jak řadíte?

prohledat
129 příspěvků (zobrazeno 101 až 129) od 24.09.2007 do 26.09.2007, založil/a Reeaper
řadit dle data
11:42:59
24.09.2007
Honza M
-> Bery: přesně takhle jezdil můj otec. Řadil tak při 2-2,5tis nahoru. A pořád to dusil...
11:41:48
24.09.2007
Honza M
mě nebaví jezdit pomalu. A pod 2tis to rozhodně nenechávám klesnout. Tak jezdil můj otec se 120LS a motor byl hned v háji...
11:38:19
24.09.2007
Bery
když jedu s bratránkem a fláká u 120cy jeden kvalt za druhým a to ve 2000ot...jen kroutim hlavou..ten motor je z toho docela v hajzlu..nelze mu vysvětlit,že to podtáčí,tím pádem viz níže...ale je to otřes poslouchat a vychutnávat tu jízdu..ted má fábku a má spočítáno,že to žere o půl litru na 100 mín,než když to vytáčí k 3000 ot...ale někam s nim jet je za trest.nebo pospíchat..
jinak já v rapidu 6300,protože je potřeba přitvrdit pružiny a měli bychom jít o 1000 výš,ve spotřebáku,což je favo kolem 4000-podotýkám,že najeto 430 000!!
11:26:45
24.09.2007
bitmap - zrušená registrace
Dalsi kolenovrt se hlasi 1
Pokud nikam nechvatam, cesta je rovna a aut pomalu, tak jednicku do 2500, ostatni kvalty asi do 2200, a pak bud 50 na 4. pri 2000, nebo 60 na 5. pri 1700. Bavime se o ustalene jizde, zryclovani pozvolne zacinam na 2200, sviznejsi na 2500 a fofry na 3000. Ale pri me normalni jizde vidlakov-mesto tocky nelezou prez 2500, pac moje nejvyssi dosazena rychlost je prave 90 na 5. pri 2500 1
Spotreba:
dalnice plnej kotel 17l/100
dalnice s rozumem 7,5l/100
mimo mesto 5,9-6,5l/100
mesto 8-8,5l/100
11:18:54
24.09.2007
Reeaper
-> RadstaR: nj a na kolik to necháš klesnout ´dokud to jede´ ? to je umě právě tak ta hranice těch 1500
11:14:16
24.09.2007
RadstaR
-> Reeaper 24.09.07 11:02:06: Jasne, kdyz potrebuju akcelerovat, tak se obcas nebojim ani podradit o 2 stupne a pak to tocim do 4000 az 4500 3
11:02:06
24.09.2007
Reeaper
-> RadstaR: jo, tak se taky někdy plazím, pohodově a jen to udržuju, aby to jelo.. ale jak se chceš rozjet, tak podřadíš a naženeš to do otáček, že jo? 1
-> aDAm: to mě přijde tak oki v porovnání s mejma budíkama..
-> Syny: tak toho se ještě pořád bojím 4085
11:00:09
24.09.2007
Syny
ale nejoptimalnejsi mas 3000 vcetne nejvyssiho kroutaku 4
10:59:10
24.09.2007
Reeaper
-> Syny: musím se na ty grafy pořádně kouknout.. tak podle mých budíků je ideální pásmo cca 1850-2900 (max 3300). asi.
skoda-virt.cz/cz/.../2683 6-opet-budiky-rapid (autor jistě promine)
10:58:53
24.09.2007
Syny
Jakmile nekvici gumy do zatacek tak to je jizda vo hovne 1 Si delam srandu, ale obcas si zablbnu 2
10:58:52
24.09.2007
aDAm
ja jezdim na 2,5 - 3 tycky za minutu...a spotreba tech 6,5 se 130kou
10:57:36
24.09.2007
RadstaR
Pri normalni jizde prerazuju mezi 2500 az 3000 a podrazuju kdyz uz to nejede na otacky nekoukam. Nicmene po rovince kliden na 40ce razadim za 4 a jen se sunu 3
10:54:26
24.09.2007
Syny
-> Reeaper: 2. komoru poznas... Zmeni se zvuk motoru a zamackne to do sedacky 1 Je to slyset i citit... Z 1500ot za plynem de, ale tkay dost zere... Podivej se na grafy spotreb... Nejoptimalnejsi spalovani mas cca ve 3000 kdy mas i nejvyssi tocivej moment... Pod ty 2000 se mi to zda hodne malo a je to "neefektivni spalovani" 3
10:51:18
24.09.2007
Reeaper
-> Syny: s tou druhou komorou je mi to jasný 4 můžu nějak zjistit, při kolika otáčkách se mi otevírá druhá komora? Přidat plyn a koukat na UFO a podle toho?
10:49:44
24.09.2007
Reeaper
-> Syny: jo, máš pravdu 528 jenže právě, že když tam mám 1500, dvojku a šlápnu na to (rozhodně ne plnej kotlík 41) tka to jde za plynem uplně fpohodě.. 8

Jakože to špatně spaluje? ani ne.. ale neříkám, že tahle jezdím 41 jen se právě ptám, jelsit když to podřadím na tu trojku třeba, jak sem psal, jelsit ot je správný..4 woe učenej z nebe nespad´a když, tak ho přejela šáde 703

takže..při plynulý jízdě! Nad kolik to nemám nechat zbytečně chodit? a pod kolik to nemám nechat klesnout? Mám se teda řídit zeleným polem? (hranatý budíky)
10:43:51
24.09.2007
Syny
-> Reeaper: Tyvoe ted ctu co tu pises - ty ses kolenovrt to je hruza... Jeslit do kopce das za 4 a plnej kopr... Tak si blazen, pac to musi mit teda motor radost... Nemas tak trochu treba detonacni spalovani? Kdzy je kopec tak tam podradim a vyletim ho na 4000 4 Aby se shade trochu hejbala tak potrebujes aktivovat 2. komoru 4
10:40:51
24.09.2007
Syny
-> Reeaper: mno ten tvuj volnobeh nak terej jezdis mu moc dobre delat asi nebude a spotreba bude vetsi nez kdybys jezdil jako normalni lide na 2500-3000... Pac z tech tvejch otackej kdyz chces akcelerovat tak to zbasi tolik benzinu jako me v tech 4000 1 A myslim ze to zeleny pole neni na otackomeru jen tak pro to ze jim zbyla barva 4
10:35:10
24.09.2007
Reeaper
-> Syny: nj t,a já se právě alespoň správnou jízdou chci dostat na co nejnižší spotřebu a aby to bylo co nejvíce oki pro motor..

Situace: Kopec 3 zařadím dejmetomu za 4, autí jede an nízký otáčky (což by mě teda zajímalo, jaký to sou), ale plyn až na podlaze.. v tomhle případě je asi lepší podřadit, nechat to trošku vyřvat, ale s tím, že plyn stačí jen mírně lechtat.. že jo?
10:23:08
24.09.2007
Syny
ja radim na 3500-4000. V extremu 5500 a pohoda... Jezdim trochu sportovnejsi jizdu takze mi to bere 10l na 100km...
10:12:38
24.09.2007
Reeaper
-> davidm29: užitečná rada, děkuji 40
09:58:41
24.09.2007
davidm29 - zrušená registrace
-> Reeaper: To máš diesl ne? 1
09:46:35
24.09.2007
Reeaper
-> kury: děkuju, přečtu si 6 já v rápu zkoušel 60km/h, zařazená 5, otáčky 1500 a za plynem to šlo bez cukání.. 4 (neříkám, že se tím chlubím, nevím, zda to je dobře, či zle, je to jen poznatek)
09:45:10
24.09.2007
Reeaper
eh hovno, sem to blbě napsal.. nahoru řadím kolem 2500 a podřazuju, když otáčky klesnou na 1500. takhle je to správně..
Nebavím se o tom, když předjíždím a podřazuju, nebo když mi na světlech za zadkem funí nedočkavý báwo a nechci se slimáčit 1 ale prostě normální, klidná, pllynulá jízda..
asi se zbytečně bojím vytáčet to víc.. 92
09:39:24
24.09.2007
kury
Tak jsem si dal praci a našel debatu, kde se tohle řešilo. Osobně souhlasím s tema, že dusit motor nekde kolem 1500ot je blbost. A stejně mi fábka pod 2000 začíná už cukat6
skoda.panda.cz/forum/view topic.php?t=1017&...
09:19:38
24.09.2007
Martin743.130
Ale ne moc...aby zase necukal...jasný že je rasovina ledovej motor vzit na vylet k 6000 ot. ale cukat se kolem volnobehu taky nic extra 10
09:17:56
24.09.2007
aDAm
nizky tocky pro studeny motor by prave mely byt dobry ne?
09:17:01
24.09.2007
Martin743.130
No podle me to kurva podtáčíš...to jezdis 800 - 1500 ??? A nechces turbodiesela ???

Zelený pole tj. tam kde by se motor měl většinu času pohybovat je 1800 až 2800 popř. 3000 což jsou otáčky nejvetsi kroutaku dle konkretniho motoru...tam se motoru libi nejvic a je tam nejvic pruznej...

Pod 1800 nejezdi max bez plynu na volnobeh na dvojku kdyz potrebujes jet 20 km/h jinak ne...

Já jezdim normálně do 3200 - 3500 a na pětku taky se snazim kolem 2500..žádný dušení.

Mám 130ku...spotřeba kolem 6 -7 l
09:13:32
24.09.2007
kury
-> Reeaper: Pri 15009 A jak to jede? Já při normální jízdě řadim tak v rozmezí 2500-3000ot.
09:10:11
24.09.2007
Reeaper
Už delší dobu přemýšlím nad tím, jaký otáčky jsou ideální pro řazení nahoru/dolů..
Nevím proč a kde jsem to nabral, ale jsem zvyklej řadit při 1500. Zelený políčko začíná někde mezi 2000-2500, což mě přijde už dost..
Myšleno při normální pohodový cestě, dejmě tomu přes město (ve městě a pohodová cesta? 392), žádný závody.
Vím, že nízký otáčky nejsou dobrý pro motor (zvlášť, pokud je studenej), ale u vysokých to zase víc papá.. Nahoďtě zkušenosti a názory ostřílenejch řidičů 8840
Vozíko Rapídek 136 6
Extreme Tyres