skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
14:37:21
08.12.2017
08.12.2017

charon
-> Jarda: www.piston.cz/strongflex/
.../strongflex-felicia-127
4 - tady mas to české zastoupeni. Jinak cena je takova jaka je, s tim nic neudelas. Powerflex je 2-3x drazsi
10:46:35
08.12.2017
08.12.2017

Jarda - zrušená registrace
-> charon 06.12.17 21:13:23: jj, diky, jen ta cena sb na stabik feldy je takova, kolik jsem dal u nivy za celej podvozek :/ ale muzu rict, ze polyuretany jsou fakt o necem jinym, nez guma, jsou vpodstate neznicitelny, znicil jsem zatim jen na tlumici, ale ten tlumic pri prasknuti pruziny prosel ocelovym uchytem... Tlumic prezil, polyuretany ne.
14:58:21
07.12.2017
07.12.2017

Fávo forever
-> Athlonek: Jo 

23:46:08
06.12.2017
06.12.2017

Bukaj
-> venni 06.12.17 19:02:02:
Jo, dávám. Pokud si dobře pamatuju, tak dělali 3 rozměry a jako na potvoru na té tátové Octavii je ten nejtlustší stabilizátor - myslím, že někde ještě mám jednu sadu gum, které jsem kdysi koupil a nepasovaly...
Jinak díky všem - gumy jsem dával už nevím jaké, naposledy myslím Meyle a stabík už asi orezlej bude - no, vyměním to asi naposledy - to auto už asi další 4 roky nepřežije...
Ještě bych potřeboval někoho, kdo by u toho vyvařil blatník - klasika vyhnilý kolem hrdla nádrže - táta to v zimě provizorně zafoukl PU pěnou a přetáhl tmelem - no, vypadá to nádherně...


Jinak díky všem - gumy jsem dával už nevím jaké, naposledy myslím Meyle a stabík už asi orezlej bude - no, vyměním to asi naposledy - to auto už asi další 4 roky nepřežije...

Ještě bych potřeboval někoho, kdo by u toho vyvařil blatník - klasika vyhnilý kolem hrdla nádrže - táta to v zimě provizorně zafoukl PU pěnou a přetáhl tmelem - no, vypadá to nádherně...

21:30:29
06.12.2017
06.12.2017

Athlonek
-> Fávo forever: Jo a 4x4 má o trochu menší kufr než dvoukolka.
21:13:23
06.12.2017
06.12.2017

charon
-> Jarda - zrušená registrace 06.12.17 19:40:24: Ale polyuretany se delaj i na feldu:
www.strongflex.eu/en/239- skoda-felicia
Mam typka z brna, kterej tu dela "zastoupeni" - je to MattyX z fora E30 nebo BMW klubu. Budu u nej vyhledove kupovat komplet na octu
www.strongflex.eu/en/239- skoda-felicia
Mam typka z brna, kterej tu dela "zastoupeni" - je to MattyX z fora E30 nebo BMW klubu. Budu u nej vyhledove kupovat komplet na octu
21:08:50
06.12.2017
06.12.2017

Fávo forever
-> StepaNoFUN: Díky za vyčerpávající odpověď 

20:41:53
06.12.2017
06.12.2017

StepaNoFUN
-> Fávo forever: Jak bylo psáno - buď rotačka 66kw AGR 5Q, nebo PD 74kW 6Q... Když teda pominu benzín...
U rotačky byl z výroby haldex 1.gen (nefungující na zpátečku), u PD už byla 2.gen, která na zpátečku fungovala (lze vyřešit výměnou čerpadla, či celýho haldexu)... Nicméně u 6ti kvaltů se zase vymačkávaly obaly převodovky a celkově (motor/převodovka) bylo AGR oproti ATD "nesmrtelný". A to pomíjím u PDčka o minimálně litr vyšší spotřebu oproti rotačce.
U rotačky byl z výroby haldex 1.gen (nefungující na zpátečku), u PD už byla 2.gen, která na zpátečku fungovala (lze vyřešit výměnou čerpadla, či celýho haldexu)... Nicméně u 6ti kvaltů se zase vymačkávaly obaly převodovky a celkově (motor/převodovka) bylo AGR oproti ATD "nesmrtelný". A to pomíjím u PDčka o minimálně litr vyšší spotřebu oproti rotačce.
20:17:50
06.12.2017
06.12.2017

Pavel P@nkáč
-> Fávo forever: 81kw 4x4 nebylo
66kw s 5q
74kw s 6q
66kw s 5q
74kw s 6q
19:52:08
06.12.2017
06.12.2017

Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 06.12.17 19:40:24: na oktávku dělá 

19:44:40
06.12.2017
06.12.2017

Fávo forever
-> venni: Já právě 66 AGR a 74 ATD viděl, jen mi vrtá hlavou ta 81 ASV.
19:40:24
06.12.2017
06.12.2017

Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 06.12.17 08:12:17: mam to u feldy 1.6 uplne stejne
resenim by bylo, kdyby nekdo delal polyuretany...

19:34:58
06.12.2017
06.12.2017

venni
-> Fávo forever: myslím že se dělala jen 66 a pak 74kw v PDčku
19:24:27
06.12.2017
06.12.2017

Fávo forever
-> Pavel P@nkáč: -> Athlonek: Díky
A ještě, dělala se 4x4 81kw?

A ještě, dělala se 4x4 81kw?
19:02:02
06.12.2017
06.12.2017

venni
-> Bukaj 06.12.17 08:12:17: asi blbá poznámka,ale dáváš vždy gumy s menším průměrem než stabík? :) jinak za mě taky origo a pak to vydrží mooooc.
17:22:49
06.12.2017
06.12.2017

Jakub M.
-> Bukaj:
... jak píšou pánové níže .. Lömferder dobrý; Febi - jak se povede, často bývá díl jako OEM jen s vybroušeným znakem VW Audi .. nebo origo. A neorezlý stabilizátor - pak funguje. Aktuálně od výměny najeto 70tkm a gut.
... jak píšou pánové níže .. Lömferder dobrý; Febi - jak se povede, často bývá díl jako OEM jen s vybroušeným znakem VW Audi .. nebo origo. A neorezlý stabilizátor - pak funguje. Aktuálně od výměny najeto 70tkm a gut.
17:16:03
06.12.2017
06.12.2017

Athlonek
-> Fávo forever: Koukám do katalogu ND, tak si od 1.8.2000
16:56:45
06.12.2017
06.12.2017

Athlonek
-> Bukaj: Orezlej stabilizátor.
16:01:51
06.12.2017
06.12.2017

Pavel P@nkáč
-> Fávo forever: 2000
15:48:14
06.12.2017
06.12.2017

vhml
15:30:05
06.12.2017
06.12.2017

Fávo forever
Od kdy se ofiko vyráběl facelift Octavie 1?
09:02:19
06.12.2017
06.12.2017

Pavel P@nkáč
-> Bukaj: je to tou druhoškou zkus origo nebo Lemfender ten by mohl vydržet na tak levne věci bude o stovku dražší...
08:12:17
06.12.2017
06.12.2017

Bukaj
Jak dlouho vám na O1 vydrží gumy stailizátoru přední nápravy? Vždy, když se mi dostane do rukou na servis tátova Octavie 1997, gumy jsou vymlácené (aktuálně po 4 letech a necelých 20 000 Km). Přitom tyčky stabilizátoru jsou ještě původní originál a kulové čepy mají sice volnější, ale bez vůlí.
Dělám někde chybu, nebo je to nekvalitní druhovýrobou těch gum? Už jsem je měnil třikrát (poprvé asi po 150 000 Km) a teď (213 000 Km) jsou zase na výměnu...
Dělám někde chybu, nebo je to nekvalitní druhovýrobou těch gum? Už jsem je měnil třikrát (poprvé asi po 150 000 Km) a teď (213 000 Km) jsou zase na výměnu...

07:40:40
06.12.2017
06.12.2017

Jawák2
Nekupovať, viac info na dieselpower.cz
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Octavia-RS-TDI.php
dieselpower.cz/forum/view topic.php?t=166062
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Octavia-RS-TDI.php
dieselpower.cz/forum/view topic.php?t=166062
05:26:10
05.12.2017
05.12.2017

Pavell
-> Venca. 04.12.17 08:55:10: Do cca 8-10km by to mělo být ohřátý podle stylu jízdy. Také záleží jestli ti funguje vyhřev vody
Já když ho tam neměl vůbec, tak cca 13 bylo málo i se zakrytým chladičem.

09:01:19
04.12.2017
04.12.2017

Nwkt
-> Venca.: Kup v Plovární 

08:56:31
04.12.2017
04.12.2017

Venca.
-> Nwkt: ok, vezmu teda ten ze skoda-dily, snad to bude origo.
08:55:10
04.12.2017
04.12.2017

Venca.
Po kolika kilometrech by se motor v tomhle pocasi mel ohrat na 90°c? Predpokladam, ze 10 km musi stacit? Navic mam zakrytovany chladic...
08:47:18
04.12.2017
04.12.2017

Nwkt
-> Venca.: Origo a nebyl problém
20:34:44
03.12.2017
03.12.2017

Fávo forever
-> StepaNoFUN: SZ
20:18:26
03.12.2017
03.12.2017

StepaNoFUN
-> Fávo forever: Co konkrétně Tě zajímá? Moje je papírově to co píšeš, ve skutečnosti je to přestavěný na facelift. Ale je to pořád to samý...
16:49:57
03.12.2017
03.12.2017

Fávo forever
Má někdo z Vás zkušenosti s octavii rv. 99, 1.9TDi 66kw AGR 4x4? 

14:26:09
02.12.2017
02.12.2017

King
-> palinator: To zni logicky, ale bohuzel i dodavatel originalniho dilu se behem par let muze zvrhnout. V nasi branzi mame takovej krasnej pripad - ventilky (gumova membranka ovladana elektromagnetem, zadna rocket science). Prvni generace masin z roku 2000-2003, ktery jeste do nedavna nekde vydrzely, fungovaly do posledni chvile jeste se skoro vsema ventilama z vyroby. Pozdejsi "modernizovane " ventilky, od toho samyho vyrobce, vydrzej jenom 2-4 roky, na pozici davkovani louhu 1 rok, ale....jsou alespon drazsi :-)
14:22:17
02.12.2017
02.12.2017

Venca.
-> palinator: Nepamatuju se, ale obvykle se snažim nedávat shit. Něco co se tváří jako origo maj tady www.skoda-dily.cz/nahradn
i-dil/068121113h-termostat
-1-4tdi-1-9sdi-1-9tdi-skod
a-24793.html
13:30:26
02.12.2017
02.12.2017

palinator
-> Venca.:
Origo?
Cos tam všechno měl?
Origo?
Cos tam všechno měl?
12:19:57
02.12.2017
02.12.2017

Venca.
Už mi zase po necelých dvou letech odešel termostat na Octávce(I.gen tour, pd). Co za značku vybrat, aby vydržel trochu dýl?
08:18:54
29.11.2017
29.11.2017

Nwkt
-> StepaNoFUN: Normálně CANový auto, immo2, komfortka 2,5 gen
21:17:59
28.11.2017
28.11.2017

StepaNoFUN
-> Nwkt: 2,5G CAN? To mi u OCT nějak nejde do hlavy. Ale Španěly neznám, a tam je možný naprosto všechno. :-D
20:06:39
28.11.2017
28.11.2017

Pavell
Diky pánové za info

14:55:35
28.11.2017
28.11.2017

Nwkt
-> StepaNoFUN: 2,5G jsem měl CAN Toledo
14:11:16
28.11.2017
28.11.2017

StepaNoFUN
-> Nwkt: Sorry. Uklepnul jsem se. od MR 2002-> Pak už by to mělo bejt všechno CAN. 2001 byly (jestli si dobře pamatuju) ještě 2,5G
12:40:13
28.11.2017
28.11.2017

Nwkt
-> Pavell: Celej koncern má stejný náboje, takže ano. Dáš tam cokoliv
12:04:02
28.11.2017
28.11.2017

palinator
-> Pavell:
Pokud není na Junioru jinej náboj, než na zbytku, tak bude, dokonce tam byl seriově.
Ale vypadá to dost hnusně.
Pokud není na Junioru jinej náboj, než na zbytku, tak bude, dokonce tam byl seriově.
Ale vypadá to dost hnusně.
11:01:38
28.11.2017
28.11.2017

Pavell
Ještě dotaz. Volant z O1 bude pasovat do fabie 1?
10:00:07
28.11.2017
28.11.2017

Nwkt
-> StepaNoFUN: Bacha, musí to bejt ale CAN auto ne?
08:12:31
28.11.2017
28.11.2017

Pavell
-> StepaNoFUN: supr, diky za info
22:23:41
27.11.2017
27.11.2017

StepaNoFUN
-> Pavell: Objednací číslo budíků? Buď přes diag, nebo zezadu na samolepce...
Edit: každopádně dle roku by to mělo už bejt 3G, tudíž použitelný do čehokoli se stejnou (podobnou) motorizací od MR2001->
Ale s číslem bude jistota...
Edit: každopádně dle roku by to mělo už bejt 3G, tudíž použitelný do čehokoli se stejnou (podobnou) motorizací od MR2001->
Ale s číslem bude jistota...
18:46:00
27.11.2017
27.11.2017

Pavell
Zdravím, rychlý dotaz.
Oct 1 fl - výbava classic - stará palubka nový budíky - jsou budíky použitelný do nový palubky?
díky
Oct 1 fl - výbava classic - stará palubka nový budíky - jsou budíky použitelný do nový palubky?
díky

08:54:39
27.11.2017
27.11.2017

charon
Tak se hlásím s poznatky měření klidové spotřeby proudu na naší O1 tdi 2000. Auto bralo 0,54 A - jak ihned po zamknutí, tak po 15ti, 30ti i 45ti minutách. Někdo se vyřádil na zapojení rádia - já jsem to po koupi a při instalaci rádia nekontroloval, ale ve svazku bylo spojeno spínaných 12V a trvalých 12V. Takže opraveno, aktuálně je odběr 0,05A (což je 50mA jestli se nepletu) a to už by mělo být v cajku, nebo ne?
Nicméně jsem to pak zkoušel měřit v různých rozsahách a furt mi to ukazovalo 0,00, pouze pokud jsem ampérmetr nastavil na rozsah do 10A tak jsem naměřil 0,05. Měřil jsem to dvěma různými měřáky, nicméně oba jsou v kategorii Made in Vietnam za 300 kč ...
Nicméně jsem to pak zkoušel měřit v různých rozsahách a furt mi to ukazovalo 0,00, pouze pokud jsem ampérmetr nastavil na rozsah do 10A tak jsem naměřil 0,05. Měřil jsem to dvěma různými měřáky, nicméně oba jsou v kategorii Made in Vietnam za 300 kč ...
23:56:15
26.11.2017
26.11.2017

Bukaj
-> Fávo forever: Jestli to není vlastnost a ne závada - třeba to měnili po faceliftu v 1999, případně jestli se to u novějších nedá nastavit přes diag a jednotku centrálu?