
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> růža: Nejde o to ho videt, ale vedet, ze to je na druhe strane opacne 

-> Syny: A to i za předpokladu, že auto nemůžeš vidět z obou stran zároveň? 

vsetky tie kola posobia ako lacna cina 

-> Syny 08.12.20 20:12:32: jo, to mi taky vadi...

-> Luky: Snad ne ten tvar lestenych ploch? 
-> růža: Tak ono to neni jen o techhle kolech, ale obecne se mi nelibi vsecky kola, kde ty paprsky na jedne strane auta jdou svym "vzorem" po a na druhe proti smeru jizdy... Na svem aute bych to nevydejchal
-> Bukaj: Sranda je, ze plno lidi si to ani neuvedomuje. Nekdy mi ta moje OCD fakt stve a bylo by to bez ni vsecko jednodussi

-> růža: Tak ono to neni jen o techhle kolech, ale obecne se mi nelibi vsecky kola, kde ty paprsky na jedne strane auta jdou svym "vzorem" po a na druhe proti smeru jizdy... Na svem aute bych to nevydejchal

-> Bukaj: Sranda je, ze plno lidi si to ani neuvedomuje. Nekdy mi ta moje OCD fakt stve a bylo by to bez ni vsecko jednodussi

-> Milan 136 08.12.20 19:50:10: No krucišpic! 

-> Syny 08.12.20 20:12:32: Mám to nastavené stejně. Proto se mi nikdy nelíbily nejběžnější originální liťáky na Feldu, ale zato se mi hrozně moc líbily ty méně běžné symetrické

-> Syny: mně na Dotz Hanso vidí něco úplně jinýho
Ta asymetrie na nich zrovna moc vidět není, jsou v tom ohledu i horší kola

Ta asymetrie na nich zrovna moc vidět není, jsou v tom ohledu i horší kola
-> Syny: Tak to by mě nenapadlo. Ale stačí se na ty kola chvíli dívat (za jízdy) a už se člověku motá palice 

-> růža: Me na takovych kolech nejvic vadi, ze na jedne strane se toci "po smeru" a na druhe "proti smeru". Mozna to plno lidem nevadi, ale moje OCD tohle proste nedava 

To si děláte pr... Rok 2009 a já je fotil (na Santa Fé) kámošovi, kterej je měl na Mondeu, abych mu ukázal, že není ve městě jediný



-> Milan 136: Ty jo, ty jsem nedávno na nějakým autě viděl a říkal jsem si "co to sakra"
Tak teď už alespoň vím, jak se jmenujou.

-> Milan 136 08.12.20 19:15:33: To byla ale taky módní vlna. Něco jako čivavy. 

-> saskyn2 08.12.20 18:06:10: Na svastiku musíš ufiknout paprsek. Mně teda spíš děsí, že to vypadá jak Dotz Hanzo 

-> dragon_cb_cz 08.12.20 18:54:28: Tohle je super. Donedávna mělo i Volvo krásná origo kola. Ještě možná nějaké modely aut i mají.
Ale taky měli / mají řady kol, že je to hnus alobalovej.
Ale taky měli / mají řady kol, že je to hnus alobalovej.
-> Jirik_Tuňák1983: Ale tak mě ty barvy neuráží, Turbo-X kola taky byly šedý a vypadalo to dobře. Spíš jsem prostě moc konzerva a bude mi chvíli trvat, než si zvyknu na ten novější styl - a pak už si zas mezi tím člověk najde co vypadá ok a co ne.
-> Jirik_Tuňák1983:
No, některé modely vypadaj teda jak z tuningu v GTA San Andreas a to má do moderny už docela daleko.
No, některé modely vypadaj teda jak z tuningu v GTA San Andreas a to má do moderny už docela daleko.

-> dragon_cb_cz 08.12.20 18:44:42: Když si dáš na gogle třeba Japan Racing, tak je vidět, že i vzhledově moderní kolo může být normálního designu i barvy.
-> saskyn2: Jj na autě to určitě vypadá líp, ale můj šálek kávy to úplně není. Že to frčí vím, ale prostě mě to neoslovuje no... třeba tomu za pár let přijdu na chuť.
-> dragon_cb_cz 08.12.20 18:12:47: Ano jsou. Ty vodvíráky tedy vypadají divně i na té O RS. Taky jak se to v určitých letech začalo lámat a překlápělo se to všechno hromadně na černoalobalový design, dostavilo se jisté provozní trauma. Hlavně ty roztodivné vzhledy a tvary. 
To se vždycky designér tak rozdováděl, že už na lakovnu nezbyly prostředky, tak se to vždycky jenom tak postraší zepředu.
Jinak název kol tady zajímavý. -> saskyn2 08.12.20 17:56:44:
Ten, co to vymýšlel, asi hrál Assassin´s Creed.

To se vždycky designér tak rozdováděl, že už na lakovnu nezbyly prostředky, tak se to vždycky jenom tak postraší zepředu.
Jinak název kol tady zajímavý. -> saskyn2 08.12.20 17:56:44:
Ten, co to vymýšlel, asi hrál Assassin´s Creed.

-> dragon_cb_cz: Ono hodně dělá můj telefon místo fotáku, když to dohledáš na autě, tak to vypadá dobře. Navíc když koukneš i na ostatní značky aut tak je vidět že tohle ted hodně frčí a klasický stříbrný kola se dávají spíš na obyč socky.
-> saskyn2:
Tu ti připomínaj dobře.
Jak píše Vítek. Všechno špatně.
Tu ti připomínaj dobře.

Jak píše Vítek. Všechno špatně.

-> saskyn2: Přijdou mi teda (když je vidím samostatně, možná na autě by to bylo OK) jako zoufale ošklivý všechny. Takový... futuristický.
-> palinator 08.12.20 17:58:05: No vidíš správný šokodovkář musí mít votvíraky
ještě mám tyhle comety z chudýho rs. Ty se mi teda moc nelíbí, ale moje paní z nich chce udělat zimáky prej. A dovolím si tě předběhnout, mě připomínají svastiku, takže každý soudruh může zvolit dle svého vkusu bud votvíráky, nebo tohle.

-> bouchy: 225/40 r19. Za celou sadu 26t Vše to je už na 4 rs
-> saskyn2: Možná. Rozměr, cena?

-> saskyn2:
Pěknejma jo?
Novodobý votvíráky. 
Pěknejma jo?


-> Bukaj: Jak píšu, Passat má 180A, je tam klima, tohle, a vodní výměník. Nic hlučné není
-> vhml 08.12.20 11:14:53:
-> Jarda/felda 08.12.20 11:46:47: -> suri 08.12.20 12:34:22: Aha a skrz to proudí vzduch? To musí mít docela velký aerodynamický odpor a topení bude celkem hlučné (na poměry moderních vozů), ne? A hřejí v tom ta tři silná žebra? To aby mělo nějaký efekt, tak tam budou řádově stovky wattů, že ano? Jaký altík má auto, které toto má seriově?


Zlatej 180A altík po repasu 

-> palinator 08.12.20 13:02:55: jj, PTC mi spina az pri otackach nad 1000-1200. Na volnobehu ho rele zase vypina.
-> palinator: asi tak , mám 140A a keď pozapínam blbosti tak na voľnobeh udržím ledva 13V , Felda vždy v zime pri vetráku na 4 , svetlá, výhrev sedačiek , zrkadiel a zadného skla padala na 12,5 na voľnobeh ...netreba jazdiť na voľnobeh a riešiť blbosti
Vy žijete v hodně vlhkejch snech. Ani 120A alternátor ve volnoběhu nedodá proud aby udržel síť na nominálním napětí, člověk musí trochu jet aby se to seplo. A 55A Magneton rozhodně nic nezadusí, maximálně ti zdechne auto protože mu po chvíli dojde šťáva na zapalování. 

-> vhml: Ale musela by bejt automatická korekce volnoběhu na 1 500 otáček, aby to nezadusilo motor při sepnutí. 

-> suri 08.12.20 12:34:22: takze okolo 800-900W to asi bude...
-> vhml 08.12.20 12:34:30: todle by musel dat muj PALackej 90A, ale radeji k tomu uz nic nezapinat :)
-> vhml 08.12.20 12:34:30: todle by musel dat muj PALackej 90A, ale radeji k tomu uz nic nezapinat :)
-> Jarda/felda 08.12.20 12:26:10: úplně vidím to soustrojí třech PALáckejch altíku ve škodovce 

-> Bukaj: ohrievač -> RadovanSkodovkar: bývala tam 100A poistka ale neviem koľko W to má
-> RadovanSkodovkar:
Takový, že se to zapne až když se začne pořádně motat alternátor. Ono celkově u novejch vozidel ty relata cvakaj jak ve starý ústředně.
Takový, že se to zapne až když se začne pořádně motat alternátor. Ono celkově u novejch vozidel ty relata cvakaj jak ve starý ústředně.

-> suri 08.12.20 09:17:54: To si viem predstaviť v octavii, tá kým začne kúriť tak som v robote. Len bohvie aký to má odber.
-> Bukaj 08.12.20 11:11:35: topení
než se ohřeje voda tak se topí elektricky a za sebe můžu říct že je to super věc 


-> suri: Marně přemýšlím, k čemu tahle věc může v autě sloužit? Je to chladič nějaké součástky nebo jenom držák něčeho či nějaká výztuha?

-> King 07.12.20 21:10:51: to jeste neni legal? :) Ja to pouzivam, jak me napadne byste a by jste :)
Ale misto kvuli napsat kuly, to uz na to musi byt nejaky fistron :)
Ale misto kvuli napsat kuly, to uz na to musi byt nejaky fistron :)
-> dragon_cb_cz:
Kdyby to to bylo aspoň kůli... žejo.
Kdyby to to bylo aspoň kůli... žejo.

-> Mr._Nosferatu: Tak já úplně nesleduju kdo co jak často používá, prostě je to pravopisnej patvar (a to nejsem echt grammar nazi, protože mám taky občas mezery).
-> Mr._Nosferatu: Tak, ono je docela dobre mozny, ze ze za par let, kdyz to takhle bude psat hodne lidi, stane se z toho jazykova norma. Podobne nakroceno k "legalizaci " ma prej ten patvar "by jste"...