Elektromobilita

prohledat
1580 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.09.2021 do 29.05.2025, založil/a Jirik_Tuňák1983
řadit dle data
14:37:08
29.05.2025
Jumbo
-> palinator: Mojí mladé úplně to samé, taky komplet prázdný kalendář na Iphonu...
14:14:41
29.05.2025
palinator
-> Sita:

Ona to právě v cloudu neměla...
13:54:22
29.05.2025
Sita
-> palinator 29.05.25 13:29:43: jestli ji zmizely i z cloudu, tak si myslim, ze vim jak je jde obnovit. Nijak 1 (ne ze by mi to prislo vtipny z hlediska tvy zeny ale spis z toho jak jsem problem rychle (ne)vyresil)
upraveno 2x, naposled 29.05.2025 15:48:33
13:29:43
29.05.2025
palinator
-> Sita:

Ženě teď na iOS zmizely data z kalendáře a zatím se nepřišlo na to, jak je obnovit...



... a já zase když jsem na S24 Ultra nainstaloval novej OS, s telefonem napájeným z USB z dokiny, tak po restartu telefonu mi přestala na dokině jít LANka 9
upraveno 1x, naposled 29.05.2025 13:30:53
13:21:29
29.05.2025
pavucina
-> Jarda/felda: Tak to priste napis rovnou... To je jako koupit si nejlevnejsi TDI na bazosi a pak se divit... Celkove nevis jak se k tomu autu kdo choval... Stejne jako kdyz u spalovaciho jezdis plnej za studena, nechas ho uvarit, tak baterii dlouhym staním na 100% nebo na 0% taky zkurvis... Ale opravdu nejde rict generálně, že ty baterie vydrzí jen 5 let a 200tkm, tohle uz je dávno vyvrácené... A jeste napises tenkrát.. porad je dobrý si uvedomit, jakou cestu ušli EV dejme tomu od roku 2010, když se zaclo neco dit a co jezdí dneska.. Jak to bude vypadat za 5-10let si netroufám odhadovat.
upraveno 1x, naposled 29.05.2025 13:22:29
12:09:58
29.05.2025
Jarda/felda
-> pavucina 29.05.25 09:12:35: tohle nebylo na záruku 4 tenkrát koupil nejlevnější teslu, chvíli pojezdil až protě nastala ta výměna 4
11:12:14
29.05.2025
Sita
-> Borderer 29.05.25 10:46:17: ty telefony jsi shrnul docela ferove, akorat jsi zapomnel ohodnotit support Applu. To, ze aplikace pro iOS maj trosku jinej level testovani a schvalovaciho rizeni a i diky tomu jsou bezpecnejsi a stabilnejsi, to ze Apple dela support 10 i vice let starym zarizenim a hlavne to, ze iOS se ti za par let vlastnim behem nezasere tak, ze telefon prestane fungovat ma proste taky svoji cenu.
upraveno 2x, naposled 29.05.2025 11:13:44
10:46:17
29.05.2025
Borderer
-> pavucina: Trochu mi to připomíná věčný boj jablíčkářů s "androidáři". Kolem Iphonů je neskutečná aura, fanatické jádro příznivců a ceny přestřelený. Přitom z pohledu běžného uživatele (mne) se jedná čistě o značku a prestiž. Jo, ten telefon běhá plynule, pěkně fotí. Ale už se nikde nemluví o tom, že baterie u nového vydrží při běžném používání cca 36 hodin, že ty telefony mají pouze jednu "generální hlasitost" nebo jak to nazvat, že budík lze pouze "vypnout a zapnout", že nejde nastavit intenzita vibrací.

Přitom už můj předchozí Samsung se dal uživatelsky nastavit tak, že měl telefon trvale ztišené vyzvánění, vibrace na maximum, ale po připojení sluchátek to do nich normálně s rozumnou hlasitostí vyzvánělo...Teď mám iphone v kapse, interkom v helmě na motorce a že mi někdo volal zjistím až když telefon vyndám z kapsy...

To se týká i nastavení hlasitosti u jednotlivých budíků bez vlivu na hlasitost telefonu nebo pouze jejich vypnutí na následující den.



Obecně líbivé funkce, které prodávají fungují na jedničku, ale na druhou stranu hromada uživatelsky přívětivých funkcí (na který sem byl zvyklý u androidu) chybí nebo nefungují spolehlivě. Vau efekt se nekoná, kdyby Samsung vyrobil zase malý a odolný telefon, klidně se k němu vrátím a Iphone klidně zahodím.
10:02:46
29.05.2025
Jumbo
-> pavucina: Musím říct, že jsem taky elektromobilitu moc nebral, ale po více než roce s Plug-in Superbem jsem si na to hodně zvykl a jako další služebák budu opět volit Plug-in, pravděpodobně zase Superba, i když tam ještě plně rozhodnutý nejsem.

Vím, že to není čistě elektromobil, ale naučil jsem se maximálně využívat právě tu jeho elektrickou část a dost mi to vyhovuje... Nabíjím v práci (bateria má použitelnch cca 10 kWh), domů to mám nějakých 27 km, takže se snažím nechat co nejvíc eletřiny v baterce (spotřeba po cestě z práce většinou cca 5l/100 km) a když pak náhodou někam potřebuju, jen si přejedu na elektřinu po městě, nebo pak druhý den ráno celou cestu až do práce. Jak už nemrzne, dostal jsem ho na cca 17 kWh/100 km při ranní cestě do práce čistě na baterii. Nová verze má větší baterku, takže bych měl zvládat na elektřinu obě cesty. K tomu elektrická klima a topení, které se dá zapnout dálkově přes telefon, na což se velmi rychle zvyká...

Když potřebuju dál, zapnu benzín a jedeme, kombinace 1,4 TSi+elektro má síly víc než dost (za mě daleko živější než 2,0 TSi, co jsem měl půjčené jako náhradní), mohl bych jezdit dálky úsporněji, kdybych chtěl, ale proč, když to neplatím a Superb je na vyšší dálniční rychlosti jako dělaný...

Degradace baterky po 5ti letech skoro žádná, teď na jaře v průmeru 50% baterie na 27 km cesty. A to bych skoro i řekl, že ta baterie v Plug-inu dostává větší nálož, protože ji nabíjím každý den do plna a často i pomocí motoru za jízdy, když vím, že pojedu někam do města na služebce.

A nesedl jsem do toho z nějakého starého auta, šel jsem O3 -> O3 fl -> O4 -> Karoq, kdy Karoq měl skoro stejnou výbavu, jako ten Superb.

Do Tesly bych nešel, důvodů mám hodně a rozepisovat se tady nebudu, ale pokud bych nejezdil na dlouhé služebky, dokázal bych si představit život čistě s elektromobilem. Stejně na "požitek z jízdy" už toho dneska člověk moc nekoupí, minimálně ne jako služební auto, takže jestli pod kapotou chrochtá nafta, vrčí benzín, nebo bzučí elektřina, je vlastně skoro úplně jedno...
09:12:35
29.05.2025
pavucina
-> Jarda/felda: Prosimte, že ti to fakt nebudu nutit, tak nepiš sračky. Samozrejme kazdy ma nejake problémy, hlavne výrobní, či první "moderni" EV měli nedokonalosti viz Leaf, který ale nemel chlazenou a vyhrivanou baterii.

To že se vymeni baterie v rámci záruky, je proste vyrobni vada, trpely na to packy u tesly od Panasonicu hlavne perfomance verze. U Kony se menili, u porsche se menili. Ale pokud je vse v poradku, tak se to resi na promile aut, proste obcas odejde clánek, ale to se bavis o nájezdech 300k.. A hlavne to nesrovnavej s bateriema v mobilu, notebooku atd...

A ted se schválne podivej co vse se resi třeba jen na motorech TSI 4

-> Syny: Víš jak to je težký, já věřím tomu, že pokud na ní přejdou lidi, kterí předtim jezdili v autech strední třídy, tak je to skok, technologie, výkon. Ale když pak prohlídneš za ten wow efekt, tak vlastne je to jen lovebrand nebo proste ty lidi nezazili lepsi auto, pripadne funkce standartnich veci co ostatni umí lépe. A pak jsou lidi to na to presli z Audin, Mercedesu, a jinych premii a tem proste neverim, že jsou spokojeny, je neuveritelny rozdil, kdyz sednes do Audi, Mercedesu ze stejnych let. To je jinej vesmir, ale nutno přiznat, že i cenou...

Dalsi vec Tesla nemusi do servisu, jasne nemusi, potom ale po 50k tomu mlátí nápravy, orezaj brzdy, a pak se divi, že to nemusi projít na STK, protože proste základní udrzbu potrebuje kazda technika.

Okolo Tesly je strasna bublina, od ceny akcií, od toho co to umí, moc se nemluví co to neumí. Blbý je, že ostatní značky ji ve spoustech vecech dohnali, casto predehnaly, ale o tom se tak nemluví, protože to nejsou lovebrandy nebo uživatelé nemají potřebu to všude ventilovat. To že se trh minimálně v evrope tesly nasytil, je zřejmé, do toho Muskovo vystupování v politice a prodeje šli uplne do prdele. Tesla už jen stylem ovládán není pro každého.
upraveno 1x, naposled 29.05.2025 09:12:44
08:29:15
29.05.2025
Jarda/felda
-> palinator 29.05.25 07:13:43: o jedné tesle vim kde se měnilo 4
07:13:43
29.05.2025
palinator
-> Jarda/felda:

Ty znáš někoho kdo měnil baterky? Co znamená většina a co znamená "po čase"?
18:57:02
28.05.2025
Syny
-> Jarda/felda: To je reakce na co? Jen mi zajimalo proc premejsli o zmene a pise o tom jako o americkym pekaci.



-> pavucina 28.05.25 10:52:49: Slusna recenze :) Ja s elektroautama nemam zkusenost zadnou, ale prave dva spoluzaci si ji poridili (tusim ze Y) a furt o tom basni.
18:09:46
28.05.2025
Jarda/felda
-> Syny: i elektro se ojíždí- hlavně baterky tak je většina uživatelů po čase mění 4
10:52:49
28.05.2025
pavucina
-> Syny: Je to problem i u me. Málo co ocením a je uplne jedno o co se jedná...

Treba tuhle zachranuje, že to proste jede a to me baví. Tohle je perfomance, myslel jsem si, že nahradni me dosavadni polozavodni stroje, ale na moste 1,5 ostrého kola a přestane to brzdit (to bych jeste pochopil), ale začne se přehřívat baterie. Stabilizacni systém si taky neumi uplne s necim poradit a když už je to hodne zlý, tak te zahodi. 100% vypnout nejde a asi by to ani nebylo dobrý, jak nemas odezvu od zvuku motoru, tak by ti horela jedna guma. Ale na okresce se s tim svezes fakt zle, ze je ti az blbe.

Bezny provoz: Asistenti tragedie, velmi často na tebe rve hlídač pruhu, ale takový stylem, že si mysliš, že na tebe jede vlak, a celkove to auto porad dela zbytecné zvuky, ACC strasny akcelerace a brzdy, autopilot volant ti uplne ztvrdne a jedine jak se vyhnout dire je, že mu to vytrhnes, leká se to najizdejicich aut na dalnici, aut na chodniku, spatne to cte znacky, ze to zpomaluje i na dalnici, spatne/neaktuální mapové podklady. Celkove vsechny asistenti jsou strasne direktivni. Podprumerny nabijeci vykon na dnesni dobu. Podprumerne svetla málo segmentu, hodne fleku v osvetlené oblasti, žádné nasvecování do zatacky, absolutne nefunkcni destový senzor. Velmi velmi spatna dostupnost servisu, čekáš mesic-dva a den predtim ti prijde SMS, at si najdes jiny termín, že onemocnili technici. Nejvic se desim, ze to nekde odřu a to auto neuvidim 3 mesice. Neuveritelne fanaticka komunita okolo teto znacky. A na druhou stranu se i v CZ/SK zacina na tesly utocit, at uz vajickama, klicema.

Infotaiment je v pohode velmi rychly, ale ve vysledku tam toho taky neni moc, kdyz nepocitas youtube, netflix, veci, který vlastne po chvili prestanes vyuzivat. Aktualiazce SW dobrý sluha ale zlý pán, v zasade kazdy rok se zmeni "pristrojovka". Obcas se neco prida, nekdy vylepsi, ale casteji se neco dokurví.

Co mi bude chybet, tak je pristup jen pres mobil, okamzité reakce mobilni aplikace na pokyny do auta, internetový prohližeč, reakce na plyn, výkon, síla rekuperace, odhady dojezdu pri dalkových cestach.

Jako pere se to veme, jestli chci motokáru nebo auto, který ti v tom provozu pomáha, treba v kolone jede samo, dobře sviti, fungujou veci normálne jak je clovek zvykly.

Jsou to malichernosti ? Možná z pohledu někoho, kdo to nepotrebuje nebo to nezazil. Zvlaste kdyz to stojí co to stojí. Ale ve vysledku co se týka jizdnich asistentu, tak to mi to prijde jako kdybych jel v 500hp dvojkový ovci... Ale vedel jsem do ceho jdu to zas ne že ne, jenom proste hromada planych slibu, ze to fungovat bude uz mi stacila...
09:05:43
28.05.2025
pavucina
-> palinator: Ano i VW to má www.volkswagen.cz/ev/id-f or-all

Jsou teda drazší.
07:26:44
28.05.2025
palinator
-> pavucina:

Tak v Elroqu asi i ta 150kW verze pojede líp než Golf. Nevím o kolik je Elroq těžší, než ID3, ale 77kWh verze po prvním FL jela celkem slušně.



Každopádně stejně si půjčím 210, jestli Elroqa nebo Eňouše ještě nevim.



VW má podobnej program? ID7 se mi líbí kvůli segmentu, jinak design těch ID je takovej eeehhrr...
upraveno 1x, naposled 28.05.2025 07:28:09
23:26:36
27.05.2025
Syny
-> pavucina: S Teslou nejsi spokojenej? Moji dva byvali spoluzaci ji maji a vypadaj spokojeni :)
20:04:57
27.05.2025
pavucina
-> palinator: A stejne ti nekdo rekne, ze je to drahy a nemysli vazne, ze si to muzes vyzkosuet za penize. Za me je to super, jen bych asi byl hodnej a pokud si to auto objednas, tak ti to pujcovny strhnou z ceny... Urcite si pujc 210kW, to uz jede obstojne, ze 150kW by jsi byl smutnej si myslim...



Ja si chci takhle pujcit ID.7, Enyaq mi vadi svoji mastodonstosti... Ale jelikoz jsem jeste ne prodal teslu, tak si to radsi pujcovat nebudu, ptz bych byl smutnej, ze mam porad ten americkej pekac, co ma sice 400kW, ale v kolone sam jezdit neumi(umi, ale je to o zlomezi vazu)...
09:49:24
27.05.2025
palinator
Nechci dělat teda nějakou reklamu, ale příjemně mě překvapilo toto:

www.skoda-explore.cz/cs/s earch



Když člověk vezme že je půjčovné zhruba za třetinu až čtvrtinu toho, co bylo dříve - ve finále se to vyplatí půjčit si to i na služební cestu a vykešovat cesťák 3

Myslím, že si nějakou 210kW entitu toto léto na víkend vypůjčím...1
11:49:18
19.05.2025
Jozka
U nás si slušnej větrník (prý nějaký přistěhovalec) postavil přímo uprostřed vilkový čtvrti.. Na těch 600 nebo kolik metrů jsem ho neslyšel, ale sousedi kolem byli prý dost neradi - a teď už se nějakou dobu netočí..
09:40:33
19.05.2025
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983: Při mém posledním výletu do Skandinávie jsme jeden den zakempili poblíž menší soukromé větrné elektrárny, jejíž ložiska už nebyla v úplně nejlepší kondici a kromě aerodynamického hluku vydával větrník podobný zvuk, jako ložiska na vlečce po 30 letech provozu - jen tedy patřičně silnější...3

Mám jej na jedné fotce - toto je výřez z ní:

Značku už si nepamatuju, ale potkávali jsme spoustu větrníků od této firmy - spíše ty menší a střední...
zvětšit Elektromobilita - obrázek od Bukaj vložen 19.05.2025 09:40:33
06:49:56
19.05.2025
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: No já je nemám v dosahu, ale byl jsem občas na výletě a jak prolítaj poblíž tebe listy vrtule, tak to dělá takový vžů vžů vžů... Na youtube jsou pěkný videa, když to hoří a tak 3
upraveno 1x, naposled 19.05.2025 06:50:12
00:01:26
19.05.2025
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 18.05.25 20:57:49: Já nevím. Já žádnou ještě z blízka neviděl. 1
20:57:49
18.05.2025
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 18.05.25 19:47:45: Já ne. Co s ní? Hluk?
19:47:45
18.05.2025
Jirik_Tuňák1983
Znáte někoho, kdo bydlí v dosahu větrné elektrárny?
13:52:35
17.05.2025
Vojťas
No prej je to nejaka prvni varianta kdy to melo dojezd 200, az ta dalsi mela 300. Zkusim zjistit vin
09:42:54
17.05.2025
Jarda/felda
-> Vojťas 17.05.25 06:28:56: 90% zní hrozivě ale vem to jednoduchýma počtama s plnou kapacitou to mělo dojezd plácnu 300km no tak ted to bude mít 270 to už tak hrozivý nejni
09:40:13
17.05.2025
11mAjA11
-> Vojťas: pošli to VIN ověříme co to je zač a co na tom kdo kde dělal v rámci záručních oprav..90% je v pohodě..
09:34:03
17.05.2025
palinator
-> Vojťas:

Spíš je to úplně normální...
06:28:56
17.05.2025
Vojťas
-> pavucina 13.05.25 15:10:56: Novy info je ze to je ve vybave ultimate, ale ze prej baterky maj 90% a to je prej blby? tak ze na to prdej,
15:10:56
13.05.2025
pavucina
-> Vojťas 09.05.25 13:16:19: Ioniq 28 byl taky jeden adept před pár lety, velmi hezká spotřeba, pomerne rychle nabijeni ke spotřebe a velikosti baterky. Nákladove je to OK, baterie drží. Jen se bohuzel pomerne casto objevují problémy s ložisky motoru, protože nemeli dobře vyřešené parazitní proudy na rotoru motoru a občas to odserou ložiska...

za ty peníze to nevypadá zle.
16:52:13
11.05.2025
palinator
-> Vojťas:

O DC nabíjení v domácích podmínkách zatím nic nevím (a už vůbec ne z DC strany FVE). Samozřejmě takové řešení by bylo výhodné z mnoha důvodů - třeba kvůli tomu že nabíječ v autě tu a tam odejde a funguje jen DC nabíjení.
upraveno 1x, naposled 11.05.2025 16:52:45
10:44:50
11.05.2025
Jirik_Tuňák1983
A tohle je moc hezký.

RENAULT 5 je späť! Podaril sa návrat legendy? Alebo je to...- volant.tv test
08:34:23
11.05.2025
Vojťas
-> palinator: Nojo to vim, kabel je kabel.



jeste sem celt o stejnosmernym nabijeni primo z fve. To je nejak realny?



Tech pretoku na nabijeni by meli dost, v dubnu vyrobili 800kwh, spotrebovali z toho 150.
zvětšit Elektromobilita - obrázek od Vojťas vložen 11.05.2025 08:34:23
upraveno 1x, naposled 11.05.2025 08:34:42
12:43:53
10.05.2025
palinator
-> Vojťas:

Tahle přenoska umí Modbus. Jde to tedy integrovat s domácí automatizací.



www.autonabijeni.cz/preno sne-nabijecky/go-e-charger -gemini-flex-2-0
09:04:59
10.05.2025
palinator
-> Vojťas:

Jde to i vzduchem, ale odpověz si sám, jak to se spolehlivostí vzduchu bývá.
06:48:07
10.05.2025
Jarda/felda
-> Vojťas 10.05.25 05:03:21: wallbox bych asi nedával pokud ho nechceš hned používat, kdoví kam technologie za těch pár let pokročí, ale určitě bych udělal přípravu a klidně jí prozatim zakončil obyčejnou zásuvkou 4
05:03:21
10.05.2025
Vojťas
-> palinator: no tak samosebou ze chce ridit nabijeni z pretoku fve. Na to byla myslena i ta posledni veta s nabijenim z 3f zasuvky ktera je zapojena jako v bezny domacnosti. Jestli neni nutny jiny reseni. Coz jak rikas bude chtit nejaky zasahy, ale na to se vubec nemyslelo. Problem bude asi ta datova vazba, pokud to musi byt po metalice. No uvidime po nedeli, odkazal sem ji na tvurce fve.



BTW, kdyz budu mit dotace na reko baraku, mam si tam dat i ten wallbox nebo za 5-10 let az budu porizovat el. auto to bude stejne uz k hovnu?
20:12:03
09.05.2025
palinator
-> Vojťas:

Co se týče nabíjení, záleží, jak moc se tím chtějí zabývat. Čili jakej má být výsledek. Nabíjet se dá jednoduše přenosnou nabíječkou, ale ty jsou povětšinou hloupé a neumí s ničím komunikovat.

Pokud člověk chce plánování, chce to spojit s FVE a nabíjet proměnlivým proudem podle přebytků z výroby, pak to chce lepší zařízení, datovou vazbu a do jisté míry upravit stávající instalaci FVE (minimálně o komunikaci se střídačem a jeho externí řízení).

Vždycky je ale lepší na to myslet už při návrhu, než to dodělávat.



E: jinak ta poslední věta je blbě. EV je vhodné PRÁVĚ když mají FVE. *3"
upraveno 2x, naposled 09.05.2025 20:14:04
13:20:22
09.05.2025
11mAjA11
-> Vojťas: sežeň VIN kouknem co to je zač, jestli k tomu nějde bude nějaký záznam atp. .
13:16:19
09.05.2025
Vojťas
Hele segra dostala nabidku na firemni Hyundai IONIQ Ultimate 88kW s najezdem 160 tisic z roku 2019 s cenovvkou kolem 300 tisic. Neco jako v tomto odkaze. www.tipcars.com/hyundai-i oniq/.../hyundai-ioniq-ev- premium-54880176.html



Ja jako konzerva tomu prd rozumim. Ale rikala ze na 95% jizd by jim dojezd 200 km stacil. Maji FVE s baterkama, ale nemaji wallbox.



Mate nejaky postrehy ohledne treba nutnych budoucich nakladu na servis nebo jak vyresit nabijeni doma? 3f sice do zahrady vyvedeny je, ale je nevyuzitej tak ze byl plan ho spis zrusit a udelat z toho jen zasuvku na sekacku. Takhle by se musel pretahnout ke stani a doplnit nekde chranic. Ale je to vubec vhodny kdyz maj ty solary?
11:12:15
05.05.2025
pavucina
I u tesly je to nad určitou mez brzdny síly, tady je ridic evidentne debil, co neumi jet plynule a moc pouští pedal, až to rozsvecuje brzdovky...
09:55:19
05.05.2025
David29
To pak za ním chceš jet v noci. Navíc až bude fakt brzdit, tak to budeš ignorovat 3
09:31:58
05.05.2025
palinator
-> David29 04.05.25 18:50:29:

Tesla má defaultně ježdění one-pedal. Tzn. po puštění plynu to okamžitě rekuperuje. U Tesly neznám detaily, jestli brzdovky spouští okamžitě.

VW funguje tak, že si zvolíš režim plachtění nebo one-pedal. Ale i prehistorickej e-Golf spouští brzdovky až nad určitou míru odrychlení - čili že auto skutečně znatelně brzdí a nejde jen o "brzdění motorem". Někdy mi ta míra odrychlení přijde až dost vysoká, že auto už docela fest brzdí (víc než typické brzdění motorem - spíš jak motorovka u náklaďáku 3), ale brzdovky pořád nepustí.
upraveno 1x, naposled 05.05.2025 09:32:10
06:45:43
05.05.2025
David29
-> Syny: Tak já standartně musím na betonárnu zpět, abych vypláchl
22:56:29
04.05.2025
Syny
-> David29: No ona stoji ve spicce i ta Jatecni. Plzen je v tomhle uplne v prdeli. A z Chotikova do Prahy bych ve spicce pres Makro vubec nejezdil, vsak to je o dost delsi trasa a i mimo spicku vyjde dle me casove hur (pri nejlepsim nastejno) jako jet pres tu Jatecni.
upraveno 1x, naposled 04.05.2025 22:57:05
22:48:15
04.05.2025
David29
-> Syny: Já jel Karlov > Chotíkov a pak jsem musel zpět a pak na Prahu.

Tak jsem v Chotíkově řekl že vůbec, umyl se na stavbě a jel do Prahy přes Jateční 3

Do toho Chotíkova jsem jel asi hodinu... Jen co jsem se prokousal od Makra, stál jsem v tom stoupání na obchvatu před Globusem
22:44:13
04.05.2025
Syny
-> David29: Jo, ja kdyz nedavno vezl formu na firmu, tak jsem se nejak zapomnel a od D5 nesjel na Vejprnice. No postal jsem si 3/4 hodiny - a jak rikas, celej kruhac stal. Kazdej chtel na dalsi sjezd a nejel nikdo. Musel jsem cekat jak kokot kvuli 10 metrum. Pak jsem sjel o vyjezd driv a projel to arealem nasi firmy, jinak bych k tomu dalsimu sjezdu (kam jsem puvodne chtel) cekal minimalne dalsi ctvrt hodinu. V polovine casu co jsem tam stal prijeli policajti, stoupli si do stredu kruhace a koukali jak nikdo nikam nejede 3 Je to tam ve spickach totalni masakr...
upraveno 1x, naposled 04.05.2025 22:45:40
22:34:09
04.05.2025
David29
-> Syny: Jo, to je ted zážitek.

Hlavně když to stojí úplně a je to doslova začarovaný kruh - a zachrání to někdo, kdo přeskočí obrubník a následně se to díky tomu hne 3



A pak nějaký borci se sklápečkama (asi věděli že to jde) to vzali od obchvatu na Bory tím středem a ti to vyhráli 3
upraveno 1x, naposled 04.05.2025 22:34:31
Extreme Tyres