skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřeba
prohledat
85 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 15.12.2010 do 25.12.2010, založil/a Baruška.125
23:56:46
25.12.2010
25.12.2010

TAZ1500
-> ferrari: karbes sedr pro 120 LS pisty 120 LS, C vahadla ventily s jednopružinou a vačka 110 LS sport nevim jesi tam byla jina než u ostatnich 110 LS. oproti L motoru je tohle uplne o nečem jinym L mot mi nesel vytočit vic jak 4500ot a tenhle jde k 6500ot a od 3500ot začina fakt silne tahnout až do tech 6000 a pak už se jen udržuje jako ja nejezdim v techle otačkach ale sem tam ho musim protahnout ale styl jizdy mam stejnej jako predtim a proto se docela divim že to dost žere predtim sem fakt jezdil o ty 2 -3 litry mín jo jeste tam mam chladič oleje ale to naspotrebu by nemelo mit vliv jedine tim že by se ten olej podchlazoval a vznikalo by vetší tření podle teplomeru je na vstupu oleje do motoru teplota kolem 80- 90 ale ve srovnani s kamosovo rapidem kteryho sem predelaval na 5 ti kvalt 3,9 motor 135 z favorita najeto 60 000km je to moje auto žihadlo predjedu ho kdykoliv se mi chce jeste neco na volnobeh ma dost brumlavej zvuk o hodne ostrajsí nez L motor
22:22:40
25.12.2010
25.12.2010

ferrari
-> TAZ1500: tak tam skúšobne daj trysku prvej komory podľa 120L (neviem, aký máš karbec, takže nepíšem hodnotu trysky). na 110LS urobila pri použití SEDRa120 výmena trysky 108 za 112 spotrebu z cca 7l na 10l/100. A motor bol totálne uchlastaný, ťažkopádny.
18:09:43
25.12.2010
25.12.2010

suri
-> Tommyk: tam ide kopa benzínu
17:41:34
25.12.2010
25.12.2010

Tommyk
-> suri: no asi jo, kord když je venku třeba -17°C
16:20:48
25.12.2010
25.12.2010

suri
-> Tommyk: ten voľnobeh na sytič bude mať asi dosť spotrebu
16:14:46
25.12.2010
25.12.2010

TAZ1500
ja co sem si dal do auta 5 ti kvalt 4,22 tak s elkovim motorem sem se naučil jezdit 5-6 litru mimo mesto a do tech 8 ve meste ted sem si postavil ls motor a o tyhle spotrebe se mi muže jen zdat mimo mesto 7-8 a ve meste i 10 jezdim uplne stejne čim to? chapu že ls ma vetsi hlavni trysky ale ne zas o tolik nebo tim že na nem mam zatim 11 000km?
20:54:40
21.12.2010
21.12.2010

Tommyk
-> Crestik: kéž by :D mě na to staší 1,6L 4válec
ale to máš 10minut volnoběh za studena.. než se omete auto, pak teprv jedeš.. ujedeš pár km a zas to chcípneš.. :D kravení na sněhu a tak

ale to máš 10minut volnoběh za studena.. než se omete auto, pak teprv jedeš.. ujedeš pár km a zas to chcípneš.. :D kravení na sněhu a tak

20:52:59
21.12.2010
21.12.2010

Crestik
Tommyk 19.12.10 13:56:00 napsal:
Si stěžuj, mě to teď v zimě žere 12

to jsme na tom stejně...taky krátké trasy s 2,5l 6válcem? :-))
Si stěžuj, mě to teď v zimě žere 12


to jsme na tom stejně...taky krátké trasy s 2,5l 6válcem? :-))
18:22:10
21.12.2010
21.12.2010

ferrari
Kuladmin 19.12.10 22:10:48 napsal:
→ ferrari: Ale na cervenou maji
ta tam je
-max otackyNo, to pásmo je +- podobné...pri bežných benzínoch od 6000 ot, pri 6500-6700 zasiahne obmedzovač.
→ ferrari: Ale na cervenou maji


-max otackyNo, to pásmo je +- podobné...pri bežných benzínoch od 6000 ot, pri 6500-6700 zasiahne obmedzovač.
13:44:05
20.12.2010
20.12.2010

Marťan136LS - zrušená registrace
-> palinator: Jo no, ale stejně nechápu proč to tak dělají. Vždyť kousek červeného pole by je finančně nezruinoval, možná z estetických důvodů. Ale mě se víc líbí, když to tam zakresleno je

07:55:27
20.12.2010
20.12.2010

palinator
-> Marťan136LS:
Některé Fordy tuším taky nemají ani červené.
Některé Fordy tuším taky nemají ani červené.
23:32:32
19.12.2010
19.12.2010

krup
-> Tommyk: já zas nemám v andělce ani otáčkoměr :-))
22:20:04
19.12.2010
19.12.2010

Tommyk
-> Kuladmin: fe 1.6 taky nema zeleny pole




22:13:13
19.12.2010
19.12.2010

Marťan136LS - zrušená registrace
-> ferrari: -> Kuladmin: to jo no, ale zas jel jsem v renaultu a tam nebylo na otackomeru ani cervene ani zelene. nebylo zadne. To me docela udivilo
22:10:48
19.12.2010
19.12.2010

Kuladmin
-> ferrari: Ale na cervenou maji
ta tam je -max otacky


21:45:09
19.12.2010
19.12.2010

ferrari
Kuladmin 19.12.10 14:20:16 napsal:
– proc to nevim asi setrej zelenou
No, asi má každá motorizácia zelené pásmo inde, a ktoby vyrábal 5 verzií, že ano :-) Inak, špeciálne na HTP mi to príde ako zverstvo, bo tá do cca 2500 ot. vôbec neťahá...ale otáčkomer hádam má...Fobky I aj v základe mali...
– proc to nevim asi setrej zelenou

14:20:16
19.12.2010
19.12.2010

Kuladmin
To je jak kolega s fabii II combik HTP ta ,,silnejsi,, jezdi po meste na 5 50km/hod a kdyz jsem to pocital tak my myslim vyslo 1670ot/min kdyby to byl dislak tak ok ale benzin
sem zvedavej kdy se mu ten motor ...
Dle grafu se taky jit neda pac v tehle otackach teprve zacinaji

ted ani nevim zda ma otackomer myslim ze ne a i kdyby tak mam pocit ze na nich stejne neznacej optimalni rozmezi otacek - proc to nevim asi setrej zelenou


Dle grafu se taky jit neda pac v tehle otackach teprve zacinaji


ted ani nevim zda ma otackomer myslim ze ne a i kdyby tak mam pocit ze na nich stejne neznacej optimalni rozmezi otacek - proc to nevim asi setrej zelenou

13:56:00
19.12.2010
19.12.2010

Tommyk
Si stěžuj, mě to teď v zimě žere 12



12:37:10
19.12.2010
19.12.2010

Baruška.125
hoši zas takovej kolenovrt nejsem:D možná jsem to s tim odhadem rychlosti trochu přehnal:D chtel jsem tim říct že jsem ji tolik netočil protože se mi zdalo že už dost řve.. ale asi je to u škodovek normální takže ji ted dávám 4kou 90 a ok.. jsem holt zvyklej na moderní auta kde motor skoro neslyšim:D
09:25:34
19.12.2010
19.12.2010

ferrari
11:17:23
18.12.2010
18.12.2010

ferrari
Tak ono aj ja som niekedy kolenovrt...ale zas treba cítiť s motorom a 60km/h na 5ku pri plnom obsadení Š125, to rozhodne nie je cítenie s motorom. Inak ale napr, na Felde MPi mi to prišlo, že pri obsadení 2 osobami na 5ke pri 60 km/h sa dalo a dokonca jemne zrýchľovať...
11:03:37
18.12.2010
18.12.2010

palinator
Teď jsem v manuálu k Opelu Vectře četl toto :
"Na každý stupeň jezděte stejnoměrnou rychlostí
a pokud možno při spodní hranici optimálních
otáček, tj. mezi cca 2000 a 3000 ot/min."
Poznamenávám, že to není psáno pro diesel, ale pro všechny motorizace! Na to, že v paletě motorů jsou i 16v....

"Na každý stupeň jezděte stejnoměrnou rychlostí
a pokud možno při spodní hranici optimálních
otáček, tj. mezi cca 2000 a 3000 ot/min."
Poznamenávám, že to není psáno pro diesel, ale pro všechny motorizace! Na to, že v paletě motorů jsou i 16v....
10:42:51
18.12.2010
18.12.2010

vhml
Hlavně by těm kolenovrtům měl někdo říct, že to při 1500ot. to žere o hodně víc než při 3000. Ale každý je svého štěstí strůjcem.
09:52:23
18.12.2010
18.12.2010

ferrari
Nechce sa mi to všetko čítať, ale pri plne obsadenej 125ke zaradiť 5ku pri 60km/h to je na trest smrti
A potom mi na tvári iba vyšiel úsmev, keď som prečítal, že cítiš, kedy sa motor trápi...
Takto, ja som takto jazdieval dennodenne do práce so 125kou cca 15km tam a 15 km späť, z toho cca 1/3 jazda po meste a dlhodobý priemer som mal 6,5-6,9l/100. Na dlhé trasy (ktorým sa tvoje jazdeni euž blíži) okolo 6l/100km. Jazdil som tiahle obce 55km/h na 4ku, za obcou 4ka do 95 km/h, potom šup 5ku a rýchlosť som držal 90-100km/h.
Takže v rpvom rade radím zmeniť štýl jazdy a ak sa spotreba nezmení, tak prekontrolovať, či nejde predsa len benzín do oleja (ale toľko by si videl - by ti enormne narastala hladina oleja a olej by bol cítiť benzínom), alebo nemáš totáne rozhasený motor...
EDIT - ale ten olej prekontroluj okamžite!

Takto, ja som takto jazdieval dennodenne do práce so 125kou cca 15km tam a 15 km späť, z toho cca 1/3 jazda po meste a dlhodobý priemer som mal 6,5-6,9l/100. Na dlhé trasy (ktorým sa tvoje jazdeni euž blíži) okolo 6l/100km. Jazdil som tiahle obce 55km/h na 4ku, za obcou 4ka do 95 km/h, potom šup 5ku a rýchlosť som držal 90-100km/h.
Takže v rpvom rade radím zmeniť štýl jazdy a ak sa spotreba nezmení, tak prekontrolovať, či nejde predsa len benzín do oleja (ale toľko by si videl - by ti enormne narastala hladina oleja a olej by bol cítiť benzínom), alebo nemáš totáne rozhasený motor...
EDIT - ale ten olej prekontroluj okamžite!
16:52:27
17.12.2010
17.12.2010

myschaak AZNP K.Hora
-> Fén: jj,trochu hrnul
16:10:22
17.12.2010
17.12.2010

palinator
-> Syny:
Ano. Říkal jsem to spíš obrazně. Přeci jen nejde srovnávat škodováckej motor, kterej v sérii točí max 5500 a nějakej japonskej DOHC, kterej se u 7000 nezastaví.
Ano. Říkal jsem to spíš obrazně. Přeci jen nejde srovnávat škodováckej motor, kterej v sérii točí max 5500 a nějakej japonskej DOHC, kterej se u 7000 nezastaví.

13:22:22
17.12.2010
17.12.2010

VeTeV
-> Syny: a 16v se u těch 2tis sotva sebere - tam je těch 3tis běžný a nutný 

12:52:51
17.12.2010
17.12.2010

Syny
-> palinator: Zalezi co ma kdo pod pojmem otacky... Mam pocit ze vetsina kolenovrtu ma za vysoky otacky uz 2000
Ja se teda motor OHV 8V nebal tocit ani do tech 5ti a beznou jizdou jsem to drzel mezi 2500 a 3500 :)

11:08:42
17.12.2010
17.12.2010

iDawe
-> Tomaso435: já jsem tenkrát takhle koupil škodovku s peřinama v igelitech
-> Baruška.125: kup si jako dělníka feldu v naftě.. nějakou slušnou a máš lepší auto za málo peněz..
samozřejmě s lepší spotřebou o hodně..

-> Baruška.125: kup si jako dělníka feldu v naftě.. nějakou slušnou a máš lepší auto za málo peněz..

23:40:29
16.12.2010
16.12.2010

Fén
-> myschaak AZNP K.Hora: A buldozer stál nebo pracoval? :o))
20:54:22
16.12.2010
16.12.2010

myschaak AZNP K.Hora
z jara jsem jezdil za 180l/den....hold buldozer chlastá
tak si nestěžujte

19:39:05
16.12.2010
16.12.2010

palinator
Syny 16.12.10 15:24:29 napsal: → Pavel P.. 16.12.10 15:11:01: No pod 2000 uz by se to temer jako trapeni dalo nazvat
Benzin ma mit otacky :)
Osmiventily a hlavně OHV motory otáčky zas tak nemusej, že -> Pavel P..: ? Po rovině při 2000 ot. na 5ku se nechá jet dobře i se 120.

Osmiventily a hlavně OHV motory otáčky zas tak nemusej, že -> Pavel P..: ? Po rovině při 2000 ot. na 5ku se nechá jet dobře i se 120.
17:08:46
16.12.2010
16.12.2010

Baruška.125
-> Tomaso435:
zas tak hrozný to neni:D ale zauvažuju o tom..
zas tak hrozný to neni:D ale zauvažuju o tom..
17:06:23
16.12.2010
16.12.2010

Tomaso435
-> Baruška.125: dej si za sedačky ještě jednu tu gumovou podlážku a bude to tichý ;) parkrát sem viděl i prostor za sedačkama vycpanej uplně fest molitanem :-D
17:04:14
16.12.2010
16.12.2010

Baruška.125
-> Syny:
to bych jezdil na 150ot/min...:D ne tak me se zdfalo že tem motor moc řve tak jsem ho nehonil..:D ted je to ok, přebiju to hlasitou hudbou.:D
to bych jezdil na 150ot/min...:D ne tak me se zdfalo že tem motor moc řve tak jsem ho nehonil..:D ted je to ok, přebiju to hlasitou hudbou.:D
16:59:42
16.12.2010
16.12.2010

Syny
-> Baruška.125: Jeste ze nejsi treba strojvedouci... Tam jsou otacky treba 500/min 

16:53:47
16.12.2010
16.12.2010

Baruška.125
nj hoši..:D u nas v rodině se vedou jen ropáky..:D dneska jsem teda jel s těžší nohou na plynu a je pravda že ručička na palivoměru se skoro nehnula:)
15:56:26
16.12.2010
16.12.2010

Nwkt
-> Pavel P.. 16.12.10 15:11:01: Ale naftu tam tankovat nemáš 

15:38:43
16.12.2010
16.12.2010

krup
.. tohle je věčná debata .. spíš si myslím, že je důležitá při zajíždění motoru .. ale pak už je to prdel ..
já třeba umím na delší cestu s 1,4mpi 5,4 / 100 .. ladným tempem, žádné akcelerace - z kopečka / po rovince klidně v 60+ti za 5 a nohu sotva opřenou, dohopká se k 80 a jen tak si pluju .. ( kam taky v těchto sračkách spěchat, že? ) .. na druhou stranu přece tak nepojedu s naloženym autem do 12° kopca .. stačí cit pro motor .. další debaty o otáčkách / řazení nejsou třeba :-)
já třeba umím na delší cestu s 1,4mpi 5,4 / 100 .. ladným tempem, žádné akcelerace - z kopečka / po rovince klidně v 60+ti za 5 a nohu sotva opřenou, dohopká se k 80 a jen tak si pluju .. ( kam taky v těchto sračkách spěchat, že? ) .. na druhou stranu přece tak nepojedu s naloženym autem do 12° kopca .. stačí cit pro motor .. další debaty o otáčkách / řazení nejsou třeba :-)
15:36:44
16.12.2010
16.12.2010

VeTeV
-> Pavel P..: na želiv jsme jel hoodně pomalu páč estelák s tím hadraplánem ztrácel neustále
si se mnou nejel zpět 


15:25:29
16.12.2010
16.12.2010

Pavel P..
-> Syny: a proč bych to trápil když jedu po rovině nebo z mírnýho kopečka? jasně že do kopce si podřadim.
15:24:29
16.12.2010
16.12.2010

Syny
-> Pavel P.. 16.12.10 15:11:01: No pod 2000 uz by se to temer jako trapeni dalo nazvat
Benzin ma mit otacky :)

15:11:01
16.12.2010
16.12.2010

Pavel P..
-> minno: správně, mě nic neklepe, olej nežere a nemám v autě takovej kravál... mě to jede dobře i v nižších otáčkách tak proč bych to točil... nemám problem jet na pětku při 2000ot po rovince.
-> Syny: srát na dehet... já to netočim kvůli spotřebě ale abych to nemusel zbytečně trápit, jedu na pohodu a když potřebuju tak to proženu a pak zase na klid.
myslim i že ostatní spolucestující na Želiv potvrdí že jsem žádná brzda nebyl
teda krom Větefky kterej jel jak blázen

-> Syny: srát na dehet... já to netočim kvůli spotřebě ale abych to nemusel zbytečně trápit, jedu na pohodu a když potřebuju tak to proženu a pak zase na klid.



14:06:40
16.12.2010
16.12.2010

VeTeV
-> minno: tak pbčas ho proženu, by jinak zlenivěl 

14:05:52
16.12.2010
16.12.2010

minno
-> VeTeV:
a potom sa čuduj, prečo ti ten motor klepe, keď to takto honíš!
Pavlíkovi neklepe.....




14:03:05
16.12.2010
16.12.2010

VeTeV
-> minno: i nad 4tis a dokonce i nad 5tis 

13:51:33
16.12.2010
16.12.2010

minno
-> VeTeV: no veď mal pravdu, prepánajána veď to točíš jak blbý nad 2000 otáčok!

13:44:14
16.12.2010
16.12.2010

VeTeV
-> Syny: me to nerikaj, me Pavlík káral, že to moc točím 

13:42:38
16.12.2010
16.12.2010

Syny
-> MOLSO: -> VeTeV: Kdo chce kam :) Pokud nekdo chce jezdit na 1500 otacek, at si poridi naftu :) Ale libi se mi jak je vseobecne vzito, ze kdyz se bude jezdit na petku treba i 30km/h, tak to zere malo :) Njn, kazdyho vec, jen chudak ten motor, kterej za to nemuze kdo sedi za volantem...
11:31:42
16.12.2010
16.12.2010

Pavel P..
-> VeTeV:


