skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> saskyn2: Mělo by to bejt normální AV. Co je potřeba do toho rádia?
-> StepaNoFUN 02.09.20 08:39:42: Jenže to je RGB. K origo rádiu bys potřeboval ještě převodník který bude dražší než ta kamera
-> Jarda - zrušená registrace 01.09.20 06:22:56: tak zkusim ten ventil rozebrat, jinak uz nevim
www.ms-motorservice.com/f ileadmin/.../OBD-a-syst%C3 %A9m-sekund%C3%A1rn%C3%ADh o-vzduchu_52558.pdf
a cidlo to ma kde?
P0411
Systém sekundárního vzduchu –
nedostatečné množství
Rozpoznaná intenzita sekundárního
vzduchu je příliš nízká (nedostatečný
signál nízkého obsahu)
• Zkontrolujte funkci vypínatelného
zpětného ventilu pomocí
podtlakového ručního čerpadla
• Zkontrolujte přepínací ventil a
podtlakové vedení
• Zkontrolujte průchodnost zpětného
ventilu a vedení sekundárního
vzduchu
www.ms-motorservice.com/f ileadmin/.../OBD-a-syst%C3 %A9m-sekund%C3%A1rn%C3%ADh o-vzduchu_52558.pdf
a cidlo to ma kde?
P0411
Systém sekundárního vzduchu –
nedostatečné množství
Rozpoznaná intenzita sekundárního
vzduchu je příliš nízká (nedostatečný
signál nízkého obsahu)
• Zkontrolujte funkci vypínatelného
zpětného ventilu pomocí
podtlakového ručního čerpadla
• Zkontrolujte přepínací ventil a
podtlakové vedení
• Zkontrolujte průchodnost zpětného
ventilu a vedení sekundárního
vzduchu
-> Nwkt: Nedelaj se kamery do 3. brzdovyho? Prave ten zmineny clovek, co u tebe byl s T4 s rozpadlou hadickou v jednotce, ma ted Ducato a dodelaval si ji tam. Jen tam tedy, pravda, neni 3. brzdovy na dverich, ale nad nima.
-> Nwkt: Do těch se podle mě vůbec origo nedělá, když dáš čínu, tak se za rok zláme kabeláž a borec ti to bude reklamovat...
-> saskyn2: půlený
-> StepaNoFUN: to se mu seká už teď
když to má na tablet
-> StepaNoFUN: to se mu seká už teď

-> Nwkt 01.09.20 22:06:01: Záleží jaký dveře, do výklopnýho víka to asi nebude takový oser jako do půlených. Nedávno jsem vyfáknul borce co to chtěl do caddy, taky se mi s tím nechtělo srát.
-> Nwkt 01.09.20 22:06:01: BT/WiFi?
-> Jarda/felda 01.09.20 22:05:01: Neříkám, že vždy. Ale dost už jsem jich viděl.
-> saskyn2: Jj T4 stará. Btw nedělal jsi někdy něco na T6? Dneska tu byl za mnou jeden a chce kameru, absolutně nevím kudy to tam táhnout 

-> Milan 136 01.09.20 22:02:40: já ti nevím, měl jsem to v G3 z roku 95 a i když bych to dneska rozebral tak hadička bude jak nová 

-> Shader: Občas to čidlo umře, ale spíš hledej kabely. Nebo zkus z jinýho auta, pokud máš možnost. Osobně tipuju drát.
-> Nwkt 01.09.20 21:57:27: To jsou ty starý metly, co mají snímač tlaku místo na trubce plnícího vzduchu přímo v jednotce. Do ní vede hadička. A mezi obalem jednotky a snímačem je tak kousek hadičky. Ta se rozpadne a kolikrát to končí KO jednotkou, plnou oleje
Kolega to řešil na A4 a teď na Alhambře. On si libuje ve vracích

Kolega to řešil na A4 a teď na Alhambře. On si libuje ve vracích

-> Nwkt 01.09.20 21:57:27: No to se stávalo u nějakej veteránů, vím že první B5 ještě s jednokonektorovou jednotkou s tím měli problém, ale u normální EDC15,16,17 jsem se s tím nikdy nesetkal.
-> saskyn2: Dobrý je, když se rozpadne to čidlo uvnitř jednotku. To tu byl jendou s T4 a pak posílal fotku jak to otevřel a měnil tam nějakou hadičku nebo co 

-> saskyn2: Ok, prověřím. Zatím díky 

-> Shader: Jo ale konektor je na levém nosníku. Takový ten 14 pinový. A čidla jsou dvě jedno to co ty řešíš, druhý uvnitř jednotky.
-> Shader: a káble idú kade? daj na neho vie o čom hovorí
-> saskyn2: Čidlo je na pravé straně, na straně altíku.
Edit: ok, zítra to napíchnu a ověřím to.
Edit: ok, zítra to napíchnu a ověřím to.
-> Shader: Jinak nejlíp to zkontroluješ u chcíplého motoru, tlak musí být stejný jako naměří jednotka tlak nadmořské výšky. Ona to ta jednotka v podstatě kontroluje stejně, porovnává obě hodnoty. Když ve vcds sjedeš dolu tak tam máš popis závady a máš tam vyobrazené oba ty tlaky a proč se to jednotce nelíbí.
-> Shader: Na levém nosníku je konektor bývá vyplavený, nebo pak zlámané kebely v tom husím krku u starteru. Ty čidla jako takový téměř neodcházejí.
-> suri: Ta porucha se někdy objeví, někdy je pár dni klid...
-> Shader: neviem kde je na BMN , ale niekde okolo kompresora na trubke tipujem ... tam bývajú aj hnilé káble ... hodnoty si pozeral ?
stale se mi nedari na 1.8T vyresit k dokonalosti ten sekundarni vzduch, ted to hazi chybu po cca 3 tis.km P0411, pred sesroubovanim (rozpladle dute Al nyty) cerpadla to hazelo tak po 1000km, uz to nema ten tolik piskavej zvuk, na akcni cleny to jde jako prerusovane, ale pri provozu to nekolisa, to jde normalne, ventil na akcni cleny cvaka, ale podezrivam ten, kdyz tomu nekdy poradne slapnu, tak nekdy je slyset jako odfouknuti, napred jsem myslel problem s blow off, ale to odfouknuti pri razeni je jine, tak ted podezrivam tendle ventil pridavneho vzduchu. Co myslite, nejaky napad jak to presne diagnostikovat? Dekuji.
Drive se objevovala chyba odbourani tlaku turba, ale po oprave podtlakovych hadic a vycisteni klapky uz tam par desitek tisic km nenaskocila.
Drive se objevovala chyba odbourani tlaku turba, ale po oprave podtlakovych hadic a vycisteni klapky uz tam par desitek tisic km nenaskocila.
O které čidlo se jedná? Co jsem se dočetl tak čidlo tlaku G31? To je to u cooleru pod altíkem? Dík.
-> saskyn2 31.08.20 14:21:06: Už to vidím. No sakra 

-> Milan 136: to právě nejsou kožený. Resp. ty boky, opěrka atd jsou kožený vždy, ale ten střed se dělá bud kůže, alcantara, nebo hadr, tohle je hadr.
-> Jumbo: Hele asi jo, ale chtělo by to pro jistotu přeměřit rozteče kolejnic
-> saskyn2: do Yetiho to nenacpu, co? 

Kdyby si někdo chtěl zkrášlit ovci sedačkama z OIII RS. Nový nejetý, boční bagy, výhřev, kombinace kůže/látka, cena 8000Kč. Jen předky, zadky nejsou. Do OII a OIII to jde bez problémů. Nikde to zatím neinzeruju, ještě rozmýšlým jestli to nedám Markétě do RS

-> palinator: pekné , ja som teraz vytiahol uloženku z garáže
-> Jarda - zrušená registrace 24.08.20 10:19:43: odporucam.
Netvrdim ze nebudes mat zase stastie na zver , ale pomahat to nepomaha.

-> palinator 24.08.20 09:24:41: a co potom moje upravena od srnky? stejne jsem v Hungaros malem srazil dve dalsi zvirata a pri jednom manevru to malem do me vpalil madar za mnou... jestli fakt nedat pryc ty pistaly
Hnusný vyhnědlý kola, vyšisovaný plasty, prostě celkově hnus, ale v tý trávě jak to vypadalo jakoby snížený, se mi to líbilo. 

Je to mozny, ze to jsou preklepy. Videl.jsem.to i u nekolika inzeratu v ČR. Pro jistotu se ptam, jak to je.
-> Petrson 23.08.20 09:33:08: překlep němce ? 

-> Petrson 23.08.20 09:33:08: To je divný. Tam byl jedinej motor CAXA a ten má podle mě euro 5.
-> Milan 136 23.08.20 08:16:46: v Německu sem s E4 pár zahlídl a taky to moc nechápu např tady: www.mobile.de/cz/.../3057
69421.html
-> TTomas: Vidim to podobne - nejak to s tempomatem pretrpim v usekovejch merenich, kde to ve spojeni s automatem trosku smysl dava. Treba v Blance, kde jsou dost citelny klesani, je potreba hodne kvedlat radickou, aby furt nestal na brzde jak tukan. Ale jinak si radsi vystacim s vlastnim, pomerne vytrenovanym, mentalnim tempomatem, jako to dela kolega.
-> King: Pokud se pred tebe zaradi auto, ktere ma aspon o trochu vetsi rychlost nez ty, nedeje se nic dramatickeho, acc maximalne trochu ubere, nez se obnovi nastaveny rozestup, takze to, co bys udelal stejne take. Jina situace je, kdyz to pred tebe zarazene auto zacne brzdit, to samozrejme acc brzdi take. Ale kdyz jako ridic vyhodnotis, ze nastane situace, pri ktere acc bude brzdit, staci dat lehce plyn a acc hned pochopi, kdo je panem. Jinak, vcera jsem u me O3 zkousel acc prepnout na normalni tempomat a neprisel jsem na to, takze asi jedine pres tu diagnostiku. U BMW to jde normalne uzivatelsky.
-> King 21.08.20 18:18:09: k tomu aby ti adaptivní tempomat nereagoval na vzdálené vozy stačí nastavit vzdálenost jakou chceš udržovat na minimální a mas vystaráno. Auto bude reagovat až třeba na 1-2m. Já spis považuji za problém to nouzové brzdění. Párkrat me to slušně vypeklo, takže už to vypínám všechno a je pokoj. Občas to taky začne rvát opozdene, kdy už se dávno nic neděje:D
-> MXMarek: Dobra, jak se ale adaptivni tempomat zachova, kdyz se mi treba nejakej zmatlik na dalnici zaradi po predjeti tesne pred cumak - klasicka situace ted v lete - tatik jede s rodinkou nandovolenou, z sesty hodiny se, kde se vzal, tu se vzal, rychlej pyrat, s vyplasenej tatka se s minimalnim rozdilem rychlosti natlaci zpatky dopravyho hned prede me. Predpokladam, ze automatika to tak nenecha, kdezto ja v takovym pripade na zmatlika seru a pockam si, az se bezpcnej rozestup obnovi sam.
Pánové, jaký je rozdíl mezi 1,4TSI 90 KW Euro4 a Euro5 ?
Adaptivni tempomat ve spojeni s automatem je pro me nejlepsi vec ze vsech asistencnich systemu. At uz pri jizde na dalnici, nebo popojizdeni v kolonach je to perfektni. A myslim si, ze i pro aktivniho ridice je popojizdeni v kolonach dost nuda a tohle to dost zprijemni.
-> King: uvidíš že jak s tím budeš chvíli jezdit tak o deaktivaci přestaneš přemýšlet. A to říkám jak člověk co to v autě nemá
