skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> suri: musim to zkusit. Ta sada je dle etky od 2004 do 2008. Beztak to nikdy prives nepotahne 

-> Milan 136 03.04.17 21:47:23: tá 8P0 bola niekedy do 2006 , isto to vie aj nové ESP ? Stabilizáciu prívesu ?
Mam ESP MK60EC1 a tam by se nic kodovat nemelo, alespon co jsem zjistil
-> Milan 136: musíš kódovať
-> Milan 136: Teď ti nevím, ale myslím že ESP se taky kóduje, stejně tak parkováky a zpětná kamera, pokud je
-> suri: snad jo
do bnh jsem nekoukal jeste. Nebyl cas. Vcera v 8 vecer jsem to nakodoval vagem a bylo to. Ale myslim, ze by to nemel byt problem. Do ESP ta informace pres gateway snad dotece


-> Athlonek: Normálně ve výpisu z vagu, jak je číslo jednotky atd.
-> Milan 136 03.04.17 21:21:18: to moje bude asi náhrada , mrkneme v ETKE ... made in cz sa mi páči viac aj keď som si nie istý či aj moja hella nie je , vie to aj ESP aj všetko ako má ?
-> suri: Westfalia 8P0 907 383.
Z tyhle sady EEA 600 002 EL 4
Z tyhle sady EEA 600 002 EL 4
-> Nwkt: A kde to najdu?
-> Milan 136: ja mám inú jednotku 1K0907383F táto tvoja je čo zač?
-> Athlonek: A verzi SW máš jakou?
-> Nwkt: Ale v přístrojovce to mám nakódované. kódování: 07112
-> Nwkt: Jo mám.
-> Athlonek: Ten je v jiným konektoru. na pás je zvlášť dvoupólovej. Jseš si jistej, že tam máš tohle jo? www.skoda-dily.cz/nahradn
i-dil/1u0858471d-zamek-bez
pecnostniho-pasu-oe-9418.h
tml
-> Nwkt 03.04.17 11:17:30: Ne nemám to rozpojené, to by asi nešel vyhřev sedačky. Ani v druhém autě to nice nedělá.
-> Athlonek: Buď to je rozpojený pod sedačkou nebo máš mrtvej mikrospínač.
-> Chali: Jo jdou.
btw jak jsem tu jednou sháněl, tak tohle bych potřeboval, na různý typy pinů jedno, dvou, tří, čtyř pinový ....
-> suri: ja mam jednotku takovou, pokud myslis funkce privesu
-> Milan 136: nemožné a stalo sa :D
jednotky sú rovnaké yeti sup oct určite , F na konci tuším , mám aj novú niekde ešte
jednotky sú rovnaké yeti sup oct určite , F na konci tuším , mám aj novú niekde ešte
-> Athlonek: Nemáš to rozpojený pod sedačkou? Pak to nefunguje
-> Athlonek: Tak to je asi rozbitý,ostatní zvukový výstrahy jdou?
-> suri: Ano, je to stejny. Osazeni BCM je stejny vcetne barev. Akorat napajeci vodice maji jiny barvy, ale to jsem si dohledal ve schematech. Takze uplne v pohode. A jednotka s kabelem k zasuvce je Octavacka, tak tam to bylo uplne v klidu. Jeste musim vyzkouset, jestli ta zasuvka funguje. Pokud ji spravne zapojili, tak by mela. Chyby to nepsalo vcera zadny.
K brzdam- ten drzak se kolikrat vyndava blbe i na zvedaku. Mista na naradi malo a nejde poradne zabrat. Na zemi je to pomalu nemozny
K brzdam- ten drzak se kolikrat vyndava blbe i na zvedaku. Mista na naradi malo a nejde poradne zabrat. Na zemi je to pomalu nemozny
-> Milan 136: inak je tá elektrika rovnaká nie ? myslím že by to mohlo sedieť aj osadenie do BCM , maximálne kde tu nejaké farby iné -> Milan 136 02.04.17 22:58:40: ja už som jednu aj do*bal zdivhákom , mám tu novú musím vymeniť , konečne prezúvam auto v kľude a nečakám kedy spadne na zem , u nás na tom mojom dvore je to katastrofa -> palinator: na to aby to brzdilo , dal by som väčšie aj dopredu len tam sú hrubšie tlmiče a to je problém ... tieto malé zadky majú výhodu že ide vybrať kotúč aj bez demontáže držiaku strmeňa , čo na veľkých brzdách a na zemi je strašný opruz - v sobotu som to robil na šedej a bez poriadnych raňajok by som to nedal :D
-> suri 02.04.17 21:33:30:
Na co väščie? Já bych potřeboval spíš menší.
Jinak dneska jsem otvíral podběh u "04 OII, samozřejmě bordelu mrak, ale kromě načatý hrany plechu prahu tomu prostoru nebylo vůbec nic. Koukal jsem i na ramena a taky paráda, tak nevim, když jsem viděl tady ty novější auta s ohnilým podvozkem jak prase. Je pravda, že to auto je garážovaný a na poměry TDI toho věku dá se říct neolítaný.
Na co väščie? Já bych potřeboval spíš menší.

Jinak dneska jsem otvíral podběh u "04 OII, samozřejmě bordelu mrak, ale kromě načatý hrany plechu prahu tomu prostoru nebylo vůbec nic. Koukal jsem i na ramena a taky paráda, tak nevim, když jsem viděl tady ty novější auta s ohnilým podvozkem jak prase. Je pravda, že to auto je garážovaný a na poměry TDI toho věku dá se říct neolítaný.
-> suri 02.04.17 21:33:30: Zvedák je super. Tažné se povedlo srovnat přesně. Krásně páslo do nosníků. Použil jsem nerezový spojovací materiál na ten kloub a zásuvku. Svazek ze Superba je trochu delší, ale poradil jsem si. Lepší, než krátkej. Tažný jsem vyvoskoval a zazátkoval.
-> Chali: Když jsem nepřipoutanej a je to modelový rok 2001
-> Athlonek: A jseš nepřipoutanej? Když se připoutáš a pak startuješ tak nepípá.
-> Chali: Kabel tam mám, kontrolka zhasne a nic nepípa.
-> Athlonek: Když nejseš přivázanej tak pípá před startem,pak už nic nedělá.
Jak funguje u O1 kontrolka nezapnutého pásu?

-> Milan 136: pekné zdvihák závidím , mne treba meniť zadné brzdy za väčšie a nie je kedy
-> Milan 136: jú ťažák , ja dnes olej na fsi a sranie sa s palivovým čerpadlom kde niekto odlomil konektor , nemá ho niekto? 03C127025R
Jo a prej ze jde z TDI nejakej bordel. Ukazte mi jedno TSI s takovym vyfukem...

Namontoval jsem tam dalsi RJ s nejakou elektrikou. Uz je v tom aute 21 jednotek

-> Milan 136: Nebudu to řešit... Už vypnuto a zas tak často to měnit nepotřebuju, aby mě těch 5 šroubů a 2minuty s diagnostikou štvaly...
I když jsem dneska zjistil, že jeden snímač bočního zrychlení (ve předu u kaslíku) v autě mám. Ale do jednotky to určitě nevede. :-O Každopádně jsem nepátral, kde je další spoj. Sedačky jsou s pytlema, ale nezapojeno... Že bych začal řešit i boční pytle???
Každopádně kdyby někdo odpojoval na faceliftu, tak vypnout v přizpůsobení (skupina 01), a odpojit. ;-) Žádnej odpor není potřeba...
BTW: 4pin svorkovnice za kaslíkem? Dle barvy (Šedá+bílá) s vytaženou diagnostikou - neví někdo k čemu je?
I když jsem dneska zjistil, že jeden snímač bočního zrychlení (ve předu u kaslíku) v autě mám. Ale do jednotky to určitě nevede. :-O Každopádně jsem nepátral, kde je další spoj. Sedačky jsou s pytlema, ale nezapojeno... Že bych začal řešit i boční pytle???
Každopádně kdyby někdo odpojoval na faceliftu, tak vypnout v přizpůsobení (skupina 01), a odpojit. ;-) Žádnej odpor není potřeba...
BTW: 4pin svorkovnice za kaslíkem? Dle barvy (Šedá+bílá) s vytaženou diagnostikou - neví někdo k čemu je?
-> StepaNoFUN: jde to jakymkoliv klicem

-> Nwkt: Taky jsem o tom přemejšlel. Ale kašlu na to. Jinej kaslík, udělat to na můj klíč... Zbytečně složitý. To radši vypnu teď na chvíli ten bag a pak ho zase aktivuju. ;-)
-> StepaNoFUN: Co dodělat vypínač bagu? 

Myslim že u starejch to chce 3ohm odpor, ale pokud si pamatuju u face jsem jen odkodoval a žádnej odpor neřešil.
-> Milan 136: ok. Zítra prohrabu krabičku s odporama (svorkovnici mám) a vyzkouším. Něco jako potvrzení pro PČR jsem si dneska v servisu napsal...