skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.06.20 21:12:39: Taky jsem na ní dneska koukal, ale vyhodnotil jsem to jako příliš dlouhý výlet...
-> Tom Troll 15.06.20 21:07:43: Díky myslel jsme si to.
-> Čokin 15.06.20 21:09:24: novou? Tahle je krapet dražší.
-> Čokin 15.06.20 21:09:24: novou? Tahle je krapet dražší.
-> Tuner#2: Jo je, minulý týden jsem taky jednu kupoval na sklad za 200,- 

-> Tuner#2: 4q má vršek rovnej, 5q má uprostřed oblouk na špajzku jako na foto. 

Je to 5q nádrž? Už přesně nevím jak vypadá 4q...
-> David. 14.06.20 20:46:57: Užovka určitě nebude stejná jako kilo - je to úplně jiná karoserie a jiné délky. Navíc v katalogu kila je bowden uvedený stejný pro levou i pravou stranu (číslo dílu začínající 111-) a v katalogu 105/120 je pro užovky a M1 uveden rozdílný levý a pravý lanovod (přičemž pravý užovkový má stejné číslo dílu, jako Mkový, ovšem ostatní jsou jiné:
-> Bukaj: eMko a užovka nemá stejnou délku. Emko má těch asi 148cm, užovka by měla být stejná se stovkou (úzká náprava) a nepamatuji si teď přesně délku.
Reorganizuju trochu skladové zásoby a chtěl bych se zeptat, jak je to s lanovody ruční brzdy na zadohraby?
Jasné je mi snad pouze MBčko s kladkou a Mko...
Zmátl mne katalog náhradních dílů, kde je pro užovky a M1 rozdílná levá a pravá strana... :-O
Mé domněnky, prosím o potvrzení/vyvrácení - bráno odshora:
1) černý bowden, délka bowdenu cca 84 cm, celková délka lana cca 120 cm - předpokládám, že to není na zadomotor, ale třeba 1203?
2) totéž co 1), ale bowden šedý
3) černý bowden, délka bowdenu cca 105 cm, délka lana cca 132 cm - poslední MBčka a stovky?
4) černý bowden, délky cca 111/148 cm - užovky?
5) šedý bowden, délky cca 120/148 cm, oproti ostatním má dva plechové chránící "prstýnky" - Mko?
6) totéž, co 5), ale jen jeden kovový prstýnek - Mko
7) totéž, co 6), ale černý bowden - druhovýroba na Mko...
Jasné je mi snad pouze MBčko s kladkou a Mko...

Zmátl mne katalog náhradních dílů, kde je pro užovky a M1 rozdílná levá a pravá strana... :-O
Mé domněnky, prosím o potvrzení/vyvrácení - bráno odshora:
1) černý bowden, délka bowdenu cca 84 cm, celková délka lana cca 120 cm - předpokládám, že to není na zadomotor, ale třeba 1203?
2) totéž co 1), ale bowden šedý
3) černý bowden, délka bowdenu cca 105 cm, délka lana cca 132 cm - poslední MBčka a stovky?
4) černý bowden, délky cca 111/148 cm - užovky?
5) šedý bowden, délky cca 120/148 cm, oproti ostatním má dva plechové chránící "prstýnky" - Mko?
6) totéž, co 5), ale jen jeden kovový prstýnek - Mko
7) totéž, co 6), ale černý bowden - druhovýroba na Mko...
Měl jsem ho na erku '77 taky, ovšem kupoval jsem ho okolo roku 1994 jako ND buď v podnikové prodejně v Kvasinách nebo v obchodě v RK.
-> Negr: Zírám - 110 R/LS volant jsem nikdy jinej, než tvrdej s vroubkama neviděl..
Co se toho středu týče, najdou se i tací, co navzdory ročnímu "prokluzu" tvrděj, že byl v erku z výroby.. kdo ví?


Co se toho středu týče, najdou se i tací, co navzdory ročnímu "prokluzu" tvrděj, že byl v erku z výroby.. kdo ví?
To jo!! Ipura Garde ( a údajně i poslední erka), ale ten volant má zadek jak na erko (s maticí) a věnec volantu není z plastu s výstupky na zadní straně věnce , ale z materiálu podobného jako na ipuře a bez výstupků na zadní straně věnce.
-> Negr: -> Kocvin: Převlečná matice pokud vim znamená kilo/erko, na pozdější volantovku se musí část tisécihranu uříznout.
Ipurovej střed je ovšem garde.
Ipurovej střed je ovšem garde.
-> Negr: Garde.. eRko mělo uprostřed jen takový obdélník z ipuru a kov přiznaný tuším..
-> Negr: 110R myslím
(prípadne Garde)

Pekný večer všetkým...
Vie niekto,ako sa presnejšie nazýva tento volant (kto ho vyrábal)
Poprípade mal by niekto na predaj ?
Vie niekto,ako sa presnejšie nazýva tento volant (kto ho vyrábal)
Poprípade mal by niekto na predaj ?

-> Pavel P..: dekuji, myslel jsem si to take, ale nebyl jsem si jisty.
Vlezl jsem si pod rapida (kastli na koleckach) a hledal kam by to mohlo padnout...
Vlezl jsem si pod rapida (kastli na koleckach) a hledal kam by to mohlo padnout...

-> ulicek: ty dva rezatý jsou na 120, mezi podlahu a práh... ty šedivý asi fáčko.
Ahoj lidi, poprosim o identifikaci techto plechu. Zda-li jsou na skodovku nebo na facko? Dekuji za odpovede
-> RoboSK: Bývaly dostupný volně, ale v minulým století - aktuálně netuším, jen odhaduju, že někdejší "nadnormativní zásoby" už budou dávno vyšrotovaný. Ty příruby ne že by se neprohýbaly (nedaly prohnout), ale chtělo to fakt echt debila utahovacího..
Ke kompletnosti si netroufám nic říct, začala mě pobolívat nějaká 6 či 7 vpravo nahoře a půl hlavy mám jak střep..

Ke kompletnosti si netroufám nic říct, začala mě pobolívat nějaká 6 či 7 vpravo nahoře a půl hlavy mám jak střep..


-> Bukaj: -> Jozka: a pani ked vas tu uz mam tak sa opýtam, viem ze to je "prvý" troskový karbec ale je to nejak cenené alebo je toho kopa ? a nakoľko je komplet podla fotky ? nikdy som s takýmito karbecmi nebol v styku tak neviem , a neviem či sa krútila priruba ako u sedra ale táto je každopádne tiptop 

-> Jozka 04.06.20 09:42:24: Jo, to máš pravdu - to jsem si vůbec neuvědomil
Kila už mají úchyt filtrboxu pod šrouby hlavy od počátku výroby
Ale i tak podle letopočtu na odlitku je datace přesnější



-> Bukaj 04.06.20 09:16:53: Nedá se to zúžit jen na MB podle extra svorníčků pro uchycení držáku filtrboxu ? Vůbec si kilí způsob nevybavuju - nebo "velkej" držák až 742/3?
.
-> RoboSK: Bych nevyhazoval a prozkoumal, na pohled to vypadá, že kdosi potřeboval do jinýho motoru vytěžit ventily a může být OK.. I když to může být zbytečná práce, "oblíbený" trhliny u výfukových ventilů okem moc vidět nejdou

-> RoboSK: Bych nevyhazoval a prozkoumal, na pohled to vypadá, že kdosi potřeboval do jinýho motoru vytěžit ventily a může být OK.. I když to může být zbytečná práce, "oblíbený" trhliny u výfukových ventilů okem moc vidět nejdou
-> Bukaj: ďakujem , a má to nejakú cenu keď to umyjem aspoň? alebo to nadalej nechať hodené na kope?
podla zbežného obzretia neni nikde vyžraná ani prasknutá.. ale tak to je otázka skor otlakovania či niekde niečo nebude...

-> RoboSK: Ano, je to 1000 nebo tak něco
Slepici uprostřed měly litry a první kila, stejně tak štefty místo šroubů na kozlíky.
Na hlavě je vyražen (odlit) rok výroby - pokud dobře koukám, tak 68, což zužuje výběr na tisícovky - respektive buď 1000MB, nebo 1100MB

Slepici uprostřed měly litry a první kila, stejně tak štefty místo šroubů na kozlíky.
Na hlavě je vyražen (odlit) rok výroby - pokud dobře koukám, tak 68, což zužuje výběr na tisícovky - respektive buď 1000MB, nebo 1100MB

farba je znacne nejasná , ale zda sa ze mohla byt kedysi zelená ... a spalováky su o dost hlbsie nez na tej 120
Viete prosim vas identifikovat hlavu ? Je to 1000 alebo nieco také ? napravo na foto je origo 120LS
-> Minott 30.05.20 19:32:54: měli jsme na Felicii'63
Vím že to není ze škodovky, ale je to z Desty, brzdič a tedy i destičky jsou z favorita, ale z čeho by mohl být kotouč? Počítám s úpravou na soustruhu
-> Minott:



-> stovka 30.05.20 20:38:16: jj diki,na pragose to maju aj foto,,

-> Minott 30.05.20 19:32:54: Škoda octavie....otvírání kufru,mrkni do katalogu dílů
-> Bukaj 30.05.20 20:04:59: sak toto,aj ja ze nejaka stara škodara ale rychle googlenie nic neprinieslo,,,
napadama nejaky autobus ,,nakladak,

napadama nejaky autobus ,,nakladak,
-> Minott: Kurňa, to znám, ale za Boha si nemůžu vzpomenout, odkud... 

-> Tomaso435: Jo, a podle těch plastových krytů na zadních tlumičích jsou na kilo. MBčko mělo kryty plechové a 105/120 měly zadní tlumiče bez těch krytek

-> Bukaj: tak kyvka. Dik.
-> Tomaso435: Asi normální tlumiče na zadohrab, ne? Přesně to určíš dle vyraženého označení typu a délky zdvihu - 26 x XYZ (přední mají zdvih tuším 110, zadní 175 kyvka a 200 vlečka)

Tlumiče zadky asi klasika 120 38.5cm. A předky kam zaradit? Maj 28.5cm
Po repasy údajně nejete....
Po repasy údajně nejete....
-> Borderer: Podla mňa ano,otvor je v tom iba taký velký aký hrubý je tyč.
Je tohle prosím ta bájná průchodka tyče řízení u šneka? Mám ji už několik let a když teď vidím, jak malej otvor je potřeba přetáhnout přes kloub, tak si nejsem úplně jistej. 

Nemáte tušení z čeho je to náprava, bylo to na traktůrku, rozměrově je to z osobáku a je mi líto jí vyhodit...
dík :)
-> Eidy:
To jsem si odpověděl stejně:D Proto jsem si chtěl optat tady...
To jsem si odpověděl stejně:D Proto jsem si chtěl optat tady...
-> miguelias 04.05.20 21:00:56: Jo, jo...

-> Milan 136: asi jo. :-)
-> Pavel P..: Diky. Uz jsem psal Vojtikovi jestli to nechce.
-> Pavel P..: Diky. Uz jsem psal Vojtikovi jestli to nechce.