-> StepaNoFUN 27.10.20 18:25:53: Bez toho, aniž bychom věděli, co tam má za typ infotainmentu a jakou verzi sw, tak těžko říct.
Ale nějakej sw by mohl být. Podrž déle tlačítko menu, pak dej to první nahoře a vyfoť obrazovku.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Nwkt: BTW - zeptám se "odborníka". Kolegovi už několikrát "zamrznula" telefonní část infotaimentu u Kodiaqa - Přijme hovor, HF funguje, jinak černo mimo názvu telefonu. To je jako vlastnost, nekompatibilita s telefonem, nebo něco jinýho?
-> Milan 136: Se přiznám, ze treba Kodiaqa od Karoqa zepredu poznam pri prujezdu okolo firemniho parkoviste jen podle RZ, protoze ty auta jsou ve stejny barve. :-D
-> Nwkt 27.10.20 17:35:02: Vůbec ne. To byly super auta. Zlatej Rapid proti Scale, Kamiqu a dalším nefunkčním sráčum.
-> Milan 136: Takže větší průsery než předface




-> Milan 136 27.10.20 17:31:07: zajímavá toť informace. A to je od jakýho roku? Spaceback bych si dokazal predstavit jako nástupce fabie, tak abych pak nejakou verzi nezavrhnul, ze nebudu priplacet za facelift jen kvuli svetlum...
Fl u Rapida byly a nebyly dva. První se týkal hlavně interiéru, kdy přibyla dekorační lišta palubní desky a snad se měnila elektrika, která se převzala z FIII a druhý, kdy se lehce sáhlo i ven, přibyla možnost zadních LED pro sedan a změnil se tvar mlhovek ve stylu OIII fl.
Docela mě udivuje, jak místní odborníci, kteří všemu rozumí a rádi poučují vidí rozdíl Faceliftu jen ve světlech 
Ano, jiná světla, úplně jiný nárazník, zvenku dále zrcátka s blikači u F3, anténa z F3.
A hlavně to auto je de facto s komplet technikou z Fabie 3.
Palubní síť komplet, infotainment atd. To znamená mimo jiné třeba možnost adaptivního tempomatu, kessy atd.
A hlavně motory řady EA 211 a 288.
Takže de facto úplně jiné auto ve "stejné" kastli...
Prej světla

Ano, jiná světla, úplně jiný nárazník, zvenku dále zrcátka s blikači u F3, anténa z F3.
A hlavně to auto je de facto s komplet technikou z Fabie 3.
Palubní síť komplet, infotainment atd. To znamená mimo jiné třeba možnost adaptivního tempomatu, kessy atd.
A hlavně motory řady EA 211 a 288.
Takže de facto úplně jiné auto ve "stejné" kastli...
Prej světla

-> Mr._Nosferatu: Zajímavej dotaz. Spíš si myslim, že jen změnili světla, kdo chtěl, měl led pruh na DRL, to asi od 2012 nebylo... a přibyl později teda Spaceback.
-> saskyn2 27.10.20 16:59:20: Ale teď si představ ty fantastické výkony na horských výjezdech s dvoukolkou, když řidiči řekneš, ať se nebojí, že má přeci čtyřkolku. 

-> Mr._Nosferatu:
Měl facelift, dostal jiný světla
Měl facelift, dostal jiný světla

-> castrol: to je, ale vypadá to jako facelift.
Tak mě napadá, měl rapid vůbec facelift nebo ho dřív přestaly vyrábět?
Tak mě napadá, měl rapid vůbec facelift nebo ho dřív přestaly vyrábět?
-> Mr._Nosferatu 27.10.20 14:24:11: rozdielov je tam dost
-> Mr._Nosferatu:
Když se budu dívat z pátého patra tak budu rád když rozeznám červené autíčko od modrého. A hlavně mi to bude fuk.
Ale že by si Jarda za ty jeho statisíce kilometrů nevšim, že je na dvojkový Ovci občas něco jinak, kor když s jednou služebně teď 70 tkm najezdil, to mu teda trochu nežeru.
Když se budu dívat z pátého patra tak budu rád když rozeznám červené autíčko od modrého. A hlavně mi to bude fuk.

Ale že by si Jarda za ty jeho statisíce kilometrů nevšim, že je na dvojkový Ovci občas něco jinak, kor když s jednou služebně teď 70 tkm najezdil, to mu teda trochu nežeru.

-> palinator: záleží z jaký dálky se díváš, když z 5tého patra (nebo bez brýlý) tak toho fakt víc vidět není...
-> Luky: Já se taky v těch nových nevyznám, jen vím že když šla do prodeje scala, tak spaceback už nešel objednat, ale klasický rapid ještě jo.
-> Luky: Já se taky v těch nových nevyznám, jen vím že když šla do prodeje scala, tak spaceback už nešel objednat, ale klasický rapid ještě jo.
-> Mr._Nosferatu 27.10.20 14:24:11: hmm, sakra, mě nikdy nenapadlo že Scala je pokračovalem Spacebacku
Ale je pravda že tyhle auta už jdou nějak kolem mě. Ztratil jsem přehled někde u Octavie 3 a Superbu 3 



-> Mr._Nosferatu:
"jen světla"
Je fakt že Favorit a Felicie taky pro lidi neni žádnej rozdíl.
"jen světla"
Je fakt že Favorit a Felicie taky pro lidi neni žádnej rozdíl.

Ty tam ty I Y taky střílíš jen tak od boku, viď? Ale aspoň máš pak věty genderově vyvážené. 

-> castrol: Zrovna při pohledu na zadek jdou z dálky poznat jiná jen světla... a někdo kdo se o to nezajímá, nemusí vědět že to přejmenovali a neudělaly jen facelift...
img.carismo.cz/1/.../14e4 91b57de16297cbf74deae15997 75.jpg
cdn.skoda-storyboard.com/ 2018/.../SCALA_04-1440x960 .jpg
img.carismo.cz/1/.../14e4 91b57de16297cbf74deae15997 75.jpg
cdn.skoda-storyboard.com/ 2018/.../SCALA_04-1440x960 .jpg
-> saskyn2: -> Mr._Nosferatu: tak Jarda sa o auta asi zaujima, tak by tam mohol vidiet tie rozdiely
-> Milan 136:
Já nevim, zní to z tapece. Takový tichý zarezonování při určitejch otáčkách, typicky při řazení vyššího kvaltu. Dělá to už od novýho auta, kdysi jsem se tu na to ptal.
Já nevim, zní to z tapece. Takový tichý zarezonování při určitejch otáčkách, typicky při řazení vyššího kvaltu. Dělá to už od novýho auta, kdysi jsem se tu na to ptal.
-> saskyn2 27.10.20 08:05:43: 
-> palinator 26.10.20 21:43:15: Není to spíš palivový vedení, než dveře? Docela bych se vsadil, že ano.

-> palinator 26.10.20 21:43:15: Není to spíš palivový vedení, než dveře? Docela bych se vsadil, že ano.
-> saskyn2: Ne, jen jsou pro mě nepohodlný, v seriový F2 nevydržím ani 15km do práce bez bolesti, v příplatkových polosportech tak 100km.
-> Mr._Nosferatu: No jo, oproti litrovému renckovi je tam moc velký zátah a u slabších jedinců se to může projevit až bolestí zad

-> palinator: Ne, bolely mě záda, lepší sedět vedle, než řídit s bolestí zad.
-> palinator:




-> Mr._Nosferatu:
Takže na sedadle spolujezdce tě prdel nebolela jo?
Takže na sedadle spolujezdce tě prdel nebolela jo?

-> saskyn2 26.10.20 22:24:51: no tyhle unifikovaný předky jsou zlo
kdo se o to neajímá tak na dálku těýko pozná co je to zač 


-> castrol: tak scala je nástupce rapidu spaceback.
Mě vadí obecně na koncernu sedačky. Naposledy jsem jel v O3 co měla najeto 9tis km a těch 400km bylo utrpení, zpátky jsem radši nechal řídit kolegu.
Mě vadí obecně na koncernu sedačky. Naposledy jsem jel v O3 co měla najeto 9tis km a těch 400km bylo utrpení, zpátky jsem radši nechal řídit kolegu.
Mně se s trojkou jezdí taky dobře, je to příjemný auto.
Lidi co se o auta nezajímají tyhle věci nepoznaj, stejně tak jako favorita od felicie, na tom není nic zvláštního.
Lidi co se o auta nezajímají tyhle věci nepoznaj, stejně tak jako favorita od felicie, na tom není nic zvláštního.
-> Borderer:
U našich O3 nic nevrže. Ale má teprve 100tkm. Teda akorát drnčej PZ dveře jako snad u každý škodovky už snad od doby kdy se potkal starej Laurin s Klementem.
A myslím že se dá trojce leccos odpustit vzhledem k výbornýmu využití vnějších rozměrů a velmi nízké hmotnosti. V tom bych viděl oproti předchozím generacím ten hlavní a zásadní pokrok.
U našich O3 nic nevrže. Ale má teprve 100tkm. Teda akorát drnčej PZ dveře jako snad u každý škodovky už snad od doby kdy se potkal starej Laurin s Klementem.

A myslím že se dá trojce leccos odpustit vzhledem k výbornýmu využití vnějších rozměrů a velmi nízké hmotnosti. V tom bych viděl oproti předchozím generacím ten hlavní a zásadní pokrok.
-> Jarda: ked si niekto pomyli rapo od octavie sa da pochopit ale scalu 

-> Borderer 26.10.20 20:43:35: ma 260
2 Syny: nee, octa, ale je fakt, ze od rapida to nepoznam a ted jeste ta scala si myslum kolikrat, ze je rapid
2 Syny: nee, octa, ale je fakt, ze od rapida to nepoznam a ted jeste ta scala si myslum kolikrat, ze je rapid
-> StepaNoFUN: Na druhou stranu máme v práci služební trojkový Octavie nebo Kamíky a ty plasty v interiéru jsou fakt děs.
Pár let starý auta s nájezdy kolem 50 - 100 tisíc km a vrže to jak starej favorit.

-> Syny:




-> Jarda: A je to opravdu O3? Neni to treba Fabie?
Sorry, ale musel jsem 


-> Jarda: Je to marny, je to marny....
Tak jsem dostal o3 a jsem zdesen, co je to za bakelitaka proboha? Si na neco hraji a pritom plast jak v nive, ta si alespon na nic nehraje... To jeste ta o2 nakonec ujde.
Lidi nemají rozum, pak úplně nejlepší skupina jsou hromadiči různých vraků, který jich mají 10 a vydělávají jenom na povinný to je pak taky prdel
Můj bývalý kolega měl takhle asi 9 aut, z toho reálně asi 4 pojízdný a z toho 2 se kterýma se nemusel stydět někam přijet. Dovršil to pak když nalíznul nový GTI za 1.200.000,-. Na otázku proboha na co? Mi odpověděl jede to pěkně a budu s tím jezdit na srazy... no ale na to už máš dvě jiný...no já si chci udělat radost...na to jsem už neměl argument 


-> Jirik_Tuňák1983 26.10.20 18:42:17:
Třeba to měl pojištěný na dědu. To nevím.

-> King 26.10.20 18:40:26: Tak měl bonusy, ne? 

-> Milan 136: V tomhle veku je "likvidacni " povinko i na feldu a na ctyrlitrovou bestii musel platit kazdej rok aspon pulku ceny auta :-)
Jo, jezdit se dá vším možným. Taky jsem v zimě jezdil autem za 3 tisíce a byl v zásadě spokojený. Ale na zázraky nevěřím. Když je něco za pár šupů, dost často to má svůj důvod.
To se týká i té tady zbožňované feldy. Ano, pokud někdo má slabost pro svépomocnou údržbu, je to asi celkem levný povoz. Jen je té údržby docela dost a pořád je tu ten bezpečnostní aspekt, viz -> saskyn2 26.10.20 13:54:27:
To se týká i té tady zbožňované feldy. Ano, pokud někdo má slabost pro svépomocnou údržbu, je to asi celkem levný povoz. Jen je té údržby docela dost a pořád je tu ten bezpečnostní aspekt, viz -> saskyn2 26.10.20 13:54:27:
O dva roky mladší kluk od nás ze vsi si před lety asi ve 20 letech koupil A8 4.2
Ještě tu s tou malou maskou.
Za rok na tom prodělal asi 250, ale musel to mít. Teď jezdí omlácenou O1 s čtyřma kilama na hrbu a je spokojen

Ještě tu s tou malou maskou.
Za rok na tom prodělal asi 250, ale musel to mít. Teď jezdí omlácenou O1 s čtyřma kilama na hrbu a je spokojen

-> palinator 26.10.20 08:45:04: u nás na firmě to má podobný postup. Technici mají auta na operák, protože za těch 4-5 let najezdí 200kkm a auto se začíná sypat tak jde dál. Když je v rozumném stavu tak si ho odkoupíme, jako záložní auto, pro případ servisu/havárky/... Pro obchoďáky auta kupujeme do majetku, pokud se po 4-5 letech nesype, tak jezdí dál cca do těch 200kkm, pak se buď nechá jako záloha nebo prodá.
Šéf sice jezdí GTčkovým báwem, ale nemá potřebu si co 3 roky kupovat nové - poslední měl 8-9 let. Stejně tak si nehraje na to "moje" auto, ale nemá problém ho komukoliv půjčit. Cca měsíc nazpátek jsem měl auto v servisu, tak jsem 3 dny jezdil bawem. Když jsem nastupoval 8 let nazpátek tak jsem ho dokonce měl půjčeného na dovolenou. Druhý šéf je jiný extrém, ten najezdí 60-70 ročně, takže u něj se to točí častěji, ale to je zase tím, že si kupuje Voyagery u kterých je i těch 200kkm kolikrát hranice životnosti - teď mě neberte za slovo - spíš jde o to, že ty auta mají nějaký fatal error typu - zadřená převodovka, vyhořená elektrika,...
Šéf sice jezdí GTčkovým báwem, ale nemá potřebu si co 3 roky kupovat nové - poslední měl 8-9 let. Stejně tak si nehraje na to "moje" auto, ale nemá problém ho komukoliv půjčit. Cca měsíc nazpátek jsem měl auto v servisu, tak jsem 3 dny jezdil bawem. Když jsem nastupoval 8 let nazpátek tak jsem ho dokonce měl půjčeného na dovolenou. Druhý šéf je jiný extrém, ten najezdí 60-70 ročně, takže u něj se to točí častěji, ale to je zase tím, že si kupuje Voyagery u kterých je i těch 200kkm kolikrát hranice životnosti - teď mě neberte za slovo - spíš jde o to, že ty auta mají nějaký fatal error typu - zadřená převodovka, vyhořená elektrika,...
-> Jirik_Tuňák1983 26.10.20 13:34:02: No vidíš, má hovno, zas na druhou stranu kdyby koupil např zde doporučovanou felicii tak mohl mít krásný pomníček, možná i se svíčičkou...
-> Cumper 26.10.20 13:21:35: Lidi by si měli hlavně kupovat to na co mají, to že mají na kupon mhd ale potřebují si něco dokazovat je naprosto běžný úkaz. Holt v televizi viděj samý kupte tohle, kupte támhle, nemáte, nevadí na splátky...
-> Cumper 26.10.20 13:21:35: Lidi by si měli hlavně kupovat to na co mají, to že mají na kupon mhd ale potřebují si něco dokazovat je naprosto běžný úkaz. Holt v televizi viděj samý kupte tohle, kupte támhle, nemáte, nevadí na splátky...
-> Cumper: Jenže tohle ty lidi nikdy nepochopí. A běžně jsou to ti, kteří na Feliciema ohrnujou nos a "nechápou, že můžu jezdit v takový jebce". Jenže s tím rozdílem, že za desetinový náklady mám spolehlivý auto v cajku a peníze můžu utratit smysluplněji. Jeden takovej nejmenovanej udělal "super kauf" nějakej Lexus v hektolitru benzínu, f plný palbě, f TOPu,.... Po půl roce sem už jen slyšel, jak zlý hnusný sekvenční LPG zničilo motor. A jak to z toho auta Fšecko vytrhal a za měsíční vejplatu musel koupit celou hlavu z vrakáče.
Co sem o něm slyšel naposledy, stěhoval se z nějakýho 1+kk k rodičům, protože neměl na nájem....

