Kdyby někdo chtěl, tak dám sem výčet:
S60 T5 2002 184KW manuál - auto jsem měl na výlety,srazy a dovolené (takže to byla sezonní záležitost,nicméně ho teď musím používat jako daily) a dělal jsem si ho dle svých představ. Z výbavy: Kožený černý inteiér,výhřev sedaček,DSTC,2DIN Radio s navigací GPS,couvací kamera,dešťový senzor,xenony atd. klasická T5,
úpravy: celonerezový výfuk s koncovkou ( výroba falcon-racing) katalyzátor dám k vozu. silikonové hadice od filtru a k přívodu intercooleru (neježděno žádný KN filtr a podobný věci,jezdím normální papírovou vložku) Brzdy XC + kotouče Zimmermann a desky Ferodo DS2500, podvozek Eibach -30 a tlumiče Bilstein (kompletní Eibach Pro Kit), Ledky v interiéru. BBS CH R18 v TP + na zimu mám taky ještě jedny originál Sirius R16 včetně nových zimních pneu Kumho DOT 112022.Žádný čip v autě není,akorát poslední aktualizace softwaru od Volva.
opravy/výměny: ABS jednotka,držáky motoru,klapka motoru (už to má Boschovou) stabilizační tyčky,komplet uložení tlumičů,brzdy kompletní ,PCV včetně zpětných ventiů, hodně hadic (tekl olej z PCV - prodřená hadice) přetěsněná vana a vyčištěný sací koš,hodně těsnění na motoru, změřeny tlaky motoru - 166,8PSI (11,5MPA s rozdílem na posledním válci 0,2bar méně) rozvody už druhé - protože jsem koupil po koupi vozu Bosch a ty mě po nějakých km začali zlobit - napínací kladka začala hučet a prolínala vodní pumpa - takže změna na INA a ty tam jsou teprve 10 000. Mikrořemeny včetně napínáků. Kroužky ABS na poloosách a pod volantem. Hadice od serva, nové veškeré náplně - brzdovka,servo,voda ( -35C) olej pouze 5W40 Motul Excess a svíčky originál Volvo ,olejové filtry Bosch a benzínový filtr Bosch. Auto má protikorozní nástřik,ale v zimě se s ním skoro nejezdilo - až teď poslední rok denně. Nakonec nové vstřikovače,altík po repasu,, nový domeček termostatu včetně čidla a termostatu (starý tekl), nové klouby poloos a levá poloosa kompletně nová. Rok zpět nahraný poslední aktualizace softwaru od Volva. Rok stará autobaterie 95AH, včetně nakodovaní. Rok zpět nová regulace na turbu a blow off. STK 2024 - ale není problém udělat novou aby měl příští majitel dobu si užívat auta bez potíží.
Nedostatky: Jinak v minulosti jsem štrejchnul srnku (více foto) a ta pošrábala pravý přední blatník,nárazník a trochu naloupnula xenon. - opraveno ve Volvu na pojistku,krom xenonu.
Loupe se lak na zadních lištách nad oknem. A jinak klasika trochu předek od kamínků.
Středový panel má ulomenou packu a nejde dozavřít - nemohl jsem za boha sehnat jiný za ty roky co ho mám.
Jelikož auto poslední rok používám jako daily, tak přibylo pár šrámů, zadní dveře mě někdo promáčkl a odřel blatník. (vyřeším na jaře, nebudu auto prodávat takhle ošklivě drbnuté a ještě k tomu ne moji vinou) - opraveno :-)
Od minulého jara cvaká mírně dvouhmota, to bude už na novém majiteli. Spojka jinak bez problémů.
Na diagnostice budou jen 2x závady - ledky v osvětlení SPZ a chyba vnitřního alarmu - vyteklá baterie v krabičce alarmu. Nikdy jsem tohle neřešil.
Jinak bez chyb.
Na závěr
Jinak auto je hezký,nepodrbaný interiér,,interiér nesmrdí ač kouřím,tak v autě ne! Jede velice slušně,zvuk je krásný,nic uřvanýho. Tankováno ARAL nebo Verva 100. Je celou dobu garážované. Karoserie bez znaků koroze(nebo alespoň o žádné nevím), velice tuhá, nic netluče, neskřípe.
Auto jen ručně myto a voskováno
Najeto má 333 xxx STK 2024 - vlastním ho 7 +/- let a jsem druhý vlastník - první byl v německu a pak jsem si ho nechal dovést já.
Jo a abych nezapomněl od vozu mám dost faktur na všechno,takže případný zájemce bude mít skoro kompletní historii (jedna velká krabice, některé faktury jsou online pro případ zájmu)
Cenově bych si představoval 120 000 včetně obou sad kol.
Prodávám kvůli nastávající rodině a koupě kombi.
Auto bude k dispozici od května/června až vyřeším ty škrábance. BBS jsou před renovaci
moc a moc bych si přál aby si to vzal fanda značky,nerad bych ho viděl za půl roku někde oholený nebo rozbitý... Dost jsem se na něm nadřel,tak bych rád aby někdo se o něj staral tak dobře jako já,