Jen tak bokem. Když je v motoru "popelnatej" olej, ale takřka žádnej olej nesežere, tak se ani žádnej popel v DPF usadit nemůže ne? Tzn. když je dobrej motor na kroužkách, simerincích ventilů, když je dobrý turbo a od výměny do výměny nic moc neubyde, tak by mělo bejt jedno co v tom za olej je. Nebo ne?
Na druhou stranu pokud to olej žere jak starej fekál tak tam může bejt olej lowSAPS jakej chce, ale stejně to tam popel bude hrnout po kvantech.
-> Kocvin: V tom pripade by chtelo zjistit jaky, protoze pokud to jsou nejaky ty pseudonahrazky, kde je obal sice stejnej, ale vlozka ctvrtinova, tak pak se neni cemu divit, ze ma regenerace po 100km.
-> Kocvin: Kdyz jezdim mesto a kratsi trasy, tak mi regeneruje po cca 550 km. Kdyz delsi a dalnice, tak klidne po 900 km. A ze by tam mel 16g popela po 300 000 km se mi taky nezda...
BTW: Pokud je to z Nemecka, rekl bych, ze uz bude dieselgate udelana - tusim, ze tam to maj povinny narozdil od nas.
-> Kocvin: Ano moze , 507 00 ma znizenu popolnatost oproti 505 01 ak si dobre pamatam . V kazdom pripade vymenit a nechat jazdit . Ak sa to neupravi skontrolovat ci moc nesadzi , najskor EGR ci spravne funguje , potom turbo, trysky
Chlapi může mí vliv nesprávný motorový olej na regeneraci DPF?
Kamarád ke mě přivezl auto, že mu regeneruje i po 70-100 km, jezdí sice krátké trasy, ale i tak se mě to zdá nějak moc.. Na diagnostice je filtr celkem čistý, auto má 300 tis. km a je tam 16g popela..
Ze štítku na motoru jsem se dozvěděl, že tam někdo nalil 5w40 505 01, přitom by tam měl být 507 00 5w30, který je pro DPF předepsaný.. Olej vyměním za správný každopádně, jen jestli ho mám pak poslat jezdit, jestli se to nezlepší a nebo jít po něčem jiném.. Nebyl u těchto motorů s něčím konkrétním problém?
Jedná se o Golfa VI Variant 2.0 TDi CR 103kW motor CFHC, DSG ,2011.
Dnes jsem viděl ještě dva parádní staré Passaty 5.5 sedan a variant a dvě parádní 3ky E46 od BMW a ještě super Mercedes z cca 70 let. Kdo by chtěl tato auta super stavech zakázat je totální pizza.
-> Jarda/felda: A jak je to s imobilizérem?Kdyby se mi nepodařila vložka ve spínačce přeskládat stačí pouze do nového kliče přednat čip ze starého klíče nebo je potřeba něco víc?
Na G4 zacal zlobit ten otocny spinac svetel. Spina se mlhovka i pri obrysovkach nebo hlavnich světlech. I kdyz neni povytazeny... ma smysl se ho pokusit opravit?
Chlapy mam dotaz,odešla mi spínačka u Golfa 4,sehnal sem na vrakáči novou s klíčem,nevíte někdo jestli jde prohodit vložka zámku ve spínačce abych měl stále stejný klíč a nemusel sem mít dva klíče?Nikdy sem to u žádnýho auta řešit nemusel tak si nejsem jistej jestli to vůbec jde.Díky za rady
-> Jindas: Možná blbý dotaz, ale nenmůže to klimou? Mě dělá Volvo to, že když má malý tlak chladiva, tak se zapíná/vypíná elektromagnetická spojka na kompresoru a dělalo to přesně to samé, cukání při konstantní jízdě a kolísání volnoběhu...
Jediný co nebylo děláno tak byla váha vzduchu - neházela chybu,tak jsem to neřešil,ale těžko říci,nemáte někdo kolik má váha ukazovat průtok na tomhle motoru?