
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Mates 20.10.20 14:04:36: Jak píše Jozka - clony jako takové jsou, pokud vím, tvarově stejné 1000MB/100, ale liší se těmi příchytkami - u zrcátka má MB šroubovací "madýlka" s kuličkou na zacvaknutí do držáku a u sloupků má MB jen takové pochromované "J" z kulatiny, ke stropu přichycené chromovanou (u většiny produkce modelu 69 černou plastovou) "plackou"...

-> Bukaj 14.10.20 22:45:16: tak je to anomálie, ale mám tam výfuk bez výztuhy u příruby, tak je otázka zda to bylo u 85tky origo?
-> Mates: na levý straně jsou kilí kolíčky (MB má nacvakávací "pádýlka"), na pravý jsou držáky spíš kilo, resp. spodní též 1203 (nejsem si jistej, jestli se v určitých časech nepřekrývalo).
Kilí a MB clony běžně zaměňuju, mám i dojem, že jsou shodný, jen se časem zvětšilo to zrcátko.
E: nejsou shodný (ani dle katalogu) a dohodli jsme se, že kilí mají zřejmě výkroj na vnitřní zpětné..
Kilí a MB clony běžně zaměňuju, mám i dojem, že jsou shodný, jen se časem zvětšilo to zrcátko.
E: nejsou shodný (ani dle katalogu) a dohodli jsme se, že kilí mají zřejmě výkroj na vnitřní zpětné..
Táta potřebuje zjistit na jakou škodovku jsou clonitka, mysli si, že by to mohlo být 1000MB/1000MBX na menší zrcátko, ale není si jistý. Díky
Nikdy jsem si toho nevšiml, až teď, když jsem ty výfuky dal vedle sebe...
Správně má být výstupní trubka zahnutá přímo nahoru, u tohoto výfuku byla výstupní trubka zahnutá vlevo - viz foto (lepší fotku nemám):

Správně má být výstupní trubka zahnutá přímo nahoru, u tohoto výfuku byla výstupní trubka zahnutá vlevo - viz foto (lepší fotku nemám):
-> Bukaj 14.10.20 16:04:55: To vidím prvně. Pravděpodobně zmetek. Na Galánce (únor 87) mám origo a je zahnutý jak má být.
-> Bukaj 14.10.20 16:04:55: Na první pohled jsem na své 130tce nic takové neshledal, zítra mrknu pořádně, měla by mít původní výfuk. 

-> Bukaj: mám někde na baráku origo 130 výfuk, můžu se ti mrknout jestli je stejný
-> palinator 14.10.20 16:23:42:
-> saskyn2 14.10.20 17:27:28: Nebo aby snáze vytekla přebytečná voda
Ten vejfuk byl na Å, když jsem jej koupil - původní majitel říkal, že jej kdysi nechal našopovat hliníkem - přežil mnoho lét i zim, až mu cca kolem roku 2007 odrezly od držáku ouška - provizorně mi tam tehdy Matthes přivařil kousky pásoviny a výfuk jezdil další rok, ale pak v něm začalo něco drnčet, tak jsem jej vyměnil. A letos z nouze o kvalitní výfuky jsem se dal do oprav několika originálních výfuků, které jsem tu měl - vesměs upadlé či naprasklé příruby a nehezky orezlý povrch, tak došlo i na dotvoření tohoto výfuku - snad v něm nebude drnčet, vyndal jsem z něj celkem velkou kapku oceli od svařování a při poklepu nedrnčí.
Nakonec šly na písek a našopování - vřele doporučuji tuto úpravu - je to prakticky navěky (dokud se v nich neuklepe přepážka či neupadne příruba)
A kdyby někdo měl za rozumno originální díly výfuku (půlky obalu, přepážky), tak beru - žádný Ronelt se nevyrovná originálu nebo dobovým "originálům" (SVETOM, KARSIT,...)

-> saskyn2 14.10.20 17:27:28: Nebo aby snáze vytekla přebytečná voda

Ten vejfuk byl na Å, když jsem jej koupil - původní majitel říkal, že jej kdysi nechal našopovat hliníkem - přežil mnoho lét i zim, až mu cca kolem roku 2007 odrezly od držáku ouška - provizorně mi tam tehdy Matthes přivařil kousky pásoviny a výfuk jezdil další rok, ale pak v něm začalo něco drnčet, tak jsem jej vyměnil. A letos z nouze o kvalitní výfuky jsem se dal do oprav několika originálních výfuků, které jsem tu měl - vesměs upadlé či naprasklé příruby a nehezky orezlý povrch, tak došlo i na dotvoření tohoto výfuku - snad v něm nebude drnčet, vyndal jsem z něj celkem velkou kapku oceli od svařování a při poklepu nedrnčí.
Nakonec šly na písek a našopování - vřele doporučuji tuto úpravu - je to prakticky navěky (dokud se v nich neuklepe přepážka či neupadne příruba)

A kdyby někdo měl za rozumno originální díly výfuku (půlky obalu, přepážky), tak beru - žádný Ronelt se nevyrovná originálu nebo dobovým "originálům" (SVETOM, KARSIT,...)

-> Bukaj 14.10.20 16:04:55: třeba je to příprava na dvoutakt do škodovky

-> Bukaj:
Myslím, že po zavaření výstupní trubky zaznělo v kolbence: "Já su kokot!"
Myslím, že po zavaření výstupní trubky zaznělo v kolbence: "Já su kokot!"

Mám dotaz k výfukům - výfuk na fotce v popředí je původní originál ze 130L 1986 a má oproti ostatním výfukům pootočenou výstupní trubku (ty dva výfuky za ním jsou též originály, ale na 105/120 - prostřední užovka, zadní Mko) - jde o nějaký zmetek, nebo to měly i jiné 130/5/6 výfuky? Nevidím důvod, proč by výstupní trubka měla směřovat více dolů - akorát tak s ní při couvání furt do něčeho šťouchat

-> COL 13.10.20 22:08:54: Aha, tak shodou náhod jsem to vlevo namontoval dobře. Až když jsem rozebral druhou stranu, tak si říkám mělo to být opačně a ještě bych měl níže těžiště. Ale jak tak koukám na zadní dveře, dal jsem to dobře.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.10.20 21:35:43: Není. Má se to ale montovat otocene o 180 stupňů - prave vs levé dveře.
-> Bukaj: jj, to mě napadlo, akorát právě netuším na co konkrétně... a válí se mi to tu a je mi líto to vyhodit 

-> Cumper: Netuším, ale tipnul bych si, že se navlékne do nějakého kovového/plastového profilu a pak funguje jako těsnění. Dokázal bych si to představit třeba u plexi oken karavanu nebo nějakého střešního okna...
-> Bukaj 12.10.20 02:18:06: Aha, dnes to pořádně zkouknu i z venku. Jiného tvaru jsem si nevšimnul.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.10.20 11:15:52: Tak to bude Fa/Fel, ne? Ta má o břit víc a trochu jinak vypadá design naznačení "klínku" z lícové strany...
-> Kocvin 06.10.20 16:41:30: Užovkový radiátor topení (do modelu 80 tuším)
-> Vojťas 14.09.20 00:12:32: Tipuji nějaký dobový doplněk, který přesně pasuje do nějakého jinak blbě využitelného prostoru vozidla východoněmecké výroby...

-> Vojťas 14.09.20 00:12:32: Tipuji nějaký dobový doplněk, který přesně pasuje do nějakého jinak blbě využitelného prostoru vozidla východoněmecké výroby...

-> Tom Troll 21.09.20 10:39:02: Podle mne úplně normální štítek na masku, jen o někdo ubrousil do plochy, aby ho mohl nalepit na spojler zadní kapoty, čelo nebo palubku...

Takhle vypadá přední, jen jeden těsnící brit a hned venkovní a vnitřní lem.
Co je tohle za gumu a na jaké auto? Je bezklinkova, ale má dva těsnící břity a až pak venkovní lem. Na eMko ani za boha nejde, když jsme po šesté navlékání drátu zjistili, že je jiná než přední, tak letěla z dílny.
-> Tom Troll 07.10.20 22:11:00: Fakt?
V katalogu to nie je označené ako lavé a pravé ale obmedzovač do predných a zadných dverí má iné objednacie číslo


-> Tomaso435 06.10.20 20:20:20: -> Tuner#2 - zrušená registrace 07.10.20 21:34:35: OK tak to nezahodím

-> Tom Troll 07.10.20 22:11:00: No vidíš to mě nenapadlo, namontoval jsem ho už v zimě a teprve teď dveře pověsil na auto. Mknu na to a asi trochu i obrousím ten přechod na střední polohu, moc to táhne.
-> Tuner#2: Jo, ten patvar co v něm jezdí je otočenej o 180 stupňů
Ve svěráku se to dá uchopit sikovkama proti pružině a na konci chodu otočit.

Ve svěráku se to dá uchopit sikovkama proti pružině a na konci chodu otočit.
Omezovač dveří na eMko.
Je nějaký rozdíl levá/pravá strana?
Je nějaký rozdíl levá/pravá strana?
-> isti 06.10.20 20:13:59: řetěz český a slušný, kola čína a nic moc, hlavně to malé. Ale někde to i překvapivě drží a na sérii klidně. 

-> Pavel P..: Vůbec mi to nedošlo, že měla ouža jiný než eMko. Všude na mě vyskakovaly jen ty hliníkové.. Každopádně díky.. 

-> Kocvin: tak si viděl málo fotek.... je to normální standartní plechovej radiátor na užovky...
-> isti: hele mám je na feldě.. motor je tichej, jezdí to .. plítvat na spotřební auto karton originálů Mpi se mi fakt nechtělo, ale poreferovat moc nemužu, mám to tam něco přes rok
Je to vo folii.Výrobca na obale nie je uvedený iba´´kompletuje a dodává ČZ Retezy s.r.o Strakonice˝˝
Čo tieto rozvody,kvalita či shit?Kúpené pred nedávnom na e-shope,vraj český výrobok.
-> vhml: Vďaka
-> Milan 136: Fakt,je na tom SELBA 06 5jx13 09 10 96

-> Milan 136: Fakt,je na tom SELBA 06 5jx13 09 10 96
-> isti 06.10.20 19:36:56: Takhle přesně vypadají disky na dědovo Kia Sephia. Rozměr hledej na disku po obvodu.
Ale ta má díru myslím 56.
Ale ta má díru myslím 56.
-> isti 06.10.20 19:36:56: stredovku 54 mají Mazdy
Na aké auto pasuje tento disk?r13 4x100 stredová diera 54mm.Nechcete to niekto?Pneu je 175/70 s pekným dezénom.
Nie je na tom vyrazené rozteč ani ET,také disky montujú na linke alebo je to nd?
Nie je na tom vyrazené rozteč ani ET,také disky montujú na linke alebo je to nd?
-> Kocvin: Neviem ale octavia či stw?
Nevíte z čeho je to radiátor ? Podle fotek mi to nepasuje na žádnou škodovku..
-> isti: taky si myslím, takže katalog z nějakého důvodu kecá
-> COL: Väčšia priechodka než je na kábeláži u poiskách(diera v strede) a u zadných sedačiek(menšia diera u kraja) v skodovke nie je a ani iný narezaný nie je.
-> isti:
oba krouzky maji vnejsi prumer cca 28mm, prestoze ten tlustsi vypada mensi
ad 1) tahle pruchodka je vetsi a nastrizena
ad 2) ty jsou jine, mensi 111 793 800
ad 3,4) tam si myslim, ze je
Mimochodem, ty nejvetsi - nastrizene pruchodky (vetsi nez ta, na kterou se ptam) jsou podle katalogu v 742 celkem tri. Dve s dirou uprostred a jedna sirou blize ke kraji. Ta s dirou u kraje je, rekl bych, u pojistkovky a jedna s dirou uprostred vzadu, kde leze kabelaz ven z vnitrniho prostoru ven, ale kde je ta treti velka (taky s dirou urpostred)?
oba krouzky maji vnejsi prumer cca 28mm, prestoze ten tlustsi vypada mensi
ad 1) tahle pruchodka je vetsi a nastrizena
ad 2) ty jsou jine, mensi 111 793 800
ad 3,4) tam si myslim, ze je
Mimochodem, ty nejvetsi - nastrizene pruchodky (vetsi nez ta, na kterou se ptam) jsou podle katalogu v 742 celkem tri. Dve s dirou uprostred a jedna sirou blize ke kraji. Ta s dirou u kraje je, rekl bych, u pojistkovky a jedna s dirou uprostred vzadu, kde leze kabelaz ven z vnitrniho prostoru ven, ale kde je ta treti velka (taky s dirou urpostred)?
-> COL: V hrebeňovom riadení sú dve gumičky 20x16 a 28x20
stredná gumička by mohla byť do maticového riadenia 30x22
Priechodky na pravej strany ma napadajú
1 na kábeláži pri poistkovej skrine
2 dve rovnaké na kábeláži,jeden v chladičovej stene a druhý v zadnej stene kufra ako prechádzá kábeláž k motorčeku stieračov
3 na lanku tachometra dva typy
4 na hadici od kúrenia k chladiči
stredná gumička by mohla byť do maticového riadenia 30x22
Priechodky na pravej strany ma napadajú
1 na kábeláži pri poistkovej skrine
2 dve rovnaké na kábeláži,jeden v chladičovej stene a druhý v zadnej stene kufra ako prechádzá kábeláž k motorčeku stieračov
3 na lanku tachometra dva typy
4 na hadici od kúrenia k chladiči
Zdar,
par dotazu:
1) kam patri krouzky? u tohlo vlevo mam podezreni, ze by mohl patrit do hrebenoveho rizeni,
2) kde vsude je ve skodovce pruchodka vpravo? rekl bych, ze je 2x na nahonu tacha a mozna na pruchodu odvzdusnovaci hadice topeni... je jeste nekde?
3) jakej je rozdil mezi 114 595 362, 363 a 364? Je to krouzek na spodku THV jsou tam v prubehu vyroby nejake zmeny. ten, co je nad nim, je stale ... 362, stejne jako na praseti.
par dotazu:
1) kam patri krouzky? u tohlo vlevo mam podezreni, ze by mohl patrit do hrebenoveho rizeni,
2) kde vsude je ve skodovce pruchodka vpravo? rekl bych, ze je 2x na nahonu tacha a mozna na pruchodu odvzdusnovaci hadice topeni... je jeste nekde?
3) jakej je rozdil mezi 114 595 362, 363 a 364? Je to krouzek na spodku THV jsou tam v prubehu vyroby nejake zmeny. ten, co je nad nim, je stale ... 362, stejne jako na praseti.
-> Tom Troll: ... Úchyty sedí do masky, ale přijde mi to atyp, myslel jsem že všechny maskový znaky jsou s packama.