Jaké další auto ?

prohledat
79 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 12.04.2009 do 06.05.2009, založil/a Jirik grilovaný - zrušená registrace
řadit dle data
10:59:16
06.05.2009
Nwkt
-> Jirik - pan továrník: Oni to testujou ženský? 1
10:50:22
06.05.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
Bezpečnost faceliftu X2. Reaguji na to, že se nárazové testy NCAP dělaly jen u X1 a že X2 je poněkud dále.

V odkazu auto kolegy z klubu :

Boční náraz. Hyundai mu nedal přednost na hlavní, náraz kolegu hodil do hodin a následně do přemetu přes střechu. Vystřelily čelní airbagy u řidiče i spolejezdce, plus boční řidičův.

Mají pouze několik naraženin a odřenin na hlavě (on a manželka) jinak nic.

Jednoznačně je to důkaz, že v dnešní prasecké době se vyplatí mít bezpečnější auto.



picasaweb.google.com/Mart inBen108/Xantia
22:35:08
17.04.2009
PeterP136
-> Labros: povedal by som, ze znizi. Vacsina je uz na srotaku a to co jazdi je uz len na dojazd a opravy vymenou sa uz robia minimalne. Az nakoniec nedostat uz okrem spotrebneho materialu nic. Ved napriklad veci na skodovku v niektorych predajniach klesli na cenu srotu. Bohuzial za tuto cenu ich odpredali srotovisku a nie zakaznikom.8
11:15:26
17.04.2009
Labros
Tak třeba na toho osmičkovýho Civica nemají u Elitu nic moc, ale zase na něj mají tuningové díly 3 třeba zkrácené pružiny nebo distanční podložky 3 Většinou tam maj jen spotřební díly nebo nějaké úplné drobnosti jako nějaká gufera a těsnicí kroužky. Pak třeba přední čelo a haubnu. Z toho člověk docela dobře pozná, jak na tom ty auta s postupem času jsou 4
11:10:06
17.04.2009
Labros
-> PeterP136: když auto zestárne, poptávka po ND se sníží? Nebo zvýší? Asi to závisí na tom, jak je to auto udělaný 4
22:04:06
16.04.2009
PeterP136
-> gim: nielen druhovyroba, ale to auto musi aj zostarnut a dopyt po ND sa musi znizit, sice sa divim ale pri ND trhovy mechanizmus naozaj funguje, nie ako pri vacsine ostatneho tovaru. Na espero som napriklad kupil teraz origo celu poloos lacnejsie nez stoji neorigo klb 1
17:45:48
16.04.2009
J3STER
-> Quest: Tak to je maso......všimli jste si chlápka s vlkem?3 3 3
17:43:00
16.04.2009
gim
-> Jirik - ředitel Zeměkoule: asi jako na kazdy jiny auto nez nabehne druhovyroba
17:34:58
16.04.2009
Turda
-> Quest: tak to je luxusní

3 3 3 3 3 3
17:11:13
16.04.2009
Labros
-> Jirik - ředitel Zeměkoule: Jinak já před měsícem přešel ze šestkovýho Civica do jedničkovýho Focuse combi a zatím se zdá, že za ty prachy je to úplně geniální auto. Ale nikomu nic nevnucuju a čas ukáže víc.
15:51:20
16.04.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Labros: Jenomže on je Civic a Civic. Na nejnovější Hondy Civic a Accord to bude dražší znatelně.
14:29:34
16.04.2009
Labros
Takže zase debata o H 1

Jeden řekne, tohle nekupuj, během 5000km je to 3x v servise, druhej řekne, kup to, je to držák. Oba mají svojí pravdu.

-> Jirik - ředitel Zeměkoule: Jiříčku, koukal ses na ty ceny ND u Hond do nějakého elektronického katalogu? Ceny ND na ty nové Civicy neznám, ale co jsem měl Civica, tak tam ty ceny byly podle mě úplně noumání. Origo filtry benzín, vzduch, kabina každý kolem 500, svíčky NGK taky za 500 všechny, na jaře a na podzim mají akci 15% dolů na ND, olej tomu stačil jakýkoliv API SH a výš, litr třeba za 180 Texaco, filtr za 200kč Mann nebo Fram, vzpěry do pátých dveří 600 obě. Jak říkáš kotouče, destičky, tlumiče, tam si můžeš výrobce vybrat dle libosti, já měl kotouče Bremba 680,-/kus, desky ATE za 1000, tlumiče KYB 2000/kus. Pak jsem ještě kupoval neorigo japonský kloub (asi 1500) a manžety (1000 obě i s vazelínou), kulák něco do 1000. Ložiska kol, jak vždycky říkáš, jsou jediná dražší položka, pač zadní jsou v kuse s nábojem. U Elitu uvidíš cenu za jednu stranu na předek asi 2500, na zadek asi 5000.

Tak podle mě ceny ND na Civica nejsou nijak přemrštěný.
upraveno 2x, naposled 16.04.2009 14:30:10
13:44:48
16.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik - ředitel Zeměkoule 14.04.09 20:40:40: Jé to jsem viděl, to už nějaký pátek je co se to stalo že?



Být Tebou, tak nevymýšlím a jezdím.
07:29:13
16.04.2009
MOLSO
kópte to ! je to brko 3 3 3 3 3
23:08:33
15.04.2009
Mr.Lumpy
-> Syny: tj nebo šťastný majitel, nebo vůbec ten týpek v tom kožichu s beranicí3
21:38:01
15.04.2009
Syny
-> Quest 15.04.09 14:48:39: Hej tak tohle je masakr!!! To si kluci celkem vyhrali tyjo :) Muz s vlkem me dostal teda 3 3 3
21:12:44
15.04.2009
Vojťas
-> Quest: hrubýýýý 6
18:21:34
15.04.2009
Mr.Lumpy
-> Quest: 3 tak to je moc
14:48:39
15.04.2009
Quest
doporučuju škoda 105/120 seženeš za malí peníz + ekoška 10k což tě netrápí

+málá spotřeba

+maximální výkon(těch 33 kw uhání jak ďábel)

+vydrží všechno

+levné náhradní díly



nebo škoda 100

Škoda 100


NEVÁHEJ!
upraveno 1x, naposled 15.04.2009 14:49:09
14:27:47
15.04.2009
Syny
-> PeterP136: OK, dik :) Ja prave vubec netusim v jakym stavu ta lambda je... Necahm to nekdy pichnout na diagnostiku a uvidi se...
upraveno 1x, naposled 15.04.2009 14:28:19
09:09:40
15.04.2009
PeterP136
-> Syny: lambda podla typu (jedno, viac drotova, s vyhrievanim atd) od cca 1000 s pribudajucimi drotmi stupa po cca 100vke :) NGK, len to treba chvilu hladat na nete. Napriklad autodily krc, potom rozne vyfuky online a pod. ale tie tusim predavaju magneti mareli. Vymena spociva vo vyskrutkovani a naskrutkovani, takze ak ma servisak poruke spravny kluc a stara ide povolit tak si cenu odhadni ;). Origo stoji samozrejme podstatne viac ale nema vyznam kupovat tzv. origo. A este specialitka sirokorozsahova ale ta ta nezaujima ak to chces do svojho seata. K neorigo treba vacsinou este prirobit konektor zo starej, letovat to nie je vhodne kvoli teplu od vyfuku ale niektore neorigo sa daju zohnat uz so spravnym konektorom.
22:07:36
14.04.2009
Syny
-> PeterP136: To melo bejt pro Jirika - sorry :) Ale zajima me - kolik stoji vymena lambdy? Prace i material? Priblizne ;)

-> Jirik - ředitel Zeměkoule: No tak ja mam pri otackach co mas ty cca 150km/h.
20:40:40
14.04.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
Akorát se mě zeptal, čím těch mejch ušmudlanejch pár koní dopuju. 1

Takhle skončila. 1 Ale hodnej kluk je to. 4
zvětšit Jaké další auto ?  - obrázek od Jirik grilovaný - zrušená registrace vložen 14.04.2009 20:40:40
upraveno 1x, naposled 14.04.2009 20:41:33
20:36:46
14.04.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> pro Slyntyho: Tak tohle to kvrdlá ve 175 km/h. V těch 160ti to točí kolem 3600 - 3800 teď už nevím přesně. No prostě jak diesel. 1 Akorát, že to požírá benzín. Krouťák to má relativně vysokej ve velkém rozsahu a plynulej záběr se znatelným zátahem od cca 1500 otáček. Divný no, jeli jsme s kolegou vedle sebe s Mitsubishi Eclipse 2.0 16V kolem 200 km/h a drželi krok, pak už mi ujel, ale nezmizel. Výkonovej deficit přibližně 40 koní už byl moc. 6
zvětšit Jaké další auto ?  - obrázek od Jirik grilovaný - zrušená registrace vložen 14.04.2009 20:36:46
upraveno 1x, naposled 14.04.2009 21:15:56
20:27:07
14.04.2009
PeterP136
-> Syny: sice neviem kde som sa prekecol ze mam novy katalyzator, alebo preco sa pytas, ale na aute je este stary povodny hrdzavy ale vo vnutri cely a hlaven nefunkcny katalyzator (190kkm). Aspon myslim, lebo lambdu som uz menil 2x a emisky bohuzial.

Novy v pivnici este nenastriekany je univerzal ale uz z fabriky hotovy ako nahrada aj s prirubami. Stal 3900Sk, kupoval som ho kvoli tomu, ze nemam priruby a stary katalyzator som zatial nechel pitvat a hlavne ma velkost otvorov v prirubach 7cm zatial co najvacsia nahrata len 5.5cm, co by som tazko navaral. Stary kat ak sa novy osvedci vykucham a vnutro predam, vraj sa originaly vykupuju za slusne sumy a hodim do neho rurku a budem vozit ako fejk. A novy kat. namontujem len pred emiskou 4 . Keby som si este pred stahovanim odrezal zo stareho stredneho dielu prirubu, tak teraz mam dve a kupujem univerzal na navarenie za necele 2litre a navarim si ho sam.
18:09:00
14.04.2009
Syny
-> PeterP136: Co mas za kat? Ten co tam patri nebo univerzal? Na kolik te vysel?
00:57:18
14.04.2009
gim
-> Jirik - ředitel Zeměkoule: ja jen za japonce, vim ze sem ohranej, ale mam skoro 20let starou hondu, ma nalitano kolem 300kkm, u nas najela pres 100kkm. A nebyl duvod cokoliv menit, jen olej a desticky. Tlumice jsou naprosto ok my je nemenili a pocitam ze dlouho pred nama je taky nikdo nemenil, jediny ze sme davali novy pera na predek protoze puvodnimu majiteli se to zadlo moc vysoky tak je fiknul rovnou na aute, ani se neobtezoval zbytky vytahnout. Loziska se tedka teprv zacinaj ozyvat. Takze jak sem psal todle sou veci ktery se te nebudou tykat pokud to nebude uplne vymlaceny. Jinak soused tedka koupil funglovku civica 1.4 a musim rict ze parada ;-)

Znama ma uz cca rok C5 2.0HDi 04 a v posledni dobe nadava, ze se ji na tom porad neco kazi. A kamos ma Bmw 328 sice starsi 99 najeto okolo 160kkm a porad nadsenej, vsechno bez problemu, nejdriv se bal servisu, ale ma ho uz 3 roky a nikam s nim nemusel krom oleje. A hlavne i s timdle objemem nema problem jezdit kolem 10litru. Co sem se parkrat svezl masakr, a 330 je hotovej orgasmus :-D
22:36:58
13.04.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> PeterP136: Tak se pak modlit a spoléhat na metr deformační zóny a čtyři pytle co mě obklopují. 1
22:34:14
13.04.2009
PeterP136
-> Nwkt: Presne moja rec, kym to sluzi tak do toho nevrtaj a nemen.
22:33:36
13.04.2009
PeterP136
-> Jirik - ředitel Zeměkoule: Neviem kde mohli pridat vyztuhy ale problem bol hlavne v A stlpiku, ktory sa pekne zlomil. Proste navrh zo zaciatku 90rokov. Espero som videl az crachtest naostro tiez sa to lame na tom istom mieste a zaujimave ze aj na novsom a vyssom type daewa leganze tiez na tom istom mieste. Az na C5 sa stlpik ani nehol. Spominam tieto vozy pretoze boli a budu v oblasti mojho zaujmu v pripade ze by ma espero predcasne opustilo. Je jasne ze jazdime aby sme neburali a ked sa proti mne vyruti nejaky blbec tak poslusne uhnem hoci aj do jarku ale co ked mi raz preskoci a neuhnem. 8
22:26:38
13.04.2009
Nwkt
-> Jirik - ředitel Zeměkoule: A nebo si nechat to co máš a bejt spokojenej a nevymejšlet kraviny
upraveno 1x, naposled 13.04.2009 22:26:56
22:19:30
13.04.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Kaprof-echt Gottwald: Tak já měl v tej době 14 dní starej katalyzátor a 2,5 roku starej koncovej díl, tak taky nevim. 1 Jinak co se týká čistoty motoru, tak mám suchý i spoje na vaně kolem těsnění, tak nevím co tam viděli. 1

Ale zkoumavý jsou, to jo, všim se i novejch kotoučů vzadu, přestože jsou za takovým velekrytem a že byly dělaný uložení zadních ramen. Pak prohlásil něco o tom, že brzdy a celkovej stav paráda včetně čepů a na moje obavy řekl, že 145 000 km je dneska hovno.



-> JoseA: Moje řeč, taky by mě sralo to prodat pod cenou, když vím, že je to jak nový. Navíc na stejnej cenovej hladině, jako ostatní stejně starý XA, ale třeba v polovraku. To to raději nechám někomu ze známejch u kterejch vim, že se o to budou starat, nebo to nechám v rodině. To mi pak alespoň nebude vadit, že cena kterou utržím bude nižší. Mno a nebo protiúčtem, to tam necháš svoje a odjedeš jiným. Budeš pak tak plnej zážitků, že ti to ani nedocvakne. Teda asi kromě mě.

Jinak kdybych měl koupit C5, tak z C5ky shodím 16" ALU a dám je na Xantidlo a ty 17" Miglie co mám teď bych hodil na C5. 1

Nebo vzít 200 000,- a udělat z toho tunynk nově složenej ? 1

Jel jste někdo s Pažoutem, nebo Citronem s tím 3.0 V6 ? 1
22:05:16
13.04.2009
Kaprof-Pisařík
-> JoseA: no když mi to napsali na složeny pretesněny prevodovce3 tak neim..4jinak sem měl jen netesnost prevodovky a stav vyfukoveho potrubi(rezavej seriovej 3 kuli stk zrovna)
21:55:49
13.04.2009
JoseA
Kaprof-echt Gottwald 13.04.09 18:50:49 napsal:

→ Jirik – ředitel Zeměkoule: s tou těsnosti je to

normalka když nevěděj co najit3
Blbost, já byl v únoru na STK se svoji 306 (r.v. 97) a nenašli žádnou závadu, takže mám i protokol čistý bez závad. Ale je fakt, že se škodovkama sem toho nikdy nedocílil, aj na felicii psali netěsnost, ale na pažoutovi jak viděli zaprášený motor, ale bez mastnoty, tak nemohli říct že je to čerstvě umyté a akorát to chválili.

Jinak Jiříku zajímala by mě tvoje představa o ceně. Ne že bych to chtěl koupit, ale mám podobně zachovalého frantíka, leč o dva roky staršího a jelikož by se mi líbilo větší auto (sharan, galaxy, 806, alhambra, zafira, atd...), tak sem ho zkusil hodit do inzerce a nemůžu uplně souhlasit, že stav prodává. Lidi sou na takovou úvahu dost blbí a prim hraje cena, stav je vedlejší. Ale je fakt, že bych svoje auto nepustil za nějakých 30-40tis, což se už běžně prodávají, ale chtěl bych minimálně 55. Pak to každý považuje za předražené aniž by se obtěžoval přijet a zhodnit úměrnost ceny k stavu.
21:29:13
13.04.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> PeterP136: Crashtest. 1 Víš, že testovali jen X1 a X2 potom už nikdy ? To je asi ten problém. Přitom X2 má navíc výztuhy a další jemné úpravy. Rozvody má Xantie interval 120 000 km, takže slušné.

Ale jo, je to pěkné auto. Jízda s ním není přeprava z bodu A do bodu B, ale zkušenost.

Mám to auto skoro tři roky a každej den je pro mě zážitek, kdežto jízda se Šůtou se po roce stala stereotypem.
21:18:11
13.04.2009
PeterP136
Mimochodom xantia sa mi hrozne paci najma kombik ale ked som videl crashtest tak som jej ubral bod a skor pokukujem po c5 ale to si este par rokov pocka. Zatial musi moju prdel vozit espero. Mimochodom espero a xantia maju k sebe dost blizko, xantia vyzerala takmer ako espero len to frantici na poslednu chvilu odriekli a tak bertoneho navrh kupili korejci. Naprek tomu dalsi navrh z predosleho pobral dost.
21:15:35
13.04.2009
PeterP136
-> Jirik - ředitel Zeměkoule: Ozubeny remen nema co piskat a loziska uz vobec nie, ale ak sa nieco moze zacat ozyvat o com veeeelmi pochybujem. tak maximalne kvoli inemu napnutiu remena ono sa to nemusi vzdy podari napnut presne oproti ryske aj ked teda neviem ako je to presne na xantii. Keby mali rozvody niekolkokrat okolo zemegule tak vymenou len remena sa moze nieco stat, pretoze napnutim remena budu inak nahnute kladky a teda aj loziska v inych polohach ale to fakt ked maju nabehane riadne, ale nie ked su pred polovickou zivota. Teda dufam ze xantia benzin nema podobny sibnuty interval ako espero a to 60kkm. Ale pre pokoj v tvojej dusi ti to uz vyhovarat nebudem.
20:33:13
13.04.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> PeterP136: Chceš ten motor vyfotit zespoda ? 1 Tam vypadá stejně jak zvrchu, taktéž lesk jako blesk. Pískat můžou začít kladky teď v létě, při výměně jen řemenu. Protože jsou jako celek zaběhlé s jiným řemenem. Sada od Febi nebo SKV stojí cca 2000,- kč. Což je sranda, na 16V je to už víc. Sadou myslím řemen + 2x kladka.

Kdybych chtěl mít čistej motor jen zvrchu, tak neřeším motor zespodu a už vůbec ne kvůli takovýmu kousíčku. Ale jak říkám, stav prodává. 4 Léta běžej, teď to bude v květnu deset let starý. Tak proto už pokukuji dál, ale jsem opatrnej. Když mě nic nezaujme, tak jsem ochoten i počkat. Vzhledem ke stavu tak i 2 - 3 roky není problém.
20:19:03
13.04.2009
PeterP136
-> Jirik - ředitel Zeměkoule: Oni na stk tu tesnost kontroluju aj zo spodu, na rozdiel od firiem co "umyvaju" motory 2 .

Pri vymene len remena nema co piskat, ani sa dotento ak maju kladky a pumpa len 40kkm. ALe na tak stare auto by rozvody nemali byt drahe. Inac zavidim ale len trosku, kedby si mal brejka tak zavidim velmi 4 .
19:08:31
13.04.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> petr s: To bych po 40 000 km už nezkoušel. Teď bude horko a já nebudu riskovat, že začne některá hvízdat nebo se vylágruje kvůli tomu, že si řemen jinak sedne, nebo se jinak našponuje. Za těch pár kč co to stojí to nestojí. 4
18:59:23
13.04.2009
petr s
-> Jirik - ředitel Zeměkoule: Stačí dát jenom rozvodák
18:58:47
13.04.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
Jenom aby to někdo nezačal brát jako inzerci na můj citrus. 3
18:56:32
13.04.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Kaprof-echt Gottwald: To ja, maximální spokojenost. Teď jsem dal hodně do údržby a výměny spot. dílů (zadní kotouče, kat., kapaliny). Víc mi vadí, že budu muset dávat dolů rozvody, který mají najeto cca 40 000 km a dávat nový. 8 Začal mi mírně propouštět simering na klikovce a protože jsem detailista, tak se holt dá novej, ale protože se musí sundat i rozvody, tak dám novej i drážkovanej klíňák a rozvody včetně kladek. 1 Ostatní by s tím normálně jezdili, protože je to neznatelný kousíček mastnoty na 2x3 cm, ale já ne. 3 Zase o to líp se pak bude vozidlo prodávat, že. Páč udržovanej kus se pozná. 4
18:50:49
13.04.2009
Kaprof-Pisařík
-> Jirik - ředitel Zeměkoule: s tou těsnosti je to normalka když nevěděj co najit3
18:50:11
13.04.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Kaprof-echt Gottwald: A emise, povšimněte si dámy a pánové předepsaných a naměřených hodnot. 1
zvětšit Jaké další auto ?  - obrázek od Jirik grilovaný - zrušená registrace vložen 13.04.2009 18:50:11
18:50:01
13.04.2009
Kaprof-Pisařík
-> Jirik - ředitel Zeměkoule: jj ja mel na 120 tri ačkovy2
18:48:59
13.04.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Kaprof-echt Gottwald: Motor a převodovka těsnost 1
zvětšit Jaké další auto ?  - obrázek od Jirik grilovaný - zrušená registrace vložen 13.04.2009 18:48:59
18:45:48
13.04.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Kaprof-echt Gottwald: Takhle to vypadá, když se člověk o auto stará a koupí ho po někom, kdo dělal totéž. 1 Prej to někdy přeháním, ale co.

Jinak do protokolu se něco napsat musí, i když byl motor a přev. v té době 1 den po mytí a konzervaci v profi firmě. 1
zvětšit Jaké další auto ?  - obrázek od Jirik grilovaný - zrušená registrace vložen 13.04.2009 18:45:48
16:27:24
13.04.2009
JoseA
Já bych bral 407 2,0 16V benzin. 2,0HDi by se mi i líbilo, ale hodně známých co ho mají převážně v P 307 nadává na problémy. Ten 2,2 HDi asi nikdo známý v autě nemá.
13:51:49
13.04.2009
havlik
zajímavé ale moc dveří na kabrio
Extreme Tyres