vlečka

prohledat
126 příspěvků (zobrazeno 101 až 126) od 04.08.2007 do 19.08.2007, založil/a bond007
řadit dle data
14:04:34
06.08.2007
bond007
ta priložka je dlha cca 10cm taže by malo stačiť vovariť takych 10-12 cm
14:03:40
06.08.2007
COL
proste "do vrtule"...
13:58:56
06.08.2007
Vojtik
neohýbá se celé rameno do luku, ale jen to místo, kde je dole příložka a nahoře šikmé rameno, tak jak se to tam kroutí, tak se tam v tom místě to podélné rameno prohýbá

-> COL: je to tak správně, páč když se dělá áčko, tak se šikmé rameno na vnitřní straně zaboří nahoře do podélného a tím pídem se příložka z vnější strany zaboří do podélného ramena dole
13:57:45
06.08.2007
COL
safra, blbnu, jeto opacne :o))
13:53:39
06.08.2007
Labros
myslím u -> Vojtik: 06.08.07 13:25:37
13:53:04
06.08.2007
bond007
-> Vojtik: diki za tip a foto 4
13:53:01
06.08.2007
Labros
-> Vojtik: tam jak je naznažený čárou, tak to znamená směr prohnutí? Takže rameno se ohýbá jakoby do luku, konec opírající se o pružinu se obýbá dolů, že jo.
13:49:01
06.08.2007
COL
-> Vojtik: nebo aspon jsem ho v te dolni casti takhle nikdy nevidel.
13:47:40
06.08.2007
COL
-> Vojtik: 06.08.07 13:25:37 - na tehle fotce je ten ohyb naznacen opacne.
13:46:54
06.08.2007
Vojtik
jinak i takovéto šikmé rameno nedělalo žádná áčka a ona 130, ze které to je do posledka jezdila naložená 5ti dělníkama a plnym kufrem stavebního materiálu a nic neprasklo a nabyly žádný extrémní áčka
zvětšit vlečka - obrázek od Vojtik vložen 06.08.2007 13:46:54
13:43:41
06.08.2007
Vojtik
tudíž se mě u vleček namontovaných na autě, kde bylo zbytečné navařovat LA výztuhy na původní podélná ramena a zatím bylo i zbytečné dávat nová ramena jako nejlepší způsob odstranění áček osvědšil následující postup:

Rozebrat spoj ramen, vyměnit kostku geometrie, nové gumové pásky pod příložky, kladivem porovnat deformace podélného ramene a klidně i malinko přehnat na druhou stranu, vložit do podélného ramene místo vyrezlých "U" jekly ohnuté do stejného tvaru jako původní příložka s vyvrtanýma dvěma dírama na šroub geometrie - jedna akorát na tělo šroubu a druhá naproti větší, aby se tam vešel ořech na utahování a povolování. Mezi jekl a rameno jsem dal dostatečné množství vazelíny, aby to tam nerezlo, jako u seriových výztuh. Důležité je dát kostku na stejné místo jako původně, aby se nerozhodila geometrie a následně všechny šrouby utáhnout na zvednutém autě, aby se spoj zafixoval v poloze do "V". u všech 3 aut se šerednými áčky, které jsem opravoval se po téhle anabázi áčka naprosto stratila i při použití původních pružin, silentbloků...( žádné rameno jsem nikdy nevyndaval z kastle ani nerozdělával nic jiného, zkrátka jen ten spoj ramen)
zvětšit vlečka - obrázek od Vojtik vložen 06.08.2007 13:43:41
13:43:23
06.08.2007
Majkl
-> Vojtik: 06.08.07 13:28:55tenhle profil jsem mel u Skody 130 L ve zvlastni vybave z roku 84...
13:31:39
06.08.2007
bond007
-> Vojtik: mne to roby len na lavej strane prava je krasne rovna všetko som pomenil za nove nič som ale nevystužoval napada ma už len priečka prevodovky a kapsy pozdlžnych ramen ale tie vyzerali ok
13:28:55
06.08.2007
Vojtik
tyto defotmace jsou menší u vleček od 87. roku, kde byl na každou stranu vkládaný takový "U" profil, ale i ten časem zrezne a ve finále se to prohne stejně
zvětšit vlečka - obrázek od Vojtik vložen 06.08.2007 13:28:55
13:26:03
06.08.2007
Vojtik
zevnitř
zvětšit vlečka - obrázek od Vojtik vložen 06.08.2007 13:26:03
13:25:37
06.08.2007
Vojtik
-> bond007: Tak já jsem se setkal hlavně s těmito příčinami:

Unavené pružiny - je to dáno geometrií nápravy, když je hodně propérovaná, tak dělá áčka i uplně nová vyztužená vlečka, natož nějaká stará unavená, tam pak nové pružiny pomohou jen částečně

Deformace podélných ramen v místě spojení šikmého a podélného ramena viz obrázky - platí pro levou stranu
zvětšit vlečka - obrázek od Vojtik vložen 06.08.2007 13:25:37
11:01:51
06.08.2007
bond007
neporadi niekto čo može byť ešte pričina ačiek
20:50:27
04.08.2007
bond007
-> gabo00000: a ked si to potom zrobil, pomohlo to ?4
20:46:28
04.08.2007
gabo000000 - zrušená registrace
ja som mal neutiahnutu srubu v priecke a vykochala sa diera az je z nej ovala a boli na awte fantasticke A cka
18:27:34
04.08.2007
bond007
-> Skoda RBK: pozdlžne ramena su takysto nove ale nevystužoval som ich4
18:22:32
04.08.2007
Skoda RBK - zrušená registrace
-> bond007: no najlepsie je vymenit celu priečku alebo podla nejakej druhej presne navarit a narovnat tie usi,
a ramena nemas zkrutene? Skusil by som vymenit aj pozdlzne ramena za nove a este ich aj dodatocne vystuzit
18:09:02
04.08.2007
bond007
-> Skoda RBK: ako sa to potom rieši ked su vyťahane uši74
18:07:44
04.08.2007
bond007
unavene pružiny nemam nedavno som ich menil tak isto aj silenbloky a jedna strana je stale Ačko aj tie kapsy vyzerali Ok
17:59:47
04.08.2007
Skoda RBK - zrušená registrace
alebo aj sežrané a deformované "kapsy" pozdĺžnych ramien
17:57:47
04.08.2007
Skoda RBK - zrušená registrace
-> bond007: áno, ak máš vyťahané tie uši na priečke môže sa to prejaviť na zmene odklonu kolesa, ale ak to riešiš tak áčka majú x príčin, môžu to byť aj unavené pružiny čo je zase pôvodcom krútenia ramien, vybité silentbloky.4
17:14:49
04.08.2007
bond007
Priečka ktora drži prevodovku tak i šikme ramena može ovplyvniť postavenie kolesa. Može to byť pričina Ačiek.7
Extreme Tyres