Budu brát nějaké věcí z jednoho eshopu, tak jsem to chtěl vzít vse najednou aorigo tam nemají..
Ok seženu origo.
Kolik ho tam patří?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> suri: Přesně tak, origo stojí minimálně o 80 korun méně.. :)
-> Pavell: a prečo nie origo G060726A2 ? stojí to tri koruny
Dotaz, octa 1.9 tdi. Můžu dát tento olej do převodovky?
Diky za odpověď
Diky za odpověď
-> Jumbo: Nie , vymenia alternátor ktorému nič nie je lebo sú prechodové odpory na kábloch a zhorená poistková skrinka
-> suri 21.08.18 08:23:53: oleje v ni bylo dost, ale 17let starej, najeto 150tis. km a byl to vodnatej bordel - stejne i v zadnim difu. No jen jsem to promazal, nenastavoval jsem nic, mel jsem strach, abych to jeste nepodelal... ten kondenzat je pruser u vseho, co moc nejezdi, kdyz to jezdi, tak se to proste odpari...
-> suri: proč klasika? špatný altík?
-> Jarda: k prevodovke neviem , tam ak to jazdilo bez oleja alebo nejakú blbosť tak to už nikdy radiť poriadne nebude , lanká si nastavil ? kulisa premazaná nevymlátená ?
koľko to stojí ? ofiko poistkovka , 5 poistiek , svazek cca 163€
koľko to stojí ? ofiko poistkovka , 5 poistiek , svazek cca 163€
-> suri 21.08.18 07:44:09: a na kolik to prijde? Ja nasel nejakej chinskej za 1500kc :( to radeji tam necham ten muj... Za 700 km na jeden zatah to nedelalo nic.
Ale nastvalo me, ze jak poradne prohreju prevodovku, tak kdyz ve vyssich otackach prerazuju na 2 a na 3, tak to jde pres zuby, klasicky, kdyz to nekde na krizovatce odpalim :( pri jizde do prace mi to neudela... nejaka odzkousena prisada do tohodle je asi blbost?
6q z nafty by do toho nesel? :) ma jinej prevod na diferaku nebo ma nafta uplne stejnej zadni diferak? A priruba je stejna nebo jina? Audi tt pry ma jinej prevod.
Ale nastvalo me, ze jak poradne prohreju prevodovku, tak kdyz ve vyssich otackach prerazuju na 2 a na 3, tak to jde pres zuby, klasicky, kdyz to nekde na krizovatce odpalim :( pri jizde do prace mi to neudela... nejaka odzkousena prisada do tohodle je asi blbost?
6q z nafty by do toho nesel? :) ma jinej prevod na diferaku nebo ma nafta uplne stejnej zadni diferak? A priruba je stejna nebo jina? Audi tt pry ma jinej prevod.
-> Jarda: akurát tu mám 1,8 po výmene alternátora .. takže klasika
-> Jirik_Tuňák1983 19.08.18 23:35:16: podle výrobce se nesmí, reálně se dělá kde co ale třeba s dalšíma operacema jako je třeba zmíněný zapuštění ventilů u tdi hlav a podobně
-> Jarda - zrušená registrace 20.08.18 08:52:07: Řešili jsme toto u VTi s Valvetronicem a tam snižování hlavy vůbec nedoporučují a když už k tomu dojde, je prý potřeba doladit i časování atd. Specializovaný servis nám říkal, že následky notorických rovnačů prý řeší docela často a několikrát to končilo i výměnou hlavy za dlouhé peníze. Proto se ptám. Suri také nepřímo naznačuje, že to nepatří mezi doporučované kroky.
-> StepaNoFUN 20.08.18 10:17:18: tady se snad bavime o slusne hlave, kterou staci liznout treba o 0,07

-> Jarda: Zmenšení antidetonační štěrbiny pod přípustnou mez a další problémy související se snížením hlavy jsou taky výsadou motorů OHV?
-> Jirik_Tuňák1983 20.08.18 07:52:28: no u OHC, ze mas vacky v hlave, tak ve snizeni o desetinku nemuze nastat problem
ani na rozvodu motoru...

-> Jarda - zrušená registrace 20.08.18 07:09:14: Prosím? Jak to souvisí s mým dotazem?
-> Jirik_Tuňák1983: dnes sa nemôže nič , v reále sa to robí a funguje to
www.autoforum.cz/fascinac
e/nejsilnejsi-skoda-octavi
a-i-si-nerikala-rs-na-skut
ecny-vrchol-uz-se-zapomina
Ten motor, to byla sftwarove upravena stodesitka ne? Protoze takhle se to presne chova me, jak popisuji...
-> Jirik_Tuňák1983 19.08.18 23:35:16: to neni OHV, ale OHC
Ten motor, to byla sftwarove upravena stodesitka ne? Protoze takhle se to presne chova me, jak popisuji...
-> Jirik_Tuňák1983 19.08.18 23:35:16: to neni OHV, ale OHC


-> suri: Může se vůbec u dnešních aut hlava jen tak líznout? Nedejbože ještě s variabilním časováním ventilů, pokud jej daný vůz má?
-> suri 19.08.18 21:13:01: u nafty je to složitější tam nejni místo takže o kolik sníží hlavu o tolik musí zapustit ventili 

-> Jarda/felda: je , predpis je jasný realita druhá
tu ich je viac , ale niekoho kto to ani neumyje a neočistí ventily od karbonu to nepotrebujem , za liznutie o desatinu a napastovanie je 100eur dosť , feldu som dal zrovnať ale to je predsa iné kedže tam kovové tesnenie nie je a je napečené na hlave , ventily som si urobil sám , naliate boli pol dňa bez straty kvapky, podobné sú aj tu , neviem čo sa dá na tom urobiť lepšie ...
tu ich je viac , ale niekoho kto to ani neumyje a neočistí ventily od karbonu to nepotrebujem , za liznutie o desatinu a napastovanie je 100eur dosť , feldu som dal zrovnať ale to je predsa iné kedže tam kovové tesnenie nie je a je napečené na hlave , ventily som si urobil sám , naliate boli pol dňa bez straty kvapky, podobné sú aj tu , neviem čo sa dá na tom urobiť lepšie ...
-> suri 19.08.18 20:38:32: nejni taky předpis hlavu neopravovat ? u nás opravář je ale na muj vkus drahý srovnání tdi hlavy a oprava závitu na žhavičku za 100e
-> Jarda: tak ono toto nie je felda , tu je plechové tesnenie , hrubé skrutky a nebolo to nikdy rozoberané , keby nepraskla tá blbá pružina tak ten motor najazdí ešte kopu km , dokopy mu nič nie je ... zajtra bude nový ventil a skúsim to dať dokopy
ide mi o to že všetci čo ich poznám a robia hlavy tak mi tam dá za tri koruny vodítko z elitu a prebehne to výstružníkom , na vymrdanej HTP kde ventily majú 2mm vo vodítku vôľu to funguje , tu to ide pekne natesno tak neviem ... poviem to otvorene že nechcem dať 150eur niekomu za to že to zrovná a zapastuje ventily a prehodí guferá a ani len ich neočistí od karbonu
ide mi o to že všetci čo ich poznám a robia hlavy tak mi tam dá za tri koruny vodítko z elitu a prebehne to výstružníkom , na vymrdanej HTP kde ventily majú 2mm vo vodítku vôľu to funguje , tu to ide pekne natesno tak neviem ... poviem to otvorene že nechcem dať 150eur niekomu za to že to zrovná a zapastuje ventily a prehodí guferá a ani len ich neočistí od karbonu
-> suri 19.08.18 20:38:32: jj, tak kdyz je absolutne rovna a nikde neni vyzrana, tak to potom jo
ja takhle myslel jednou ze mam rovnou hlavu a uprostred jsem dal pod uhelnik merku 0,05
ten motor nebyl prehratej a delal jsem to kvuli seknutymu ventilu, tak nechapu, proc nebyla rovna


máme aj inú chuťovku čo bude prvotina , skočená A8 3,0TDI ...
baterka z traktora , pneumatiky zodraté nexeny , v náprave vymlátené všetko čo vymlátené môže byť ale audi to je ... a 270tis a skočený rozvod
baterka z traktora , pneumatiky zodraté nexeny , v náprave vymlátené všetko čo vymlátené môže byť ale audi to je ... a 270tis a skočený rozvod
-> Jarda: ja sa práve vykašlem aj na to liznutie , lebo viem výsledok ako mi zavolajú že im tá vložka vypadla a vypadli stade pružinky a guličky :D dosadačky sú pekné , teda skladalo sa aj omnoho horšie a jazdia ...
-> Jarda/felda: takého nepoznám -> Milan 136: praskla pružina , ventil som vybral dnes ľahko , vodítku nie je nič .. neviem práve komu by som to dal kedže zrovnávať neviem či chcem kedže je zospodu pekná a nepoškodená , skúsim ten ventil hodiť nový ako sa to správa ale asi ho len zapastujem a seriem na to ... ostatné sú top , ani kvapka , má to len 220tis km na tomto motore , celkove 352tis km
-> suri: dal bych ji urcite liznout, nekomu svepravnymu, komu nereknes na todle bacha a on zrovna to podela, coz je dnes docela bezne
voditko kdyz bude OK, tak bych dal jen ten jeden ventil 


-> suri: jak se to stalo? To nekdo pretocil?
Na dalku podle fotek tezko rict. To vis ze by bylo nejlepsi tu hlavu nechat udelat
Na dalku podle fotek tezko rict. To vis ze by bylo nejlepsi tu hlavu nechat udelat
-> suri 19.08.18 09:04:07: já bych vzal hlavu a odnes jí odborníkovi co to dělá at se postará 

-> Jura_Favorit: mňa na staré kolená nejak prestali štvať podobné veci , takže neriešim
-> suri: také bys uvítal funkci "Skrýt všechny příspěvky od ___" ..? 

-> palinator: tam som ani iné nečakal , no nič , premyslím si to do rána sám a uvidím
-> suri:
S tim tu ale začal někdo jinej.
S tim tu ale začal někdo jinej.
-> Jarda/felda: bez kokotín by to raz nešlo?
-> suri 18.08.18 16:08:36: diesel dvoutakt má ventil 

-> Jirik_Tuňák1983: dvojtakt nebude mať ventily
-> Jirik_Tuňák1983:
Dvoutakt 16v.
Dvoutakt 16v.

-> suri 18.08.18 10:33:44: To je z dvoutaktu?
-> Milan 136: mám tu tento vehikel , prasknutá ventilová pružina , ohnutý ventil . Skúsiť ho dostať šetrne von , hodiť nový , zabrúsiť a poskladať , s tým že to nedám ani zrovnávať odspodu . Plus vyhodím von ostatné ventily , vymením guferá , zapastujem a očistím . Alebo to dať aj zrovnať - tu sa trochu bojím lebo zospodu je aj nejaká mosadzná záslepka aby ju nevytrhlo , a dať vymeniť to vodítko plus ventil a zabrúsiť ostatné ... nejaký názor ? ostatné ventily sú dokonale tesné tak ako sú a pravdupovediac pri mojom šťastí kde na všetkom prerábam do toho chcem investovať čo najmenej a spojazdniť to .
-> Jarda - zrušená registrace 16.08.18 16:42:13: mastný egr je tak nějak normální 

-> Pavel P@nkáč 16.08.18 18:51:25: jj vyzkousim..., ze to je pracnejsi mi uz rikal pred cca 1/2 rokem StepaNoFUN
-> Jarda: tak sundej hadici z turba a zakvedlej se středem vrtule podle vůle poznáš jestli turbo ko, na 4x4 měnit turbo je 2x tolik času co na dvoukolce...
-> Jarda - zrušená registrace 16.08.18 16:41:12: Tak už bych to netrápil .. Změřit kompresní tlaky, ale podle mě to má za sebou ložiskovej střed na turbu. Čili minimálně zkontrolovat turbo.
.
ze ani diagnostika nic nenapise
ze ani diagnostika nic nenapise
