skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé zboží nejen z aukra
-> isti 03.01.24 19:30:37: tak z Principu si to tady nekoupím no :)
-> Hanz1912: Asi tak...
Jinak lehký oftopik - když už se tu řeší expanzky - dokdy měla expanzka ten kroužek v hrdle mosazný? Jen do 1979 nebo déle?
Vzhledem k tomu, že mi u 130LPG vždycky u expanzky ten pozink kroužek nehezky shnije, tak bych potřeboval do zásoby jednu až dvě expanzky s tím mosazným, který nezrezne

Jinak lehký oftopik - když už se tu řeší expanzky - dokdy měla expanzka ten kroužek v hrdle mosazný? Jen do 1979 nebo déle?
Vzhledem k tomu, že mi u 130LPG vždycky u expanzky ten pozink kroužek nehezky shnije, tak bych potřeboval do zásoby jednu až dvě expanzky s tím mosazným, který nezrezne

-> isti: no a jsme zase u toho. Jak ten pitomec Krbec. Taky to nechápu. Když něco prodávám tak vyfotím ten předmět který přece prodávám ne? A ne něco jiného. Pořád nějaké ilustrační obrázky. To nikoho nezajímá. Potřebuju vidět co kupuju snad. Když už si někdo dá tu práci tam hodit ilustrační obrázek tak jaký je rozdíl vyfotit skutečný díl a vložit ho stejným způsobem??
-> isti: navic je to clovek tady z virtu.... mararoad...
-> Polyš: Aj ja si myslím ale mohol by to jasne napísať či dať adekvátnú fotku.(nie že by som mal záujem)
-> isti 03.01.24 19:30:37: Spíš tu bez kroužku.
Tak predává originál či nie?
auto.bazos.sk/inzerat/... /nova-expanzka-skoda-105-1 20-125-130-garde-rapid.php
auto.bazos.sk/inzerat/... /nova-expanzka-skoda-105-1 20-125-130-garde-rapid.php
-> SO545: 

-> Eidy 01.01.24 15:43:03: cukanie mam....uvidime.
-> SO545 01.01.24 14:46:29: Kupuješ? Za tolik dílů je to fajn kšeft.
-> Eidy 01.01.24 14:19:15: a sakra.....co uz.
-> czechino: Pěkný. A cena celkem rozumná.
-> Bukaj: Tak to je maso



-> mishom: Jo, máš pravdu, klapka prvního stupně je tam menší - asi jako u Pierburg 2E/LEKR
Jinak SEDR má oproti EDSR určitě lépe vyřešený volnoběžný systém, odpojovač a systém sytiče, ale na druhou stranu je konstruován pro přísnější emisní normy.
Z osobní zkušenosti z běžného provozu (Škoda 120L) auto s EDSR citelně lépe akceleruje a má cca o půl litru vyšší spotřebu, než se SEDRem (srovnání karburátorů se sériovým osazením pro 120L).
Nejvíce se mi kdysi na 120L osvědčil SEDR pro 130 (2951) - jede to s ním lépe, než s 2932 a i je při stejné jízdní dynamice o něco nižší spotřeba (není nutno tomu tolik "šlapat po krku")
Ale v odstavci výše jsou popsané zkušenosti z doby před dvaceti lety - od té doby jezdím téměř výhradně se stotřicítkou...

Jinak SEDR má oproti EDSR určitě lépe vyřešený volnoběžný systém, odpojovač a systém sytiče, ale na druhou stranu je konstruován pro přísnější emisní normy.
Z osobní zkušenosti z běžného provozu (Škoda 120L) auto s EDSR citelně lépe akceleruje a má cca o půl litru vyšší spotřebu, než se SEDRem (srovnání karburátorů se sériovým osazením pro 120L).
Nejvíce se mi kdysi na 120L osvědčil SEDR pro 130 (2951) - jede to s ním lépe, než s 2932 a i je při stejné jízdní dynamice o něco nižší spotřeba (není nutno tomu tolik "šlapat po krku")

Ale v odstavci výše jsou popsané zkušenosti z doby před dvaceti lety - od té doby jezdím téměř výhradně se stotřicítkou...

-> Bukaj: Nie je to uplne SEDR, je tam aj ina velkost klapiek, ak ma pamat neklame tak tie su zamenne aj pri EDSR aj SEDR.
Okrem toho, z citania tu na virte som nadobudol dojem, ze EDSR je lepsi a SEDR bol update EDSR cisto kvoli emisnym normam a ide to s nim o kusok horsie. Potom ten update vobec nedava zmysel. Alebo je toto len fama, a SEDR je lepsie porieseny? (napr. stabilita volnobehu, chovanie sytica)
Okrem toho, z citania tu na virte som nadobudol dojem, ze EDSR je lepsi a SEDR bol update EDSR cisto kvoli emisnym normam a ide to s nim o kusok horsie. Potom ten update vobec nedava zmysel. Alebo je toto len fama, a SEDR je lepsie porieseny? (napr. stabilita volnobehu, chovanie sytica)
Tohle mi hlava nebere:
aukro.cz/skoda-120ls-a-po dobne-karburator-jikov-eds r-upraveny-zanovni-7053296 249
To je nějakej pokusnej prototyp, nebo byla fakt taková doba, že se vyplatilo udělat z karburátoru EDSR novější SEDR za použití hliníkových protetických odlitků, Belzony a spousty hodin práce...?

aukro.cz/skoda-120ls-a-po dobne-karburator-jikov-eds r-upraveny-zanovni-7053296 249
To je nějakej pokusnej prototyp, nebo byla fakt taková doba, že se vyplatilo udělat z karburátoru EDSR novější SEDR za použití hliníkových protetických odlitků, Belzony a spousty hodin práce...?



-> MVM: Kdybych měl jednou zbytečné finance a místo, což klasický nehrozí, koupím si jí. Je to nádherná věc 

-> czechino 30.12.23 10:49:15: S těmito formulemi jsem strávil od roku 2000 pěkných pár let. Pak přišly jiný formule,větší.. Ale MTX byla prvni..
-> ajok: psano sada tesneni bloku. Tudiz o hlave se v nazvu nic nepise.
-> Bukaj 23.12.23 16:28:33: to doplnkove info nemelo byt, bez tesneni pod hlavu, protoze na vanu das ten reinzosil? a tesneni pod hlavu tam nevidim...
-> Skili 22.12.23 21:21:01: naposledy tam mal tuším 120tis kč
auto.bazos.cz/inzerat/...
/skoda-favorit-eltra-151-e
lektro.php
Tohle by mě celkem lákalo, kdybych měl kam to dát a nepotřeboval cpát peníze do baráku.
Tohle by mě celkem lákalo, kdybych měl kam to dát a nepotřeboval cpát peníze do baráku.
-> hans1 12.12.23 20:22:12: Jmenuje se Gáborová, takže to bude na tuty Švýcarka. 

auto.bazos.cz/inzerat/...
/je-v-dobrem-stavu.php asi cigánština 

-> Tom Troll: Tykokso,zelená vyšišovaná dohneda

-> Tom Troll: Ošklivý jsou teda obě sady




-> růža: cca jako tyhle, ale taky už šislý. Nevim proč se ale mervomocí vyhýbali kombinaci zelená / zelená
skoda-virt.cz/cz/.../1626 94-zelene-sedacky-120-gls- 83

skoda-virt.cz/cz/.../1626 94-zelene-sedacky-120-gls- 83
-> Tom Troll: A existuje foto, jak to původně vypadalo? Jsem to snad nikdy v takovéhle zelené neviděl. Ani na Googlu se nechytám.
-> isti: To je jak ta koženka má vypadat... nevyšisovaná zelená co byla pod madly. Taky je to vidět na bocích zadních sedaček. 

-> Tom Troll: To je niečo
Čo sú tie zelené flaky na tapacíroch?

-> dragon_cb_cz: 

-> Bukaj 05.12.23 15:51:17: Asi ti nachystám krabici 

-> Jarda/felda: Však jsem tam taky tu stovku přihodil...
Za 180 korun s poštovným na díly dobrej - za 200 kupuju takovýhle šroty na burze

Za 180 korun s poštovným na díly dobrej - za 200 kupuju takovýhle šroty na burze

-> Bukaj 04.12.23 23:54:53: no pokud by byl třeba za stovku tak by to asi smysl mělo vzít ho třeba na díly 

-> Jarda/felda: Tak, tak. Ale tohle je hnusnej jetej karbec na obyčejnou emkovou stodvacítku...

-> Hanz1912 04.12.23 18:51:59: proto jsou od takových lidí nejlepší nákupy
kolikrát prodávají unikát za nesmyslně nízkou cenu 


-> Jarda/felda: ten blb neví ani na co to je. To je na Babetu!
-> ajok: -> Bukaj: Já šel najistotu - na SPZ a registraci. 

-> Bukaj 02.12.23 11:52:27: a ja vyzkousel asi 9 kombinaci, co jste psali :)

-> Tom Troll: Aha, nenapadlo mne, že by tam mohlo být "S". Měl jsem za to, že to "135" označuje 40 kW verzi...

-> Bukaj: TMBEFF413S0018853, první registrace únor 1995, takže realita. 
