skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ktere Bmw se vam libi?
-> darklord: Tak byla, ale taky to bylo 2,3 / 2,5 litru. S14 byl zcivilněnej závodní motor, no. Ale já měl na mysli spíš M10/M40 B16/18. Ale tak ono to autp váží mezi 1100 - 1200 kg, tak aby ne. Já mám jako daily nejslabšího Komposta, což je taková poloviční E30 a jezdí moc pěkně ...
-> darklord 27.05.25 10:06:25: v e30 jo až v e36 začali se šestiválcema 

-> charon: tak ona aj m3 bola malovalec ze 

-> Jirik_Tuňák1983 26.05.25 15:13:21: Pěkné coupé ... Hroznej je ten výfuk a nelíbí se mi ani ty přední kolotořářský světla. Kola k tomu docela sedí, byť já mám radši spíš dobový věci a na E30 se podle mě takhle velký (průměrem, ne šířkou) kola úplně nevyjímají.
ALe E30 je moc pekný a funkční auto s velmi pěknejma jízdníma vlastnostma. A i se čtyřválcem jede docela slušně. Jen je vevnitř docela malá, hlavně vzadu ...
ALe E30 je moc pekný a funkční auto s velmi pěknejma jízdníma vlastnostma. A i se čtyřválcem jede docela slušně. Jen je vevnitř docela malá, hlavně vzadu ...
-> michael 26.05.25 15:56:03: Sám jsi tuzing. To je normální Evo spoiler na E30, nejspíše Schnitzer, s obdobným nebo stejným se Mko dalo i koupit. Věnuj se raději slepici. 

-> vhml: i to zadní křídlo zavání tuzingem.
Šířka disků trochu dost tuzing, ale jinak moc hezké
Dnes ve FN Plzeň.
To není jako ty napuchlé obludy, které dělá BMW dnes...
To není jako ty napuchlé obludy, které dělá BMW dnes...
-> michael: V12 se dá sehnat za rozum. Ale právě proto, že to nikdo nechce a téměř nikdo to neumí naladit správně ... Co se týká M30 motorů, tak to je pravěkej dlabanej ingot na kterám se nemá moc co pokazit. Pokud se tomu mění olej a tak to vydrží moc. Ale počítej s tím, že M30B30 jede tak jako že jede, ale není to žádnej hit. Ona je E32 celkem těžká. Hlavně bych se bych se podíval na dostupnost základních dílů, protože já o E32 uvažoval před 10ti lety a už tenkrát to nebyl žádnej hit ...
-> darklord: jak jsem psal nejde mi o výbavu vozu, ale o celkový stav vozu.
-> michael: no to uz musis ty vediet. Ale takuto social verziu som snad este nevidel. Z tych fotiek je poznat prd co sa kasne tyka. Ale ked vidim IHKA (automat klima) tam sa zvyknu ulamat serva...
-> darklord: Moc děkuji.
Chtěl bych něco zachovalého nechci nějakou olítanou vránu.
Např. něco takového:
www.mobile.de/cz/.../4104 65131.html
Chtěl bych něco zachovalého nechci nějakou olítanou vránu.
Např. něco takového:
www.mobile.de/cz/.../4104 65131.html
-> michael: Ak to ma byt M30, tak to bude z tych starsich. Ako som pisal predna naprava, riadenie (vola), ulozenie zadnej napravy. A potom karoseria ako taka. Korozia okolo ucpavok podlahy, hrany blatnik/naraznik hlavne vzadu (to bez sundania naraznika dost neviditelne), stav vyfuku, dvere popod listy, falce na kapote...
-> darklord: Na denní ježdění to určitě nebude. Jinak co se týče verze je mi to asi jedno a V12 nechci, protože mi stačí šesti válec a zejména V12 je cenově někde jinde.
Výbavu, také moc neřeším, protože jde mi celkově spíše o stav vozu.
Výbavu, také moc neřeším, protože jde mi celkově spíše o stav vozu.
-> michael: a naco ti to bude? Aky motor? Facelift ci ne? Long ci ne? Urcite stav prednej napravy, ulozenie zadnej napravy, podtlaky okolo motora, urcite nebrat v12.
Chtěl bych si na chov výhledově pořídit BMW 7 E32 1986 - 1994
Němá ho někdo, nebo neměl? Jde mi o to zda je něco na co si dát konkrétně pozor před koupí.
Němá ho někdo, nebo neměl? Jde mi o to zda je něco na co si dát konkrétně pozor před koupí.
-> Jakub M. 05.12.23 08:46:55: Díky za odpověď.
Zatim jsem u auta osobně nebyl. Je to 116i 85kw, stary auto. Posledni dobou jezdila málo, pred tydnem to ještě jelo. Teď údajně nekolik pokusů o start (startovacím tlačítkem),nechytlo to. Ted údajně pry už netočí startér na pokyn tlačítka. Diag na BMW nemam jen VW.
Budu to muset vzit na vlek a vytahnout z pul metrů sněhu a řešit to někde v dílně. Je brzo tma, takova prace stoji za bačkoru.
Takže symbol vybityho klíče nema vliv na to že to nechytlo na ty prvni pokusy. Měl jsem tip na imobilizér. DÍKY
Zatim jsem u auta osobně nebyl. Je to 116i 85kw, stary auto. Posledni dobou jezdila málo, pred tydnem to ještě jelo. Teď údajně nekolik pokusů o start (startovacím tlačítkem),nechytlo to. Ted údajně pry už netočí startér na pokyn tlačítka. Diag na BMW nemam jen VW.
Budu to muset vzit na vlek a vytahnout z pul metrů sněhu a řešit to někde v dílně. Je brzo tma, takova prace stoji za bačkoru.
Takže symbol vybityho klíče nema vliv na to že to nechytlo na ty prvni pokusy. Měl jsem tip na imobilizér. DÍKY
-> StepaNoFUN:
A pak jsou k tomu ještě dvě HW verze klíčků - myslím v těch řadách kolem let 2005-2012 cca - klíček pro auta s a bez bezklicovyho přístupu. V té verzi pro bezklíčovej přístup je ještě jedna baterka - nějaký cr2025 nebo 32 .. a ta jde vyměnit podobné jako u VW .. ale ta co je na centrál se stejně nabíjí v autě. Mmch, tu baterku v klíčku lze nabít i pomocí nabíječky na Phillips Sonic care kartáček
A pak jsou k tomu ještě dvě HW verze klíčků - myslím v těch řadách kolem let 2005-2012 cca - klíček pro auta s a bez bezklicovyho přístupu. V té verzi pro bezklíčovej přístup je ještě jedna baterka - nějaký cr2025 nebo 32 .. a ta jde vyměnit podobné jako u VW .. ale ta co je na centrál se stejně nabíjí v autě. Mmch, tu baterku v klíčku lze nabít i pomocí nabíječky na Phillips Sonic care kartáček

U X5 jsem ten klíček rozebral a baterii vyměnil, protože se nedobila ani po delší době. Jen byl trochu problém ji sehnat, protože je s letovacíma vývodama a jsou v jiný pozici než běžně. Objednával jsem ji tuším z ali. Ale už je to dlouho. Takže si nepamatuju, co to dělalo a nedělalo. Byl to druhej, dlouho nepoužívanej klíč. Ale myslím si, že to normálně jelo.
Výměna autobaterie (vyzkoušeno na X5, X6) by neměl bejt problém i bez kódování. Měnil jsem ji na X6 určitě když byla vybitá do nuly (auto jsem odemykal přes startovací zdroj, protože prostě půl roku stálo v garáži) a auto pak normálně startovalo. Jenom než jsem s tím ujel cca 10km, tak palubka svítila jako barevná hudba. Pak to teprve zjistilo, že vše funguje.
Výměna autobaterie (vyzkoušeno na X5, X6) by neměl bejt problém i bez kódování. Měnil jsem ji na X6 určitě když byla vybitá do nuly (auto jsem odemykal přes startovací zdroj, protože prostě půl roku stálo v garáži) a auto pak normálně startovalo. Jenom než jsem s tím ujel cca 10km, tak palubka svítila jako barevná hudba. Pak to teprve zjistilo, že vše funguje.
-> MVM:
Klíček se dobije, je třeba mít zapnutý zapalování ..Nechal bych to až to bude vrčet. Ale vliv na start to nemá, pouze na funkci dálky. Imo funguje nezávisle.
Příčin nestartu může být hodně ..
Jestli někdo měnil baterku kvůli tomu, že byla špatná a auto už nestartovalo, mrknul bych se do power managementu, jestli je nahrána výměna baterky. Může se stát, že auto nepustí start, protože neví o nové baterce.
Co na je to za motor? .. dostaneš se k poradny diagnostice? Např BMW ista?
Klíček se dobije, je třeba mít zapnutý zapalování ..Nechal bych to až to bude vrčet. Ale vliv na start to nemá, pouze na funkci dálky. Imo funguje nezávisle.
Příčin nestartu může být hodně ..
Jestli někdo měnil baterku kvůli tomu, že byla špatná a auto už nestartovalo, mrknul bych se do power managementu, jestli je nahrána výměna baterky. Může se stát, že auto nepustí start, protože neví o nové baterce.
Co na je to za motor? .. dostaneš se k poradny diagnostice? Např BMW ista?
Napíšu to sem.
Nemáte někdo zkušenost s BMW řady 1 E87 rok myslim 2006.
Jde mi o to, že auto nejde nastartovat. Baterka atd nedavno po výměně, přes noc dobíjena.
Ovšem dle info, svítí symbol slabé baterie v klíčku. Klíček je nerozebiratelny.
Je možný nechat ten "klíč" (ona je to reálné taková plastová krabička od sirek) zasunutý a nechat dobít. Údajně se to dobíji pravidelne samovolně při jízdě. Ovšem nevim jestli u BMW má vliv vybita baterie v klíčku na start respektive na imobilizér.
Nemáte někdo zkušenost s BMW řady 1 E87 rok myslim 2006.
Jde mi o to, že auto nejde nastartovat. Baterka atd nedavno po výměně, přes noc dobíjena.
Ovšem dle info, svítí symbol slabé baterie v klíčku. Klíček je nerozebiratelny.
Je možný nechat ten "klíč" (ona je to reálné taková plastová krabička od sirek) zasunutý a nechat dobít. Údajně se to dobíji pravidelne samovolně při jízdě. Ovšem nevim jestli u BMW má vliv vybita baterie v klíčku na start respektive na imobilizér.
-> darklord: Tak ono to nemusí být ani V10 a ani po tolika letech. Kamarád měl necelých 10 let zpátky E60 545i a potom, co do převodovky nasypal necelých 200t CZK byl rád, že se ho zbavil. A to bylo auto po prvním majiteli kterého znal (a nebyl to žádný závodník).
ZA E63 poface v cerne nabo tmave modre barve bych se nestydel ...
-> darklord: Zrovna ta E63 se mi, nevim proc, hrozne libi :) Asi je to tak hnusny, az by mi vubec nevadilo to mit 

-> Jirik_Tuňák1983: Tak ona ta V10 nie je ziadne 66kW TDi, a za tie roky to holt dostalo za usi od kazdeho majitela ktoremu sa to zrovna pod rukami neposralo. Ale E63 ako taka, neviem no, podla mojho nazoru vrchol Banglovho hnusu. Sice stale nie take zle ako aktualne modely, ale nevezmes si jednooku len preto ze vsade stretavas slepe.
Osobne, ked uz si postavit tuto sibenicu, tak jednoznacne v E61.
Osobne, ked uz si postavit tuto sibenicu, tak jednoznacne v E61.

-> dragon_cb_cz 28.09.23 20:25:22: Majitel s tím jel teď služebně do Itálie (do Boloně), když to mělo najeto 13 km. Stavěli jen 2x (oběd, káva) na nabíječku to píchli v podstatě jednou pro jistotu a jednou na vostro.
-> dragon_cb_cz 28.09.23 20:25:22: Evidentně ne

-> Milan 136 27.09.23 21:36:42: Hlavně ale ta rychlost nabíjení, to je fakt slušný. Jeho syn má elektrické Porsche Taycan Turbo S. Oba jsou velmi schopní a obratní podnikatelé, pálí jim to a co je důležité, hodně jim záleží na lidech, kteří pro ně pracují. Není to tedy o tom, že si pořizují primárně věci pro sebe.
-> Jirik_Tuňák1983 27.09.23 20:46:12: Jo, ty servisní intervaly jsou u EV vtipné. V koncernu to jsou dva roky bez omezení km. Máme zákazníka s ID. Buzz, který najel za první tři měsíce 71 tkm
Točí Holandsko. A takový nájezd je u něj běžný a pokračuje dál. Takže po dvou letech to přijede na první servis a bude mít najeto nějakých 560? To chceš 


Majitel firmy pořídil BMW i7 v luxusu. Moc se mi to líbí. Hlavně interier, posezení, funkce a vychytávky atd. Zajímavé jsou servisní intervaly, první prohlídka je tuším 2025 a karta na rok dobíjení zdarma.
-> King: Čím to je, že jsou pětky BMW roky 2012 nebo 2013 tak levné oproti jiným značkám?
Dyť to stojí stejně jako Citroeny o stejném stáří a nájezdu. Je v tom nějaká jeba?
Dyť to stojí stejně jako Citroeny o stejném stáří a nájezdu. Je v tom nějaká jeba?
-> darklord: Mám 135 kW, ještě bez klapek..
-> Klubko_: Ano M57D30 myslím. -> Jirik_Tuňák1983: Asi ne, kašlu na to, je to daily

-> Klubko_: Ano M57D30 myslím. -> Jirik_Tuňák1983: Asi ne, kašlu na to, je to daily

-> Kocvin 28.10.22 20:17:03: To je nádhera, přimlouvám se za víc fotek 

-> darklord 28.10.22 21:04:40: Ale oldckůl je to krásnej.
-> Kocvin 28.10.22 20:21:12: Ale nějaké dodělávky ještě budou, že? Lište, kryt zrcátke dát do barve atd..
-> Kocvin 28.10.22 20:21:12: Ale nějaké dodělávky ještě budou, že? Lište, kryt zrcátke dát do barve atd..

-> Kocvin: v tom je M57?
-> Kocvin 28.10.22 20:21:12: ten motor je legendarny len tym, s akym dlhym zoznamom zavad sa este stale dokaze tocit 

Jako daily jsem k ní pořídil e39 530d. Legendární pětka s legendárním motorem. Zatím asi nemám co vytknout, fungují i navzdory věku perfektně.
-> darklord: Chro, chro,... 

-> Jirik_Tuňák1983 21.04.22 10:46:52: auto.sme.sk/diskusie/.../
bmw-i7-sa-ukazalo-den-po-p
remiere-na-slovensku.html niektore komentare su asi pri zmysloch, ale vidis, aj tu si to najde priaznivcov (ak teda nejake o super rafinovanu ironiu)
-> Jirik_Tuňák1983: no, lenze prave z celej ten generacie je E60/1 jedine na co sa da pozret, vsetko ostatne vyvolava vomitus.
-> darklord 21.04.22 10:25:18: Jenomže zaječími zuby to začíná, klidně krysí prdelí končí. Jak ta auta pak budou vypadat? 
A E60, 61 je i s odstupem času hezké auto.

A E60, 61 je i s odstupem času hezké auto.
-> King: tak je pravda ze Bangle tiez posral dve generacie za sebou, ale na tej druhej je uz citelny "navrat" ku konzervativnejsiemu stylu. Tu vidim ze sa "zajacie zuby" skorej zvacsuju, takze mi to nepripada ako slepa ulica. Proste to tak zakaznici chcu, a co si budeme klamat, myslim ze nikto tu z nas nie je tym co si to kupi nove.
-> King 21.04.22 07:39:50: Někdo mě volal? 

-> Jirik_Tuňák1983 20.04.22 23:55:04: Spis bych to videl tak, ze jakasi pokora prichazi s vekem. Tricatniku v rezimu "delam v IT a jsem mistr sveta " potkavam pracovne hromady
-> darklord 20.04.22 23:35:51: Jenze pak je jeste varianta, ze v kazdym korporatu trva par let, nez si nekdo dovoli rict, ze to byla kokotina a potichu se vratej k decentnim ledvinkam :-) Pokazdy, kdyz se mi nalepi nejaky hovadko s obrima "ledvinama " na kufr, je mi spis do smichu :-)

-> darklord 20.04.22 23:35:51: Jenze pak je jeste varianta, ze v kazdym korporatu trva par let, nez si nekdo dovoli rict, ze to byla kokotina a potichu se vratej k decentnim ledvinkam :-) Pokazdy, kdyz se mi nalepi nejaky hovadko s obrima "ledvinama " na kufr, je mi spis do smichu :-)