skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Seat Leon
-> kpt.Budha: tak pokial je to priamo fotka z tvojho auta co si sem dal, tak tie snimace su tam samozrejme len nacvaknute, a v tych dvoch doskach je vidno tiez diera na snimac..
-> Milan 136: Myslím, že nemají.
-> kpt.Budha: ty desky co bys mel bez kabelu maji ten vyrez v tom nosnym plechu?
-> kpt.Budha 16.01.18 07:15:14: jakoze do origo brzd? Tam mas ten system, co je tam ten dratek nacvaklej v tom nosnym plechu?
-> kpt.Budha: Já mám na auta který jezdí třeba po okruhu udělaný smyčky (ze starých káblíků destiček i s koncovkama) který tam zapojim aby kontrolka nesvítila. (Pochopitelně to musíš kontrolovat vizuálně) Potom při zpětným přechodu na klasiku zapojim nový desky i se signalizací 

-> Milan 136: Nedaří se mi sehnat destičky s čidlem. Takže když bych vzal staré konektory a propojil je přímo, tak by to mělo fungovat...i když je to na mě dost divoké řešení 

-> kpt.Budha: kdyz to je odpojene/prerusene, sviti kontrolka. Takze ty draty propojit, nebo idealne odkodovat v panelu pristroju. Z hlediska utesnenj ty svorkovnice je vhodny tam ten protikus se "snimacem" nechat. Kdyz bys to jen odpojil a nechal byt, tak tam pujde vlhkost a ty draty zezelenaji az k panelu. Jakej duvod ma tahle otazka? Davas jiny brzdy?
Zkusím zneužít toto téma - tušíte prosím Vás někdo, jak je zapojeno čidlo opotřebení brzdových destiček? Když se obrousí destička, obrousí se zároveň čidlo a přeruší se obvod? Nebo naopak čidlo se dotkne kotouče a obvod se uzavře? Jde mi v zásadě o to, co bude palubka hlásit, když čidlo nedám? Jestli bude svítit nebo ne a případně jestli někdo netušíte, jak proti tomu bojovat? 

Jo, je to 1M. Tak dik
-> suri 10.10.17 20:04:03: jo soráč, na 1M jo tam je 30
-> saskyn2: 1M?
-> suri: leon? To bych teda neřekl. 12hran je 24 a 6hran 27
-> ogi: 30
Nevite jaka velikost 12hranu je na matici poloosy? Na internetu jsem nasel dve mozny velikosti, co ma koncern. Chci si klic orech koupit, tak abych neobjednal blbe...
Pošli mi kdyžtak do SZ tel., v případě zájmu se ozvu. Nevim jak to teď časově zkloubim. Dík
-> ogi: Jj mám. Prakticky kdykoliv po práci (cca 17:00)
Ty mas diag? To by bylo super, kdy a kde by se ti to hodilo?
-> ogi: Můžeš se stavit u mě 

Jo, dík, v typu jsem se upsal, opraveno. Takže diagnostika mě nemine.
-> ogi: je to 1M , bez diagnostiky nezistíš nič , najskôr KO niektorý snímač otáčok kolies
Pánové, co se šťouráte nejen v embečkách, ale i v jinejch koncernovejch kyblíkach, mam dotaz. Mam Seat Leon 1M (první generace) 1,9TDi 81kW. Rok 2001.
V pátek se mi cestou z práce rozsvítily dvě kontrolky, viz. foto. Ve chvíli, kdy se rozsvítili jsem nebrzdil.
Po cca. 3min/km jsem zastavil, když jsem vypnul zapalko a znova nastartoval, kontrolky svítily stále. Tak jsem zkusil vypnout zapnout tlačítko TCS, ta spodní se rozsvěcoval/zhasínala, horní svítila pořád. Spodní zhasla. Auto jsem chcípnul a pak cca. 2hoďky stálo. Když jsem se vrátil a nastartoval svítily opět obě. A svítí dodnes.
Co by to mohlo být, na so se zaměřit než pojedu na diagnostiku?
Dík
V pátek se mi cestou z práce rozsvítily dvě kontrolky, viz. foto. Ve chvíli, kdy se rozsvítili jsem nebrzdil.
Po cca. 3min/km jsem zastavil, když jsem vypnul zapalko a znova nastartoval, kontrolky svítily stále. Tak jsem zkusil vypnout zapnout tlačítko TCS, ta spodní se rozsvěcoval/zhasínala, horní svítila pořád. Spodní zhasla. Auto jsem chcípnul a pak cca. 2hoďky stálo. Když jsem se vrátil a nastartoval svítily opět obě. A svítí dodnes.
Co by to mohlo být, na so se zaměřit než pojedu na diagnostiku?
Dík