Tak zrovna u zadního čela s velkými "M" lampami by asi jediné úskalí záměny byly dirky na štítek označení typu u "M" čela a jejich absence u toho užovčího. Nebo ta užovková čela se dělala s dírkami i bez? Jakými způsoby to řešili u Mka vím, ale užovky moc zmáknuté nemám.
Pamatuji z mládí jednu "obyč" 120L modelu 83, která měla prepregy a čelo se zapuštěnými M lampami, ale už si nevybavuji, zda měla štítek či nikoli.
Foto z roku 1992, jiné fotky toho auta nemám:
Jinak předpokládám, že u dílů, jejichž záměna nějak ovlivňuje další části, to bylo, jak píše
-> PeeterCZ: , ale u "nepodstatných" dílů, záměnných jako celek bez vlivu na funkci dalších skupin a také dílů nadstandardní výbavy, se přikláním k tvrzení
-> Tom Troll: .
Stejně tak u "přechodových" vozů (mezi dvěma modelovými roky) různé drobné změny nabíhaly postupně, některé modernizace dílčích částí byly i v rámci jednoho modelového ročníku, podle toho, jaké byly stavy skladů a jak zvládali modernizovat dodavatelé...
P.S.: kdo mne pozná na fotce: :-D