jako, ze je moc hnila a nema to smysl?
-> ajok: Otec má v tejto farbe 105ku,ja som to rozobral ale už nikdy nezložím,tak som pozeral po náhrade

auto.bazos.sk/inzerat/...
/skoda-130l.php
kvuli zadni ovalite bubnu? tak strecha nevadila? asi technik od technika...
kvuli zadni ovalite bubnu? tak strecha nevadila? asi technik od technika...
-> isti 31.01.25 18:18:14: porizujes novy vuz?

-> Eidy: -> Milan 136: -> saskyn2: Vďaka chlapy,tak hladám ďalej.
Tyhle fleky dělali takový ty rádoby akrylátový spreje před cca 15 lety co se prodávalo
-> Eidy 30.01.25 20:45:30: Taky bych řekl. A ještě je to navíc asi mokrý.
-> isti: Podle mě opravy laku, který vyšisovaly rychlejc než zbytek auta.
auto.bazos.cz/inzerat/...
/strecha-felicia-fun-hadro
va.php
uvazoval jsem, ale je to dost penez a kdyz clovek jede dostatecne rychle, tak tam neprsi :)
uvazoval jsem, ale je to dost penez a kdyz clovek jede dostatecne rychle, tak tam neprsi :)
-> Bukaj 23.01.25 19:02:01: akorát od toho odečti ty ( třeba jako já ) který se za ten volant prostě nevejdou. U mě je rapid a favorit funkčně a komfortně hraniční. Ve 120 bych asi nikam nedojel. Ve 100 ani po dvoře nepopopojel a za volant Octavie se prostě nenasoukam abych tomu něco neproved :-D
-> Bukaj: S tím v podstatě souhlasím, z jiného důvodu si člověk to auto ani pořídit/opečovávat nemůže. Ostatně pro mne má taky hodnotu jen ta jedna nebohá, Xkrát bouraná.
Jedině žeby se teda posunula doba a přibývá škodovek nablýskaných jak psí kule, co vyjedou jednou za rok místo těch ,které opravdu jezdí a dělají svým majitelům reálnou radost.

-> Bukaj: Právě že ty blinkry byly fakt až na opravdu řídký výjimky funglovky = býval jsem tehdy skoro až nasranej, že si neseženou nějaký vyčpělý..
I ty "repliky" k vidění byly, i když jen zřídka (dobový hliníkový).

I ty "repliky" k vidění byly, i když jen zřídka (dobový hliníkový).
-> Jozka: Tak dneska jsou repliky a už kdysi se často na MB s vyšším rizikem kolize (rallye) dávaly přelakované zažloutlé nebo popraskané originály...
-> Bukaj 23.01.25 19:02:01: Na každej rally, kterou jsem v letech 96 - 2006 navštívil, zemřely minimálně dva kapkový přední blinkry..



-> Bukaj: Tak nějak bych to viděl
-> Borderer 23.01.25 14:55:55: Ty, kteří měli škodovky jako "daily" nízkonákladový vůz pochopitelně vyselektoval trh nebo STK - pokud si včas nestihli nasyslit díly a nedělají si servis sami.
Ale ti, kteří to mají jako koníčka - ať už sběratelskou vášeň a flotilu vozů, nebo udržují a vylepšují jedno auto po dědovi - prostě díly stále chtějí, ideálně kvalitní originální.
A pak je tu určitý sortiment dílů, které "vyzobal" z trhu "historický" motorsport (převážně určité díly motorů a převodovek), kde peníze za díly jsou jen kapkou v moři nákladů a je vcelku jedno, jestli ten synchron stojí stovku nebo dva litry...
A co se týče koupě jiného vozu, než škodovky - většina vlastníků má škodovku (nebo jiný vůz) právě kvůli vzpomínkám na dětství či mládí (první auto, ve kterém jezdili jako děti nebo které si koupili za první vydělané peníze) - a to v té době byly pro většinu z nás právě ty škodovky, pro někoho jiného třeba Trabant, Warťas, Moskvič nebo Žigul (případně Pionýr nebo Simson či nějaká dospělá Jawa/ČZ), pro ty mladší už to mohla být Felda nebo Golf či nějaké BMW, ale to už je jiná generace.
A souhlasím, že v cenové relaci škodovek se dá udržovat hezčí a "zajímavější" vůz, ale tam pak už chybí ta nostalgie - zatímco za MBčkem nebo Rapidem se tady otočí jak pětileté dítě, tak devadesátiletý důchodce, tak západní nebo Japonské vozy z té doby tu až na výjimky moc emocí nevzbuzují, protože tu prostě nebyly a moc lidí je tu nezná, prostě nepraští do očí ani vzhledem, ani zvukem či "vůní" (jako například dvoutakty)...
Ale ti, kteří to mají jako koníčka - ať už sběratelskou vášeň a flotilu vozů, nebo udržují a vylepšují jedno auto po dědovi - prostě díly stále chtějí, ideálně kvalitní originální.
A pak je tu určitý sortiment dílů, které "vyzobal" z trhu "historický" motorsport (převážně určité díly motorů a převodovek), kde peníze za díly jsou jen kapkou v moři nákladů a je vcelku jedno, jestli ten synchron stojí stovku nebo dva litry...

A co se týče koupě jiného vozu, než škodovky - většina vlastníků má škodovku (nebo jiný vůz) právě kvůli vzpomínkám na dětství či mládí (první auto, ve kterém jezdili jako děti nebo které si koupili za první vydělané peníze) - a to v té době byly pro většinu z nás právě ty škodovky, pro někoho jiného třeba Trabant, Warťas, Moskvič nebo Žigul (případně Pionýr nebo Simson či nějaká dospělá Jawa/ČZ), pro ty mladší už to mohla být Felda nebo Golf či nějaké BMW, ale to už je jiná generace.
A souhlasím, že v cenové relaci škodovek se dá udržovat hezčí a "zajímavější" vůz, ale tam pak už chybí ta nostalgie - zatímco za MBčkem nebo Rapidem se tady otočí jak pětileté dítě, tak devadesátiletý důchodce, tak západní nebo Japonské vozy z té doby tu až na výjimky moc emocí nevzbuzují, protože tu prostě nebyly a moc lidí je tu nezná, prostě nepraští do očí ani vzhledem, ani zvukem či "vůní" (jako například dvoutakty)...
-> Borderer 23.01.25 14:55:55: Ale furt jsou takový lidi - nevím tedy jako u 742/3, to moc nesleduju, ale jen v okolí se na srazech objeví každej rok minimálně 5 kil nebo MB nově renovovanejch.
Třeba letos v létě jsem narazil na projekt vybrakovaný tisícovky po předcích - ty lidi si např. nechali vyrábět i ztracený dráty do stropnice nebo za delší peníz čalounit sedadla (místo dost snadnýho obstarání standardních z inzerce). A ten, kdo jim renovoval mechanickej základ, prostě chybějící a vadný díly nakoupil, kde a za kolik byly. Takže věřím, že i pár nových dveří na MBX se za požadovaných 50 litrů nakonec prodal.
Jen tedy nevím, jestli je těch projektů dost.. dílů sice ubylo, ale projektů taky.
Třeba letos v létě jsem narazil na projekt vybrakovaný tisícovky po předcích - ty lidi si např. nechali vyrábět i ztracený dráty do stropnice nebo za delší peníz čalounit sedadla (místo dost snadnýho obstarání standardních z inzerce). A ten, kdo jim renovoval mechanickej základ, prostě chybějící a vadný díly nakoupil, kde a za kolik byly. Takže věřím, že i pár nových dveří na MBX se za požadovaných 50 litrů nakonec prodal.
Jen tedy nevím, jestli je těch projektů dost.. dílů sice ubylo, ale projektů taky.
-> Jozka 23.01.25 13:57:22: kdyby jsi toužil po kolínáku tak se mi tu válí jeden relativně hezkej 

-> Borderer 23.01.25 14:55:55: no kdo. Přece investoři ne , to je teď móda :-))
Nejakej vocas se ted takhle pokouší hejbat s trhem zadních brzd na st typ favorita. Odevšad zmizeli bubny i pakny... A podivně se z jednoho místa objevují echt čínský repliky... Za cenu víc než originálu samozřejmě.
Podobně tomu bylo s membrankama na karbec za dvacku, nyní po 4 letech uz jako zase sou, za 130....
Stejně to všechny pustí.... Už jen z důvodu že za pěkný celolak nedá někdo 150.
Nejakej vocas se ted takhle pokouší hejbat s trhem zadních brzd na st typ favorita. Odevšad zmizeli bubny i pakny... A podivně se z jednoho místa objevují echt čínský repliky... Za cenu víc než originálu samozřejmě.
Podobně tomu bylo s membrankama na karbec za dvacku, nyní po 4 letech uz jako zase sou, za 130....
Stejně to všechny pustí.... Už jen z důvodu že za pěkný celolak nedá někdo 150.
-> Bukaj: Mne by jen zajímalo, kdo reálně ty díly vlastně ještě kupuje. Z mého okolí lidi vyrostli, mají rodiny a na škodovky se téměř všichni vysrali. A ti, kteří už mají rodiny déle a děti odrostli se na škodovky vysrali taky, protože ceny dílů atakují nesmysly a raději si koupí za míň peněz stejně starý auto s násobně lepšími vlastnostmi od těch jízdních po udržitelnost provozu.
Na pozici "dělník do smrti" jsou už i u nás na Severu Felicie/Fabie, důchodci jezdí převážně ve starších Daciích a z celého Liberecka potkávám pouze jednu výletněprovozní 130tku v metalíze, jednoho notně zašlého trabanta a jednoho Warťase s čtyřtaktem.
Vlastně dneska sem v Jablonci nad Nisou potkal zjevně provozní, bílý Mko s klukem za volantem tak 20-25 let, od podzimu první.

Vlastně dneska sem v Jablonci nad Nisou potkal zjevně provozní, bílý Mko s klukem za volantem tak 20-25 let, od podzimu první.