-> David29:
Tak to vezmeme (pro jistotu) od začátku:
-> David29 18.02.24 00:51:54: Před tímto tvým zásahem to nepřibrzďovalo? Pokud ne, tak hledej chybu jen v tom, do čeho jsi šprtal. Respektive bych tipoval na nějakej bordel v hydraulickém okruhu nebo zevnitř narušenou hadici, případně trubku - a tedy bych preventivně vyměnil hadice a zkusil profouknout trubky, jestli to jde volně (pokudmožno nezavzdušnit kostku ABS - to by vlastně taky mohla být příčina toho, že to přibrzďuje).
Pokud to přibrzďovalo už předtím, než jsi do toho začal vrtat - a přibrzďovalo pouze to jedno kolo - tak bych určitě vyloučil nastavení vůle mezi HBV a posilovačem - kdyby nebyla vůle, tak by vždy začala přibržďovat všechna kola - nebo minimálně dvě (nejspíše protilehlá křížem, ale nevím, jak má ten vůz zapojené okruhy). Také bych asi vyloučil chybu v HBV - opět by přibrzďoval pár kol (předpokládám, že HBV má dva okruhy a ne čtyři nezávislé).
Co se nového brzdiče týče, tak rozhodně nic nelisovat silou (a už vůbec ne ve svěráku) - to akurát zničíš tělo brzdiče nebo pístek (podle toho, co je měkčí), případně oboje - píst musí jít zasunout (točivým pohybem, jako kdybys jej chtěl šroubovat do brzdiče) poměrně lehce - při lubrikaci a odpojené hadičce (bez protitlaku kapaliny) rukou...