. A lockup ještě později. V naftové 9-3SS jsem měl 6q Aisin s lockupem na 3-6 a tam tenhle pocit prakticky nebyl.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
22:30:48
13.07.2023
13.07.2023

dragon_cb_cz
-> David29 13.07.23 19:45:24: To je tím, že je to 4q, který má lockup jen na 3. a 4. a pod plným plynem to tu trojku řadí ve 130 km/h nebo kolik
. A lockup ještě později. V naftové 9-3SS jsem měl 6q Aisin s lockupem na 3-6 a tam tenhle pocit prakticky nebyl.
. A lockup ještě později. V naftové 9-3SS jsem měl 6q Aisin s lockupem na 3-6 a tam tenhle pocit prakticky nebyl.22:29:35
13.07.2023
13.07.2023

dragon_cb_cz
-> palinator 13.07.23 13:32:47: Tam je otázka, jestli je lepší táhnout kilometry vodních trubek nebo olejovejch :D Ty olejový míň hnijou
A možná svojí roli hraje to, že ty HDM automaty se typicky montovaly do X různých modelů různých výrobců (třeba ta převodovka co má v autě David se dávala snad od konce osmdesátých let nebo ještě dřív do všeho možného - japonci, ameriky, švédové, oply atd - a Suzuki jí používalo snad ještě v roce 2016? A v některých aplikacích tam to propojení je, jinde ne, někdy převodovka má vlastní chladič oleje, jindy zase ne... tzn možná z důvodu univerzality se to nechávalo externí.
A možná svojí roli hraje to, že ty HDM automaty se typicky montovaly do X různých modelů různých výrobců (třeba ta převodovka co má v autě David se dávala snad od konce osmdesátých let nebo ještě dřív do všeho možného - japonci, ameriky, švédové, oply atd - a Suzuki jí používalo snad ještě v roce 2016? A v některých aplikacích tam to propojení je, jinde ne, někdy převodovka má vlastní chladič oleje, jindy zase ne... tzn možná z důvodu univerzality se to nechávalo externí.19:45:24
13.07.2023
13.07.2023

David29
-> Jirik_Tuňák1983: V čem je to DSG jako špatný nebo jiný oproti normálnímu automatu?
Mě třeba u toho měničovýho štve, že furt mám takovej pocit "prokluzu spojky".. Prostě se rozjíždím a jedu, a motor stále okolo 2000rpm.. Pak to přeřadí, a znova
Pak nemám mít tendce na to šlapat a jezdit za 12 litrů, když se to chová normálnějc
Mě třeba u toho měničovýho štve, že furt mám takovej pocit "prokluzu spojky".. Prostě se rozjíždím a jedu, a motor stále okolo 2000rpm.. Pak to přeřadí, a znova

Pak nemám mít tendce na to šlapat a jezdit za 12 litrů, když se to chová normálnějc

19:16:40
13.07.2023
13.07.2023

Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Tak ono DSG kdyby nebylo od výroby nastavený debilně, kvůli euronormám, tak myslím, že funguje parádně. Trochu kazí radost to, že je to schopný motor dusit na 1100 ot., ale dá se to nechat přemapovat. S tím zkušenost nemám, ale slyšel jsem na to jenom chválu a neslyšel jsem o nikom, komu by se to potom nějak vysypalo. Ale pravda, zas tolik jsem to nestudoval. Nicméně po autech s DSG koukám, tak uvidím, jestli nějaký někdy možná vyjde...
19:07:02
13.07.2023
13.07.2023

Jirik_Tuňák1983
Baví tady někoho jezdit s tím DSG? Nebo lépe - má někdo možnost pravidelně střídat s klasickým automatem?
18:04:52
13.07.2023
13.07.2023

Milan 136
-> palinator 13.07.23 13:32:47: Jako to mají třeba ty DSG.
13:32:47
13.07.2023
13.07.2023

palinator
-> vhml 11.07.23 18:47:59:
To bych spíš čekal výměník v automatu zapojenej v okruhu s motorem.
To bych spíš čekal výměník v automatu zapojenej v okruhu s motorem.
08:18:22
13.07.2023
13.07.2023

David29
-> dragon_cb_cz: Jsi mě vyděsil, tak jsem psal Davidovi 
Jo, udělá to emulzi, ale je to prej vzácný.. Spíš si myslí, že se jen seknul termostat - a že si to možná i myslím taky že blbne, protože mi přijde že nezavírá - déle se to ohřívá.
Chladič vyměním spíš při nějaké příležitosti - přesněji až budu vědět, že těsní/netěsní chladič od klimy

Jo, udělá to emulzi, ale je to prej vzácný.. Spíš si myslí, že se jen seknul termostat - a že si to možná i myslím taky že blbne, protože mi přijde že nezavírá - déle se to ohřívá.
Chladič vyměním spíš při nějaké příležitosti - přesněji až budu vědět, že těsní/netěsní chladič od klimy
05:42:26
13.07.2023
13.07.2023

Milan 136
-> dragon_cb_cz 12.07.23 22:42:54: Když se dostane chladící kapalina do DSG, tak to udělá normální emulzi.
22:42:54
12.07.2023
12.07.2023

dragon_cb_cz
-> Jarda/felda 12.07.23 20:09:14: To si nejsem úplně jistej. Automat funguje dost jinak než motor, zdaleka tak moc se tam "nešlehá" olej se vzduchem atd. Mám pocit, že v řadě případů dojde k poškození a příčina se potvrdí až rozborem ATF, okem to nepoznáš.
-> David29 12.07.23 15:22:03: Poptej se v Hloubětíně. Pokud je ten chladič už jetej, tak novej stojí ani ne trojku bez daně... Bych klidně při příští servisce nechal rovnou udělat i ten chladič a rovnou olej v automatu znova. Oni ho nejspíš dělali při dovozu, ale při běžný výměně se stejně vymění s bídou třetina náplně něbo kolik, takže udělat sérii výměn není od věci.
-> David29 12.07.23 15:22:03: Poptej se v Hloubětíně. Pokud je ten chladič už jetej, tak novej stojí ani ne trojku bez daně... Bych klidně při příští servisce nechal rovnou udělat i ten chladič a rovnou olej v automatu znova. Oni ho nejspíš dělali při dovozu, ale při běžný výměně se stejně vymění s bídou třetina náplně něbo kolik, takže udělat sérii výměn není od věci.
20:09:14
12.07.2023
12.07.2023

Jarda/felda
-> David29 12.07.23 15:22:03: když tam bude voda tak se olej promění v bílou kaši
15:22:03
12.07.2023
12.07.2023

David29
Tak za varování a za tip
Olej v převodovce má měrku, jenže ji vytáhnu vždy celou olezlou, takže z toho je poznat kulový - pochybuju, že je tam oleje jednou tolik
A o převodovej olej je červenej, že?
Takže nějak nevím, jak tu nemrzku tam poznat...?
Olej v převodovce má měrku, jenže ji vytáhnu vždy celou olezlou, takže z toho je poznat kulový - pochybuju, že je tam oleje jednou tolik
A o převodovej olej je červenej, že?Takže nějak nevím, jak tu nemrzku tam poznat...?
18:47:59
11.07.2023
11.07.2023

vhml
-> palinator 11.07.23 16:31:40: to je docela bezna záležitost tehdejsi doby, ze soucasti vodniho chladice byl i chladic automatu
18:38:28
11.07.2023
11.07.2023

dragon_cb_cz
-> palinator 11.07.23 16:31:40: Jj kontaminace glykolem nebo nějakou jinou složkou nemrzky je ne úplně vzácným důvodem závad měničových automatů. Rozhodně to není jen Saab specialita... Ono to ale má myslím svůj důvod - ATF se jinak ohřívá dost nepěkně pomalu a díky tomuhle se začne ohřívat jakmile je motor na provozní teplotě.
16:31:40
11.07.2023
11.07.2023

palinator
11:52:20
10.07.2023
10.07.2023

Jirik_Tuňák1983
-> jans 10.07.23 11:39:29: Je to AWD, teď podruhé olej, filtry, naposledy i čerpadlo haldexu. Rozvody zatím jen jednou.
Ale to víš, nějaké šrámky už přibyly. Stačí zaparkovat vedle buřtice v práci a je to hotové.
Ale to víš, nějaké šrámky už přibyly. Stačí zaparkovat vedle buřtice v práci a je to hotové.
11:39:29
10.07.2023
10.07.2023

jans
-> Jirik_Tuňák1983: Moc pěkný, tiše i hlasitě slintám 

11:01:55
10.07.2023
10.07.2023

Jirik_Tuňák1983
-> jans 10.07.23 10:24:55: Jsem druhý majitel, původ ČR. Zakoupeno v roce 2015 s nájezdem 89 000 km, se servisní knížkou vedenou u našeho zákazníka (autorizovaný servis Volvo), kde jsem si i ověřoval historii. Roční nájezd to mělo kolem 9000 km plus mínus. Takže po roce vždy oleje atd. 

10:56:44
10.07.2023
10.07.2023

Jirik_Tuňák1983
10:56:30
10.07.2023
10.07.2023

Jirik_Tuňák1983
10:56:12
10.07.2023
10.07.2023

Jirik_Tuňák1983
10:55:55
10.07.2023
10.07.2023

Jirik_Tuňák1983
10:55:38
10.07.2023
10.07.2023

Jirik_Tuňák1983
10:31:48
10.07.2023
10.07.2023

David29
Ono celkově švédský auta jsou takový jiný, mě se vždy líbila.. At už Volvo nebo Saab.
A i mezi kamiony jsou Scania a Volvo prostě top
A i mezi kamiony jsou Scania a Volvo prostě top
10:24:55
10.07.2023
10.07.2023

jans
-> Jirik_Tuňák1983: Máš najeto jen 125 000 km? To je krátce po záběhu, nehledě na rok výroby
Máš světlou, nebo tmavou kůži?
Kromě bratrancovy S70 (co má teď Bukaj), která měla v době koupě najeto asi 192 000, jsem jezdil ve Volvech, co měly vždy aspoň 300 000 km na tacháči, a vždy to bylo příjemné svezení.
Máš světlou, nebo tmavou kůži?Kromě bratrancovy S70 (co má teď Bukaj), která měla v době koupě najeto asi 192 000, jsem jezdil ve Volvech, co měly vždy aspoň 300 000 km na tacháči, a vždy to bylo příjemné svezení.
20:34:18
09.07.2023
09.07.2023

Jirik_Tuňák1983
Dnes jsme byli u našich na chatě, přeházel jsem dětské sedačky do Volva a musím říct, že i na to stáří a brutální nájezd 125 000 km je to skvělé svezení. Výkon nechybí, klimatické podmínky na palubě fajn, měkká a příjemná kůže i na nahé části těla, člověk není spařený a slepený jako z hadráků. Jen se při odjezdu otočit, to je dílo s tím katastrofálním rejdem.
Po dlouhé době delší trasa a vůbec se nedivím, že si lidi tahle stará S60, V70 a XC90 drží tak dlouho.
Po dlouhé době delší trasa a vůbec se nedivím, že si lidi tahle stará S60, V70 a XC90 drží tak dlouho.18:45:04
09.07.2023
09.07.2023

dragon_cb_cz
-> David29 09.07.23 18:25:32: Mrkni na stav chladice. Pokud uz by byl jetej, tak bych ho mozna udelal. Nevim jak u 9-3, ale u 9-5 je spolecny s automatem a kdyz jde srat, tak se muze chladici kapalina dostat do ATF...
18:25:32
09.07.2023
09.07.2023

David29
Tak jsem to ráno po úplném vychladnutí dolil ještě jedním litrem... Celej den jsem lítal, nešetřil to.. A nic 
Tak jsem zvědav, kdy mě šotek zase překvapí

Tak jsem zvědav, kdy mě šotek zase překvapí

07:08:20
09.07.2023
09.07.2023

Sita
-> Matthes, záškodník z TechWebu: loni v lete mi T4 udelal to, co popisuje David. Uz jsem to videl na nejhorsi, ale pak jsem si vsimnul toho rozpadlyho O krouzku ve vicku. Dal jsem novej a od ty doby je klid. Na nejaky postrky tam bejt nemusi, ale vyvaril bys taky, kdybys neco zaprahl a a v techhle vedrech si dal nejakej kopecek :D
EDIT: Ten O krouzek jsem tam mel spatnej nekolik let, projevovalo se to tak, ze obcas trosku byla citit chladici kapalina, lehce ubejvala, jednou za pul roku jsem neco musel dolejt. Sralo me ze to ubejva, neni to tak davno co se celej motor delal, ale nemel jsem cas to resit. Mozna mam pricpanej chladic, mozna neco jinyho, ale temostat mi spina, vetraky sahary fungujou, takze proste obcas si na tech 100C sahnu a bez toho O krouzku uz by sla ven para...
U obou traktoru to samy, v lete na rozpaleny louce neni problem na hranici cervenyho celej den delat a bez funkcniho vicka chladice by to neslo...
EDIT: Ten O krouzek jsem tam mel spatnej nekolik let, projevovalo se to tak, ze obcas trosku byla citit chladici kapalina, lehce ubejvala, jednou za pul roku jsem neco musel dolejt. Sralo me ze to ubejva, neni to tak davno co se celej motor delal, ale nemel jsem cas to resit. Mozna mam pricpanej chladic, mozna neco jinyho, ale temostat mi spina, vetraky sahary fungujou, takze proste obcas si na tech 100C sahnu a bez toho O krouzku uz by sla ven para...
U obou traktoru to samy, v lete na rozpaleny louce neni problem na hranici cervenyho celej den delat a bez funkcniho vicka chladice by to neslo...
21:05:35
08.07.2023
08.07.2023

David29
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To těžko říct. Ale ted spínal normálně
-> StepaNoFUN: To mě taky napadlo, že se někde něco šprajclo.
A možná tam něco je furt, ale ted už není takovej hic a tak to nevadí
Spíš mi sere, že to nemám jak ohlídat, když rafička teploty je furt na normálu bez stresu
-> StepaNoFUN: To mě taky napadlo, že se někde něco šprajclo.
A možná tam něco je furt, ale ted už není takovej hic a tak to nevadí
Spíš mi sere, že to nemám jak ohlídat, když rafička teploty je furt na normálu bez stresu

21:00:06
08.07.2023
08.07.2023

StepaNoFUN
Videl bych to na pricpanej nejakej prepad...
20:55:13
08.07.2023
08.07.2023

Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29: Nesepnul se ventilator pozde?
20:50:32
08.07.2023
08.07.2023

David29
Tak bylo to jediný, co mě napadlo 
Voda čistá, bez zápachu.. O tlakování nemůže být řeč. A větrák spíná.
A teda co mě dojalo nejvíc - rafička teploty v normálu

Voda čistá, bez zápachu.. O tlakování nemůže být řeč. A větrák spíná.
A teda co mě dojalo nejvíc - rafička teploty v normálu
20:43:51
08.07.2023
08.07.2023

Matthes, záškodník z TechWebu
-> StepaNoFUN: Ne no, ja u focuse nemam ve vicku tesnici gumicku, takze jakoby tam to vicko nebylo a nic nevari...
20:39:59
08.07.2023
08.07.2023

StepaNoFUN
-> David29: Věř, že nebylo...
20:35:51
08.07.2023
08.07.2023

David29
Se to uvařilo, a nevím proč

Jsem zaparkoval, uklízím střechu a koukám jak se začíná valit pára. Tak jsem to zdechnul, dobíhala sahara a přes víčko utekli tak dva litry. A to jsem nejel žádnou pilu, normálně na klid a pak poklidu ulicí.
Tak jsem to dolil, projel... A nic, všechno v normálu. Tak nevím, jestli nebylo třeba jen povolený víčko...

Jsem zaparkoval, uklízím střechu a koukám jak se začíná valit pára. Tak jsem to zdechnul, dobíhala sahara a přes víčko utekli tak dva litry. A to jsem nejel žádnou pilu, normálně na klid a pak poklidu ulicí.
Tak jsem to dolil, projel... A nic, všechno v normálu. Tak nevím, jestli nebylo třeba jen povolený víčko...
13:42:35
28.06.2023
28.06.2023

Jindas
Kdyby někdo chtěl, tak dám sem výčet:
S60 T5 2002 184KW manuál - auto jsem měl na výlety,srazy a dovolené (takže to byla sezonní záležitost,nicméně ho teď musím používat jako daily) a dělal jsem si ho dle svých představ. Z výbavy: Kožený černý inteiér,výhřev sedaček,DSTC,2DIN Radio s navigací GPS,couvací kamera,dešťový senzor,xenony atd. klasická T5,
úpravy: celonerezový výfuk s koncovkou ( výroba falcon-racing) katalyzátor dám k vozu. silikonové hadice od filtru a k přívodu intercooleru (neježděno žádný KN filtr a podobný věci,jezdím normální papírovou vložku) Brzdy XC + kotouče Zimmermann a desky Ferodo DS2500, podvozek Eibach -30 a tlumiče Bilstein (kompletní Eibach Pro Kit), Ledky v interiéru. BBS CH R18 v TP + na zimu mám taky ještě jedny originál Sirius R16 včetně nových zimních pneu Kumho DOT 112022.Žádný čip v autě není,akorát poslední aktualizace softwaru od Volva.
opravy/výměny: ABS jednotka,držáky motoru,klapka motoru (už to má Boschovou) stabilizační tyčky,komplet uložení tlumičů,brzdy kompletní ,PCV včetně zpětných ventiů, hodně hadic (tekl olej z PCV - prodřená hadice) přetěsněná vana a vyčištěný sací koš,hodně těsnění na motoru, změřeny tlaky motoru - 166,8PSI (11,5MPA s rozdílem na posledním válci 0,2bar méně) rozvody už druhé - protože jsem koupil po koupi vozu Bosch a ty mě po nějakých km začali zlobit - napínací kladka začala hučet a prolínala vodní pumpa - takže změna na INA a ty tam jsou teprve 10 000. Mikrořemeny včetně napínáků. Kroužky ABS na poloosách a pod volantem. Hadice od serva, nové veškeré náplně - brzdovka,servo,voda ( -35C) olej pouze 5W40 Motul Excess a svíčky originál Volvo ,olejové filtry Bosch a benzínový filtr Bosch. Auto má protikorozní nástřik,ale v zimě se s ním skoro nejezdilo - až teď poslední rok denně. Nakonec nové vstřikovače,altík po repasu,, nový domeček termostatu včetně čidla a termostatu (starý tekl), nové klouby poloos a levá poloosa kompletně nová. Rok zpět nahraný poslední aktualizace softwaru od Volva. Rok stará autobaterie 95AH, včetně nakodovaní. Rok zpět nová regulace na turbu a blow off. STK 2024 - ale není problém udělat novou aby měl příští majitel dobu si užívat auta bez potíží.
Nedostatky: Jinak v minulosti jsem štrejchnul srnku (více foto) a ta pošrábala pravý přední blatník,nárazník a trochu naloupnula xenon. - opraveno ve Volvu na pojistku,krom xenonu.
Loupe se lak na zadních lištách nad oknem. A jinak klasika trochu předek od kamínků.
Středový panel má ulomenou packu a nejde dozavřít - nemohl jsem za boha sehnat jiný za ty roky co ho mám.
Jelikož auto poslední rok používám jako daily, tak přibylo pár šrámů, zadní dveře mě někdo promáčkl a odřel blatník. (vyřeším na jaře, nebudu auto prodávat takhle ošklivě drbnuté a ještě k tomu ne moji vinou) - opraveno :-)
Od minulého jara cvaká mírně dvouhmota, to bude už na novém majiteli. Spojka jinak bez problémů.
Na diagnostice budou jen 2x závady - ledky v osvětlení SPZ a chyba vnitřního alarmu - vyteklá baterie v krabičce alarmu. Nikdy jsem tohle neřešil.
Jinak bez chyb.
Na závěr
Jinak auto je hezký,nepodrbaný interiér,,interiér nesmrdí ač kouřím,tak v autě ne! Jede velice slušně,zvuk je krásný,nic uřvanýho. Tankováno ARAL nebo Verva 100. Je celou dobu garážované. Karoserie bez znaků koroze(nebo alespoň o žádné nevím), velice tuhá, nic netluče, neskřípe.
Auto jen ručně myto a voskováno
Najeto má 333 xxx STK 2024 - vlastním ho 7 +/- let a jsem druhý vlastník - první byl v německu a pak jsem si ho nechal dovést já.
Jo a abych nezapomněl od vozu mám dost faktur na všechno,takže případný zájemce bude mít skoro kompletní historii (jedna velká krabice, některé faktury jsou online pro případ zájmu)
Cenově bych si představoval 120 000 včetně obou sad kol.
Prodávám kvůli nastávající rodině a koupě kombi.
Auto bude k dispozici od května/června až vyřeším ty škrábance. BBS jsou před renovaci
moc a moc bych si přál aby si to vzal fanda značky,nerad bych ho viděl za půl roku někde oholený nebo rozbitý... Dost jsem se na něm nadřel,tak bych rád aby někdo se o něj staral tak dobře jako já,
S60 T5 2002 184KW manuál - auto jsem měl na výlety,srazy a dovolené (takže to byla sezonní záležitost,nicméně ho teď musím používat jako daily) a dělal jsem si ho dle svých představ. Z výbavy: Kožený černý inteiér,výhřev sedaček,DSTC,2DIN Radio s navigací GPS,couvací kamera,dešťový senzor,xenony atd. klasická T5,
úpravy: celonerezový výfuk s koncovkou ( výroba falcon-racing) katalyzátor dám k vozu. silikonové hadice od filtru a k přívodu intercooleru (neježděno žádný KN filtr a podobný věci,jezdím normální papírovou vložku) Brzdy XC + kotouče Zimmermann a desky Ferodo DS2500, podvozek Eibach -30 a tlumiče Bilstein (kompletní Eibach Pro Kit), Ledky v interiéru. BBS CH R18 v TP + na zimu mám taky ještě jedny originál Sirius R16 včetně nových zimních pneu Kumho DOT 112022.Žádný čip v autě není,akorát poslední aktualizace softwaru od Volva.
opravy/výměny: ABS jednotka,držáky motoru,klapka motoru (už to má Boschovou) stabilizační tyčky,komplet uložení tlumičů,brzdy kompletní ,PCV včetně zpětných ventiů, hodně hadic (tekl olej z PCV - prodřená hadice) přetěsněná vana a vyčištěný sací koš,hodně těsnění na motoru, změřeny tlaky motoru - 166,8PSI (11,5MPA s rozdílem na posledním válci 0,2bar méně) rozvody už druhé - protože jsem koupil po koupi vozu Bosch a ty mě po nějakých km začali zlobit - napínací kladka začala hučet a prolínala vodní pumpa - takže změna na INA a ty tam jsou teprve 10 000. Mikrořemeny včetně napínáků. Kroužky ABS na poloosách a pod volantem. Hadice od serva, nové veškeré náplně - brzdovka,servo,voda ( -35C) olej pouze 5W40 Motul Excess a svíčky originál Volvo ,olejové filtry Bosch a benzínový filtr Bosch. Auto má protikorozní nástřik,ale v zimě se s ním skoro nejezdilo - až teď poslední rok denně. Nakonec nové vstřikovače,altík po repasu,, nový domeček termostatu včetně čidla a termostatu (starý tekl), nové klouby poloos a levá poloosa kompletně nová. Rok zpět nahraný poslední aktualizace softwaru od Volva. Rok stará autobaterie 95AH, včetně nakodovaní. Rok zpět nová regulace na turbu a blow off. STK 2024 - ale není problém udělat novou aby měl příští majitel dobu si užívat auta bez potíží.
Nedostatky: Jinak v minulosti jsem štrejchnul srnku (více foto) a ta pošrábala pravý přední blatník,nárazník a trochu naloupnula xenon. - opraveno ve Volvu na pojistku,krom xenonu.
Loupe se lak na zadních lištách nad oknem. A jinak klasika trochu předek od kamínků.
Středový panel má ulomenou packu a nejde dozavřít - nemohl jsem za boha sehnat jiný za ty roky co ho mám.
Jelikož auto poslední rok používám jako daily, tak přibylo pár šrámů, zadní dveře mě někdo promáčkl a odřel blatník. (vyřeším na jaře, nebudu auto prodávat takhle ošklivě drbnuté a ještě k tomu ne moji vinou) - opraveno :-)
Od minulého jara cvaká mírně dvouhmota, to bude už na novém majiteli. Spojka jinak bez problémů.
Na diagnostice budou jen 2x závady - ledky v osvětlení SPZ a chyba vnitřního alarmu - vyteklá baterie v krabičce alarmu. Nikdy jsem tohle neřešil.
Jinak bez chyb.
Na závěr
Jinak auto je hezký,nepodrbaný interiér,,interiér nesmrdí ač kouřím,tak v autě ne! Jede velice slušně,zvuk je krásný,nic uřvanýho. Tankováno ARAL nebo Verva 100. Je celou dobu garážované. Karoserie bez znaků koroze(nebo alespoň o žádné nevím), velice tuhá, nic netluče, neskřípe.
Auto jen ručně myto a voskováno
Najeto má 333 xxx STK 2024 - vlastním ho 7 +/- let a jsem druhý vlastník - první byl v německu a pak jsem si ho nechal dovést já.
Jo a abych nezapomněl od vozu mám dost faktur na všechno,takže případný zájemce bude mít skoro kompletní historii (jedna velká krabice, některé faktury jsou online pro případ zájmu)
Cenově bych si představoval 120 000 včetně obou sad kol.
Prodávám kvůli nastávající rodině a koupě kombi.
Auto bude k dispozici od května/června až vyřeším ty škrábance. BBS jsou před renovaci
moc a moc bych si přál aby si to vzal fanda značky,nerad bych ho viděl za půl roku někde oholený nebo rozbitý... Dost jsem se na něm nadřel,tak bych rád aby někdo se o něj staral tak dobře jako já,
13:32:29
28.06.2023
28.06.2023

Jindas
13:27:39
28.06.2023
28.06.2023

dragon_cb_cz
-> Jindas: Kolik to má najeto? Já vím že se říká, že je to irelevantní informace, ale... 

13:22:48
28.06.2023
28.06.2023

dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: S harantama taky. Velký auta se přeceňujou, to vidím u nás. Když jsme jeli na víkend k babičce velkým autem, tak ho žena stejně zaplnila pitomostma. Když se jelo malým, tak jsme se kupodivu i do toho malýho kufru sbalili taky a nic nám nechybělo. Tohle je velký až až.
13:16:00
28.06.2023
28.06.2023

Matthes, záškodník z TechWebu
Pro mlady lidi bez harantu dobry 

13:02:16
28.06.2023
28.06.2023

Jirik_Tuňák1983
-> Jindas 28.06.23 12:59:14: A dozadu ani nohy. 

12:59:14
28.06.2023
28.06.2023

Jindas
-> Vojťas 28.06.23 12:56:21: Škoda je umřít.
ale kočár tam nedáš....
ale kočár tam nedáš....12:56:21
28.06.2023
28.06.2023

Vojťas
-> Jindas: skoda ze to neni kombik 

12:42:44
28.06.2023
28.06.2023

Jindas
5.
12:42:14
28.06.2023
28.06.2023

Jindas
4.
12:41:43
28.06.2023
28.06.2023

Jindas
3.
12:40:44
28.06.2023
28.06.2023

Jindas
2.
12:40:03
28.06.2023
28.06.2023

Jindas
Takhle to vypadá asi 3 dny zpět.


mám k tomu detailní popisek o několika stránkách 