skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Milan 136: todle asi ne? www.conrad.de/medias/.../
709450_BB_00_FB.EPS_250.jp
g
-> suri: Náhrady jsem našel NGK a pak to NTK. Ale výcházelo to plus mínus stejně origo/neorigo po slevě, tak jsem šel cestou jistoty a vzal origo.
Na palivo jako takový to nereaguje. Tlak paliva nemám teď jak změřit, nemám doma diagnostiku, filtr netuším, ale vzhledem k tomu, že u tý 1,6 není servisním plánu předepsaná výměna, tak je možný že je tam ještě původní. Jezdilo to do minulého roku do autorizáku, a kvůli tomuhle to tam bylo několikrát, dokonce měnili i jednotku a vrátili jim to s tím, že neví co s tím. Z druhýho auta co měli, teď ho má bratr, jsem vyndal palivák originál z roku 2004 s nájezdem 280k. Ale to mi nesedí, to by dělalo pořád, za jízdy by to třeba škubalo nebo něco. Tohle je jen tu chvíli po startu. Mě zatím napadá egr nebo sekundární vzduch.
Na palivo jako takový to nereaguje. Tlak paliva nemám teď jak změřit, nemám doma diagnostiku, filtr netuším, ale vzhledem k tomu, že u tý 1,6 není servisním plánu předepsaná výměna, tak je možný že je tam ještě původní. Jezdilo to do minulého roku do autorizáku, a kvůli tomuhle to tam bylo několikrát, dokonce měnili i jednotku a vrátili jim to s tím, že neví co s tím. Z druhýho auta co měli, teď ho má bratr, jsem vyndal palivák originál z roku 2004 s nájezdem 280k. Ale to mi nesedí, to by dělalo pořád, za jízdy by to třeba škubalo nebo něco. Tohle je jen tu chvíli po startu. Mě zatím napadá egr nebo sekundární vzduch.
-> mAATT 15.04.17 10:45:35: palivo , tlak , filter ok ?
tie lambdy proste neexistujú v náhradách , teda jo ale stoja toľko čo v krabičke škoda takže je to jedno kde to kúpiš ... tie univerzály tam nikdy fungovať nebudú , navyše tam boli aj modifikácie ...
tie lambdy proste neexistujú v náhradách , teda jo ale stoja toľko čo v krabičke škoda takže je to jedno kde to kúpiš ... tie univerzály tam nikdy fungovať nebudú , navyše tam boli aj modifikácie ...
Tak lambda vyresena. Obejdnal jsem original ve skodovce, 4000 po sleve je teda docela rána, ale opravdu to bylo tím. Ta co tam narval bylo uplne neco jineho, už na pohled. Na fotce horní neorigo Bosch, která tam byla, spodní originál. Výrobce týhle konkrétní je NTK. Díky za rady-> saskyn2: -> Milan 136: -> suri:
Ale pořád tam přetrvává jeden problém. Po startu, jak studeném, tak teplém, chvíli auto "nejede". I při plným plynu jen tak líně doleze někam ke 2000-2,500 otáčkám. Pak to škubne a jede normálně. Při stání na místě reaguje na plyn normálně, dělá to jen tu chvíli po rozjezdu. Paměť závad je čistá. Nesetkal jste se s tím už někdo?

Ale pořád tam přetrvává jeden problém. Po startu, jak studeném, tak teplém, chvíli auto "nejede". I při plným plynu jen tak líně doleze někam ke 2000-2,500 otáčkám. Pak to škubne a jede normálně. Při stání na místě reaguje na plyn normálně, dělá to jen tu chvíli po rozjezdu. Paměť závad je čistá. Nesetkal jste se s tím už někdo?
-> Venca.: tam plisek neni prave
-> Milan 136: A není to stejné s tím mikrospínačem, co je v bočních dveřích v zámku? Ten sem někde kupoval zvlášť...
-> Venca.: myslim, ze ne. Soucast zamku, alespon origo
-> Milan 136: Dá se to nějak rozumně koupit?
-> Venca.: takovej pruznej plisek na tom mikospinaci
Ahoj, potřeboval bych radu, Octavia 1 tour s elektrickým otevíráním kufru, přestalo otevírat, po rozebrání zjištěno, že táhlo nedosáhne na spínač, otázka je, co tam chybí, protože ve dveřích jsem nic nenašel...
-> Pavell: -> suri: dekuji panove
-> Nwkt: -> Milan 136: aha

-> Nwkt: tak, ale to neni videt. Videt je naraznik a koncovky 

-> maca: Tažný
-> Milan 136 14.04.17 20:30:41: tam se dělo co?
-> Milan 136 14.04.17 20:30:41: moc hezké
-> Milan 136: pěkná octávice

-> Milan 136: Tmavší než originál. No uvidíme, jak to bude vypadat na autě.
Snad budu mít o velikonocích čas to hodit na oktu
Snad budu mít o velikonocích čas to hodit na oktu
-> M@rtin: pekny. Jsou tmavsi nez origo, nebo to dela fotka?
Pegasusy na léto připravený.
Opískovaný, novej lak, gumy zůstaly původní, maj po třech letech ještě 5mm ....
Opískovaný, novej lak, gumy zůstaly původní, maj po třech letech ještě 5mm ....
-> Nwkt: asi jak který auto a za jaký situace. plus minus to bude stejný. Ale přijde mi, že 1.6 TDI 85 kW v OIII je vevnitř hlučnější, než moje PD 2.0 TDI
-> Marty227: Se s tim svez uvnitř, měl jsem 81 ASV a to byl šepot květim proti 74 ATD
-> Nwkt: neviem no možno za studena, mám Leona rotačku 66kW ALH nové zdvihátka keď ku mne pristavil kamarát ARL 110KW čo je PD tak mi prišlo že ani nemá naštartované ako to klepkalo potichu,..
-> Nwkt: svez se v 1.4 TDI CR

-> Milan 136: PDčko v jedničce je hroznej traktor, jestli je něco ještě horšího tak potěš koště 

-> palinator: PD v jednicce bylo snad kultovovanejsi
-> Milan 136:
Znám, u FI combi se mi líbilo jak lítalo krycí plátno kufru, když jsem ve volnoběhu couval.
Znám, u FI combi se mi líbilo jak lítalo krycí plátno kufru, když jsem ve volnoběhu couval.

-> Pavel P@nkáč: jj origo oficiálne , nebudem podporovať cudzie firmy ak nemusím
podobné servo som riešil raz aj ja , nakoniec sa menilo riadenie , ten plech čo to sníma bol zlomený alebo deformovaný už neviem , predtým to prechodilo čo to servisov a nevedeli si s tým rady a menili kadečo
podobné servo som riešil raz aj ja , nakoniec sa menilo riadenie , ten plech čo to sníma bol zlomený alebo deformovaný už neviem , predtým to prechodilo čo to servisov a nevedeli si s tým rady a menili kadečo
-> palinator: svez se fabii nebo rapidem 1.4 tdi. A teprve uvidis, co je traktor

-> vhml 11.04.17 07:01:01:
Na druhou stranu co se týče zvukovýho projevu, tak je tahle jednašestka oproti konkurenci HDI, CRDi a JTD/CDTI furt traktor. A ve finále i slabej traktor.
Na druhou stranu co se týče zvukovýho projevu, tak je tahle jednašestka oproti konkurenci HDI, CRDi a JTD/CDTI furt traktor. A ve finále i slabej traktor.
-> suri: ale ty jsi kupoval určitě přimo ze škodovky ne? tyhle jsou z kelly a elit objednane jako origo dil.
-> suri: pořád to hazí stejnou chybu jako když je ko a svítí kontrolka a jde to v nouzovem režimu - volant těžko, jsem vyměnil tři nove potom prošel kabeláž a nakonec dal z vrakoviště a ten normalně fungoval...

-> Pavel P@nkáč: čo na nich nefunguje? nedávno som jeden Xový menil a v pohode
-> saskyn2: a co je origo nová? jako škoda? stejne je tam bosch ne?
podobne to je se snimači řizení na fabii 1 koupene přes aftermarketove prodejce jako origo škoda v origo pytliku taky nejak nefungujou:(
podobne to je se snimači řizení na fabii 1 koupene přes aftermarketove prodejce jako origo škoda v origo pytliku taky nejak nefungujou:(
-> saskyn2:
Hlavně to znění závad v delphi

Hlavně to znění závad v delphi

-> mAATT: Neorigo lambdy většinou nefungujou. Koupil bych origo novou, pak až by se ukázalo že to nepomůže, tak natáhnout novou kabeláž.
Zdravím. Pokračuju s badáním s lambda sondou u O2. Podle DP jsem proměřil odpor vyhřívání lambdy, předepsaný je 1-5 ohm, naměřil jsem 3,6, takže to je v pořadku. Potom zmeřeno napětí vyhřívání, tam už bylo jen 11,5-11,7 V. Dále změřeno napětí mezi piny 1 a 5, kde má být 0,4-0,5 V, já naměřil 1,85 V. Z toho soudím že sonda by měla být ok, ale nevím co způsobí, že do ní jednotka pere víc jak 3x takové napětí. Něměl by někdo nějaký tip po čem jít?
-> venni 06.04.17 21:01:42: já mám ten motor rád. Narozdíl od klasickejch 1,9 už to není motor z traktoru. Běží to hezky, je to celkem točivej motor a ne že v 2500ot umře. Pětikvalt je teda pekelně dlouhej, ale ono to dohromady ničemu nevadí, jen si zase musíš zvyknout že na konci vsi nedáš pětku a nenecháš ji tam do skonání světa, ale že většinou pojedeš na 4ku a pětku dáváš třeba až od 80km/h vejš.
-> venni: Máme v práci jako služebák a nejezdím s tím moc rád. Kombinace s pětikvaltem je pro mě strašná, přijde mi že to má strašně dlouhé kvalty a buďto mám otáček moc, nebo málo. Spotřeba mi taky nepřišla jako nic zázračného, ale může to být i tím, že nejsem zrovna "kadla kadla" řidič, jezdím spíš agresivněji, což s tou 1,6 moc nejde.
V práci máme 2 a jedna z nich mi po cestě rožnula kontrolku (a prý ne poprvé) oleje a to nemá ani 100 000 km, ale to bude asi taky tím, jak se na tom střídají řidiči.
Asi záleží na tom, co od toho auta čekáš a jak jezdíš. Rozhodně nečekej svižnost dvoulitru, je to fakt slabý motor.
V práci máme 2 a jedna z nich mi po cestě rožnula kontrolku (a prý ne poprvé) oleje a to nemá ani 100 000 km, ale to bude asi taky tím, jak se na tom střídají řidiči.
Asi záleží na tom, co od toho auta čekáš a jak jezdíš. Rozhodně nečekej svižnost dvoulitru, je to fakt slabý motor.
-> venni: Mám ji, prakticky ještě nic nechcíplo (ani brzdy ještě ne). Najeto 166 tisíc. Dodržují se dvě věci, olej i filtry se mění dřív a jezdí se na Verva diesel a spíš delší trasy :-)
-> venni:
Je to teda můj subjektivní pocit, ale ty 1,6 nemám rád. Oproti 1,9 PDčku je to teda tichounký a kultivovaný, ale dole to prostě nejede a jezdí se s tim v trochu jinejch otáčkách, než u "plnotučnejch" TDI. Mám zkušenost s Oct IIFL r.v. nějakej 2009 nebo co to bylo (prostě první modelovej rok po FL), to se sralo furt něco a to to nemělo ani 100 tkm. Táta má ve Fabii 55 kW a krom prasklý trubky vstřikovací tomu nic není ani po 170 tkm... Ale bez poctivýho zažhavení to v zimě moc přesvědčivě nestartuje. A ta 55 kW prostě nejede.
Osobně pokud bych nad touhle generací motorů v Octě uvažoval, šel bych do dvoulitru.
Výhoda 1,6 je že nemá dvouhmotu.
Je to teda můj subjektivní pocit, ale ty 1,6 nemám rád. Oproti 1,9 PDčku je to teda tichounký a kultivovaný, ale dole to prostě nejede a jezdí se s tim v trochu jinejch otáčkách, než u "plnotučnejch" TDI. Mám zkušenost s Oct IIFL r.v. nějakej 2009 nebo co to bylo (prostě první modelovej rok po FL), to se sralo furt něco a to to nemělo ani 100 tkm. Táta má ve Fabii 55 kW a krom prasklý trubky vstřikovací tomu nic není ani po 170 tkm... Ale bez poctivýho zažhavení to v zimě moc přesvědčivě nestartuje. A ta 55 kW prostě nejede.
Osobně pokud bych nad touhle generací motorů v Octě uvažoval, šel bych do dvoulitru.
Výhoda 1,6 je že nemá dvouhmotu.
Když tu padla 1,6 TDi 77kw tak jaké jsou recenze na tuto motorizaci?Kromě odcházejících egrů jsem nikde nic nevyčetl.Ještě jsem se v tom neprojel,takže mi teoreticky vadí Jen 5q,ale uvidíme v reálu.Maj ty motory taky nějaký prvovýrobní bolesti a je potřeba koukat na novější ročníky?
-> Milan 136: mne by sa hodili R16 ale neviem neviem
-> suri: nevim, proc tam nic neni. Psal jsem, ze mi staci my 18" 

-> Milan 136: ?
-> suri:
-> Milan 136: myslím že nie , preto mám R15
-> suri 06.04.17 19:17:13: myslis, ze by to jelo? Tohle je BWA