-> Tomaso435 04.05.20 20:38:14: mechanismus stěračů kilo
sklíčko jak říkáš litr
plovák bude litr podle černého vrchu
bazmek s pružinou je uchycení filtru v airboxu
a ten kohout je od topení litr kilo.
teda alespoň myslím
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
mechanizmus stěračů litr kilo ?
sklíčko spz litr ?
plovák litr kilo ?
ten baznek s pružinou netušim co to je ani kam,
a ten ventil? kohout? netuším co a ani kam ...
sklíčko spz litr ?
plovák litr kilo ?
ten baznek s pružinou netušim co to je ani kam,
a ten ventil? kohout? netuším co a ani kam ...
-> StepaNoFUN: Tatra 111
-> StepaNoFUN 04.05.20 19:41:39: To jsou ty nové dynamické blikače? 

Neco jsem hledal ve skrini... Netusi nekdo, z ceho to je?
-> James1991: Aha. No tak pak to může být cokoliv podobného. Žigul, Moskvič, cokoliv.
-> Eidy:
To právě neni
To právě neni
-> James1991 02.05.20 21:20:17: stará octavia, spartak, možná troska, možná 1202. Něco takovýho.
-> Bukaj: Tak to prevrtám kým na to nezabudnem ,nech to žiadný zákazník nereklamuje

-> isti: Tuším, že jich někde mám asi dvacet párů z výprodeje...

-> Bukaj:
Náhodou nemáš záujem formou výmeny o páky s menšou dierou?Ale mám len na jednu stranu.

-> isti 02.05.20 21:28:23: Ten s menší dírou je na tisícovky a první kila, které neměly samostavy, ale byl tam jen krátký čep se závlačkou...
...a ty čepy samostavů se segerkou je pravděpodobně nějaká modernizace nebo slepá ulička...
...a ty čepy samostavů se segerkou je pravděpodobně nějaká modernizace nebo slepá ulička...

-> David.: Mám M1 a má je taky. Jenom byly překrytý plastovou záslepkou.
-> David. 29.04.20 17:15:26: matky na pasy u tunelu/nadrze mam v obou autech myslim,
-> stepan 28.04.20 11:00:51:
užovky do detailu tak moc neznám,ale je to zajímavý že tam matky byly u všech. Protože MIčky to většinou neměly a pak to bylo standardně od MII.
užovky do detailu tak moc neznám,ale je to zajímavý že tam matky byly u všech. Protože MIčky to většinou neměly a pak to bylo standardně od MII.
-> Vojťas: Posledně jsem dával pevní zadní už origo komplety a i to je sakra dávno.. Tuším, že přední jsou jen delší a vzadu nějak ten přebytek plandal, ale bez záruky - snad někdo bude vědět přesnějc.

Jasny, diky tak tim je to pase protože ty otvory na navijeci pasy tam opravdu nejsou 
Zadni pevnr pasy byly v necem jine nebo muzu pouzit predni s temy spravnymi protikusy?

Zadni pevnr pasy byly v necem jine nebo muzu pouzit predni s temy spravnymi protikusy?
-> stepan: Jo, asi jo - měl jsem návod sice nějakej, ale to kotvení se bastlit vůbec nechtělo..
-> Jozka: Není tam kotevní bod na naviják ani díra v platu.
Užovka má kompletní kotevní systém na zadní pevný pásy patrně úplně od počátku výroby, zcela jistě od ledna 77 (nejstarší ze tří, kterou jsem vybavoval).
Na samonavíjecí dozadu jsem dlabal, byla tam nějaká potíž, kterou se mi nechtělo pro velmi občasný užití řešit.
Na samonavíjecí dozadu jsem dlabal, byla tam nějaká potíž, kterou se mi nechtělo pro velmi občasný užití řešit.
-> David.: Matky na protikusy jsou na všech užovkách.
-> Vojťas: ty spodní s kulatými protikusy jsou favorit.jinak u užovky ti budou nejspíš chybět kotevní matky u nádrže (na protikusy) Ty byly standardně až od modelu MII a pokud je to starší užovka tak ani pod platem nemusíš mít(ale můžeš) kotevní bod na ten navíječ, protože pokud se tam dávaly, tak byly nenavíjecí . takže bych toto zkontroloval.
-> Vojťas: Origo jsou ty dlouhé protikusy, ty krátké byly ve Faforitech (nižší sedáky a výše kotevní místa). Tuším, že v později prodávaných sadách (v 90. letech) Moravanů byly protikusy už s designem těch novějších (kulatější a tlačítko zboku černé)...
U užovek si nejsem jist, jestli měly kotevní bod pro navijáky zadních pásů, ale určitě neměly díry v papundeklu zadního plata, takže se domnívám, že navíjecí dozadu nepůjdou...
U užovek si nejsem jist, jestli měly kotevní bod pro navijáky zadních pásů, ale určitě neměly díry v papundeklu zadního plata, takže se domnívám, že navíjecí dozadu nepůjdou...
Hele shanim zadní pasy do skodovky, ale ted nevim co shanet, dlouhy nebo kratky protikusy? Z ceho ktere jsou? Dik
ok dík
-> Mejot 17.04.20 21:27:06: je možný že tato, ale tenhle model přesně nezmám. Takhle vypadá volat pro 130RS: www.skodateam.cz/foto-img
_11MBB.jpg
-> Tuner#2: Ok díky. A nevíš jestli mu chybí nějaká krytka nebo to je takhle celé. Půjde do Rapida tak přemejšlím jak to udělat aby nebyla vidět matka nebo ji nechám bejt.
-> Mejot: Personal Mirage
Neví někdo co to je za volant nába prej na škodovku ( ještě jsem to nezkoušel )
-> isti 15.04.20 15:42:54: Dík za info i nabídku.. tohle tak s něčím spojit, solově nestojí za námahu..
-> hans1: jj mas pravdu
dik

Vypadá že je to z pařezu.
-> Jozka: Je to 0,4-0,5mm hrubé.Keby si to potreboval napíš,môžem to poslať.

-> isti: Tak zrovna těfnění ti vyšly mooc pěkně..
Dělá to dojem dost tenkýho papíru i nepoužitý, domníval jsem se, že před slisováním a smáčením byl matroš alespoň 0,4 mm tlustej.


Dělá to dojem dost tenkýho papíru i nepoužitý, domníval jsem se, že před slisováním a smáčením byl matroš alespoň 0,4 mm tlustej.
-> isti: Vlastně už ani nevím, jak tahle origo podložka vypadá nepoužitá.. Pošli alespoň fotku.. i když.. 

-> Jozka 13.04.20 22:17:43: Mám z tých blbostí tolko že trvalo by hodinu to zrátať
-> Bukaj 13.04.20 22:51:13: Ano mám viac kusov bez ventilov ale našťastie nie som v situácii že by som to musel nutne riešiť
Keby ma to včas napadlo mohol by som ti poslať pár dkg podložiek.

-> Bukaj 13.04.20 22:51:13: Ano mám viac kusov bez ventilov ale našťastie nie som v situácii že by som to musel nutne riešiť


-> Bukaj: Přesně.. vloni jsem dával ventilky do jednoho vrchu tak po 20-ti letech.. vzít jinou pumpu bývalo i pro mě snazší..

-> Jozka 13.04.20 22:17:43: Nejsi sám. Já taky v minulosti, když jsem ventilky měnil, zachraňoval původní papírky. Dneska už měním jen celé části čerpadel nebo rovnou komplet

-> isti 13.04.20 21:09:20: Jo aha, Ty máš neosazené ty vršky pro zalisované ventily? Tak to netuším, jak to půjde. Ale u klasických vršků s příložkou na 2 šrouby byly oba ventilky stejné, jen sací byl zapuštěný hlouběji a přes něj byla vymezovací podložka ("prstýnek"). Ty nerozebirací jsem nikdy rozebrat nezkoušel...
