-> Syny: Abys nebyl jako můj šéf... 4,0 6V v benzínu ve Wrangleru...
Prej to nejdede... Sednu do toho, projedu se s tím - jede to jako postřelená svině.
Sedne do toho on a řadí v 1500ot... Tak jsem mu musel vysvětlit, že to není nafta...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> StepaNoFUN: No, jízdní styl bych musel z toho zvyku na TDI asi trochu předělat :)
-> Syny 13.07.23 18:13:30: Já teda nevím, ale v Kamiqu mně docela baví i ten 1.0TSI/81kW (110HP). Jak na to člověk začne šlapat a točit to jako benzín, tak to docela jede...
-> Jarda/felda 13.07.23 18:08:06: Tak to stojí teď, bůh ví co bude za půl roku, rok apod. Auto chci na několik let, tak tam spíš budu koukat na to, aby byl motor a celé auto co nejspolehlivější a v dobré kondici, než jestli teď zrovna nafta stojí o 5 Kč/l míň.
-> Jarda/felda: K tomuhle se nebudu vyjadřovat. Mluvil jsem o oficiálních cenách. A tam u nafty vyhrožujou zdražením.
-> Milan 136 13.07.23 17:31:09: Jezdim občas s tou 110kW verzí, s 96kW jsem nejel. Máme to v práci v Karoqu a Kamiqu (tedy ten Kamiq nevim jestli byl 110kW, tan Karoq jo). A nějaká extra raketa to neni, to od toho asi ani nečekam. To odpojování válců jsem tam poznal jen díky tomu, že to psalo na maxidotu. Když jsem se snažil poslouchat, tak to asi na zvuku znát trochu je, ale nic zásadího co by mě nějak štvalo. Každopádně už dám království za nějakej schopnej stav auta a co v něm bude za motor mi začíná bejt skoro jedno. Tedy nějakou úplnou vydechlinu taky nechci, ale zrovna tohle dvojí už je mi asi fuk.
-> Pavel P@nkáč: -> Milan 136: Takže to je sice už složitostí na úrovni TDI, ale alespoň tam nejsou nějaký výjeby. Tak to je dobře. Předpokládám, že auto z roku 2019 s tím TSI ještě nemá GPF, ne? Jinak tedy předpokládám, že těch 96kW a 110kW bude jen SW rozdíl, že? Nebo je tam něco mechanicky jinak?
-> minno: Fakt jsem si nemyslel, že najít něco kloudnýho bude takový utrpení. Drahý ty auta jsou jako pes, ale i u auta za 1/2 míče není problém mít 4 pojistné události. A když už se povede najít nějaký s normální historií, tak se na něj přijedeš podívat a poškrábaný snad všechny díly, na první pohled najdeš 7 dolíků a promáčklin, z toho 3 až do plechu, rám okna rezavej od výměny, brzdy všecky na sračku (Passat za půl mega a kopaly brzdy, jestli se tak tej kupě rzi dalo říkat, při brždění do pedálu), gumy sotva 2mm, disky dojebaný od obrubníků atd... Jako jasný, brzdy, gumy atd. to je spotřební věc, ale když to pak všecko sečteš, tak seš rázem o dalších min. 30 tisíc s celkovou cenou dál atd...
-> Pavel P@nkáč: -> Milan 136: Takže to je sice už složitostí na úrovni TDI, ale alespoň tam nejsou nějaký výjeby. Tak to je dobře. Předpokládám, že auto z roku 2019 s tím TSI ještě nemá GPF, ne? Jinak tedy předpokládám, že těch 96kW a 110kW bude jen SW rozdíl, že? Nebo je tam něco mechanicky jinak?
-> minno: Fakt jsem si nemyslel, že najít něco kloudnýho bude takový utrpení. Drahý ty auta jsou jako pes, ale i u auta za 1/2 míče není problém mít 4 pojistné události. A když už se povede najít nějaký s normální historií, tak se na něj přijedeš podívat a poškrábaný snad všechny díly, na první pohled najdeš 7 dolíků a promáčklin, z toho 3 až do plechu, rám okna rezavej od výměny, brzdy všecky na sračku (Passat za půl mega a kopaly brzdy, jestli se tak tej kupě rzi dalo říkat, při brždění do pedálu), gumy sotva 2mm, disky dojebaný od obrubníků atd... Jako jasný, brzdy, gumy atd. to je spotřební věc, ale když to pak všecko sečteš, tak seš rázem o dalších min. 30 tisíc s celkovou cenou dál atd...
-> StepaNoFUN 13.07.23 18:09:13: když to umíš tak bude a možná i o víc
ale to není na veřejnou diskuzi 




-> Jarda/felda: Neboj. Nebude...
-> Milan 136 13.07.23 17:31:09: Já s tím jezdím rád, ale přijde mi, že např. v O3 je to na předku takové podivně lehké. Kolega si např. stěžuje, že stačí mokro a protiprokluz je docela upocený, aby kola ukočíroval. V O4 ten motor není skoro slyšet.
-> Syny: Dobré autá si ľudia nechajú a jebky idú na predaj
Ale tak ono sa neni čomu čudovať, stačí sa prejsť po parkoviskách a slušné je tak 1 z 10, zvyšné vidno, že od nova nebolo ani umyté.

Ale tak ono sa neni čomu čudovať, stačí sa prejsť po parkoviskách a slušné je tak 1 z 10, zvyšné vidno, že od nova nebolo ani umyté.
-> Syny 13.07.23 13:48:39: Složitostí už je to na úrovni deaselu
Ale funguje to. Jel jsi s tím někdy?

Ale funguje to. Jel jsi s tím někdy?
-> Syny: je to dobrý, jede, nežere, extra se nesere...
Ma cenu uvazovat o motoru 1,5 TSI 96kW v kombinaci s manualem? Je to oproti 2,0 TDI jednodussi / spolehlivejsi motor nebo je to v dnesni dobe E6 uz jedno?
Uz ztracim nadeje, ze najdu nejaky normalni nedojebany auto. Zatim snad krom jednoho auta, vsecky na ktery jsem se jel podivat, byly hrozny dobity jebky - a to i kdyz mely na tachu treba kolem 100 tkm.
Uz ztracim nadeje, ze najdu nejaky normalni nedojebany auto. Zatim snad krom jednoho auta, vsecky na ktery jsem se jel podivat, byly hrozny dobity jebky - a to i kdyz mely na tachu treba kolem 100 tkm.
-> Nwkt 04.07.23 09:16:03: to jsem taky trochu nervozni, se Sharanem na LPG jsem zvyklej cestou 3x tankovat, tohle mi ukazuje dojezd podobnej jako najezd 

-> vhml: hele já dal teď s Passatem 1160 km na 3/4 nádrže
Plzen Chorvatsko

-> saskyn2 03.07.23 13:25:14: tohle je nality docela inteligentně, je to tichoucky a linearni průběh. Kdezto ve firemním roomsteru je stejnej motor a to je jak kdyby tam bylo namontovany PDcko. Kraval, prubeh kroutaku jen on/off. Hnus.
-> vhml 03.07.23 08:31:19: jo zrovna ta 1.6 jde na celkem pěkný hodnoty, jen to pak moc nedává ta malá spojka.
-> palinator 03.07.23 09:11:50: to tsi má při stejném stylu tak o litr víc, ale jasný jak to myslíš, na benzín a ticho je to pořád skvělá hodnota
Ono konec konců za stejně nafty jako ta 1.6 dokáže jezdit i to RS, jen člověk nesmí využívat výkonový potenciál což je trochu problém


-> palinator 03.07.23 09:11:50: to nerozporuju. S 1.5 jezdim většinou do 6
-> saskyn2 02.07.23 22:19:52: tak spravna ovce v nafte je cipla ze jo :-) Hele ja s tema 1.6 na dálnici jezdim rad. Mame to ve sluzebnich trojkach. Na nejaky předjíždění na okresce to neni, ale na dalnici proti tomu nemam krivy slovo.
-> vhml: Tak proto si resil tempomat. Ta 1.6 je pro mě vždycky hrozně šok jak jsem zvyklej na ovci se 155kw, ale zase to muselo vyrobit dost nafty za tu cenu ne?

Rekreace u more s naftovou ovci v kombiku. To je prostě ceskej sen, kterej jsem si nemohl nechat utéct
Mel jsem obavu jak se slozit do kufru, ale ono to je v praxi podobny jako Sharan. Sice o 10cm kratsi, ale zas se tam nevali rezerva kvuli LPG.
Za prumernych 5.2 litru celou cestu vzdy 10km nad povoleny limit mi to prijde fer.

Mel jsem obavu jak se slozit do kufru, ale ono to je v praxi podobny jako Sharan. Sice o 10cm kratsi, ale zas se tam nevali rezerva kvuli LPG.
Za prumernych 5.2 litru celou cestu vzdy 10km nad povoleny limit mi to prijde fer.
-> vhml: Dik. Tak to si to asi necha a dojezdej to v rodine. Ja jsem mu svuj nastrel rekl rovnou, ale radsi jsem se tu jeste zeptal...
-> StepaNoFUN 28.06.23 13:29:43: já tu 2011 s podobným nájezdem kupoval za 80, takže 2006...
Kluci dotaz - OII, 2006, nafta, najeto 270tis, holobyt (climatic, 2 okna v el.). Bylo to bouraný na PP blatník, světlo, a byla ohnutá těhlice - vyměněno za originály (to jsem dělal tenkrát já), jen blbě olakováno (to jsem nedělal), oloupaná kapota a trochu střecha (modrá metla - loupe se lak), po STK minulej měsíc.
Kolik by to cca mohlo mít cenu? Já hádám tak 50 max, ale našel jsem inzeráty i za daleko víc, tak se radši ptám.
Kolik by to cca mohlo mít cenu? Já hádám tak 50 max, ale našel jsem inzeráty i za daleko víc, tak se radši ptám.
-> Jirik_Tuňák1983: A no jo porát... :) Tak já to opravím :)
-> Syny 27.06.23 20:22:15: No fuj! Katalizátor. Napsat na papír 1000x správně, nechat podepsat od všech příbuzných, naskenovat a nahrát sem pro kontrolu. 

-> dragon_cb_cz: Podle me to je regenerace DPF s blbe fungujicim oxidacnim katalyzatorem. U aut s vyssim najezdem (cca treba 200-250 tkm plus) se stava, ze pri regeneraci pri akceleraci auto bile huli (ale jen pri akceleraci), todle bude rekl bych dalsi faze 

-> palinator 27.06.23 14:31:50: Nevím, ale tohle fakt smrdělo. Jestli voda v naftě tohle dokáže netuším. Ale bylo to dost dusivý.
-> palinator 27.06.23 14:31:50: Misim, že nevim. Ta, za kterou jsem jel naposledy, smrděla strašně pálícím se olejem.
-> dragon_cb_cz 26.06.23 15:15:01: Normální to určitě není. Tam bude něco špatně.
-> dragon_cb_cz 26.06.23 15:15:01: Takhle jsem pár dvojek už viděl, nicméně první stupínek obsazují stabilně Toyoty a jejich veleslavné D4D. To jsou hrozný hnoje...
-> vhml 26.06.23 15:20:21: Mně to taky právě překvapilo, 1.9 TiD (JTD) to má stejně jak popisuješ, max u toho už dost jetýho kombíka co jsem posunul segře to trošku smrdělo, ale rozhodně nic podobnýho. A ani v provozu nic podobnýho moc nepozoruju, to spíš klasický metače briket.
V první chvíli když dojížděl ke křižovatce jsi si myslel, že někdo ocáknul sklo a vítr vzal oblak kapaliny - na tom videu to tolik nevynikne, ale byly to fakt oblaka.
V první chvíli když dojížděl ke křižovatce jsi si myslel, že někdo ocáknul sklo a vítr vzal oblak kapaliny - na tom videu to tolik nevynikne, ale byly to fakt oblaka.
-> dragon_cb_cz 26.06.23 15:15:01: když mi regeneruje ta 1,6, tak to poznáš jen na zvuku a že si děti popálí nohu když lezou do kufru.
-> vhml: Protočení ručiček, zobrazení rychlosti tempomatu, reálná teplota vody, reálná rychlost - ručička, zobrazení malé digitální rychlosti v km/h, tempomat, menu dotankovat ... to je asi tak to hlavní
-> Nwkt 25.06.23 15:19:56: to všechno tam lze vykouzlit? Jen kvůli zobrazování rychlosti asi nemá smysl tě s tím otravovat
-> saskyn2 21.06.23 12:41:17: Nebo zapojíš na zadní okno, pokud nechce měnit panel a bcm
-> vhml: Stav se, zkusíme zapnout ten tempomat. Plus umím další blbosti s těma budíkama
-> Jarda/felda:
Bude k mání liftback Elegance, 1.9, 2004 tuším, béžová, asi 230 najeto, poctivých. Garážováno, dlouholetý 2. majitel. Moc pěkná.
Bude k mání liftback Elegance, 1.9, 2004 tuším, béžová, asi 230 najeto, poctivých. Garážováno, dlouholetý 2. majitel. Moc pěkná.
-> saskyn2: díky
-> marra_rwd: u O3 jsem to nikdy nedodělával, ale na yetinu potřebuješ kabeláž, relátko, panel a musí to podporovat jednotka centrální elektriky, jinak výměna.
klucí, zajímalo by mě, zda má někdo zkušenost s doděláním výhřevu čelního skla (primárně na Yetinu případně O3). Samotné sklo není problém, ale zapojení. Odpovídající panel klimy, kde je origo tlačítko je samozřejmost.. dík
-> Milan 136 18.06.23 19:24:22: a ty anteny teda nejak odchazi bezne jo? Protože ji to prej má měněnou, tak jestli to mohlo hned umřít znova 

-> vhml 18.06.23 17:46:44: To bude anténa. Tohle nízký rádio má jen jednu na střeše. Ve skle to nemá.